قیمت نهایی مایع ظرفشویی صحت 4 لیتری

یکی از بهترین و با صرفه ترین مواد شوینده برای شستن ظروف، مایع ظرفشویی صحت 4 لیتری است که با فرمولاسیون جدید و سازگار با پوست دست و کف مناسب، چربی و میکروب ها را از روی ظروف پاک می کند و با یک  آبکشی ساده مایع ظرفشویی از سطح ظرف پاک می شود. قیمت آن نیز به دلیل این که چهار لیتری است مناسب خانوار و با صرفه اقتصادی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت نهایی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.

قیمت نهایی مایع ظرفشویی صحت 4 لیتری

انواع مایع ظرفشویی صحت

انواع مایع ظرفشویی صحت مایع ظرفشویی از مواد شوینده بسیار ضروری در هر خانه ای است که هر چقدر جوامع پیشرفته تر باشند مصرف سالانه این نوع مواد بهداشتی و شوینده نیز بیشتر است، چرا که سالانه مصرف در کشورهای پیشرفته بسیار زیاد تر از کشورهای دیگر است. از جمله کشورمان ایران جز کشورهای است که مصرف سالانه استفاده از مواد شوینده سال به سال رشد چشمگیری می کند.

صحت از برندهای قدیمی، شناخته شده و معتبر ایرانی است که در زمینه مواد شوینده، بهداشتی فعالیت می کند. در قسمت مایع ظرفشویی این شرکت سعی کرده است با استفاده از رایحه های خوش بو، سلایق مختلف را جذب کند و همین طور انواع مایع ظرفشویی را در وزن های یک لیتری و چهار لیتری عرضه کند. از انواع مایع ظرفشویی صحت می توان به این موارد اشاره نمود:

مایع ظرفشویی گلیسیرینه ۴ لیتری: این نوع مایع مناسب برای انواع ظروف است و حاوی گلیسرینه است که باعث می شود به پوست دست آسیب نرسد.

مایع ظرفشویی با رایحه لیمو: این نوع مایع علاوه بر درخشندگی و پاک کنندگی بسیار قوی، باعث می شود بوی بد ناشی از غذاهای چون ماهی، و تخم مرغ و حتی میکروب به کلی از بین برود و نیازی نباشد ظروف دوباره شسته شود.

مایع ظرفشویی با رایحه پرتقال: از آنجایی که شست شو ظروف کاریست روزمره، استفاده از رایحه های دلپذیر باعث می شود این کار زیاد هم خسته نباشد. این نوع مایع با غلطت بالای که دارد بسیار با صرفه و ماندگار است.

علاوه بر این انواع رایحه های خوشبو دیگر نیز توسط شرکت  پیشتاز و نوآور تولید می شود از جمله رایحه موز و بلوبری.

این محصولات منطبق با استاندارهای ملی و بین المللی تولید می شود که علاوه بر بازار داخلی در کشورهای خاورمیانه نیز جایگاه ویژه ای دارند.

فروشنده عمده انواع مایع ظرفشویی صحت 4 لیتری

فروشنده عمده انواع مایع ظرفشویی صحت 4 لیتری انواع مایع ظرفشویی ۴ لیتری صحت با رایحه های خوشبو و کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و ارزان به نسبت نمونه های برندهای دیگر از طریق این فروشگاه آنلاین بصورت عمده به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما