قیمت روز پودر فله دستی

ممکن است پودر دستی از مواد اولیه لازم برای کسب و کار شما باشد؛ و یا حتی از کسانی باشید که در زمینه خرید و فروش این محصول، فعال می باشند، در این صورت، شکی نیست که قیمت روز آن در بازار، برای تان مهم می باشد. همانطور که میدانید پودر لباسشویی، با کیفیت های گوناگون، توسط برندهای مختلف به بازار عرضه شده است و قیمت هرکدام با دیگری متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت روز پودر فله دستی، با ما همراه باشید.

قیمت روز پودر فله دستی

قدرت شویندگی پودر فله دستی

قدرت شویندگی پودر فله دستی

امروزه موارد استفاده از پودر دستی بسیار زیاد شده است. علاوه بر شستن لباس ها، مواردی همچون شستن فرش ها و موکت ها، تمیز کردن سرویس بهداشتی و … نیز با پودر دستی صورت می پذیرد.

همانطور که گفته شد، امروزه انواع پودر دستی با برندهای مختلف تولید شده و در بازار موجود است. باید توجه کرد که هر تولید کننده، از مواد اولیه و همچنین فرمولاسیون خاصی، برای تولید محصولات خود استفاده می کند. به این ترتیب کیفیت هر پودر دستی، ممکن است با دیگری متفاوت باشد.

با این حال همه انواع پودر دستی، در یک ویژگی مشترک هستند. این ویژگی، قدرت شویندگی پودر دستی می باشد. باید گفت پودر دستی در تمیز کردن لکه های پیچیده، بسیار قدرتمند عمل می کند.

برای پی بردن به این موضوع، کافی است آن را با دیگر مواد شوینده، مقایسه نمود. اگر لکه ای روی لباس ایجاد شده باشد که با مواد شوینده دیگر، قابل تمیز شدن نباشد، پودر لباسشویی به راحتی آن را نابود می سازد. بسته به مواد اولیه و همچنین روش تولید پودر، این ماده می تواند انواع لکه ها، چربی ها و هر نوع کثیفی آشکار یا نهان موجود در لباس ها را تنها با یک بار شستشو، از بین ببرد.

بالا بودن قدرت لکه بری پودر دستی، زحمت لازم برای شستشو را هم کاهش می دهد، همچنین فرایند شستشو را نیز سرعت می بخشد.

تولید عمده پودر فله دستی

تولید عمده پودر فله دستی

صنعت تولید پودر لباسشویی دستی در ایران حدودا به 70 سال پیش بر می گردد. تولید کنندگان در طی این سال ها، همواره در جهت بهبود کیفیت محصولات خود، در تلاش بوده اند. به همین دلیل امروزه شاهد محصولاتی با کیفیت، در این حوزه می باشیم.

گفتنی است، مشتریان از طریق این وبسایت، می توانند با یکی از تولید کنندگان انواع پودر فله دستی، در ارتباط باشند.

علاوه بر این، فروش پودر فله، در بسته بندی های عمده نیز از طریق همین فروشگاه صورت می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات این تولید کننده، استعلام قیمت ها و یا اطلاع از نحوه خرید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما