قیمت جدید پودر ماشین آنزیم دار کیسه ای

تولید کنندگان انواع پودرهای رختشویی و لباسشویی به دنبال این هستند تا نیاز خریداران و مصرف کننده ها را رفع کنند به همین دلیل این محصول را علاوه بر این که به صورت بسته بندی وارد بازار کردند به صورت فله هم تولید کرده اند. پودر لباسشویی دارای آنزیم به دلیل کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد طرف داران زیادی را به خود جذب کرده است. پودر ماشین آنزیم دار یکی از محصولات بی نظیر تمیز کننده است.

برای داشتن ظاهری آراسته باید از لباس های تمیز و عاری از آلودگی استفاده کرد برای اینکه لباس پاکیزه ای داشته باشید باید از پودر ماشین مناسبی استفاده نمایید.

پودر ماشین آنزیم دار بهترین گزینه برای داشتن ظاهری شیک می باشد برای اینکه نسبت به قیمت جدید این پودر مطلع شوید می توانید از همین درگاه اینترنتی به استعلام قیمت بپردازید و با تهیه عمده خوب خریدی به صرفه داشته باشید.

قیمت جدید پودر ماشین آنزیم دار کیسه ای

مزایای استفاده از پودر ماشینی آنزیم دار

مزایای استفاده از پودر ماشینی آنزیم دار فروشگاه عمده پودر لباسشویی آنزیم دار در پی آن است که این محصول درجه ۱ و قیمت مناسب در زمان های گذشته به دلیل اینکه کیفیت پودر لباسشویی کافی نبود و پایین بود به مردم برای شستن تمیز تر لباس ها مقدار بیش تری پودر به داخل لباس شویی می ریختند ولی جدیدا پودر لباسشویی آنزیم دار کار را متفاوت و مختلف کرده است و فقط با ریختن مقدار کمی و به اندازه یک پیمانه در ماشین لباسشویی از این محصول را به نتیجه دلخواه خود می رسید.

برای از بین بردن چربی و آلودگی ها از روی لباس ها بهتر از آن ها را با ماشین لباسشویی بشویید شوینده هایی که برای ماشین لباسشویی تولید می‌شوند دارای آنزیم هستند این آنزیم ها موجب می شود تا لباس کاملاً تمیز شود هر نوع لباس با هر جنسی که باشد با آنزیم‌های پودر لباسشویی لکه ها و کثیفی های آن از بین خواهد برد.

پودر لباس شویی از ترکیبات شیمیایی تولید شدن برای شست و شوی مناسب نیستند این پودر قدرت پاک کنندگی و رهبری بسیار بالایی دارند و موجب درخشندگی و پاکیزگی کامل لباس می‌شود پس از غرق شدن در آب زیادی کف فراوان تولید می‌کند و این امر به دلیل نداشتن آنزیم های موجود در آن است که لباسشویی به منظور تمیز کردن لباسها و حس خوب به مصرف‌کننده داره بوهای ملایم و دلپذیر می باشد.

در طی سی و پنج سال گذشته به وفور از آنزیم ها در تهیه شوینده ها و پودر ماشین لباسشویی استفاده شده است در واقع آنزیم یک افزودنی کلیدی در فرآیند تولید این محصولات می باشد که باعث بهبود کیفیت آن ها خواهد شد.

تا قبل از معرفی فرمولاسیون شوینده های مدرن، صابون و کربنات سدیم اجزا اصلی تشکیل دهنده پاک کننده ها محسوب می شد و اثر پاک کنندگی در البسه بیش تر به عملیات مکانیکی بستگی داشت.

در توسعه و پیشرفت شوینده‌ ها آن ها گزینه ای مناسب برای مصرف می باشند از مهمترین این آنزیم ها می‌توانیم به پروتئاز، لیپاز، آمیلاز و سلولاز اشاره داشته باشیم که هر یک از آنها از کاربرد ویژه ای برخوردارند.

پروتئاز اولین آنزیم استفاده شده در شوینده های البسه می باشد، اما توجه کنید که انواع آنزیم ها علاوه بر افزایش قدرت پاک کنندگی دارای فواید زیست محیطی با کاهش مصرف انرژی با زمان شستشوی کوتاهتر، کاهش دمای شستشو و کاهش میزان مصرف آب می باشند.

با آنزیم های موجود در پودر لباسشویی شما می توانید در ph پایین تر و در آب سرد لباس های خود را به راحتی مورد شستشو قرار دهید و لکه های آنها را از بین ببرید، علاوه بر این این آنزیم ها باعث شاداب ماندن رنگ و ظاهر پارچه لباس شما می شوند و می توانید از آنها در طولانی مدت استفاده داشته باشید.

خرید فوق العاده پودر ماشین آنزیم دار قوی

خرید فوق العاده پودر ماشین آنزیم دار قوی اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دنبال خرید پودر آنزیم دار هستید و نمی دانید این محصول را از کجا تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که این محصول را از همین سایت سفارش دهید تا در کم ترین زمان برای شما ارسال گردد. تولید کنندگان انواع پودرهای رختشویی و لباسشویی به دنبال این هستند.

همین دلیل در اینپودر ماشینی کیسه ای علاوه بر اینکه به صورت بسته بندی وارد بازار کردند به صورت فله هم تولید نمودند پودر لباسشویی دارای آنزیم به دلیل کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این محصول به دلیل کیفیت عالی به خارج ایران صادر می گردد.

برای شستشوی لباس بهترین گزینه استفاده از انواع پودر ماشین لباسشویی می باشد، با توجه به به استفاده گسترده از این سری محصولات استقال از خرید آنها بسیار زیاد می باشد در نتیجه کارخانه‌های تولیدی کثیری به ارائه بهترین آنها می‌پردازند.

در حال حاضر روش‌های خرید کثیری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها با کیفیت ترین پودر لباسشویی خود را تهیه کنید یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع پودر لباسشویی می باشد، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین پودر لباسشویی خود را تهیه کنید و خریدی به صرفه داشته باشید، با این وجود شما دست واسطه را از معامله حذف کرده‌ اید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام خواهید داد.

پودر ماشین لباسشویی چیست؟

پودر ماشین لباسشویی چیست؟ با پوشیدن لباس های مرتب و تمیز باعث تقویت روحیه فردی خود خواهید شد علاوه بر این جایگاه اجتماعی خود را بهبود می بخشید برای اینکه لباس مرتب داشته باشید باید همواره آنها را تمیز نگه دارید استفاده از پودر ماشین لباسشویی با کیفیت به شما کمک می کند تا لباس های مرتبی داشته باشید و جایگاهتان را حفظ کنید.

از طرفی با استفاده از پودر ماشین لباسشویی با کیفیت طول عمر لباس خود را بیشتر خواهید کرد و از خرید مجدد لباس مصون خواهید ماند، در صورتی که از پودرهای استاندارد استفاده نکنید لباس شما پس از مدت کوتاهی حالت اولیه خود را از دست می دهد رنگ لباس تغییر پیدا خواهد کرد و پوسیده می‌شود علاوه بر این محفظه پودر ماشین لباسشویی شما هم آسیب می بیند.

پودر لباسشویی یک شوینده قلیایی و قوی است که اولین بار در سال ۱۹۰۷ در آلمان تولید شد. تنها ماده‌ی شوینده قبل از ایجاد پودر لباسشویی صابون بود ولی صابون از پس باکتری‌ها و قارچ‌ها برنمی‌آمد و نیاز به شوینده‌ی قوی‌تری احساس می‌شد. بنابراین پودر شوینده به‌سرعت همه‌گیر شد. ترکیب پودرها به‌مرور زمان بهبود پیدا کرد و امکاناتی مانند نرم کردن لباس و حفظ رنگ پارچه به ترکیباتش اضافه شد.

در حال حاضر پودر شوینده به عنوان کاربردی ترین و مهم ترین مواد شوینده به حساب می آید که از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است در واقع می‌تواند بسیار سریع باکتری ها و لکه های سر سخت را از روی پارچه تمیز کند.

برای اینکه بتوانید بهترین پودر ماشین لباسشویی خود را تشخیص دهید در ابتدا باید با توجه به جنس لباس خود شوینده مناسب را انتخاب نمایید شرکت های متنوعی برای تهیه پودر لباسشویی از آنزیم با ساختار شیمیایی خاصی استفاده می نمایند و در نتیجه قدرت تمیز کنندگی شوینده هر یک از این شرکت ها متنوع می باشد.

شما با تهیه پودر ماشین لباسشویی مناسب باعث حفظ کیفیت الیاف، رنگ پارچه و محفظه شوینده ماشین لباسشویی خود خواهید شد:

از نظر کاربردی ما دارای سه نمونه بود ماشین‌ لباسشویی هستیم که در این قسمت به ارائه مختصر هر یک از آنها خواهیم پرداخت:

1. پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس‌های رنگی:

قدرت پاک کنندگی این پودرها به گونه ای تنظیم شده است که باعث تمیزی لباس شما می‌شود و لکه ها را بسیار سریع از بین می‌رود این در حالی است که به رنگ پارچه شما آسیبی وارد نخواهد کرد و درخشندگی آن از بین نمی رود، برای اینکه لباس رنگی خود را به خوبی مورد شستشو قرار دهید حتما از شوینده مخصوص و استاندارد به خود استفاده کنید شاید بسیاری از پودر ها از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار باشند اما می تواند باعث از بین بردن رنگ پارچه شما شوند و پوسیدگی پارچه را تسریع نمایند.

2. پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس‌های سفید:

ماشین لباسشویی مخصوص لباس های سفید از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار است و در عین حال باعث رنگ سفید پارچه می شود، این محصولات درخشندگی پارچه‌های سفید شما را حفظ می نمایند و با استفاده از آنها رنگ پارچه به هیچ عنوان کدر نخواهد شد.

3. پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس‌های نوزادان و کودکان:

این نمونه پودر ها بدون بو و آنزیم هستند و برای پوست نازک کودکان بهترین گزینه برای استفاده می شود، در واقع پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس نوزادان و کودکان، در عین از بین بردن باکتری‌ها، از پوست کودک محافظت می‌کند و باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نمی‌شود. این پودرها با عبارت «ویژه کودکان» علامت‌گذاری شده‌اند و برای مبتلایان به بیماران پوستی نیز توصیه می‌شوند.

معرفی بهترین انواع پودر ماشین لباسشویی ایرانی

کشور ایران دارای انواع پودرهای لباسشویی منحصر به فردی است که هر یک از آنها از ویژگی های خاص خود برخوردار است و استقبال از خرید آن ها بالا می باشد.

در این قسمت به ارائه بهترین انواع پودر ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت:

  • پودر ماشین لباسشویی سافتلن:

از برندهای مدعی در بازار می باشد که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تهیه شده است این محصول می‌تواند از الیاف لباس شما به خوبی محافظت نماید شما می توانید لباس های خود را در دمای پایین با استفاده از این محصول مورد شستشو قرار دهید و در نتیجه مصرف انرژی را کاهش دهید، آنزیم های خاصی در پودر سافتلن وجود دارد که می تواند تمامی لکه ها را از بین ببرد و به بافت پارچه شما آسیبی وارد نکند.

  • پودر ماشین لباسشویی پرسیل:

برند پرسیل از نام های معتبر در عرصه تولید مواد شوینده است که با وجود آنزیم ماشین لباسشویی شما هیچ گونه آسیبی نخواهد دید، آنریم های موجود پودر در آب سرد و گرم حل می‌شود و می‌تواند سخت ترین لکه ها را در دمای پایین از بین ببرد.

علی رغم این که پودر پرسیل را می‌توان بهترین پودر لباسشویی دستی در نظر گرفت، اما در زمان استفاده از آن باید از تماس دست با چشم‌هایتان خودداری کنید تا باعث ایجاد حساسیت و تحریک در چشمانتان نشود.

  • پودر ماشین لباسشویی اکتیو:

نمونه ای دیگر از انواع پودرهای ماشین لباسشویی نام آشناست که به وفور در بازار کشور وجود دارد و در فرایند تهیه محصولات از مواد مخربی استفاده نشده و پوست دست شما با آن آسیبی نخواهد دید.

با استفاده از پودر لباسشویی اکتیو، لکه‌های زرد رنگ باقی مانده از عرق در زیر بغل و لکه‌های سیاه رنگ سرآستین و یقه‌ها به طور کامل از بین می‌روند. استفاده از ترکیب پلیمر و آنزیم در پودرهای این برند، شما را از به کارگیری سرکه و جوش شیرین برای از بین بردن لکه‌های باقی مانده روی لباس‌ها بی نیاز می‌کند.

موارد استفاده از پودر لباسشویی

موارد استفاده از پودر لباسشویی انواع پودر لباسشویی به گونه ای طراحی شده اند که می تواند از لباس های شما با رنگ های متنوعی محافظت نمایند این سری از محصولات می‌ توانند سخت ترین لکه ها را بسیار سریع از بین ببرند پودر لباسشویی باعث حفظ درخشندگی طراوت و تازگی لباس ها می شود.

شما می‌توانید از پودر لباسشویی برای رفع لکه و تمیز کردن لباسها با رنگ های متنوع استفاده نمایید، پودر لباسشویی عملکرد مناسبی در هر دما دارد و عطر آن دلپذیر و ماندگار می باشد علاوه بر این باعث نرم کردن الیاف پارچه می شود قدرت پاک کنندگی این محصولات بالا می باشد و از چرک مرده شدن لباس ها جلوگیری خواهد کرد.

انواع پودرهای لباسشویی از ترکیباتی شیمیایی به نام آنیونیک تشکیل شده‌اند که باعث افزایش قدرت پاک‌کنندگی و لکه‌بری لباس‌ها می‌شود و درخشندگی لباس‌ها را به ارمغان می‌آورد.

پودرهای لباسشویی بعد از حل شدن در آب، کف تولید می‌کنند که این امر به دلیل مواد معدنی موجود در آن‌ها می‌باشد. در این مواد شوینده از انواع اسانس‌های مختلف به منظور ایجاد رایحه ملایم و دلپذیر استفاده می‌شود.

بلیچ‌ها یکی دیگر از مواد سازنده پودرها هستند که باعث از بین رفتن لکه‌های چربی و بو از روی لباس‌ ها می‌شوند. بزرگترین مزیت پودرها، زبری آن‌ها است که به از بین رفتن سمج‌ ترین لکه‌ها از روی انواع پارچه‌ها کمک می‌کند و باعث آسان‌تر شدن شستشو می‌شود. تنها کافی است مقداری از آن‌ها را مستقیما روی لباس‌ها قرار دهید و محل را مرطوب کنید و به آرامی مالش دهید. سپس، شاهد از بین رفتن سخت‌ترین لکه‌ها از روی لباس خواهید بود.

مزایای استفاده از پودر لباسشویی آنزیم دار

آنزیم های موجود در پودر لباسشویی باعث از بین بردن کثیفی موجود در آنها می‌شود بنابراین درخشندگی لباس ها را بالا می برد و قدرت پاک کنندگی پودر ها را چندین برابر می نماید.

این آنزیم ها به عنوان نرم کننده استفاده می شود و از طرفی باعث کاهش آب و برق مصرف خواهد شد، در هنگام استفاده از پودر آنزیم دار دیگر نیازی به خیساندن لباس و استفاده از آب گرم نیست.

می توانید به راحتی لباس های خود را با استفاده از این محصولات مورد شستشو قرار دهید و از مواد شوینده کمتری استفاده کنید. از آنزیم ها از مواد قابل بازیافت ساخته شده‌اند و زیست تخریب پذیر می باشند بنابراین هیچ آثار مخربی برای طبیعت ندارند.

همه چیز درباره بسته بندی پودر لباسشویی

همه چیز درباره بسته بندی پودر لباسشویی برای بسته بندی پودر لباسشویی از دستگاه های متنوعی استفاده می شود دستگاه دسته بندی پرکن حجمی بهترین گزینه برای بسته بندی پودر لباسشویی می باشد، این دستگاه می تواند بر اساس معیارهای متنوعی پودر لباسشویی را بسته بندی کند.

انواع دستگاه پرکن پودری با توجه به نوع جعبه و باکس ساخته شده دارای نمونه های مختلف از جمله ساشه، کوچک، خانگی، لباسشویی، شوینده، میکرونیزه می باشد.

در حال حاضر ما با انواع متنوعی از دستگاه های پرکن مواجه هستیم که هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند، از انواع پرکن های مایعات گرفته تا پودر و گرانول همگی جز ماشین آلات پرکن به حساب می‌آیند و نمونه پر کن پودری از تکنولوژی روز دنیا به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته شده است.

چرا پودر ماشین لباسشویی کیسه ای بخریم؟

برای اینکه بتوانید از خرید مجدد انواع پودر ماشین لباسشویی مصون بمانید، می توانید از پودر ماشین لباسشویی کیسه از استفاده نمایید.

این سری از محصولات در بسته بندی های متنوعی ارائه می شوند و می توانید بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری کنید در حال حاضر برندهای متنوعی پودر لباسشویی را در قالب پودر لباسشویی کیسه ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شما می توانید با تهیه پودر به صورت کیسه ای محصولات را از برندهای متنوعی خریداری کنید.

صادرات انواع پودر ماشین لباسشویی تولید ایران

صادرات انواع پودر ماشین لباسشویی تولید ایران

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد انواع پودر لباسشویی ایرانی استقبال از خرید آن ها بسیار داغ می باشد، در حال حاضر کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی با کیفیت ترین آن ها را خریداری می نمایند .

مرکز صادرات پودر لباسشویی تولید ایران تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با کیفیت ترین محصولات را با حفظ کیفیت اصلی در اختیار مشتریان خود قرار دهد، بازرگانان با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما