قیمت روز مایع ظرفشویی کرمی

مایع ظرفشویی کرمی از جمله مواد بهداشتی و پاکیزگی مورد نیاز در هر خانه است. از آنجا که این ماده بهداشتی در خانه بسیار استفاده می‌شود لذا خرید آن نسبت به بقیه اقلام بالاتر است و قیمت روز مایع ظرفشویی کرمی برای خریدار بسیار مهم است.

در کشور شرکت ها و تولید کنندگان مایع ظرفشویی بسیار معتبری به تولید مایع های ظرفشویی کرمی با قیمت روز بسیار مناسب می پردازند متوسط بهترین توزیع کنندگان این محصولات را به دست مشتری می رسانند.

قیمت روز مایع ظرفشویی کرمی

مزایای استفاده از مایع ظرفشویی کرمی

مزایای استفاده از مایع ظرفشویی کرمی

استفاده از مایع ظرفشویی کرمی مزایای خود را دارد. به صورت خلاصه مواردی از مزایای استفاده از این نوع مایع ظرفشویی را برای شما عنوان می‌کنیم.

اولین و مهم‌ترین مورد این است که این مایع ظرفشویی کرمی نسبت به بقیه مایع های ظرفشویی که به شکل های دیگری در بازار وجود دارند برای طبیعت مضر نیستند؛ و در واقع به آنها دوست دار محیط زیست گفته می‌شود چرا که استفاده از آنها باعث به خطر انداختن زندگی حیوانات و گیاهان نشده و همچنین باعث آلودگی منابع زیرزمینی نمی شود.

با استفاده از مایع ظرفشویی کرمی آنچنان نیازی به استفاده از مرطوب کننده یا کرم های دست ندارید چرا که در ساختار این نوع مایه های ظرفشویی کرمی مواد نرم کننده دست وجود دارد و اگر زمانی موفق به استفاده از دستکش نشدید مطمئناً نگران خشکی پوست خود نخواهید شد.

مایع ظرفشویی کرمی نسبت به مایع های ظرفشویی دیگر طول عمر بیشتری دارند و از غلظت مناسبی برخوردارند به طوری که به در طولانی مدت می توانید از آنها استفاده کنید و تاریخ انقضای آنها نسبت به بقیه محصولات بیشتر است.

مایع ظرفشویی کرمی با داشتن پمپ فشاری نیز می‌تواند روند ظرف شستن را نیز تسهیل کند که این خود یکی از مزایای استفاده از این نوع مایع ها است.

خوشبختانه در طراحی این نوع مایع ظرفشویی کرمی سلایق مختلف گنجانده شده و طرح های مختلف و رنگهای زیبایی را در تولید این نوع محصولات شوینده و بهداشتی می بینیم که خود می تواند زینت بخش سینک ظرفشویی باشد.

علاوه بر تمام موارد گفته شده مایع ظرفشویی کرمی نیز قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی نسبت به بقیه مواد شوینده دارد و ظروف را با کمترین میزان استفاده از مایع، کامل پاک می کند و مانع از ایجاد رد آب روی آنها می شود چرا که به طور کامل سطح ظرف را پوشانده و نقاط غیر قابل دسترس مانند انتهای لیوان‌ها که شستن آنها کمی سخت می باشد را نیز کاملا پاکیزه و تمیز می کند.

مایع ظرفشویی کرمی در اندازه های مختلف تولید می شود و برای مصارف مختلفی می توان از آنها استفاده کرد. برای مثال مایع های ظرفشویی ۴ لیتری که در ظروف چهار لیتری به بازار عرضه می شوند برای مصارف رستوران ها بسیار مناسب هستند اما مایع های ظرفشویی کرمی یک لیتری برای مصارف خانگی بسیار مناسب تر هستند که این در مقایسه با بقیه مایع های ظرفشویی که ممکن است در این مقدار های مختلف تولید نشوند مزیت بزرگی به حساب می آید.

مایع های ظرفشویی کرمی نسبت به مایع های ظرفشویی پودر یا قرصی مناسب تر و استفاده از آنها راحت تر است چرا که با فشردن ظرف آن ها یا پمپاژ روی پمپ آنها می‌توانیم مقدار مناسبی از مایع را بر روی اسکاج قرار داده به شستن ظرف ها مشغول شویم اما در مورد مایع های پودری ممکن است کمی در مصرف آنها زیاده روی شود چرا که استفاده از آنها کمی دشوار می باشد و احتمال پخش شدگی کامل این شوینده روی وجود نداشته باشد.

مایع های ضد ظرفشویی کرمی علاوه بر پاکیزگی خاصیت ضدعفونی کنندگی نیز دارند و و برای شستن ظرف های بیمارانی که بیماری واگیردار یا ویروسی دارند نیز بسیار مناسب است به طور کامل میکروب را از سطح آنها پاک می کند.

ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی کرمی کدامند؟

ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی کرمی کدامند؟

شاید برای شما این پرسش پیش آمده باشد که ترکیبات اصلی مایع ظرفشویی کرمی کدامند؟ در ادامه خلاصه ای از ترکیبات اصلی این محصول را بیان می کنیم.

در گذشته که هنوز مایع ظرفشویی با فرمولاسیون مواد شیمیایی خاصی به دست بشر نرسیده بود از مخلوط چوبک، گرد آجر، خاکستر یا ذغال استفاده می کردند، اما با پیشرفت علم مایه‌های ظرفشویی فرمولاسیون جدیدی پیدا کردند و به شیوه نوین تولید شدند.

به طور خلاصه مایع ظرفشویی کرمی از چند سردسته اصلی تشکیل شده‌اند که شامل موارد زیر می شوند:

۱. فعال کننده ها سطحی مانند اسید سولفونیک.

۲. مواد مرطوب کننده و نرم کننده پوست دست مانند گلیسیرین و روغن مخصوص.

۳. فیلتر کننده ها مانند انواع نمک های شیمیایی.

۴. خنثی کننده ها مانند سود سوز آور.

۵. روان کننده ها که باعث شکل روانی و سلیسی مایع شده و از خشک شدن یا تبخیر آن جلوگیری می کنند.

۵. و مواد جانبی دیگر مانند اسانس ها رنگ ها و غیره.

این ترکیبات به ترتیب خاصی و تحت شرایط مختلفی با هم مخلوط شده و ماده با ph مناسب فراهم می آورند که بتواند کثیفی آلودگی و چربی را از روی ظروف و وسایل سطوح پاک کنند.

تاثیر نرم کننده ها در مایع ظرفشویی

تاثیر نرم کننده ها در مایع ظرفشویی

زمانی که به فروشگاه مراجعه می کنیم تا مایع ظرفشویی بخریم یکی از مواردی که در خرید ما تاثیر بسیار دارد تاثیر نرم کننده ها در مایع ظرفشویی است یعنی هر چقدر که مایع ظرفشویی مطابق با پوست و سازگار با آن باشد خریدار و طرفدار بیشتری دارد و بالعکس هر چقدر که مایع ظرفشویی با پوست دست ناسازگاری داشته باشد و باعث خشکی پوست دست شود از خرید آن اجتناب می کنیم.

فرمولاسیون مخصوص تاثیر نرم کننده ها در مایع ظرفشویی باعث می شود که پوست نه تنها آسیب ندیده بلکه چربی خود را حفظ کرده و به رطوبت آن اضافه شود.

مایع های ظرفشویی کرمی که میزان نرم کننده بیشتری در فرمولاسیون خود دارند بازار بهتری دارند چون بسیاری از خانم ها و یا کسانی که در رستورانها و غیره کار می‌کند تمایلی به استفاده از دستکش ندارند و نگران پوست خود هستند لذا به دنبال مایع های ظرفشویی کرمی می گردد که میزان نرم کننده در فرمولاسیون آن ها بیشتر باشد.

معمولاً به علت افزودن موادی که خاصیت چربی زدایی مایع ظرفشویی را بالا ببرند مایعی با با غلظت زیاد و ph قلیایی قوی ساخته می شود.استفاده از مایع ظرفشویی بدون دستکش می تواند برای پوست بسیار مضر باشد لذا متخصصان این حرفه با افزودن نرم کننده ها در مایع ظرفشویی این مشکل را حل کردند و تاثیر نرم کننده ها خنثی کننده تاثیر چربی زدایی ها بر روی پوست دست که باعث جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست دست می شود .

قدرت چربی زدایی مایع ظرفشویی مرغوب

قدرت چربی زدایی مایع ظرفشویی مرغوب

در انتخاب مایع ظرفشویی مرغوب علاوه بر خاصیت نرم کنندگی دست قدرت چربی زدایی مایع ظرفشویی نیز بسیار مهم است.

مایع ظرفشویی که در طول شستن ظرف ها نیاز به استفاده مداوم از آن ها باشد هم از لحاظ اقتصادی هزینه‌بر هستند و هم موجب آسیب رسیدن به طبیعت می شوند چرا که برای شستن ظرف ها به طور کامل و از بین بردن لکه ها، باید میزان بیشتری از این نوع مایع ها مصرف شود، در صورتی که قدرت چربی زدایی مایع ظرفشویی که مرغوب باشد بسیار خوب است و با استفاده مناسبی از آن می‌توان تمام ظرف ها را به طور کامل و تمیز شست و لکه ها از روی آنها پاک کرد.

قدرت چربی زدایی مایع ظرفشویی مرغوب از میزان کف حاصله نیز مشخص است معمولاً مایع های ظرفشویی که کمتر کف تولید می کنند رد چربی بیشتری بر روی ظرف باقی می گذارند.

در قدیم برای چربی زدایی بیشتر مایع های ظرفشویی از خاکستر یا زغال در ترکیب این نوع مواد استفاده می‌کردند و در حال حاضر اگر مایع ظرفشویی مرغوبی از ترکیبات این دو ماده خاکستر و یا زغال در ترکیب خود استفاده کرده باشد و معمولاً قدرت چربی زدایی بالاتری نسبت به بقیه مواد شوینده دارند که در ترکیبات خود از این مواد استفاده نکرده اند.

عوامل موثر بر کیفیت مایع ظرفشویی خالص

عوامل موثر بر کیفیت مایع ظرفشویی خالص

بر کیفیت مایع ظرفشویی خالص عواملی موثر هستند که دانستن آنها به کمک فرد خریدار می آید تا مایه متناسب با نیاز خود به مقرون به صرفه خریداری کند. جمله عوامل موثر بر کیفیت مایع ظرفشویی خالص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مایع ظرفشویی خالص است که در آن آنزیم های بیشتری به کار رفته باشد و قدرت لکه بری بیشتری داشته باشند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که مایع ظرفشویی خریداری کرده‌اید و در مدت کوتاهی آن مایع به اتمام رسیده باشد. مایع های ظرفشویی که در حین ظرف شستن نیاز چند بار به مجدد به شارژ آنها روی اسکاج و تولید کف است معمولاً از درصد خلوص کمتری برخوردار هستند اما مایع های ظرفشویی که با میزان کم استفاده از مایع کف بیشتری تولید می کنند و ظرف های بیشتری را می‌توان با آنها شستشو و آبکشی کرد جزو مایع های ظرفشویی خالص تر هستند.

یکی از مواردی که می توانید خالص بودن مایع ظرفشویی خود را با آن امتحان کنید میزان لکه آبی که بعد از خشک شدن روی ظروف باقی می ماند؛ اگر لکه آب در روی ظروف بیشتر از حد معمول باشد نشان دهنده این است که شما مایع خالص ای ندارید اما مایع های ظرفشویی خالص معمولاً بر روی سطح ظرف لکه های آب را بر جای نمی گذارند.

یکی از نکته هایی که باید در هنگام خرید مایع ظرفشویی و امتحان میزان خالص آن در نظر داشته باشید قیمت مایع ظرفشویی است. در نظر داشته باشید که خرید مایع ظرفشویی ارزان به معنای ناخالص بودن آن نیست چرا که بسیاری از مایع های ظرفشویی با قیمت گزاف به دست مشتری می رسند اما همچنان ناخالصی دارند پس قیمت مناسب مایع ظرفشویی توجه کنید که بسیار ارزان یا بسیار گران نباشند.

قیمت باورنکردنی مایع ظرفشویی باکیفیت

قیمت باورنکردنی مایع ظرفشویی باکیفیت

مایع ظرف شویی که با کیفیت باشد و به نسبت به درستی مواد آن ترکیب شده باشند قیمت بسیار مناسبی دارند اما تولیدکنندگانی نیز وجود دارند که بهترین فرمولاسیون را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار مشتری قرار می دهند.

در کشور مایع های ظرفشویی با کیفیتی تولید می‌شوند که قیمت باور نکردنی دارند و همین قیمت استثنایی مایع ظرفشویی باعث شده است که طرفداران زیادی پیدا کنند.

این مایع های ظرفشویی با کیفیت توسط بهترین فروشندگان و تولیدکنندگان مایع ظرف شویی تولید و به دست مشتری می رسد از بهترین مواد تشکیل شده و در اکثر فروشگاه های کشور وجود دارد چرا که سریع ترین و فعال ترین توزیع کنندگان این مایع ها را بهترین قیمت در سراسر کشور به دست مشتری می ‌رسانند.

عرضه کنندگان مایع ظرفشویی با کیفیت همیشه به قدرت خرید مشتری نیز فکر می‌کنند و در تولید مایع ظرفشویی قوی به قیمت مناسب این نوع شوینده توجه خاصی دارند تا تمام اقشار مردم بتوانند از با کیفیت ترین و بهترین مواد شوینده بهره مند شده و در مکان های مختلف از آنها استفاده کنند لذا همیشه تلاش بر عرضه مستقیم مایع ظرفشویی و بدون واسطه داشته اند تا مایع ظرفشویی مناسب و ارزان قیمتی را به دست مشتری برسانند.

فروشنده بهترین مایع ظرفشویی ارزان قیمت

فروشنده بهترین مایع ظرفشویی ارزان قیمت

با پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن فرمولاسیون جدید و متنوع برای انواع شوینده، فروشندگان این محصولات نیز بسیار زیاد و فعال هستند که خوشبختانه بسیاری از این فروشنده ها، فروشنده بهترین مایع ظرفشویی ارزان قیمت در کشور هستند و به دلیل کیفیتی که در مواد ترکیبی این نوع شوینده ها استفاده می کنند در بازار جهانی و در عرصه صادرات نیز به خوبی فعالیت دارند.

این فروشنده ها با در نظر گرفتن آسیب های احتمالی که ممکن است استفاده از این مواد شوینده و مایع های ظرفشویی به طبیعت وارد کنند اقدام به تهیه و تولید بهترین و مناسب ترین مواد شوینده کردند که نه تنها به محیط زیست ضرر نداشته باشد بلکه اگر اثر مخربی نیز دارد به سرعت از بین برود و کمترین خسارت را برای محیط زیست به دنبال داشته باشد.

از مراکزی که در کشور اقدام به توزیع و فروش مایع ظرف شویی می کنند می توان به مرکز فروش مایع ظرفشویی ارزان قیمتی اشاره کرد که مرغوب ترین کالا ها را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری به دست مشتریان می‌رساند و به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارند.

این مراکز سایت های معتبری دارند که محصولات خود را هم شامل مایع ظرفشویی پودر ظرفشویی و یا قرص های ظرفشویی و مواد دیگر شوینده مانند مایع دستشویی لباسشویی و غیره را بر روی سایت قرار داده و جزئیات، رنگ بندی ها و اندازه های این محصولات را در اختیار مشتری قرار می دهند تا مشتری بتواند به صورت عمده و هم به صورت جزئی این نوع محصولات را سفارش دهد.

خوشبختانه این سایت ها به صورت رایگان و کاملاً رایگان قابل دسترس هستند که اگر قصد خرید دارید می توانید به این سایت مراجعه کنید و با در نظر گرفتن این محصول مورد نظر با گروه پشتیبانی برای خرید هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما