قیمت روز مایع ظرفشویی فله ای گلیسیرینه در بازار

قیمت روز مایع ظرفشویی گلیسیرینه فله ای در بازار فروش توسط بازرگانی کل فروش این نوع از محصولات تولیدی تعیین گردیده و به نسبت بقیه مایعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این مرکز فروش منصفانه ترین قیمت ممکن را به مشتری عرضه می کند.

قیمت روز مایع ظرفشویی فله ای گلیسیرینه در بازار

مایع ظرفشویی گلیسیرینه چه مزایایی دارد؟

مایع ظرفشویی گلیسیرینه چه مزایایی دارد؟

مزایا مایع ظرفشویی گلیسیرینه بسیار فراوان بوده و تولید گردیده تا یار همیشگی آشپزخانه شما باشد. این محصول تولید شده در حفظ سلامت پوست شما بسیار موثر بوده و از خشکی و چروک شدن پوست جلوگیری می کند. این محصول بی نظیر دستان شما را بسیار نرم و لطیف می کند.

مایع ظرفشویی گلیسیرینه جدید ترین محصول از نسل مایع های ظرفشویی است. در این محصول از گلیسیرین به جهت التیام پوست استفاده شده است.

استفاده از مواد نرم کننده تا دو برابر بیشتر از مایع ظرفشویی خاکستر لطافت را برای پوست دست شما به ارمغان می آورد.

این محصول بدون استفاده از مواد قلیایی(پتاس و سود سوز آور ) ، با استفاده از مواد شوینده جایگزین اسید ( به جهت کاهش میزان اسید استفاده شده در تولید این محصول ) ، بدون پارابن و با غلظت بالا تولید می شود.

صدفی بودن و رایحه بی نظیر این محصول حس خوشایند پاکیزگی را به شما هدیه می کند.

دیگر مشخصات این محصول:

  • حاوی گلیسیرین
  • قدرت پاک کنندگی بالا
  • دارای شوینده های سازگار با پوست
  • کمک به حفظ رطوبت و لطافت پوست
  • دارای PH مناسب برای پوست دست
  • لطافت پوست
  • قدرت از بین بردن چربی های بالا

صادرکنندگان مایع ظرفشویی گلیسیرینه در تهران

صادرکنندگان مایع ظرفشویی گلیسیرینه در تهران

این شرکت تولیدی یکی از بزرگترین صادرکنندگان مایع ظرفشویی گلیسیرینه در تهران می باشد.  این فروشگاه  بهترین مایع ظرفشویی  را در نهایی ترین درجه کیفیت در اختیار تمامی خریداران عزیز قرار می دهد.

فروش مایع ظرفشویی گلیسیرینه در این مرکز معتبر با برند معروف و کیفیت مرغوب صورت می گیرد فروش عمده این محصول با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در همین شرکت صورت می گیرد و برای خرید انواع مایع گلیسیرینه با رایحه های متفاوت می توانید با کارشناسان ما به صورت تلفنی و یا از طریق اینترنتی در تماس باشید و آن ها اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول در اختیار شما قرار می دهند.

این مرکز فروش با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع مواد شوینده مایع ظرفشویی با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته است محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن باعث افزایش مشتریان دائمی این مرکز شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما