مراکز توزیع مایع دستشویی لیتری

مایع دستشویی لیتری انواع بسیار زیادی دارند مانند مایع دستشویی با کیفیت، مایع دستشویی خوب، مایع دستشویی گلیسیرینه، مایع دستشویی ژله ای که هر کدام دارای خاصیت بسیار خاصی است. همچنین کاربرد بسیار زیادی دارد، مخصوصا که بیماری کووید ۱۹ وارد جهان شده است و برای مردم خطر زیادی به وجود آورده است.

 

اگر دست های خود را با مایع مرتب شستشو نکنیم باعث می شود که دست های ما از بیماری های قارچی مبتلا شود. مایع های دستشویی کاربرد بسیار زیادی دارند.

 

 

مراکز توزیع مایع دستشویی لیتری

نکات مهم در انتخاب مایع دستشویی گیاهی

مایع دستشویی گیاهی انواع بسیار خاصی دارند. مانند مایع های دستشویی کرمی و مایع های دستشویی فوم و ژله ای که از بهترین آنها و با کیفیت ترین آنها می توان به مایع دستشویی ژله ای نیز اشاره کرد.

 

به دلیل اینکه نسبت به مایع های دستشویی فومی و کرمی قدرت بسیار بالایی دارد. و لایه محافظ روی پوست دست ایجاد میکند. همچنین قدرت ماندگاری بسیار بالایی نسبت به مایع های دستشویی دیگر دارد. و امروزه به دلیل اینکه مردم به دنبال تنوع هستند. در طرح و رنگ های مختلف به مردم عرضه می گرددتا مردم با توجه به تنوع زیاد نیز سر در گم نشوند.

 

همچنین بتوانند بهترین محصول و با کیفیت ترین محصول را خریداری نموده و از آن نیز استفاده کنند. این نوع مایع های دستشویی در رنگ های متفاوتی مانند رنگ های نشاط آور رنگ سبز رنگ زرد رنگ قهوه‌ای و آبی تیره در کارخانه ها نیز تولید می شوند. همچنین این مایع های دستشویی رایحه های بسیار خوش بوی ای دارند مانند میوه موز و پرتقال و آلبالو و گل های متفاوتی مانند گل محمدی و گل یاس که بهترین رایحه های آن است.

 

همچنین این مایع های دستشویی با اینکه کیفیت بسیار بالایی دارند. عطر بسیار عالی و کیفیت بسیار خوبی دارند. در قیمت بسیار ارزانی نیز تولید و به فروش می رسند. به طوری که این مایع های دستشویی که از کیفیت بالایی بر خوردار است، را به کشور های اطراف ایران مانند عراق، ترکیه و افغانستان نیز صادر می کنند. و کشور های مختلف نیز این مایع های دستشویی را نیز میخرند. و صادرات مایع دستشویی ها بسیار بازار خوبی در ایران دارد.

 

مایع های دستشویی نامرغوب در موقع استفاده کیفیت بسیار بدی از خود نشان می دهند از غلظت بسیار نا مناسبی برخوردار هستند ،بوی خوشایندی نداشته و با پوست دست بسیار ناسازگار هستند و موجب حساسیت و آسیب به پوست دست می شوند پس بهتر است هنگام خریداری و انتخاب مایع دسشتویی دقت فراوان کرده و یک مایع دسشتویی با کیفیتی که امتحان خود را پس داده باشد را انتخاب کنیم . و از آن استفاده کنیم.

 

 

نکات مهم در انتخاب مایع دستشویی گیاهی

دانستنی ها در مورد مایع دستشویی صنعتی

مایع دستشویی صدفی شامل مواد مفید و موثر برای پوست است که از آن جمله می توان نام برد:

  1. ویتامین E برای شفافیت نرم تر شدن پوست
  2. ویتامین A و روغن آرگان جهت تقویت و حفاظت پوست در مقابل مواد شیمیایی مضر
  3. آنتی اکسیدان ها جهت روشن کنندگی و حذف رادیکال های آزاد
  4. آمینواسید لسیتین جهت کلاژن سازی پوست
  5. انواعی دیگر از پروتیئن ها و آمینواسیدها
  6. آنزیم ها
  7. روغن های گیاهی
  8. مایع دستشویی درجه یک صدفی با توجه به فرمولاسیونی که دارد می تواند سبب پاک کنندگی با قدرت بالا شود ضمن اینکه هیچ گونه آسیبی را به پوست نخواهد زد.
  9. همچنین دارای رایحه دل انگیز و مناسب با هر ذائقه ای است.
  10. مایع دستشویی صدفی دارای PH سازگار با پوست دست است
  11. همچنین با توجه به فرمولاسیون مناسبی که دارد می تواند طراوت و شادابی را برای پوست به ارمغان آورد.

 

چنین مایعی با این ویژگی ها را می توان مایع دستشویی برند به حساب آورد. مایع دستشویی صدفی در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شود از جمله می توان مایع دستشویی سفری در اندازه کوچک تا مایع دستشویی چندلیتری در اندازه بزرگ را نام برد.

 

 

دانستنی ها در مورد مایع دستشویی صنعتی

همه چیز درباره مایع دستشویی معطر

مایع دستشویی همان صابون مایع و در واقع شکل جدید صابون های جامد است. مواد تشکیل دهنده صابون جامد روغن ها و اسانس ها هستند که مایع دستشویی جایگزین مناسبی برای صابون های جامد است. انواع مایع دستشویی در بازار وجود دارد که هرکدام فرمولاسیون منحصر به خود را دارند اما اکثر آن ها دارای مواد مشترکی از جمله:

  1. روغن های طبیعی و گلسیرین جهت نرم کنندگی پوست دست
  2. سدیم کلرید جهت افزایش چسبندگی
  3. غلظت بیشتر مایع دستشویی
  4. و سدیم لوریل جهت افزایش کف کنندگی هستند.

 

اما اساس کار تمام شوینده ها یکی است که ذرات درشت چربی و لیپید را به ملکول های کوچک و در واقع مونومرشان تجزیه می کند. سپس آن ها را در آب حل می کنند. اما نحوه عملکرد مایع دستشویی بدین گونه است که هر ملکول چربی شامل دو بخش آب دوست و آب گریز است که مایع دستشویی با اتصال بخش آب دوست ملکول چربی به ملکول آب سبب حل شدن مونومر چربی در آب شده و بدین ترتیب مایع دستشویی معطر اثر خود را اعمال می کند.

 

همانطور که می دانید انواع مختلفی مایع دستشویی در بازار وجود دارد که از این بین مایع دستشویی صدفی از بقیه رایج تر و محبوب تر است. علت صدفی بودن این مایع بخاطر ترکیب سدیم لوریل با اتیلن گلیکول مونو استئارات است.

 

 

همه چیز درباره مایع دستشویی معطر

 

مراکز خرید مایع دستشویی لیتری

کارخانه های مایع دستشویی همیشه در تلاش هستند که با استفاده کردن از مواد و رایحه های طبیعی بهترین مایع های دستشویی را تولید کنند و در دسترس مردم قرار دهند. همچنین این مایع ها به کشورهای مختلف، اطراف ایران نیز صادر می شود تا کشورهای مختلف هم از این مایع های دستشویی بسیار عالی نیز استفاده کنند.

 

همچنین این کارخانه ها در تلاش هستند که مایع های دستشویی را در رنگ های مختلفی و طرح های زیبایی تولید کنند، تا برای مردم تنوع وجود داشته باشد، و همچنین سعی دارند این مایع های خوب را با کیفیت پاک کنندگی و باکتری زدایی بسیار بالایی تولید و تهیه کنند. تا همه افراد بتوانند بدون واسطه از کارخانه های با کیفیت آن خرید مایع دستشویی را انجام دهند.

 

هم اکنون باتوجه به همه گیری شدن ویروس کرونا نیاز به مایع دستشویی در سراسر جهان افزایش یافته و شرکت های تولید کننده مایع دستشویی بشدت در این زمینه فعال هستند بنابراین صادرات مایع دستشویی هم به شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای دیگر انجام می گیرد.

 

مایع دستشویی صنعتی باید از نوع برند همچنین دارای بسته بندی زیبا و شکیل باشد که مایع دستشویی صدفی دارای تمام این ویژگی های منحصر به فرد است . همچنین جهت سفارش مایع دستشوی صدفی درجه یک صادراتی می توان به طور غیرمستقیم و از طریق سایت زیر اقدام به خرید کرد.

 

 

مراکز خرید مایع دستشویی لیتری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما