قیمت بهترین پودر ماشین ده کیلویی

پودر ماشین ده کیلویی به دلیل حذف مراحل بسته بندی با لفافه های مقوایی طرح دار که در انواع پودرِ ماشین لباسشویی در اوزان پایین تر دیده می شود، دارای قیمت تمام شده کمتری می باشند.

 

همچنین پودر های ذکر شده با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و به کارگیری ترکیبات شیمیایی بسیار قوی و پیشرفته به عنوان یکی از بهترین پودرهای ماشینِ موجود در بازار شناخته می شوند.

 

قیمت بهترین پودر ماشین ده کیلویی

مزیت‌های استفاده از پودر ماشین

پودر ماشین به دلیل داشتن مواد، ترکیبات خاص و فرمولاسیون های اختصاصی و بعضاً محرمانه و پیشرفته، برای شستشوی کلیه لباس های دارای لکه های چربی و ضخیم مناسب بوده و از مقدار قدرت زیادی برخوردار هستند.

 

به لطفِ پیشرفت های علمی و تکنولوژی، امروزه، شاهد عرضه پودرهای ماشینِ فوق پیشرفته ای در بازار هستیم که به علت کاربرد انواعِ آنزیم ها و ترکیبات نانو مولکولی پیشرفته، نه تنها دارای توان بیشتری در از بین بردن انواع لکه ها هستند، بلکه به مراتب نسبت به پودرهای قدیمی، داری عطر و بوی بهتری بوده و به پارچه ها آسیب کمتری می رسانند.

 

از جمله مزیت های مهم و قابل توجه پودرهای جدید، گنجانده شدن چندین قابلیت همزمان در یک محصول است. به عنوان مثال، نوع خاصی از پودر که ضمن توانایی لکه بری بسیار زیاد، هم نرم کننده لباس ها می باشد و هم دارای مواد سفید کننده بوده و در کنار تمامی این آپشن ها می توانید نوع رایحه ی آن را مطابق میل خود و خانواده نیز انتخاب نمایید.

 

تولید کنندگان، تا جایی در تنوع بخشی و کارآیی بیشتر محصولاتِ خود پیشرفت نموده اند که حتی برای افرادی که داری آلرژی به بو می باشند پودرهای بدون بو تولید نموده و حتی پودرهایی را مخصوص شستشوی لباس کودکان و یا افرادی که از حساسیت های پوستی رنج می برند را روانه بازار کرده اند.

 

همچنین دوام و ماندگاری برای مدت زمان زیاد، شرایط نگهداری سهل و راحت، استفاده مشترک در بسیاری از انواع ماشین های لباسشویی اتوماتیک نیمه اتوماتیک و یا صنعتی، ارزانی قیمت در مقایسه با سایر انواع شوینده ها از جمله دیگر مزایایی قابل توجه این نوع پودرها می باشند.

 

مزیت‌های استفاده از پودر ماشین

پودر ماشین چه ویژگی هایی دارد

زیباترین و گران ترین البسه ها، پس از یک یا چند بار استفاده، نیاز به شستشو دارند تا همان زیبایی و حس خوب اولیه ای که در ابتدا با پوشیدن ِآن ها ایجاد می گردید، مجدداً در فرد به وجود بیاید.

 

نه تنها البسه،بلکه کلیه وسایل بالاخص وسایل مروط به محل سکونت از مقوله فوق مستثنی نبوده و دربسیاری از موارد حتی تولید کنندگان متناسب با ویژگی ها ی محصولاتشان برای آن ها ،دستوراتِ خاصی را در رابطه با چگونگی نظافت و حتی نوع شوینده قابل مصرف اعلام می نمایند.

 

در این میان، پودرهای ماشین، با فنآوری مدرن و پیشرفته ای که در مراحلِ تولید و همچنین، ترکیبات خاص خود دارند، به عنوان یکی از پرکاربرد ترین شویند ها توسط انسان ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

 

در ادامه برخی از ویژگیهای این پودر محبوب و پر کاربرد بیان می گردد:

  1. ماده شیمیایی موثری که با نام علمی سولفونات شناخته می شود؛ بهترین سلاح موجود برای از بین بردن انواع لکه های ریز یا درشت چربی بر روی لباس ها می باشد.
  2. ریز دانه های رنگی و زیبا که به صورت کریستال ها با اشکال متفاوت (میله ای ،گردو…) در انواع پودرها یافت می شود و متخصصین این حوزه آن را بلی می نامند، قدرت سفید کنندگی این شوینده را به حد قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
  3. وچود برخی از رایحه های دل انگیزی که مشتریان بنا به سلیقه های خود می توانند آن ها را نتخاب نمایند از جمله ویژگی های جذاب پودر های ماشین لباسشویی هستند.
  4. تفکیک انواع پودرها، براساس نوعِ رنگ ِالبسه های قابل شستشو، مانند لباس هایی با رنگ تیره، روشن و حتی رنگی حس آرامش و آسودگی خاطر زیبایی در استفاده کنندگان از آن به دلیل عدم تاثیر ِنامناسب بر رنگِ لباس ها ایجاد می نماید.
  5. ترکیبات ویژه نرم کننده ای که در برخی از نوع پودرها و وجود دارد، از جمله ویژگی های بارز و منحصر به فردی است که بسیاری از بانوان را به دلیل ایجاد لطافت مناسب در البسه، بعنوان مشتریان دائمی این سری از محصولات ساخته است.

فرق بین پودر دستی با ماشین چیست

پیشرفت های علمی، در تمامی عرصه ها، تحولات زیر بنایی و اساسی را در تعداد زیادی از صنایع، ایجاد و انقلابی شگرف، در تدارک شرایطِ ایده آل، برای زندگی پر از امنیت، آسایش و رفاه نسل بشر ایجاد نموده است. همچنین صنعتِ تولید انواع مواد شوینده نیز، از پیشرفت های مذکور، بی نصیب نمانده، و تولید انواعِ مختلفی از پودر های لباس شویی را، متناسب با کاربردها و مصارف ِ بسیار متنوعی، برای مصرف کنندگان این قبیل محصولات، به ارمغان آورده است.

 

از جمله دستاورد های مورد اشاره، تولید پودر های لباسشویی، در دو نوع اصلی، یعنی دستی و ماشینی می باشند که هر کدام از آن دو، دارای مختصات، ویژگیهای فنی و موارد مصرف متفاوتی هستند که به هیچ عنوان، نباید به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند.

 

در ادامه برخی از تفاوت های اصلی این دو نوع پودر عنوان می گردد:

  1. از نظر فرمولاسیون، ساخت این دو نوع پودر ، کاملاً با یکدیگر متفاوت است.
  2. پودر ماشین به سرعت در آب حل می شود. ولی پودر دستی حدود ۸ تا ۱۶ دقیقه زمان لازم دارد تا به صورت کامل حل شود و اگر آن را به جای نوعِ ماشینی درون ماشین های لباسشویی بریزیم در واقع ماشین از مرحله ی شستشو رد شده و به مرحله دیگر می رود ( بسته به نوع برنامه) در حالی که هنوز پودر حل نشده است.
  3. مقدار کفِ تولید شده توسط پودرهای ماشینی در مقایسه با دستی بسیار کم بوده تا هنگام کار به قسمت های داخلی ماشین آسیبی نرساند.
  4. پودر ماشینی به دلیل آنزیم ها و مواد شیمیایی قوی برای لکه بری دارای قدرت بیشتری بوده و در صورت استفاده برای شستشوی دستی،باعث ایجاد حساسیت های پوستی و یا سوزِش و ایجادِ ضخم در دستان می شود در ضمن گازهای متصاعد شده از آن نیز به چشم آسیب می رساند.

فرق بین پودر دستی با ماشین چیست

هر آنچه باید درباره پودر ماشین بدانید

قدیمی تر ها پودر لباسشویی را به نام، تاید، می شناسند و آن هم به دلیل واردات اولیه ی آن در گذشته تحت برندی به نام تاید بوده است که پس از گذشت سالیان کمی از پیروزی انقلاب اسلامی کارخانه های داخلی، موفق به تولید بهترین نوع از پودر های لباسشویی ماشینی شدند.

 

فرهنگ استفاده از پودرهای ماشینی، در ابتدا، مختصِ برخی از خانواده های نسبتاً مرفه بود که از ماشین لباسشویی استفاده می کردند، لیکن، با افزایش سطحِ رفاه عمومی، این پودرها، به مرور زمان، از حالت انحصاری خارج و مورد استفاده بسیاری از اقشار مختلفِ مردم قرار گرفت.

 

دخالتِ شاخه های گوناگونی از علوم پیشرفته، در راستای تغییرات زیر بنایی و اساسی، فرمول های مختص ِ ساخت ِ پودرهای ماشینی و به کار گیری ماشین آلات بسیار پیشرفته در خطوط تولید، انقلابِ عظیمی را در کارآیی این شویند ها در پی داشت تا جایی که برخی از مکمل هایی را که معمولاً برای تکمیل فرآیند شستشو به صورت جانبی مورد استفاده قرار می گرفتند را درون خود هضم و در اشکال چند منظوره مانند آنتی باکتریال،سفید کننده،نرم کننده و حتی قابلیت های نانو وارد بازار شدند.

 

پودرهای ماشینی فعلی با بکارگیری انواع زیادی از آنزیم ها مانند:سلولاز، پروتئاز، لیپاز، ماناناز، آمیلاز و همچنین ترکیبات شیمیایی مانند فسفات سدیم و سدیم کربنات و بسیاری دیگر از این دست مواد، باعث شده اند تا با قدرت زیادِ خود،صرفه جویی قابل توجهی در میزان مصرف آب نمایند.

 

همچنین سبب از بین رفتن انواع باکتری ها و میکروب های بیماری زا، کاهش میزان مصرف برق مورد نیاز برای شستشو، صرفه جویی در زمان و هزینه های خانواده شده و اثرات بسیارمطلوب و قابل توجهی برای زندگی بشر، در شرایط مطلوب تر داشته باشند.

مرجع خرید پودر ماشین ده کیلویی

همکاران زیادی در این منطقه و البته سراسر کشور درخصوص فروش انواع پودرِ ماشین مشغول به فعالیت بوده که خریداران عزیز می توانند برای خرید به آن ها مراجعه نمایند. لیکن مجموعه ی حاضر به عنوان یکی از برترین مراجع فروش پودر ماشین ده کیلویی شناخته می گردد.

برای آشنایی بیشتر شما خریداران محترم، برخی از امتیازاتِ منحصر به فردی که صرفا ً هنگام ِخرید از این مرجع فروش پودر به شما ارائه میگردد در ادامه به صورت خلاصه بیان شده است:

  1. عدم توزیع پودرهای متفرقه و غیر اصل با برند های غیر واقعی.
  2. تضمین صد در صدی کیفیت.
  3. حمل بارگیری وتحویل رایگان سفارش های عمده در اقصی نقاطِ کشور.
  4. امکان برگشتِ کالا در صورت مغایرت بین کیفیت کالای درخواستی با کالای دریافت شده.
  5. توزین بسته ها بر دقیقاً و بدون کم و کاست براساس سفارش ها می باشد.
  6. خرید با بهترین کیفیت ممکن.
  7. پایین ترین قیمت موجود در کف ِبازر.
  8. همکاری با معروف ترین برند های تولید کننده پودر ماشین.
  9. امکان درج تبیغات و یا توضیحات خاص بر روی بسته ها.
  10. تامین پودر لباسشویی صادراتی سوپر اعلا و لاکچری مورد نیاز تجار وبازرگانان برای ارسال به کشورهای مورد نظر.
  11. فراهم بودن استفاده از خرید شرایطی و اقساطی و باز پرداخت بر اساس میزانِ فروش.

مرجع خرید پودر ماشین ده کیلویی

فروش عمده پودر ماشین ده کیلویی

پودر لباسشویی عمده ده کیلویی، دارای قدرت پاک کنندگی بسیار زیاد و کیفیتی کاملاً تضمینی با توجه به درخواست و اسقبال فراوان مشتریان محترم، مجدداً برای توزیع شارز شده است.

 

باتوجه به درخواستِ برخی از دوستان و کسبه محترم ِعزیزی که در شهرهای دیگر ساکن هستند و مشکلات ناشی از بعد مسافت و نیز محدودیت های ترددی ناشی از همه گیری کرونا فرصت خرید حضوری را از ایشان سلب نموده، همکاران ما، کانال های ارتباطی بر بستر نرم افزار های تعاملی و نیز سایت اینترنتی این مجموعه را راه اندازی کرده اند تا کلیه ی مشتریان گران قدر، ضمن بازدید محصولات از طریقِ امکانات فضای مجازی به سهل ترین شیوه ممکن و با صرف کم ترین زمان و انرژی لازم، سفارش های خود را به صورت آنلاین ثبت و پرداخت نمایند.

 

بسته بندی حرفه ای با لفافه های مقاوم، این امکان را ایجاد نموده تا پودرهای مورد سفارش، بدون توجه به شرایط اقلیمی نامناسب در اقصی نقاط کشوربه صورت صحیح و سالم (بدون جذب رطوبت و کلوخ شدن) با همان کیفیت اولیه تولید شده در کارخانه، تحویل گردد.

 

فروش پودر لباسشویی، توسط این واحد به صورت صد درصد تضمینی انجام پذیرفته و برای اطمینان خاطر هرچه بیشتر آن دسته از خریدارانی که به تازگی با ما آشنا شده اند، اسامی برخی از مراکزِ خدماتی، دفاتر تجار و بازرگانان بسیاری از هتل ها و خشکشویی هایی که از مشتریان چندین ساله می باشند در سایت درج گردیده است.

 

مزید اطلاع اینکه، از مفادِ اصلی و کم نظیر قرارداد خرید پودر لباسشویی که توسط این مجموعه تعهد می گردد، برگشتِ جنس فروخته شده به علت عدم تائید کیفیت توسط خریدار( یک مورد هم برای نمونه نداشته ایم و ان شاءالله نخواهیم داشت) وعودت تمامی مبلغ سفارش به صورت آنی، به همراه سایر هزینه های جانبی مانند بارگیری و حمل، انبار داری و غیره می باشد.

عرضه انواع پودر ماشین ده کیلویی

رواجِ استفاده از انواع ماشین های لباسشویی خانگی و یاصنعتی در کشور و مزایا و امکانات بی شماری که روز به روز توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی لوازم های خانگی برای این گونه محصولات در نظر گرفته می شود، از یک طرف، و همچنین شرایط ِخاص اقتصادی که سبب شده بخش زیادی از خانواده ها و کارگاه های خدماتی مقتصد شده و به دنبال کاهش هزینه ها باشند سبب گردیده تا پودرهای ماشین به ویژه انواع پودرهای ده کیلویی که صرفه اقتصادی بیشتری دارند با افزایش تقاضای در بازار مواجه گردند.

 

همانطور که اشاره شد، تفاوت آپشن های ماشین های لباسشویی و همچنین سلیقه و نیازِ خاص برخی مشتریان به پودرهای ویژه ای مانند پودرِ بی بو، پودرهای چن آنزیمه و یا نانون پودرها، دلیلی گشته تا تولید کنندگان نیز پا به پای این نیاز های متنوع و بعضاًخاص، اقدام به عرضه پودر لباسشویی، در انواع متفاوتی نمایند.

 

این مجموعه به عنوان یکی از مراکزِ پیشتاز در تامین انواع پودر ماشین ده کیلویی؛ بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته از طیف وسیعِ مشتریان بخش خانگی و یا واحد های خدماتی مانند خشکشوئی ها، کارگاه های قالیشویی، کارواش ها و سایر واحد های مشابه، تعامل خوب و کار آمدی با کارخانه های تولیدِ پودر برقرار نموده و مجموعه ای بی نظیر، از انواعِ پودر لباسشویی ارزان ده کیلو گرمی را برای توزیع به صورت عمده و یا جزئی فراهم آورده است.

 

پودر لباسشویی مرغوب یاد شده، با فرمولاسیون بسیار پیشرفته و قوی، در انواع بی بو، دستی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک، صنعتی، نانو، چند آنزیمه، معطر( انواع رایحه های گوناگن) سفید، رنگی و چند رنگ با قیمت های باور نکردنی به صورت مستقیم و بدون واسطه در اقصی نقاط کشور قابل تحویل می باشد.

 

به دلیل کیفیتِ بسیار زیاد و سوپر اعلای این سری از پودرها، تجار، بازرگانان و فروشندگان محترم از سراسر کشور، می توانند با اطمینانِ خاطر از تقاضای زیادِ این پودر در بازار و با خیالی راحت از تضمین قطعی برگشت ِ اصل سرمایه و سودِ عالی، نسبت به خرید در احجام بالا اقدام فرمایند تا در اینصورت از تخفیفات ویژه و شرایط خریدِ اقساطی نیز بهره مند گردند.

 

این پودر ها به دلیل، قدرت لکه بری بی نظیر، واکنش سریع در انواع آب ها، حتی با درجه سختی زیاد، ترکیباتِ معطر و نرم کننده بر اساس فرمولاسیونِ جدید که نقش مهمی در عدمِ آسیب رسانی به بافت انواع لباس ها دارند، توجه مصرف کنندگان ِ مشکل پسند و قدیمی زیادی را به خود جلب نموده اند.

 

عرضه انواع پودر ماشین ده کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما