لیست قیمت عمده مایع لباسشویی ارزان ترکیه ای

قیمت عمده مایع لباسشویی، ارزان تر از مایع های لیتری است. به طور کلی نه در مورد مایع لباسشویی، بلکه هر موادی که به صورت عمده به فروش می رسد. از این رو با قیمت پایین تری در اختیار خریداران قرار می گیرد. مایع لباسشویی در ایران در برندهای مختلف ایرانی و خارجی خرید و فروش می شود و در دسترس خریداران قرار می گیرد.

 

مایع لباسشویی آبی

مایع لباسشویی ۲۰ لیتری برند ایرانی با قیمت ارزان

امروزه مواد مواد شوینده و مایع لباسشویی، در زندگی مردم کاربرد زیادی دارد و با توجه به حجم بالای استفاده ی مردم، بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند که محصول مورد خود را با قیمت ارزان تری تهیه کنند.

بدیهی است که در صورتی که تمایل داشته باشید این محصول را با قیمتی پایین خریداری نمایید، باید آن را به صورت عمده تهیه کنید.

راه حل دیگری برای تهیه مایع لباسشویی ارزان، خرید آن به صورت اینترنتی است. زیرا در صورتی که شما برای خرید مواد شوینده مورد نظر خود به سایت خرید و فروش آن مراجعه کنید، واسطه گرها و هزینه های جانبی حذف می شوند و شما می توانید خرید مناسبی داشته باشید.

راه دیگری برای استفاده بهینه از مایع لباسشویی آن است که، مواد شوینده را در حجم های بالایی خریداری کنیم به عنوان مثال: خرید مایع لباسشویی ۲۰ لیتری

 

مایع لباسشویی 20 لیتری

خرید مایع لباسشویی ترکیه ای درجه یک

بازار خرید مایع لباسشویی و به طور کلی مواد شوینده در کشور ما بسیار پررونق است، که دلیل این امر استفاده فراوان مردم است.

حداقل ویژگی که مایع لباسشویی درجه ۱ باید داشته باشد، آسیب نرساندن به لباس است. از این رو برخی موادهای شوینده، در صورت چندین بار استفاده و شستن لباسها با آن در جنس و رنگ لباسها تغییر ایجاد می کنند و لباسها را بلااستفاده می کنند.

علاوه بر ویژگی بسیار مهم یاد شده، ویژگی های یک مایع لباس شویی درجه ۱ را می توان به صورت زیر برشمرد:

۱٫ حلالیت سریع و بالا حتی در آب سرد

۲٫رسوب بسیار کم

۳٫دارا بودن نرم کننده

۴٫ مناسب شستشوی انواع البسه

در ایران مایع لباسشویی درجه ۱ خارجی و از جمله مایع لباسشویی ترکیه ای درجه ۱، خرید و فروش می شوند. از این رو خریداران با توجه به نیاز و توانایی مالی خود آنها را تهیه و مصرف می کنند.

 

مایع لباسشویی سفید

انواع موادشوینده لباسشویی را بشناسید

در ابتدا مواد شوینده ماشین لباسشویی، به صورت پودری بود. اما امروزه مواد شوینده لباسشویی، در برندهای مختلف هم به صورت پودری و هم مایع در بازار وجود دارد.

حال با یکدیگر به بررسی ویزگی های انواع مواد شوینده لیاسشویی می پردازیم:

۱٫اولین نکته ای که ممکن است به ذهن همه خطور کند، این است که قدرت پاک کنندگی مایع لباسشویی بیشتر است یا پودر : در پاسخ به این سوال می توان گفت که مایع لباسشویی، یک پاک کننده ی ملایم و برای شستن لباس های بسیار کثیف مناسب نیست بنابراین کسانی که که پاکیزگی لباسها بسیار برایشان اهمیت دارد، یا افراد وسواسی بهتر است که از پودر لباسشویی استفاده کنند.

۲٫ نکته ی بعدی بحث آسیب رساندن به لباس است: که بدیهی است هنگامی که پودر لباسشویی قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد، در مقایسه با مایع لباسشویی آسیب بیشتری به لباس وارد می کند. بنابراین بهتر است که لباسهایی که بافت ظریفی دارند، با مایع لباسشویی شسته شوند.

۳٫نکته بعد با توجه به ملایم بودن مایع لباسشویی و حساس بودن بدن کودکان بهتر است، که لباسهای کودکان با مایع لباسشویی شسته شود.

 

مایع لباسشویی آبی

مرکز پخش مواد شوینده لباسشویی با پاک کنندگی قوی در تهران

مراکز مختلفی وجود دارد، که پخش مواد شوینده لباسشویی را در تهران به عهده دارند و انواع مواد شوینده را اعم از پودر و مایع لباسشویی و صابون های رنده شده را به سطح شهر پخش می کنند و در اختیار مصرف کنندکان و خرده فروشان قرار می دهند.

این مراکز به علت اینکه محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه می کنند، با قیمت ارزان تری آن را به فروش می رسانند.

 

پودر لباسشویی آنزیم دار

لیست قیمت متنوع مایع لباسشویی در عمده فروشی ها

قیمت مایع لباسشویی مانند هر محصول دیگری، تابع یک سری از ویژگی ها است که عبارتند از: کیفیت و مرغوبیت، شرکت سازنده، برند بودن، تولید خارج یا داخل بودن و مورد آخر نوع فروش آن.

از بین ویژگی های گفته شده می توان گفت، مورد آخر نسبت به سایرین تاثیر بیشتری بر قیمت آن دارد، زیرا وقتی محصولی به صورت عمده خریداری شود، قیمت آن برای خریدار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

مایع لباسشویی آبی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما