قیمت پودر ماشین لباسشویی 5 کیلویی

یکی از پرکاربرد ترین انواع شوینده های مورد استفاده برای ماشین لباسشویی شکل پودری این محصول است که دارای قدرت پاک کنندگی بسیار زیادی در مقایسه با شوینده های مایع است. این محصول می تواند به راحتی انواع لکه و بوی بد لباس را از بین ببرد و در حجم های گوناگون در بازار عرضه شده است. پودر ماشین لباسشویی 5 کیلویی یکی از انواع مختلف این محصول است که قیمت آن در چند سال اخیر افزایش یافته است. جهت اطلاع از قیمت روز این محصول 5 کیلویی باید با فروشنده آن به طور مستقیم تماس برقرار کنید تا از قیمت عمده آن نیز مطلع شوید.

قیمت پودر ماشین لباسشویی 5 کیلویی

معرفی انواع پودر ماشین لباسشویی 5 کیلویی

معرفی انواع پودر ماشین لباسشویی 5 کیلویی

انواع مختلف پودر ماشین لباسشویی در سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که ویژگی ها و مشخصات هر یک از آنها به طور خلاصه در ادامه ذکر می گردد. انواع مختلف این محصول عبارتند از :

پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباس های رنگی : این پودر باعث تغییر رنگ پارچه در نتیجه شستشو نمی شود و تنها چربی و لکه را از پارچه حذف می کند. برای انواع لباس رنگی نباید پودر های دیگر استفاده کرد زیرا باعث وارد آمدن آسیب  به الیاف پارچه و فرسودگی سریع آن می شود. بر روی حجم ‌های ۵ کیلویی این محصول عبارت “برای لباس‌های رنگی” ذکر شده است و به این ترتیب می ‌توان آن را به راحتی از انواع پودر دیگر تشخیص داد.

پودر ماشین لباسشویی مخصوص لباسهای سفید : این پودر دارای قدرت پاک کنندگی بسیار زیادی نسبت به انواع پودر دیگر می باشد و علاوه بر تمیز کردن پارچه و لباس از لکه و چربی درخشندگی خاصی به آنها می دهد. بهترین این محصول در استفاده دراز مدت باعث کدر شدن پارچه سفید نمی گردد. این پودر نیز از طریق عبارت “برای لباس های سفید” که بر روی جعبه یا کیسه ۵ کیلویی قید شده از انواع دیگر پودر ها قابل تشخیص است.

پودر ماشین لباسشویی برای لباس کودک : این نوع پودر در واقع شامل پودر یا خرده های صابون می باشد که از عطر کمی برخوردار است و شستشوی لباس کودک با این نوع پودر باعث ایجاد حساسیت در بدن کودکان نمی گردد. بر روی کیسه پنج کیلویی این محصول عنوان “ویژه کودکان” ذکر شده است.

خرید پودر ماشین لباسشویی 5 کیلویی

خرید پودر ماشین لباسشویی 5 کیلویی

خرید پودر لباسشویی ۵ کیلوگرمی از فروشنده این محصول که آن را در انواع مختلف به بازار عرضه کرده است به راحتی و در کوتاه ترین زمان میسر می باشد. برای خرید پودر 5 کیلویی ماشین لباسشویی می توانید با فروشنده آن از طریق وب سایت معرفی شده توسط او ارتباط برقرار کنید و سفارش خرید خود را به صورت آنلاین در این وب سایت اعلام نمایید.

همچنین می توانید با فروشنده به طور مستقیم و تلفنی تماس بگیرید و بعد از آگاه شدن از قیمت پودر لباسشویی از نحوه سفارش این کالا و ارسال آن اطلاعات بیشتری به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما