قیمت نهایی پودر دستی تک 500 گرمی

پودر دستی تک 500 گرمی محصولی با ترکیبات باکیفیت جهت سازگاری با پوست دست است که قابلیت های بسیاری دارد. قیمت نهایی این محصول در بازار تحت تاثیر نوسانات به صورت مداوم در حال تغییر است. بهترین روش استعلام قیمت و امکان خرید مستقیم از کارخانه تولیدی چیست؟

قیمت نهایی پودر دستی تک 500 گرمی

مقایسه پودر دستی ایرانی با خارجی

مقایسه پودر دستی ایرانی با خارجی پودر دستی از اولین محصولات تولیدی برای شستن انواع البسه به شمار می رود. برخی برندها دارای ترکیبات قوی تری هستند که برای استفاده در ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک نیز مناسب می باشند.
در یک مقایسه کلی می توان گفت ارقام مختلف ایرانی و خارجی این محصول از نظر ترکیبات اولیه تفاوت چندانی نمی کنند. برخی برندها دارای ترکیبات نرم کنندگی و حفاظت از پوست دست هستند.
انواع برند ایرانی مرغوب بر روی بسته بندی خود از کلماتی نظیر مناسب برای لباس های رنگی و عبارت تحت لیسانس استفاده می کنند که نشان می دهد ترکیبات تولیدی آنها بسیار پیشرفته است.
بسته بندی پودر دستی ایرانی و خارجی نیز تفاوت چندانی از نظر شکل ظاهری ندارند. همگی به صورت کارتن های 500 گرمی یا بسته بندی پلاستیکی چند کیلویی به بازار عرضه می شوند. در این میان نقطه تفاوت این محصولات وجود برخی ترکیبات است که برتری کیفی آنها را نسبت به برندهای رقیب به وجود می آورد.
به طور کلی انواع پودر لباسشویی درستی مرغوب باید ویژگی های زیر را دارا باشند:

  • قدرت نرم کنندگی نسبتاً مناسبی داشته باشد.
  • میزان کف کردن آن کم و متناسب باشد.
  • مقرون به صرفه از نظر حجم استفاده باشد.
  • سازگار با لباس های رنگی و جلوگیری از تغییر رنگ آنها
  • قدرت پاک کنندگی قوی برای لکه های چربی
  • قابلیت ضدعفونی کننده لباس را داشته باشد.

فروشنده عمده پودر دستی تک با قیمت ارزان

فروشنده عمده پودر دستی تک با قیمت ارزان یکی از برندهای نام آشنا و معروف در بازار داخلی پودر دستی تک است. این برند محصول شرکت تولی پرس است که با سابقه بیش از 50 سال در زمینه تولید انواع شوینده ها فعالیت دارد.
کیفیت پودر دستی تک در کنار قیمت مناسب آن موجب شده تا سالیان سالیان جزء محصولات پرفروش بازار شوینده ها باشد. ترکیبات این محصول به گونه ای است که از کف کردن بیش از اندازه پودر به ویژه در صورت استفاده از آن در لباسشویی جلوگیری می کند.
پودر دستی باکیفیت تک در بسته بندی 500 گرمی با ثبات قیمت در طی ماه های اخیر توانسته نظر خریداران عمده را جلب نماید. افزایش تقاضا برای خرید این محصول، فعالیت گسترده نمایندگی فروش آن را نیز به همراه داشته است.
در این مرکز به عنوان نمایندگی فعال، فروشنده عمده و کارشناسان متخصص، جدیدترین شرکت تولی پرس و انواع پودرهای دستی ایرانی و خارجی را با قیمت ارزان و با نرخ رقابتی به بازار عرضه می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما