قیمت روز مایع ضد عفونی کننده دست 4 لیتری

صابون مایع دست برای شستن و تمیز کردن دست‌ها فرمول شده است. صابون دست مایع پرفروش ترین در گروه محصولات شوینده است. بنابراین پرداختن به قیمت و نحوه خرید آن امری بسیار مهم می باشد که باید بررسی شود. صابون های مایع بسته به محتوا ممکن است دارای ویژگی های مختلف و قیمت های متنوعی باشند. انواع مختلفی از جمله مایع ضد عفونی کننده دست 4 لیتری، مات، گلیسیرین، ضد باکتری، شفاف و غیره وجود دارد 

قیمت روز مایع ضد عفونی کننده دست 4 لیتری

ویژگی های مایع ضد عفونی کننده دست مرغوب چیست؟

ویژگی های مایع ضد عفونی کننده دست مرغوب چیست؟ صابون دست مایع حاوی سورفاکتانت آنیونی، سورفکتانت کوکامید دی، کوکو بتائین به عنوان سورفاکتانت آمفوتریک، ماده مات به عنوان ساخت مات، رنگ، عطر، گلیسیرین برای پیشگیری از دست خارج از شرایط و غیره است. علاوه بر این، ماده ضد باکتریایی برای ساخت صابون مایع ضد باکتریایی. تهیه صابون مایع دست برای کودکان، می تواند از مواد نرم استفاده شود. برای ساخت صابون مایع طبیعی به عنوان مات یا روشن که تغییر نمی کند.

از روغن طبیعی و گیاهی، هیدروکسید پتاسیم، آب، گلیسیرین، رنگ و رایحه استفاده شده است. از این مواد برای تهیه صابون سازی برای صابون مایع دست به عنوان طبیعی استفاده می شود. یک صابون مایع معمولی از مخلوطی از انواع مختلف سورفاکتانت برای رسیدن به خاصیت تمیز کردن و کف کردن مطلوب تشکیل شده است. خاصیت ترمودینامیکی و حمل و نقل محلول های سورفاکتانت از نظر اندازه و شکل تحت تأثیر قرار می گیرند. فقط مونومرهای سورفاکتانت در کاهش سطح و کشش سطحی نقش دارند ، در حالی که خاصیت خیساندن و کف کردن با غلظت مونومرهای آزاد در محلول کنترل می شود.

موفقیت فرمولاسیون سورفکتانتها در یک صابون مایع بر پایداری فیزیکی محصول نهایی، خفیف، خیس شدن، حجم کف و پایداری کف منعکس می شود. علاوه بر این ، این مطالعه نشان می دهد که هنگامی که سورفکتانت های آمفی و غیر یونی با سورفاکتانت های آنیونی استفاده می شوند ، کف کردن فرمولها بهبود می یابد. سورفاکتانتهای آمفوتریک خاصیت ضد باکتریایی ، سمیت کم ، مقاومت عالی در برابر آب سخت دارند و با انواع سورفاکتانت ها مناسب است. مخلوط سورفکتانت های آنیونی و کاتیونی توصیه نمی شود. 

محل فروش عمده مایع ضد عفونی کننده دست 4 لیتری

محل فروش عمده مایع ضد عفونی کننده دست 4 لیتری در پاسخ به بیماری همه گیر کرونا ویروس (COVID-19) و توصیه های مربوط به دوری اجتماعی، بسیاری از افراد اطمینان می دهند که خانه هایشان با تمیز کردن و محلول ضد عفونی کننده اشغال شده است.

اما خرید مایع ضد عفونی کننده دست در بسیاری از خرده فروشان آنلاین فروخته می شود. از ضد عفونی کننده دست گرفته تا کاغذ توالت گرفته تا دماسنج، این محصولات می توانند به شما و کسانی که با آنها زندگی می کنید کمک کنید در هنگام خود قرنطینه یا اگر کسی مریض باشد، آماده باشید. اما یافتن آنها به صورت آنلاین سخت می شود، که می تواند به خصوص وقتی است که می خواهید بدون خروج از خانه خرید کنید، استرس زا باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما