قیمت بهترین پودر رختشویی فله ای

قیمت پودر رختشویی فله ای در ایران نوسان زیادی دارد. چراکه در بسیاری از استان های کشورمان میزان تولید و توزیع این دسته از کالاها توسط شرکت های تولیدی به قدری زیاد شده است که نرخ نهایی این اقلام با کاهش شدیدی مواجه شده است.

 

با توجه به اینکه شرکت کل بازرگانی ایران نرخ روز تمامی این محصولات را بر اساس درجه کیفی و سایر فاکتورهای دیگر مشخص می کند در ایام مختلفی از سال شاهد تغییرات زیادی در رابطه با قیمت این کالا هستیم.

 

 

قیمت بهترین پودر رختشویی فله ای

آشنایی با نحوه تولید پودر رختشویی

امروزه به سبب زیاد شدن برندهای تولید کننده پودرهای رختشویی ممتاز با درجه های کیفی مختلف شناخت بهترین نوع از این محصول ها برای خریداران کاری مشکل شده است. با توجه به اینکه این روزها اکثریت مردم به مرغوبیت و کیفیت نهایی این دسته از کالاها اهمیت زیادی می دهند در ادامه این مطلب به صورت تیتروار به مهمترین مشخصه پودر رختشویی اعلا اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید به راحتی این وسیله های باکیفیت را تشخیص دهید.

 

همچنین داشتن دانه هایی بسیار یکدست یکی از مشخصات بسیار کلیدی این ملزومات است که بایستی به آن توجه کرد. قدرت لکه بری بسیار بالا از مشخصه های اصلی یک پودر رختشویی بسیار باکیفیت است که می توان از آن نام برد. آنزیم های این نوع از نمونه ها به گونه ای است که به هیچ عنوان به بافت اصلی البسه خدشه ای وارد نخواهند کرد.

 

درضمن دارای بسته بندی بسیار مقاوم در مقابل رطوبت و ضربه هستند که در صورت حمل و نقل دچار مشکل نمی شوند. معمولا مواد اولیه مرغوب در خود ترکیبات شیمیایی دارند که تنها با لکه هایی مانند عسل، چربی، مربا و … واکنش می دهند و آنها را به طور کامل از بین می برند. پودر رختشویی می تواند اندازه های متفاوتی را داشته باشد که هر اندازه از آنها نشان می دهد که آنها برای فرایند خاصی آماده شده اند.

 

بنابراین وظیفه اصلی و کلی پودر رختشویی این است که مواد آلوده را از بین ببرد و همزمان از بافت لباس هم محافظت کند، هر چه با دقت بیشتری این عملکرد انجام شود، احتمال خرید محصول هم بالاتر می رود و گروه های بیشتری می توانند آنها را تهیه کنند. آنزیم هایی که در پودر رختشویی وجود دارند، معمولا به صورت رنگی مشاهده می شوند، این مواد رنگی بر اساس همان رنگی که دارند در بخش به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

هر چه مقدار آنزیم ها بیشتر باشد، انتظار می رود که قدرت پاک کنندگی هم بیشتر باشد، البته به اندازه بودن تمامی محصولات از واجباتی می باشد که انتظار می رود. در بسته بندی هر محصولی بخشی وجود دارد که تمامی اطلاعات بر روی آن نوشته می شود.

 

پودر رختشویی کیلویی با توجه به برندی که تولید آن را بر عهده داشته است، از مواد اولیه متفاوتی درست شده است که هر کدام می توانند در خود خصوصیاتی را داشته باشند که شاید در دیگری مشاهده نشده باشد. معمولا این مواد اولیه در خود هم می توانند فسفات را داشته باشند و هم اینکه فاقد آن باشند.

 

آشنایی با نحوه تولید پودر رختشویی

نکات مهم هنگام خرید پودر رختشویی

پودر رختشویی درجه یک یکی از مهمترین مواد شوینده به شمار می‌ آید که دارای انواع گوناگونی بوده و همه ما با آن آشنایی لازم را داریم که در حالت کلی به دو صورت بسته بندی شده و فله قابل خریداری است. همچنین  عوامل گوناگونی هم بر کیفیت این محصول تاثیرگذار هستند که در اینجا به منظور آشنایی بیشتر به بیان برخی از آنها پرداخته می‌ شود.

 

اولین مورد به نوع موادی که در ترکیبات این محصول استفاده می گردد، مربوط است و هر چه ترکیبات به کار رفته در آن از کیفیت بیشتری برخوردار باشند و استاندارد های لازم را در خود داشته باشند، مطمئناً پودر رختشویی تولید شده هم از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود که معمولاً برخی از برند های معتبر که این نکات را رعایت می‌ کنند در حال حاضر نوع با کیفیت تری از این محصول را تولید می‌کنند.

 

 

بنابراین اگر می‌ خواهید بهترین نوع این محصول را خریداری کنید، بهترین کار این است که از میان برند های معتبر اقدام به خرید این محصول کنید و با خرید نوع مناسب آن می‌ توان استفاده‌ های بهتری را از این محصول ببرید. به طور مثال نوع پودر رختشویی معمولی را برای شستشو های دستی و نوع ماشینی آن را برای ماشین‌ های لباسشویی استفاده کنید تا بتوانید از کیفیت واقعی آنها بهره مند شوید.

 

پودر رختشویی ضد حساسیت باید طوری تولید و تهیه شود که اگر به پوست برخورد کرد و یا حتی وقتی لباس با آن شسته شد، باعث این نشود که حساسیت ایجاد کند و کیفیت و مرغوبیتی نداشته باشد به این علت که افراد خیلی زیادی از این پودر ها استفاده می کنند و اگر باعث حساسیت برای افراد شود، این باعث می شود که بیشتر افراد دیگر از آن پودر رختشویی استفاده نکنند.

 

پودر رختشویی کیلویی هر قدر که مرغوب باشد و کیفیت بالایی داشته باشد باعث می شود که افراد زیادی آن را خریداری کنند. پودر های رختشویی که ضد حساسیت هستند فروش خیلی بیشتری دارند به علت اینکه این پودر های رختشویی علاوه بر اینکه باعث تمیزی لباس می شوند می توانند موادی که در آن به کار برده می شود برای بدن ضرر و حساسیتی نداشته باشد.

 

پودر رختشویی ارگانیک هنگامی که تولید می شوند باید بررسی شوند که این مواد هنگام تماس با پوست انسان ضرری نداشته باشد که بتوانند افراد زیادی چه به صورت پودر رختشویی دستی و یا پودر رختشویی ماشینی آن را استفاده کنند. چراکه یکی از وسایل مورد نیاز همه برای پاکیزگی و شستشو این پودر ها و یا مایع های رختشویی است که باید با پوست انسان سازگار باشد و ضد حساسیت باشد.

 

هنگامی که این موارد بررسی شد و آزمایش شد، وارد مرحله های بعد که بسته بندی و غیره است، می شود که البته پودر های رختشویی صنعتی به این صورت است که در بسته های بزرگ و یا گالن یا کیسه های بزرگ نگه داری می شود و به صورت فله و کیلویی فروخته می شود. همچنین از دیگر عوامل تاثیرگذار بر کیفیت آنها به چگونگی عرضه آنها مربوط می گردد و معمولاً داشتن بسته بندی های مناسب برای این محصول بر کیفیت آنها تاثیرگذار است.

ویژگی های یک پودر رختشویی مناسب

پودر رختشویی یک محصول بسیار پرفروش و محبوب در داخل کشور است که دارای انواع و مدل های مختلفی میباشد که هر یک از آنها دارای خصوصیات مخصوص به خود هستند، یکی از مهمترین و بارز ترین شاخص هایی که بر کیفیت این محصول تاثیر می گذارد، نوع متریال و مواد به کار رفته در تولید و تهیه این محصول می باشد.

 

همچنین از اصلی ترین مواد به کار رفته در تولید این محصول می توان به آنزیم های ضد لک اشاره کرد، این نوع آنزیم استفاده شده در تولید این کالا بسیار قوی هستند و نقش مهمی در از بین بردن لک های بسیار قوی و سخت دارند، از دیگر مواد استفاده شده در تولید این محصول میتوان به سازنده ها اشاره کرد.

 

وجود این مواد باعث حل شدن سریع انواع پودر در آب خواهند شد. فسفونات ها از دیگر مواد و متریال هایی هستند که در خط تولید انواع و اقسام پودر های رختشویی مرغوب و اصل مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند، استفاده از این محصول باعث حل شدن سریع چربی ها در آب میشود و باعث می شود تا انواع لکه چربی سخت و قوی به سرعت از روی لباس از بین روند که این موضوع به شستشوی راحت لباس کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

 

همان طور که گفته شد پودر رختشویی یکی از انواع مواد شوینده می باشد که برای شستن لباس ها استفاده می شود. در این مطلب به نحوه تولید این محصول می پردازیم. برای تولید پودر رختشویی نیاز به مواد اولیه ای می باشد که از پتروشیمی ها و مواد معدنی تهیه می شود. موادی مانند سیلیکات باز، اسید های شستشو، مواد صابونی و آنزیم ها هستند که در مراحل مختلف باهم ترکیب شده و پودر رختشویی تولید می شود.

 

ابتدا سود و آب با هم ترکیب می شوند که به صورت مایع در می آید. سپس این مایع به دستگاه کراچر وارد می شود و طی مدت زمان مشخص به ان سیلیکات اضافه می شود. سپس این ترکیب به صورت خمیر در می آید و به دستگاه خشک کن ارسال می شود که بعد از خشک شدن مواد افزودنی دیگر اضافه و به صورت پودر در می آید.

کاربرد استفاده از پودر رختشویی

پودرهای رختشویی یکی از پرمصرف ترین پودرها برای تمیزی و شستشوی انواع البسه به کار می رود که در انواع مختلف آنزیم دار و بی آنزیم ماشینی و دستی و کارتنی یا در نایلون های متنوع با حجم های مختلف در بازار وجود دارد. در هنگام خرید پودر رختشویی بهتر است از پودر هایی که کیفیت پاک کنندگی بالایی دارند و در آنها از دانه هایی آنزیم دار استفاده شده و کف کمتری دارند خریداری کرد.

 

همچنین پودر های رختشویی با رایحه های خوشبو و متنوع تولید می شوند که عطر و بوی خوبی به پارچه و لباس می دهند. پودرهای رختشویی هر چند فرمولاسیون های جدیدی در تولید آنها بکار رفته تا آسیب کمتری هم به لباس هم به پوست بدن به خاطر تماس مستقیم نزند اما بهتر است از دستکش هنگام شستشو استفاده کرد. سعی کنید از برند های که در بازار شناخته شده اند و کیفیت بالایی دارند استفاده کنید.

 

پودرهای رختشویی کارتنی به دلیل حجم زیاد و قیمت ارزانتری که دارند، یکی از پرمصرف ترین پودرهای پر مصرف است که خریداری می شود که در انواع آنزیم دار و بی آنزیم و دستی و ماشینی در بازار وجود دارد در هنگام خرید پودر رختشویی بهتر است از پودر هایی که کیفیت پاک کنندگی بالایی دارند و در آنها از دانه هایی آنزیم دار استفاده شده و کف کمتری دارند خریداری کرد. همچنین استفاده از پودر های رختشویی به دلیل ویژگی های که دارد در لباسشویی بهترین گزینه می باشد.

 

ویژگی های یک پودر رختشویی مناسب

بازار خرید پودر رختشویی فله ای

پودر رختشویی باکیفیت دارای مشخصه‌ هایی است که آن را از محصولات دیگر متمایز می‌کند. در تولید بهترین پودرها رختشویی از مواد اولیه درجه یک استفاده می‌شود که این امر شویندگی حداکثری و پاک کنندگی عالی پودر را به همراه دارد. فناوری مورد استفاده در فرآوری پودر رختشویی ممتاز، تکنولوژی روز دنیا است که در آن تمامی استانداردهای لازم برای تولید یک محصول درجه یک و ممتاز رعایت شده است و این امر منجر به تولید محصولی درجه یک می‌شود.

 

یکی از برترین مشخصات پودر رختشویی مرغوب این است که بدون آسیب رساندن به بافت و رنگ پارچه‌ها و البسه، تمامی آلودگی‌ها، لکه‌های چربی، آثار به جا مانده از مواد غذایی و لکه‌های رنگ را به خوبی از لباس پاک می‌کند. این یک امتیاز مهم برای مواد شوینده به شمار می‌رود که در عین پاک کنندگی بالا، آسیبی به منسوجات وارد نکنند.

 

از ویژگی‌های ممتاز دیگر پودرهای رختشویی باکیفیت می‌توان به این نکته اشاره کرد که در تولید این شوینده‌ها از موادی استفاده شده است که آسیبی به پوست بدن وارد نمی‌کنند. برخی از انواع شوینده موجب ایجاد حساسیت‌های پوستی مانند خارش و قرمزی پوست می‌شوند. اما در طراحی و تولید بهترین پودرهای رختشویی ایرانی از موادی استفاده می‌شود که علاوه بر حفظ لطافت و نرمی البسه و پارچه‌ها، موجب ایجاد ناراحتی‌های پوستی به ویژه در کودکان نمی‌شود و آلرژی تنفسی ایجاد نمی‌کند.

 

بازار خرید پودر رختشویی فله ای

شرکت پخش پودر رختشویی فله ای

برای خرید بهترین پودر لباسشویی سعی کنید برندهای معتبر و شناخته شده از این محصولات را خریداری کنید به این دلیل که برندهای معتبر پودر رختشویی با استفاده از بهترین مواد اولیه اقدام به تولید این کالا می نمایند.

 

به همین جهت نیز محصولات تولیدی در سطح کیفی بالایی قرار داشته و قدرت پاک کنندگی زیادی دارند. از دیگر موارد به هنگام خرید این محصولات مراجعه به نمایندگی‌ های معتبر است. فروش پودر لباسشویی در نمایندگی های معتبر با تضمین کیفیت انجام می گردد و همین امر باعث می ‌شود تا کالاهای عرضه شده به مشتریان در نوع مرغوب باشند.

 

بهترین پودر لباسشویی دارای ذرات ریز و یکدست هستند که درون آن ها آنزیم های متعددی وجود دارد که باعث می ‌شود بافت لباس آسیب نبیند، ضمن اینکه رایحه آنها فوق العاده عالی می باشد. برای تهیه این محصول به تاریخ تولید و انقضای این کالاها هم توجه کنید و محصولاتی را خریداری نمایید که دارای تاریخ تولید تازه می باشند.

توزیع کننده پودر رختشویی فله ای

توزیع پودر رختشویی یکی از بخش های بسیار مهم برای فروش هر کالایی به شمار می رود. به همین دلیل تمامی برندهای تولید کننده پودر رختشویی درصدد می باشند تا برای جلب کردن مشتریان بیشتری به نسبت رقبای خود انواع این نمونه ها را به صورت عمده و جزئی با قیمتی مطلوب به بازار ارسال نمایند.

 

طی سال های متوالی میزان توزیع این دسته از کالاها در ایران به میزانی زیاد شده است که تمامی مردم کشورمان در هر گوشه ای از این سرزمین می توانند به سهولت به صورت حضوری و اینترنتی به این ملزومات دسترسی لازم داشته باشند. همچنین پخش پودر رختشویی از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

 

این روزها به سبب رونق گرفتن بازار خرید پودر رختشویی ممتاز میزان توزیع این دسته از محصولات نیز توسط شرکت های عرضه کننده افزایش پیدا کرده است. این مرکز توزیع که سالهای زیادی است در این زمینه فعالیت می کند سالیانه بهترین نوع از این نمونه ها را با درجه کیفی بالا و نرخی مطلوب به صورت عمده به دست مشتریان خود می رساند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال مرکز توزیعی معتبر هستید ما به شما این مجموعه بی نظیر را پیشنهاد می کنیم.

 

 

توزیع کننده پودر رختشویی فله ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما