قیمت نهایی پودر لباسشویی دستی تاژ 500 گرمی

امروزه یکی از بهترین محصولات عمده ای که افراد با آن سر و کار دارند پودر لباسشویی دستی تاژ   می باشد که دارای بهترین خاصیت حل شدن در آب می باشد و همچنین مناسب برای آبکشی سریع و راحت است که به عنوان شوینده بهداشتی از عالی ترین کیفیت و قیمت مطلوب برخوردار بوده و نیز  شرکت های تولید کننده آن را به بازارهای داخل و خارج از کشور برای فروش با قیمت مناسب عرضه می کنند.

قیمت نهایی پودر لباسشویی دستی تاژ 500 گرمی

آشنایی با انواع پودر لباسشویی

آشنایی با انواع پودر لباسشویی

شایان ذکر است که کارخانجات تولیدی بزرگی در کشور وجود دارند که در این حیطه کاری توانسته اند انواع پودر لباسشویی را با بهترین ترین کیفیت تولید کنند که پودر لباسشویی تاژ یکی از بهترین محصولات می باشد که این کارخانه به صورت مستقیم محصولات خود را روانه بازار می کند و این پودر لباسشویی مناسب برای شستن تمام لباس ها از قبیل: نایلونی، ابریشمی، نخی و غیره می باشد که دارای قابلیت شستشوی بالا می باشد همچنین این نوع شوینده باعث نرمی و لطیف شدن جنس پارچه می شود که می تواند از بافت لباس ها به دلیل داشتن کیفیت بالا مراقبت کند.

فروشنده پودر لباسشویی دستی تاژ با قیمت مناسب

فروشنده پودر لباسشویی دستی تاژ با قیمت مناسب

 نمایندگی ها و مراکز عمده زیادی در سراسر کشور وجود دارند که این نوع مواد شوینده بهداشتی را که به صورت پودر دستی ارزان قیمت می باشد را بدون واسطه و به روش عمده و با بهترین مرغوبیت نیز در بازار ارائه می دهند که دارای مشتریان زیادی می باشند. این نوع پودر دستی دارای مزیت ها و نیز کاربردهای زیادی است که اغلب در منازل و محیط کار استفاده می شوند و نیز دارای آنزیم های قوی بوده که برای پاک کردن انواع لکه ها از روی لباس ها، ملحفه ها، سطوح و غیره به کار برده می شود و همچنین این نوع محصول در نوع خود منحصر به فرد بوده که در آب سرد به خوبی حل می شود.

تولید پودر لباسشویی در کارخانه های تولیدی با استفاده از سیلیکات سدیم، سولفات سدیم، کربنات سدیم  می باشد که از اهمیت ویژه ای برای شستن لباس ها برخوردار می باشد و همچنین این نوع پودر قادر به از بین بردن لکه های لباس ها در آب سرد می باشد.

در ضمن برای خرید این نوع محصول باید نکاتی را مورد نظر داشت از جمله، علاوه بر کیفیت باید دارای نشانه های بهداشتی، بر چسب مهر استاندارد، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء، و نیز پروانه تولید باشد و همچنین بهترین نوع پودر لباسشویی خوب باید قادر باشد در عین پاکسازی و شستشوی دقیق لباس ها، از جنس پارچه مراقبت کند و موجب از بین رفتن الیاف و تار و پود آن نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما