قیمت پودر رختشویی دستی گلزار عمده در سال 1401

قیمت روز پودر رختشویی دستی، بستگی به نوع دستی و ماشینی بودن آن دارد .پودر رختشویی در دو نوع دستی و ماشینی تولید می شود .این پودر با کیفیت بسیار پرفروش بوده و همواره مورد توجه مصرف کنندگان این کالا قرار گرفته اند. قیمت پودر های رختشویی دستی بسیار مقرون به صرفه است ودر مقایسه با سایر پودرهای لباسشویی موجود در بازار داخل ، قیمت ارزان تری دارند.قیمت پایین و کیفیت عالی این پودرها باعث محبوبیت زیاد را پیدا کنند .

امروز استفاده از انواع پودرهای رختشویی به دلیل استفاده از آنزیم های خاص و نرمی و لطافتی که به انواع لباس ها می بخشد مورد پسند اکثر افراد قرار گرفته و در بازارهای مختلف از خرید و فروش بسیار خوبی برخوردار شده است. قیمت پودر رختشویی دستی گلزار عمده در سال ۱۴۰۱ با توجه به نوسانات و گران شدن بسیاری از محصولات بسیار مناسب و به صورت ویژه ارائه شده است.

قیمت پودر رختشویی دستی گلزار عمده در سال 1401

مزایای استفاده از پودر رختشویی دستی

مزایای استفاده از پودر رختشویی دستی پودرهای رختشویی دستی با کیفیت و تضمینی ، جهت شستشوی لباسها با ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می شوند. این پودرها بسیار با کیفیت بوده و قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و لباسها را کاملا تمیز کرده و لطافت را برای لباس ها به ارمغان می آورند ..این پودر ها با داشتن فرمولاسیون ملایم آسیبی به بافت و رنگ لباس وارد نمی کنند و پاکی را برای لباس ها به ارمغان می آورند .

پودردستی رختشویی علاوه برشستشوی لباس کاربردهای دیگری هم دارند.ازجمله این کاربردها میتوان به این موارد اشاره کرد.: شستوی کف منزل وآشپزخانه.شستوی سطوح مختلف آشپزخانه که مدام درمعرض لکه و چربی قراردارند.شستوی فرش و موکت .شستشوی ظروف.شستشو و ضدعفونی سطوح سرویس بهداشتی .جرمگیری سطوح مختلف

همه افراد به ویژه بانوان به نظافت و بهداشت بسیار توجه دارند و می‌کوشند در تمام زندگی خود از نظافت منزل و وسایل آن گرفته تا شستشوی لباس و… بهداشت رو رعایت می‌کنند و برای این کار از وسایل و محصولات مختلف استفاده می‌نمایند.

پودر دستی رختشویی از انواع رایج و پرمصرف مواد شوینده بهداشتی محسوب می‌شود. این نوع پودر به‌راحتی در آب حل می‌شود و با کف زیاد و قدرت تمیزکنندگی فوق‌العاده‌ای لباس‌ها را تمیز و درخشان می‌کند.ترکیبات پودر دستی سبب لطافت و نرمی البسه می‌شود.

پودر دستی با حس تازگی، طراوت و رایحه‌ی دلنشین می‌تواند عطری خوشایند برای لباس‌ها به ارمغان می‌آورد. برای شست‌وشوی لباس‌ها فقط کافی است پس از تفکیک پارچه‌ها و لباس‌ها، از ثبات رنگ آنها اطمینان حاصل نمایید.

هنگام انتخاب و مصرف پودر دستی باید به نکات درج شده بر روی آن و دمای شست‌وشوی توصیه شده توجه کرد. در آخر هم البسه را در مقدار مناسبی از محلول آب و پودر خیسانده و آبکشی می‌کنیم. قیمت این پورد‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول می‌توانند مقالات مرتبط را مطالعه نمایند و دانستنی‌های مفید و ارزشمندی را به دست آورند و با شناخت کامل و دقیق برای انتخاب، سفارش و خرید محصولی با‌کیفیت اقدام کنند.

امروزه تنوع بی نظیری از انواع پودر ها را در بازارهای مختلف مشاهده می‌کنیم که حاوی ترکیبات ویژه، آنزیم، صابون و نرم کننده برای انواع لباس های مختلف هستند. مزایای استفاده از پودر رختشویی دستی از این قرارند. پودر های دستی بهترین انتخاب افرادی است که می‌خواهند لباس هایی نرم و لطیف و درخشان را داشته باشند.

کف فراوان این محصول سبب می‌شود که لکه و چربی ها به خوبی از روی لباس زدوده شود و اتوکشی آن نیز راحت انجام شود. پودر های دستی سریع در آب حل شده و به راحتی قابل استفاده هستند. پودرهای لباسشویی دستی به طور کلی ارزان تر از پودر های ماشینی است.

ارزیابی قدرت پاک کنندگی پودر رختشویی

ارزیابی قدرت پاک کنندگی پودر رختشویی میدانید که هر محصولی، در بازار دارای تنوع زیادی است. پودر رختشویی نیز، در کارخانه های مختلف به شیوه های متفاوت تولید می شود. امروزه تأمین مخارج زندگی، برای اغلب مردم مشکل شده است، به همین خاطر بهتر است همیشه کالایی را خریداری نماییم که علاوه بر کیفیت مطلوب، از قیمت مناسبی برخوردار باشد. پودر رختشویی خوب، دارای ویژگی های خاصی است. مثلا هنگام برخورد با دست، احساس سوزش و خارش نخواهید کرد. بوی آن شما را اذیت نمی کند و نسبت به آن حساسیت نشان نخواهید داد. اگر مقدار کمی از آن را با آب گرم مخلوط کنید، به فراوانی کف می کند. همچنین برای انواع البسه قابل استفاده بوده و هر گونه پارچه ای را می توانید با آن بشویید. به خوبی می‌دانید که پوست نوزادان از لطافت خاصی برخوردار است و اگر لباس آن ها را با شوینده مناسبی نشویید، بدن آن ها دچار سوزش و حساسیت می گردد. یک پودر رختشویی خوب، به فکر نوزادان شما نیز می باشد و می توانید با خیالی آسوده لباس های آنان را بشویید و تمام میکروب و چرک های آنان را از بین ببرید. در تولید یک پودر خوب، از مواد نگهدارنده کاملا مجاز استفاده شده و تا حد امکان تاثیرات منفی اسید های آن خنثی شده است. اگر پودر مناسبی را برای شست و شوی لباس های خود تهیه نمایید، می توانید به راحتی در کوتاه ترین زمان، قوی ترین لکه ها را از بین ببرید. این محصول در دو نوع فله ای و بسته بندی در بازار موجود است که معمولا نوع بسته بندی شده آن بهتر است زیرا هیچ گونه آلودگی و میکروب به درون ذرات آن راه پیدا نکرده است. معمولا پودر مطلوب دارای ذرات ریزی است.

یکی از گزینه های انتخابی اکثر افراد برای پودرهای مرغوب و معروف در بازار های کشورمان ارزیابی قدرت پاک کنندگی پودر رختشویی است که می‌تواند روی فروش تولید کنندگان نیز اثر مستقیمی داشته باشد. پودرهای رختشویی با توجه به ترکیباتی که دارند از قدرت پاک کنندگی متفاوتی برخوردار هستند. بلیچ ماده موثر و فعال در انواع پودرهای رختشویی است که به عنوان عامل زدودن چربی‌ها و لکه‌های روی انواع پارچه و لباس شناخته می شود.

تاثیر پودر رختشویی بر پارچه های رنگی‌

تاثیر پودر رختشویی بر پارچه های رنگی‌ داشتن یک پودر رختشویی عالی، می تواند کمک زیادی به شما در شستن انواع لباس ها و پارچه ها نماید. پودر های پرسیل، شوما، رخت و دلتا از جمله محصولاتی هستند که با قدرت لکه بری بالا به کمک شما آمده اند. اکنون به بررسی ویژگی های آن ها می پردازیم.

1. این محصول، هنگام حل شدن در آب کف فراوان داشته، لذا باعث صرفه جویی در مصرف آن می شود. تنها مقدار کمی از آن می تواند حجم زیادی از لباس هایتان را تمیز کند.

2. یکی از بهترین ویژگی های آن، این است که ضد حساسیت بوده، به همین خاطر در اثر تماس با دست، احساس سوزش و خارش نخواهید داشت. همچنین سبب خشکی پوست نمی شود.

3. برخی از انواع آن فاقد بو است. بعضی نیز در رایحه های گوناگون تولید می شود که باعث ایجاد حس خوشایند در فرد می شود. توصیه می کنیم اگر برای لباس نوزاد خود از آن استفاده می کنید، نوع بی بو را انتخاب نمایید.

4. از دیگر ویژگی هایی که سبب محبوبیت آن شده این است که برای الیاف و بافت های مختلف قابل استفاده است و تاثیر مثبتی بر لباس های رنگی دارد. به عنوان مثال می توانید برای شستن رو تختی، موکت و پرده نیز از آن بهره بگیرید.

تاثیر پودر رختشویی بر پارچه های رنگی‌ بسیار زیاد هستند. برای انتخاب یک پودر لباسشویی مناسب برای لباسهای رنگی، شما گزینه‌های متعددی را پیش رو دارید که انتخاب صحیح و درست می تواند به حفظ بافت و ثبات رنگ لباس های شما کمک زیادی کند. هرچه ترکیبات پودرهای رختشویی استاندارد باشد، باعث ثبات رنگ لباس خواهد شد.

در حقیقت ترکیبات خیلی قوی باعث از بین بردن رنگ لباس و بور شدن آن ها می شود و شستشوی مکرر توسط این پودرها باعث کدری و بدرنگی و صدمه به بافت لباس ها می گردد. توجه به این نکته نیز مهم است که پودر را باید با اندازه و با میزان دقیقی استفاده کرد.

آشنایی با آنزیم های موجود در پودر رختشویی

آشنایی با آنزیم های موجود در پودر رختشویی در حقیقت آنزیم های موجود در پودر رختشویی دستی از مهم ترین عوامل در پاک کنندگی لباس ها شناخته شده است و هر چه میزان این آنزیم ها بیشتر بوده و هم چنین ترکیبات دقیق تری داشته باشند، کارایی پودر های رختشویی بهتر خواهد بود.

و در مجموع می توان گفت که آنزیم ها نقش موثرتری در پیشرفت شوینده های مخصوص پودر رختشویی خواهند داشت.

البته لازم به ذکر است که آنزیم های پودر رختشویی دستی علاوه بر افزایش قدرت پاک کنندگی، دارای فواید زیست محیطی هم می باشند. زیرا با استفاده از پودر هایی که حاوی آنزیم هستند، نیاز به زمان شست و شوی کوتاه تری خواهیم داشت و از این رو در مصرف انرژی و آب صرفه جویی می گردد.

و اما مهم ترین آنزیم های موجود در پودر رختشویی دستی شامل آمیلاز، پروتئاز، لیپاز و سلولاز می باشند.

که هر کدام از آن ها به منظور کاربرد های متفاوتی در پودر ماشین لباسشویی قرار گرفته اند.

در واقع آمیلاز از قدیمی ترین آنزیم های موجود در پودر های لباس شویی بوده و به منظور شست و شوی بهتر لباس ها در پودر ها قرار گرفته است.

هم چنین آنزیم های پروتئاز و لیپاز، جهت استفاده از پودر رختشویی دستی در آب سرد طراحی گردیده است و به دلیل این دو آنزیم، ph صنعتی موجود در این نمونه از پودر ها بسیار پایین تر می آید.

و در ادامه فرآیند رو به رشد پودر های رختشویی دستی آنزیم سلولاز را به ترکیبات پودر اضافه نمودند و در واقع این آنزیم در راستای حفظ شادابی، رنگ و ظاهر پارچه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قبلا نیز گفتیم که آنزیم های مختلف و ویژه موجود در پودرهای رختشویی بسیار متفاوت است. بلیچ ماده موثر و فعال در انواع پودر هایی رختشویی است. تفاوت در میزان آنزیم ها، استفاده از نرم کننده های مصنوعی و اسانس ها و رایحه های مختلفی که برای این محصول در نظر گرفته می شود، تفاوت کیفیت شرکت های مختلف را مشخص می کند.

حفاظت از پارچه با پودر رختشویی باکیفیت

حفاظت از پارچه با پودر رختشویی باکیفیت پودرهای رختشویی با کنترل کیفیت در آزمایشگاه تولیدی می توانند محافظ بافت پارچه باشند. این نوع از پودر ها با داشتن مواد مناسب بافت پارچه را حفظ می کند و آسیبی به لباس نمی رسد. نو ماندن لباس ها و تمیزی فوق العاده از کمک هایی است که پودر لباسشویی می تواند به خریداران بکند.

لباس های رنگی و مشکی جز لباس هایی هستند که حتما باید با پودر مناسب شسته شود. پودر مناسب در حفظ رنگ و شادابی لباس بسیار موثر می باشد. رنگ زیبای لباس می تواند برای مدت ها با استفاده از پودر های مناسب لباس های رنگی حفظ شود و به عمر لباس افزوده شود.

تمیزی یکی از ویژگی های بسیار مهم در هنگام استفاده از پودر لباسشویی می باشد. اگر لباس ها در هنگام شست و شو تمیز نشود چرک مرده شده و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. تمیزی کامل باید با پودر رختشویی میسر گردد. لباس های تمیز نمایان گر خوب بودن پودر می باشد.

پودری که کف فراوان داشته باشد در شست و شوی راحت تر و بهتر لباس موثر می باشد. البته کف خوب مناسب پودر های دستی می باشد و پودر های ماشینی باید کف کنترل کننده داشته باشند که هنگام کار ماشین لباسشویی از درب آن خارج نشود.

جهت آشنایی با مشخصات پودر دستی و مزایای آن با ما همراه باشید.

قدرت بالای آن در از بین بردن انواع لکه ها و همچنین چرک ها از البسه، بالا بودن سرعت انحلال این شوینده در آب، ضد حساسیت بودن آن و همچنین مناسب بودن جهت استفاده برای لباس های تیره و روشن از مزایای این محصول است. همچنین به بافت پارچه آسیب نمی‌رساند.

اگر توجه کرده باشید، پوست کودکان و نوزادان نسبت به بقیه افراد بسیار نازک و حساس تر است. اگر برای شست و شوی لباس آنان از پودر نامناسب استفاده شود، پوست آنان دچار حساسیت شده و تا مدت زیادی حس خارش و یا سوزش در کودکان ایجاد می‌کند. به همین خاطر ما هنگام تولید پودر دستی رختشویی با در نظر گرفتن کامل حساسیت پوست فرزندان شما، محصولی ساخته ایم که بتوانید با خیالی راحت از این ماده برای شست و شوی انواع لباس ها و مخصوصا البسه فرزندان خود استفاده کنید.

حتما برای شما پیش آمده است که هنگام شست و شو، ماده شوینده شما به اندازه کافی کف نکرده باشد و به همین خاطر مجبور شده باشید به میزان زیادی از آن استفاده کنید. محصولی که ما برای شما در نظر گرفته ایم، حاوی آنزیم هایی می‌باشد که باعث می شود به مقدار قابل توجهی کف ایجاد شده و بتوانید به راحتی لباس خود را بشویید و آن ها را براق نمایید. ضمن آن که در مصرف مواد شوینده هم بسیار صرفه جویی می‌شود.

لازم به ذکر است که بدانید در ساخت این محصول، از روغن مخصوص گیاهی به کار برده ایم و تا حد زیادی تاثیرات اسید های پودر را که باعث ایجاد آسیب در پوست می‌شود را خنثی نموده ایم این مواد باعث حذف بسیاری از چرک ها می‌شود. همچنین از نگهدارنده فاقد ضرر و کاملا مجاز در ساخت آن استفاده کرده ایم

امروزه حفاظت از پارچه با پودر رختشویی باکیفیت امکان پذیر شده و این محصول بدون آسیب زدن به بافت لباس و درخشندگی، هنگام شستشو، سبب می شود که لباس های شما مثل روز اول نرم و خوش رنگ باقی بماند. مواد فعالی که در این پودر ها وجود دارند، باعث لطافت تار و پود پارچه خواهند شد.

قیمت باورنکردنی پودر رختشویی درجه یک

قیمت باورنکردنی پودر رختشویی درجه یک قیمت باورنکردنی پودر رختشویی، به صورت حضوری و یا اینترنتی در اختیار متقاضیان و مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. انواع پودر در بازار داخلی ایران بر اساس برند و مارک تولید‌کننده، درجه کیفیت، نوسانات بازار ارز و دلار قیمت گذاری می‌شوند.

همچنین تغییر و تحولات اقتصادی، میزان تقاضا و قدرت خرید مردم نیز می‌تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش قیمت پودر دستی تاثیرگذار باشد. قیمت و کیفیت دو فاکتور مهم در فروش بیشتر و جذب خریداران است.

عرضه کنندگان پودر رختشویی و فروشنده برتر با ارائه محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب می‌کوشد مشتریان بیشتری را به خرید پودر رختشویی درجه یک مورد نظر جلب نماید. با بالا رفتن میزان تقاضا، تولید و به تبع آن توزیع و فروش محصولات نیز افزایش می‌یابد.

این چرخه کسب سود بیشتر و بازدهی بالا را به دنبال دارد. به علاوه افراد بسیاری در زمینه‌های مختلف تولید تا فروش مستقیم پودر رختشویی وارد بازار کار می‌شوند و این اشتغالزایی از اهداف اساسی و اصلی کشور‌های تولید کننده می‌باشد.

قیمت باورنکردنی پودر رختشویی درجه یک، سبب جذب متقاضیان شده و در این مجموعه بسیار مناسب ارائه شده، به‌ نحوی که در زمینه فروش این محصول در بازارهای مختلف به دلیل کیفیت و قیمت بسیار مناسب جزء پرفروش‌ترین شرکت های تولید کننده این محصول شناخته شده است.

عرضه مستقیم پودر رختشویی ارزان قیمت

عرضه مستقیم پودر رختشویی ارزان قیمت اگر شما هم قصد خرید پودر رختشویی را دارید، مسلما به دنبال ارزان ترین پودر رختشویی موجود در بازار و یا قیمت انواع پودر رختشویی و مکان هایی برای خرید این محصول می باشید. امروزه با گسترش فرهنگ خرید آنلاین، سایت های زیادی طراحی شده است که مشتریان می توانند با مراجعه به آن ها، به راحتی پودر رختشویی مدنظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

حتی برخی از فروشگاه های اینترنتی فقط برای خرید انواع پودر رختشویی در نظر گرفته شده اند که به صورت روزانه تمامی لیست قیمت و پودرهای رختشویی جدیدی که تولیدکنندگان مختلف در سراسر جهان ارائه می دهند را به مشتریان اعلام می دارد.

این سایت ها، انحصارا در زمینه ی عرضه مستقیم پودر رختشویی وفروش ویژه پودر رختشویی فعالیت دارند و محصولات بی شماری را می توان از این طریق خریداری نمود. طبیعتا امروزه برای اینکه مشتری و فروشنده روزانه با یکدیگر در ارتباط باشند و مشتری بتواند با صرف کمترین هزینه از پودرهای جدیدی که کارخانه های مختلف تولید می کنند، باخبر باشند، داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای تمامی برندها و تولیدکنندگان نیاز است تا تمامی موارد مورد نیاز جهت رفع ابهام مشتری هنگام خرید پودر رختشویی را در این فروشگاه های اینترنتی اطلاع رسانی کنند

با عرضه مستقیم پودر رختشویی ارزان قیمت در بازارها و مراکز فروش متعدد این محصول، دست واسطه ها برای گران کردن این پودر ها کوتاه شده و زمینه برای خرید آسان و به صرفه و با قیمتی بسیار مناسب فراهم شده است.

مقایسه قیمت پودر رختشویی دستی

مقایسه قیمت پودر رختشویی دستی در این بخش قصد داریم تا به مقایسه انواع پودر های ارائه شده در بازار، به لحاظ قیمتی بپردازیم. مقایسه قیمت پودر رختشویی دستی در بازار نشان می دهد که، فروش مواد شوینده محصولات برند های داخلی و خارجی مختلفی به چشم می خورد که هر کدام دارای ترکیبات مختلفی است.

البته این موضوع در مورد تمامی نمونه های ارائه شده در بازار صادق نبوده و ممکن است یک برند ایرانی خاص محصولات خود را با قیمت های بیشتری از انواع خارجی هم عرضه کند. تفاوت در کیفیت و قیمت بیانگر همه چیز درباره این محصول است‌

پودر های دستی درجه یک و با کیفیت در بازار با قیمت های بالاتری از نمونه های بی کیفیت عرضه می شوند که این موضوع با توجه به تقاضا بیشتر برای آن ها قابل توجیه است. بنابراین تفاوت قیمت و کیفیت را در هنگام خرید مد نظر قرار دهید.

ارازن ترین نوع پودر رختشویی دستی

ارازن ترین نوع پودر رختشویی دستی ارزان ترین نوع پودر رختشویی دستی لزوما بی کیفیت ترین نوع آن هم نبوده و از این رو نباید تصور کنید که این قیمت محصول است که کیفیت آن را تعیین می کند. در برخی از مراکز تولیدی درجه یک در ایران، این محصول با کمترین هزینه و بهترین فرمول تولید می شود.

از این رو است که مصرف کنندگان با محصولی ارزان قیمت و بسیار با کیفیت مواجه هستند. نمونه های چنین محصولاتی را می توانید از طریق سایت این مرکز، سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به یکی از روش های اشاره شده در سایت برای برقراری ارتباط با مشاوران ما، اقدام کنید.

بررسی تاثیرات قیمت پودر لباسشویی دستی بر اقتصاد

بررسی تاثیرات قیمت پودر لباسشویی دستی بر اقتصاد قیمت پودر لباسشویی دستی چه تاثیری می تواند بر اقتصاد داشته باشد؟ همان طور که می دانید در اقتصاد، قیمت محصولات به یکدیگر مرتبط بوده و از این رو نوسانات قیمتی در مواد شوینده می تواند بر قیمت محصولات دیگر هم تاثیر بگذارد.

تجربه نشان می دهد که با رشد قیمت یک محصول، فروش آن هم در بازار کاهش پیدا می کند. چرا که در این شرایط قدرت خرید مصرف کنندگان برای تهیه آن محصول کاهش پیدا کرده است.

بررسی تاثیرات قیمت پودر لباسشویی دستی بر اقتصاد نشان می‌دهد که با کاهش تولید، افراد زیادی شغل خود را از دست داده و بیکار می شوند. بنابراین نوسانات ساده قیمتی در یک محصول می تواند تاثیرات بسیار بیشتری از آنچه که در ابتدا به نظر می رسد، بر روی اقتصاد داشته باشد.

قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای با بسته بندی

قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای با بسته بندی پودر رختشویی در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود که هر یک از آن ها به شکل متنوعی تولید و روانه بازار شده است. از این رو طبیعی است که در بازار با قیمت های یکسانی به فروش نرسند.

قیمت پودر ماشین لباسشویی کیسه ای با بسته بندی با توجه به نوع و فرمول آن متفاوت می باشد و معمولا در بازار نمی توانید نمونه های مختلف آن را با قیمت های یکسانی خریداری کنید.

با این وجود اما با انتخاب یک مرکز معتبر می توانید این محصول را با قیمت های ارزان تری از سطح بازار خریداری کنید که‌ این‌ سایت یکی از همان مراکز می باشد. ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم بهترین ها را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما