قیمت پودر دستی دریا در سال ۹۹

پودر دستی دریا یکی از برجسته ترین شوینده های لباس در بازار می باشد که با کیفیت عالی در لکه بری لباس ها توانسته توجه بسیاری از افراد را برای مصرف جلب کند و در نهایت از فروش بالایی برخوردار باشد که در حجم های مختلف به همراه قیمت متناسب با حجم به فروش می رسد.

 

برای اطلاع از قیمت پودر دستی دریا در سال ۹۹ بدون خروج از منزل می توانید ادامه این صفحه را دنبال کنید تا از قیمت مناسب و به صرفه آن مطلع گردید.

 

 

قیمت پودر دستی دریا در سال 99

اطلاعاتی درباره انواع پودر دستی دریا

در عصری که امروزه زندگی می کنیم بهداشت لباس برای تمام افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بهداشت هر فرد نشان دهنده شخصیت و فرهنگ او می باشد از این رو هر روزه انواع شوینده ها با نام و برندهای مختلف توسط تولیدکنندکان تولید و وارد بازار می گردد که دارای کیفیت و کارایی گوناگون می باشد.

 

پودر دستی دریا یکی از بهترین شوینده های لباس و پوشاک در بازار شمرده می شود زیرا با کمیفیت عالی و پاک کنندگی بالا مورد محبوبیت بسیاری از افراد قرار گرفته است و در نهایت از فروش بالایی برخوردار می باشد که در ادامه مطلب به بیان اطلاعاتی درباره انواع این محصول بی نظیر و خارق العاده میپردازیم.

 

اطلاعاتی درباره انواع پودر دستی دریا:

این محصول همانطور که از نامش مشخص است مختص شستشو لباس با دست می باشد و در کارخانه های مربوطه با استفاده ار ماشین آلات و دستگاه های مخصوص با بهره گیری از بهترین مواد اولیه تولید گردیده و در حجم های مختلف به همراه بسته بندی مناسب و بهداشتی قرار گرفته است و با دارا بودن تمامی استاندارد های بهداشتی به بازار عرضه می گردد.

این محصول ویژه دارای حجم های مختالف از جمله پودر دستی ۵۰۰گرمی می باشد که از پرفروش ترین نمونه ها منتخب در بازار است.

ویژگی پودر دستی دریا:

  1. دارای قدرت بالای پاک کنندگی لک و کثیفی روی لباس می باشد.
  2. به بافت پارچه و لباس آسیب نمی زند.
  3. سبب تغییر رنگ لباس نمی گردد.

هرچقدر که تکنولوژی پیشرفت کند و ماشین‌های لباسشویی حرفه‌ای‌تر بشوند چاره‌ای نیست که بعضی از لباس‌ها رو باید با پودر شستشوی دستی بشوییم. پودر شستشوی دستی دریا در انواع مختلف وجود دارد که درخشندگی البسه و کف مناسب از مهمترین ویژگی‌های این پودر است و در اولین تجربه از آن رضایت کامل خواهید داشت.

 

ترکیبات پودر دستی باید بتوانند خواص و موارد زیر را برای شستشوی لباس ها در شرایط شستشوی دستی بجا آورند:

 

  1.  نگهداری رنگ لباس و عدم لطمه با آن تحت هر شرایط حرارتی بالا یا پایین آب
  2. زنگ نزدن ماشین لباسشویی و عدم رسوب گرفتگی ماشین
  3. محافظت کامل از الیاف موجود در بافت لباس ها
  4. پاکسازی انواع چربی موجود بر روی لباس
  5. پاکسازی کامل لکه ها اعم از لکه های جوهری،لکه های غذایی و…
  6. قدرت بالا در ضدعفونی کردن
  7. تولید بوی خوش و قدرت بالای نرم کنندگی

 

اطلاعاتی درباره انواع پودر دستی دریا

تامین کننده پودر دستی ۵۰۰ گرمی دریا

با توجه به کیفیت و کارایی عالی پودر دستی دریا خرید این محصول منحصر به فرد هر روزه در حال افزایش است که سبب شده تولیدکنندگان که تامین کننده پودر دستی می باشند به تولید روزافزون این محصول بپردازند و در حجم های مختلف از جمله ۵۰۰ گرمی به بازار پودر دستی عرضه نمایند.

 

مجموعه ما نیز تامین کننده پودر دستی ۵۰۰ گرمی دریا در سطح شهرهای کشور می باشد که برای خرید با بالاترین درجه از کیفیت به همراه قیمت مناسب می توانید با شماره ای که درج شده است برای ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید. برای شستن لباس‌ها با دست، پودری رو انتخاب کنید که به بافت پارچه آسیب نزنه و درعین حال باعث درخشندگی لباس بشود. پودر دستی دریا، رایحه دلپذیر و ماندگاری هم دارد و می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 

نکته: موقع شستشو، لباس‌های سفید، رنگی و مشکی رو دسته‌بندی کرده و جداگانه بشورید. پودر ماشین لباسشویی دریا در وزن ۱۰ کیلوگرم تهیه شده از بهترین مواد اولیه، دارای ۸ آنزیم و رشته های صابون پودر نگین به علت شویندگی بالا و خاصیت سفید کنندگی عالی البسه، لباسهای چرک و کثیف شما را بهتر از همیشه خواهد شست دارای کف کنندگی زیاد.

 

استفاده از پودر زیرا محصول قدیمی‌تری به‌حساب میاد کمی متداول‌تره و طرفدارهای خاص خودشو دارد. به همین جهت در طول سال‌های اخیر پیشرفت زیادی در فرمولاسیون‌ آن صورت گرفته و به بالاترین توان در پاکیزگی رسیده است.

 

پودر دستی دریا⁩ حاوی:

  1. مواد پاک کننده و سفید کننده فعال در دمای کم
  2. ⁩ حاوی ترکیبی ویژه از ۱۰ آنزیم فعال در دمای پایین
  3. ⁩ حاوی مواد نرم کننده سیلیکونی البسه
  4. حاوی مواد موثر در جلوگیری از نشست رسوب در ماشین لباسشویی و افزایش طول عمر آن
  5. ⁩ قابلیت مصرف در هر دما و انواع سختی آب
  6. ⁩ اتوکشی آسان

 

تامین کننده پودر دستی 500 گرمی دریا

ترکیبات پودر دستی چیست؟

پودر های دستی باید ترکیباتی داشته باشند که بتوانند در این بازار پر رقابت، درخشان گردند. دریا از ترکیبات شیمیایی خاصی برای ساخت بهترین پودر های دستی استفاده کرده است.

 

استفاده از پودر چون محصول قدیمی‌تری به‌حساب میاد کمی متداول‌تره و طرفدارهای خاص خودش را دارد. به همین خاطر در طول سال‌های اخیر پیشرفت زیادی در فرمولاسیون‌ آن صورت گرفته و به بالاترین توان در پاکیزگی رسیده است. خوشبختانه استفاده از پودر هم مثل مایع لباسشویی ساده است و آقایون می‌توانند خیلی سریع نکات استفاده از این شوینده رو یاد بگیرند.

 

مصرف کنندگان پودرهای دستی و ماشینی که می توانند از هر قشری باشند همیشه به دنبال پودری هستند که صرفه اقتصادی داشته باشد و علاوه برآن از لحاظ کیفی و کمی هم قابل ملاحظه باشد. کیفیت هم ازلحاظ شستشوی خوب و بهینه و هم از لحاظ آسیب نرساندن به پوست دست و حفظ طراوت آن است. پودرهای دستی که کیفیت عالی و قیمت ارزان دارند می توانند جایگاه خود را در سبد خرید خانوار پیدا کنند و باعث جلب رضایت مشتریان شوند.

 

ترکیبات پودر دستی چیست؟

مهمترین تفاوت های پودر دستی با ماشینی

از مهمترین تفاوت های پودر دستی نسبت به نوع ماشینی می توان به کف بسیار بیشتری که تولید می کند اشاره کرد و در صورت استفاده زیاداز این پودر، کف از مخزن شستشوی خارج می شود و به بقیه قسمت های الکتریکی دستگاه نفوذ کرده و به آنها صدمه می زند. همچنین اگر از پودر ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس به صورت دستی استفاده شود ممکن است باعث ایجاد حساسیت و خارش در دست ها گردد.

 

حتما برای شما هم پیش اومده که برای پاک کردن یک⁣ نوع لک روی لباس یا تمیز کردن غذاهای سوخته از ماهیتابه و حتی تمیز کردن سرویس بهداشتی و از بین بردن باکتری‌ها از روی سطوح از دیگران سوال کنید، یا در اینترنت برای پیدا کردن بهترین راه حل جستجو کنید.⁣ باید بهتون بگیم که پاسخ تمام سوالات مربوط به تمیزی رو می‌تونید با استفاده از محصولات دریا به‌دست بیاورید. زیرا محصولات دریا با استفاده از فناوری آهن ربایی و رایحه‌های دلپذیر، تمیزی دلخواه رو برای شما فراهم می‌کنند.

 

دقت کردید یه چیزایی با وجود پیشرفت تکنولوژی هنوز قابل حذف نیستند؟ پودر لباسشویی تقریبا از سال ۱۳۳۰ در ایران استفاده شده و در طول این سال ها برندهای مختلفی مشغول ارتقای کیفیت پودرهای لباسشویی بودند و محصولاتشون رو وارد بازار کردند. شاید امروز پودر لباسشویی ماشینی بیشترین کاربرد رو در بین شوینده‌های لباس داشته باشد اما هنوز پودر لباسشویی دستی قابل چشم‌ پوشی و حذف نیست.

 

شما در چه مواردی استفاده از پودر لباسشویی دستی رو به ماشینی ترجیح می‌دید؟ البته که توصیه میشه موقع کار با پودر لباسشویی با دست از دستکش استفاده کنید اما پودر لباسشویی با دست دریا قابلیت حل شدن بالایی در آب داره و در صورت تماس با دست با یک شستشوی ساده و سریع از روی دست پاک می شود. شما معمولا برای شستن چه نوع البسه یا پارچه‌ای پودر دستی رو به ماشینی ترجیح می دهید؟

ریختن پودر دستی در ماشین لباسشویی درست است؟

پودر دستی و پودر ماشینی ترکیبات متفاوتی دارند و زمان حل شدنشان هر کدام در آب متفاوت است. اگر می خواهید خیالی راحت و آسوده در هنگام شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی داشته باشید ما پودر دستی را به شما پیشنهاد نمی کنیم. پودر ماشینی در عین محافظت از بافت پارچه به دلیل خاصیت رسوب زدایی خود سبب محافظت از اجزای ماشین لباسشویی در مقابل خوردگی شده و همچنین سبب جلوگیری از ایجاد کپک در آن می شود.

 

علاوه بر این موارد کیفیت شستشوی عالی برای شما فراهم می کند و روند شستشو را نیز آسان می گرداند زیرا به سبب قدرت تثبیت رنگ موجود در این پودر دیگر نیازی به تفکیک لباس ها نمی باشد و چون پودر حاوی نرم کننده می باشد نیازی به استفاده از نرم کننده نیز نخواهید داشت و آخرین نکته این می باشد که به علت کیفیت بالای این پودر نیاز به حجم کمی پودر می باشد.

 

همچنین فقط ۳ تا ۵ قاشق غذاخوری بسته به میزان کثیفی لباس و سختی آب مورد استفاده قرار می گیرد و به این شکل خیال شما برای حداقل یک سال ار تهیه پودر ماشین لباسشویی آسوده می باشد. ضد حساسیت رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی دوستدار محیط زیست. مناسب حداقل صد و سی بار شستشو، کف بسیار کم نیازی به تفکیک لباس ها ندارد و موجب تثبیت رنگ لباس می شود. محافظ بافت و رنگ پارچه می باشد.

 

دارای بالاترین کیفیت شستشو در دماهای ۲۰ تا ۶۰ درجه می باشد. مانع از کاهش کیفیت رنگ پارچه در اثر شست و شو های مکرر می گردد. عدم نیاز به نرم کننده به دلیل وجود نرم کننده در پودر از بین برنده بوی نامطبوع ماشین لباسشویی بعد از شستشو قابلیت شستشوی لباس ها با دست و ماشین های نیمه اتوماتیک (دستی).

 

ریختن پودر دستی در ماشین لباسشویی درست است؟

معرفی پودر دستی برند دریا

تو خیلی از خونه‌ ها شستن فرش و موکت از مراحل خونه تکونی عیده و اهمیت زیادی داره. اگرچه بعضی‌ها ترجیح میدن شستن فرش‌ها رو به قالیشویی بسپارن اما هستن هنوز کسایی که ترجیح میدن خودشون دست به‌کار بشن.قالیشویی‌ ها از شوینده‌های مخصوصی برای شستن فرش و موکت استفاده می‌کنن اما شما می‌تونید در خونه این کار رو با پودر دستی انجام بدید.

 

پودرهای دستی قدرت پاک‌کنندگی خوبی دارن و از طرفی به رنگ فرش هم آسیب نمی‌زنند .برای گرفتن نتیجه بهتر، پودر دستی رو از چند ساعت قبل در یک سطل آب گرم حل کنید و بعد با برس مناسب روی فرش استفاده کنید. آگاه باشید که هنگام شستن فرش تا جایی که امکانپذیر است در مصرف آب صرفه جویی نمایید. پودر مخصوص شستشو با دست دریا برای همه شستشوهای عمومی، برای مصارف خانگی مناسب است، رایحه دلپذیر و ماندگاری از خود به جا می گذارد.

 

دقت کردید یک چیزایی با وجود پیشرفت تکنولوژی هنوز قابل حذف نیستند؟ پودر دستی تقریبا از سال ۱۳۳۰ در ایران استفاده شده و در طول این شصت سال برندهای مختلفی مشغول ارتقای کیفیت پودرهای دستی بودن و محصولاتشون رو وارد بازار کردند. شاید امروز پودر دستی بیشترین کاربرد رو در بین شوینده‌های لباس داشته باشد اما هنوز پودر دستی قابل چشم‌ پوشی و حذف نیست. شما در چه مواردی استفاده از پودر لباسشویی دستی رو به ماشینی ترجیح می دهید؟

چرا باید پودر دستی دریا خرید؟

شستن لباس‌ هایی که به لکه غذا آغشته شدن کار زمان‌بر و پرزحمتی است. درست است که پودر دستی دریا با داشتن قدرت لکه‌بری می‌تواند خیلی موثر واقع بوده اما در هر صورت وقت و انرژی که برای این کار باید صرف بشود غیر قابل چشم پوشی است.

 

علاوه بر این نیاز به کار فیزیکی سخت دارد به هر حال منطقی نیست که برای شستن یکی دو قلم لباس از ماشین لباسشویی استفاده کنیم. زیرا باعث زیاده‌روی در مصرف آب می شود که در فصل تابستون تاکید زیادی روی این موضوع وجود دارد. در فرمولاسیون پودر شستشوی دستی دریا تمرکز زیادی روی حفظ رطوبت و طراوت پوست دست شده اما با این حال توصیه می‌کنیم استفاده از دستکش رو حین شستشو فراموش نکنید.

 

چرا باید پودر دستی دریا خرید؟

دسته بندی پودر دستی دریا بر اساس وزن

بهترین محصولات بهداشتی توسط کارخانه راهی بازار می شوند که موجب می شوند رضایت مشتری چندین برابر شود و تقاضای تولید محصولات نیز افزایش پیدا کند، در نتیجه کیفیت نیز همواره رو به رشد بیشتر خواهدبود.

 

دریا عنوانی است که در واقع برند بهترین محصولات شوینده بهداشتی در بازار فروش عمده کشور می باشد. فروش پودر دریا در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی تا ۵ کیلویی برای مصارف خانگی و محدود خرید پودر دریا به صورت عمده و کلی برای مصارفی مانند مصارف بیمارستانی و…

 

مشتریان برای استعلام قیمت انواع پودر دستی دریا و همچنین ویژگی پودر مورد نظر و چگونگی استفاده از آن می توانند به سایت ها و مراکز اینترنتی فعال در این زمینه مراجعه نمایند و با جستجو در این سایت ها اطلاعات لازم و ضروری را کسب نمایند و در هر ساعتی از شبانه روز ثبت سفارش نموده و محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرند.

 

مصرف کنندگان با توجه به کیفیت و کارایی محصول می توانند با در نظر گرفتن نیاز خود محصولی مرغوب را دریافت کنند. عرضه انواع پودر های لباسشویی ماشینی و دستی در حجم های ۵۰۰ گرم ، ۱۰ کیلو و ۲۰ کیلو گرمی به قیمت درب کارخانه و ارسال به سراسر ایران.

فروش عمده پودر دستی دریا بدون واسطه

پودرفله اماده ارسال به تمام مشتریان عزیز و فروش بصورت کیسه های ۳۰و۵۰کیلوی کیفیت عالی و صادراتی قیمت امسال شارژ شده و اماده همکاری بار واحدهای تولید و بسته بندی در تمام شهر ستانها اماده همکار با بنکدارن و عمده فروشان عرضه کننده پودردستی۵۰۰گرمی شرکت برای همکاری با پخش کنندگان عزیز در تمام شهرهای ایران اعلام امادگی و همکاری می کند.

 

آماده اخذ نمایندگی و عامیلت فروش دارای مارژن عالی و در بسته های ۱۰کیلوی و ۵۰۰گرمی فعلا موجود و به مرور تنوع محصولات بیشتر هم می شود. فروش پودر دستی از بهترین عرضه کنندگان این محصول به شمار می رود و همواره تلاش نموده است تا بهترین و باکیفیت ترین نمونه از این محصولات را با قیمتی کمتر از همه جا و کیفیتی عالی ارائه نماید.

 

این عرضه کننده بدون واسطه توانسته است شرایط بسیار خوبی را برای متقاضیان این کالا فراهم سازد تا بتوانند با حذف واسطه ها و دلالان هزینه های خود را کاهش دهند و این کالا را با قیمتی به مراتب کمتر از قیمت بازار و کیفیتی بی نظیر خریداری نمایند. در ضمن فروش عمده پودر دستی نیز امکان پذیر است و با پرداخت پول کمتری، تعداد بیشتری از این محصول را خریداری نمایید و آن را به راحتی در اسرع وقت دریافت کنید.

 

خرید پودر دستی با وزن خالص ۱۰ کیلوگرم حاوی پودر صابون خاصیت نرم کنندگی ۸ آنزیم فعال لکه بری قوی و با رایحه قیمت مناسب نسبت به بازار به دلیل فروش مستقیم از کارخانه و بدون واسطه فروش شرکت پاکیاران نمایندگی رسمی برند دار در خراسان شمالی و شمال خراسان فروش ویژه در سراسر ایران به قیمت درب کارخانه می باشد.

 

همه برای یکی یا یکی برای همه ممکنه جاهای زیادی مصداق پیدا کنه…تو محصول همه‌کاره‌ای مثل پودر دستی دریا که از پس همه لکه‌ها برمیاد و شستشوی کاملی رو به ارمغان میاره یا تو خانواده‌ای که مادر یا همسر همه وظایف مربوط به شستشو رو به عهده می‌گیره و خواسته یا ناخواسته نقشی رو ایفا می‌کنه که به سادگی می‌تونه بین همه اعضای خانواده پخش بشه.

 

بیاید از امروز به هر شکلی که می‌تونیم کمک حال مادر یا همسرمون باشیم و بخشی از کارهای خونه‌داری رو به عهده بگیریم. اینطوری بخشی از محبت خانوم خونه رو جبران می‌کنیم و همه کنار هم حال بهتری رو تجربه می‌کنیم.

 

اگر به دنبال شوینده ای هستید که البسه سفید رو سفیدتر و البسه رنگی رو درخشان کنه و به میزان مناسب هم کف کنه و در عین حال به بافت پارچه ‌آسیب نزنه و رایحه دلپذیری هم داشته باشه، پودر دستی دریا بهترین انتخاب است. سابقه استفاده از پودر دریا به سال های بسیار دوری بر می گردد که به همین خاطر اسمش همیشه در ذهن می ماند‌.

 

فروش عمده پودر دستی دریا بدون واسطه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما