قیمت مایع سفید کننده 4 لیتری رکنی

مایع سفید کننده رکنی در ظروف 4 لیتری با بهترین قیمت به فروش می رسد. این مایع سفید کننده از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار بوده و بسیار غلیظ و مقرون به صرفه است. فروش آن به صورت عمده صورت می گیرد و خریداران می توانند به روش اینترنتی آن را در اندازه دلخواه سفارش دهند. سفید کننده رکنی در اندازه های مختلفی عرضه می شود. مقرون به صرفه ترین آن در ظروف 4 لیتری به فروش می رسد.

قیمت مایع سفید کننده 4 لیتری رکنی

مایع سفید کننده رکنی چیست؟

مایع سفید کننده رکنی چیست؟

مایع سفید کننده که در بین عامه مردم به نام وایتکس هم شناخته می شود، محلولی سفید رنگ بوده که حاوی سدیم هیپوکلریت است. مایع سفید کننده رکنی یکی از بهترین ضد عفونی کننده های در بازار است که علاوه بر خاصیت ذکر شده از آن برای سفید کردن انواع لباس ها و ملحفه های سفید استفاده می شود. این مایع سفید کننده سمی بوده و رنگ آن زرد و بوی تندی از آن استشمام می شود. اگر سفید کننده رکنی را با آب جوش ترکیب کنید، گاز کلر از آن آزاد می شود.

مایع سفید کننده رکنی را می توانید امروزه در بسیاری از خانه ها و حتی صنایع مشاهده کنید. این مایع خاصیت گندزدایی نیز دارد و در صنایع مختلف جهت زدودن چربی ها استفاده می شود. اگر قصد تمیز و درخشان کردن کاشی و سرامیک های آشپزخانه یا سرویس بهداشتی خود را دارید، سفید کننده رکنی بهترین گزینه است.

این محلول نه تنها آسیبی به کاشی و سرامیک وارد نمی کند بلکه آن را از هر نوع باکتری و چربی پاک و درخشان می سازد. سفید کننده رکنی با اسانس های مختلفی تلفیق می شود تا بوی تند اولیه آن در زمان مصرف کمتر احساس شود. مقدار قلیایی بودن و قدرت سفید کنندگی، محلول رکنی را از سایر انواع مشابه متمایز می کند.

تامین کنندگان مایع سفید کننده رکنی در بازار

تامین کنندگان مایع سفید کننده رکنی در بازار

تامین کنندگان مایع سفید کننده رکنی را در انواع مختلف و با قیمت مناسب عرضه می کنند. انواع مایع سفید کننده را می توانید در اندازه دلخواه و با اسانس های معطر متنوع به روش اینترنتی خریداری نمایید. سفید کننده رکنی مایعی به صرفه و قیمت مناسب بوده که در ظروف 1 لیتری و 4 لیتری به فروش می رسد. اگر به صورت مداوم از این محلول استفاده می کنید، بهتر است نوع 4 لیتری را خریداری کنید چرا که قیمت آن مقرون به صرفه تر است.

فروش به شیوه غیرحضوری در سالهای اخیر توانسته است رضایت مشتریان را جلب و فروش را برای تامین کنندگان با سود خوبی همراه سازد. عرضه به صورت اینترنتی به صورت مستقیم صورت می گیرد و به دلیل حذف واسطه ها، محصول با قیمت متعادل تری به دست خریدار خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما