مراکز خرید پودر رختشویی عمده

خرید پودر رختشویی عمده سبب کاهش قیمت تمام شده، برای متقاضیان و مشتریان خواهد بود. همین موضوع باعث شده امروزه صادرات پودر رختشویی به کشور های همسایه نیز در حال انجام می باشد و به سبب کیفیت مورد قبول آن تقاضا ها روز به روز در حال افزایش است.

 

استفاده از پودر رختشویی مرغوب برای حفظ سلامتی اعضای خانواده ضروری است. علاوه بر لکه های قابل مشاهده بر روی البسه، هر فرد در طول روز سطوح مختلف را لمس می کند، پس میکروب ها و آلودگی ها نیز با لباس وی تماس پیدا می کنند. بنابراین یک پودر رختشویی قوی لازم است تا تمام آلودگی ها را از بین ببرد.
مراکز خرید پودر رختشویی عمده

بررسی کیفیت پودر رختشویی درجه یک

در هنگام خرید پودر رختشویی شاید از خود بپرسید از بین ده ها نام مختلف چگونه باید بهترین را انتخاب کنم؟ بهترین انتخاب برای پودر لباسشویی، پودری است که از نظر اثربخشی روی لکه های مختلف بهترین عملکرد داشته باشد و قیمت آن متناسب با نیاز خانواده شما باشد.

 

اگر پودر رختشویی را تنها بر اساس بسته بندی یا قیمت آن انتخاب کنید، به احتمال زیاد پودر باکیفیتی تهیه نخواهید کرد و این موضوع باعث می شود تا با لکه های عمیق به مشکل بخورید یا رنگ لباس های با ارزشتان در هنگام شستشو تغییر کند، اگر تصمیم بگیرید ابتدا چندین برند مختلف را خریداری کنید و عملکرد هر کدام را بر روی لکه ها و لباس ها بررسی کنید و سپس اقدام به خرید عمده کنید وقت و هزینه خود را تلف خواهید کرد.

 

پس توصیه می کنیم قبل از خرید حتما ویژگی ها و ترکیب فرمول و مشخصات هر پودر را به دقت مطالعه کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. به طور خلاصه یک پودر لباسشویی درجه یک باید بتواند هم لکه هایی که هر روزه به وجود می آیند و هم لکه های سرسخت را به خوبی پاک کند. پودر رختشویی ممتاز و باکیفیت باید لباس های سفید را سفید و درخشان و لباسهای رنگی را براق و زنده نگه دارد و با ترکیبات فعال به بافت و الیاف لباس ها آسیب وارد نکند.

 

همچنین بوی نامطبوع نداشته باشد و عطر خوبی بدهد، پودر رختشویی می تواند رایحه ی لیمو، گل رز، اسطوخودوس و غیره داشته باشد و بر اساس مواد تشکیل دهنده به رنگ سفید یا آبی باشند. بنابراین یک پودر رختشویی با کیفیت نباید در دراز مدت باعث محو شدن رنگ پارچه شود و باید از هر نظر یک محصول همه جانبه و کامل باشد.

 

یکی از خصوصیات پودر رختشویی درجه یک می تواند وجود ۸۰٪ ماده فعال شوینده و موثر باشد که با این خصوصیت با فرمول سیستم دینامیکی لکه‌ بر قوی، برای از بین بردن لکه‌ های سرسخت و کثیفی، به عمق الیاف البسه نفوذ می‌کند و با فرمول خاص سیستم تعلیق لکه یا ضد رسوب پودر شوینده، از رسوب مجدد لکه ها و کثیفی ها جلوگیری می کند.

 

 

بررسی کیفیت پودر رختشویی درجه یک

آشنایی با نحوه تولید پودر رختشویی

به طور کلی شوینده های لباس به دو دسته پودر لباسشویی و مایع لباسشویی تولید می شوند. آمار ها نشان می دهند با وجود سهم تولید یکسان جهانی از هر دو شوینده پودری و مایع، مواد شوینده پودری دو برابر بیشتر از مواد شوینده مایع فروخته می شوند. پودر های رختشویی در مقایسه با صابون های مایع از پاک کنندگی قوی تری برخوردار هستند و همچنین بیشتر و عمیق تر در آب حل می شوند.

 

به علاوه پودر های رختشویی به طور کلی مقرون به صرفه تر از شوینده های صابونی هستند در حذف لکه های سخت بهتر عمل می کنند. امروزه پودر رختشویی درجه یک به وسیله جریان برق با استفاده از نمک های هیدروکسید سدیم و هیدروکسید پتاسیم تولید می شود که از رایج‌ترین مواد مورد استفاده در صابون شوینده نیز به شمار می‌روند.

 

هر شرکت و کمپانی تولید کننده پودر شوینده لباس از فرمول های مختلف برای تولید پودر لباسشویی خاص خود استفاده می‌کنند. بسیاری از مواد استفاده شده در فرمول ها را می توان از گیاهان تولید کرد که در این صورت پودر رختشویی طبیعی تولید می شود برخی دیگر از مواد به کار رفته در تولید مواد پودر لباسشویی از نفت به دست می آید.

 

مقدار و نسبت هر کدام از مواد اولیه و نحوه ترکیب آنها بر قدرت پاک کنندگی مواد شوینده تاثیر می گذارد.اکثر پودر ها برای انواع پارچه در هر نوع و جنس مناسب هستند مگر اینکه در برچسب روی محصول ذکر شده باشد که برای چه نوع پارچه ای مناسب نیست در غیر این صورت می توانید لباس کودکان و لباس زیر و ملحفه ها و حتی کفش های کتونی خود را با خیال راحت با پودر بشویید.

 

یکی از اصلی ترین ترکیبات پودر رختشویی عوامل ضد رسوب لکه ها و آلودگی ها هستند که به طور کلی باعث می‌شود که لکه هایی که در آب شکسته شدند و محلول اند، مجدد روی سطح لباس ها رسوب نکنند و باعث می‌شوند آلودگی ها در آب حذف شوند.

 

همچنین برخی از تولیدکنندگان پودر های لباسشویی برای جذابیت بیشتر محصول به آن رنگ و عطر اضافه می کند اما اگر پوست حساسی دارید بهتر است از مواد شوینده بدون رنگ استفاده کنید زیرا عامل اصلی تحریک پوست ، رنگ موجود در مواد شوینده تشخیص داده شده است. اغلب پودر های رختشویی چه دستی باشند و چه ماشینی حداقل ۳ سال می تواند با کیفیت اولیه سالم بمانند.

کاربرد استفاده از پودر رختشویی

برای کسب بهترین نتیجه در استفاده از پودرهای شوینده باید به چند نکته مهم دقت کنید ابتدا ترکیبات موجود در پودر شوینده لباس که انتخاب می کنید بر نتیجه تمیزکنندگی تاثیر می گذارد به طور مثال چون برخی از پودر های لباسشویی بی کیفیت میزان آنزیم کمتری دارند قدرت پاک کنندگی کمتری نیز خواهند داشت.

 

همچنین باید به دمای آب توجه کنید هر پودر رختشویی ممکن است در دمای مختلف بهترین عملکرد را داشته باشد پس قبل از مصرف دستورالعمل پودر لباسشویی که روی جعبه است را به طور کامل مطالعه کنید. استفاده صحیح از پودر رختشویی به افزایش عمر لباس های شما کمک بسیاری خواهد کرد.

 

پودر های رختشویی دستی یا ماشینی به خوبی می توانند روی لکه ها اثر کنند و تفاوتی بین شستن با دست و یا ماشین لباسشویی وجود ندارد تنها نکته مهم در استفاده از پودر های رختشویی نحوه از بین بردن لکه های سخت است.

 

برای حذف لکه های سخت، در ابتدا لباس را مرطوب کنید و به اندازه حدودا نصف یک قاشق پودر رختشویی روی لکه بپاشید دوباره لباس را خیس کنید و کمی بمالید ، اگر لباس خود را در ظرفی همراه آب و پودر شوینده به مدت نیم ساعت قرار دهید و بعد مانند سایر لباس ها بشویید مواد شوینده مستقیما به لکه اثر می کنند و آن را از بین می برند ، با این روش بهترین عملکرد پودر شوینده را دریافت می کنید.

 

طبق یک قاعده کلی برای ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک پودر رختشویی ماشینی را مستقیما اضافه کنید و برای ماشین های لباسشویی با درب از جلو باید پودر شوینده را به کشوی ماشین لباسشویی اضافه کنید. مقدار پودری که استفاده می کنید بر روی روند شستشو بسیار موثر است، پس حتما دستور عمل ماشین لباسشویی و نکات روی بسته پودر رختشویی را با دقت مطالعه کنید.

 

کاربرد استفاده از پودر رختشویی

ویژگی های یک پودر رختشویی طبیعی

پودر رختشویی طبیعی باید در بازه دمایی ۳۰ تا ۸۰ درجه سلسیوس قدرت پاک کنندگی بالا نشان داده و لکه بری خود را حفظ می کند. به عنوان یک پودر شوینده طبیعی نباید باعث آلرژی و حساسیت و عارضه پوستی شود و کاملا امن و بی خطر باشد. اگر پودر رختشویی از نوع ماشینی باشد نباید به فلزات و قطعات ماشین لباسشویی آسیب وارد کند و سبب خوردگی و زنگ زدن غیر معمول قطعات فلزی ماشین لباسشویی یا بست و دکمه های لباس ها شود.

 

استفاده از پودر رختشویی طبیعی به دلیل نداشتن مواد شیمیایی مضر به پوست بچه ها نیز آسیب نمی زند و باعث تحریک پوستی نمی شود و برای دستان و لباس های شما بی خطر است. استفاده از این نوع پودر ها با همان میزان پاک کنندگی کف کمتری تولید می کند و شستشو راحت تری خواهد داشت و در مصرف آب و زمان صرفه جویی می شود. پودر های طبیعی در آب های سخت نیز پاک کنندگی و لکه بری مطلوبی دارند.

 

پودر لباسشویی طبیعی اصل بسیار فعال و زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست، نرم تر برای دست و پارچه خواهد بود. همچنین برای صرفه جویی در زمان به سرعت در آب سرد و معمولی حل می شوند. فرمول ملایم خنثی این پودر ها و هنگام شستشو با دست برای پوست بی ضرر است و باعث می شود لباس ها نرم تر و روشن تر شوند و باعث ماندگاری عطر می شود بنابراین کاملا برای شستشوی دستی مناسب است.

فروش ویژه پودر رختشویی عمده

فروش پودر رختشویی دستی یا ماشینی به صورت عمده توسط فروشنده سبب کاهش قیمت به صورت چشمگیری خواهد شد و از لحاظ اقتصادی برای مصارف خانگی و صنعتی یا در بیمارستان ها و هتل ها و… به صرفه خواهد بود.

 

خرید و تهیه پودر رختشویی کیلویی به قیمت‌عمده دارای مزایای بسیاری برای متقاضیان می باشد و توانسته جایگاه خود را در بازار به خوبی پیدا کند. یکی از نکات مهمی که باید حتما در خرید عمده پودر رختشویی در نظر داشته باشید، این است که حتما از مراکز معتبر پخش پودر رختشویی اقدام به خرید و تهیه محصول کنید زیرا همواره سودجویان زیادی تلاش می کنند با ارائه قیمت پایین تر محصولات نا مرغوب و تقلبی را به فروش برسانند.

 

برخی از مزیت های مورد توجه خریداران در خرید عمده قیمت مقرون به صرفه به همراه کیفیت بالا و امکان تحویل گرفتن یکجا سفارش است . برخی از تولید کنندگان تخفیف های مناسبی را نیز برای خریدهای عمده پودر رختشویی ارائه می دهند که می تواند برای مشتریان سودمند باشد.

 

فروش ویژه پودر رختشویی عمده

بازار عرضه پودر رختشویی عمده

عرضه پودر رختشویی به صورت عمده می تواند خرید و فروش را برای عرضه کننده و مشتریان تسهیل کند. با توجه به این که پودر لباسشویی یکی از کالاهای ضروری و پرمصرف خانواده های ایرانی به حساب می آید خرید عمده آن می تواند یکی از راههای کاهش هزینه های مصرفی خانوار باشد. امروزه شرکت ها و کارخانه های بزرگ و متعدد پودر لباسشویی دستی و ماشینی با کیفیت های متفاوت و مختلف با توجه به سلیقه و تقاضای مشتریان تولید می کند.

 

تولیدکنندگان پودر های رختشویی عمده اغلب به مواردی مثل اثر سفید کنندگی و ضدعفونی کنندگی، اتوکشی راحت تر بعد از شستشو دقت می کنند. برای این ویژگی ها فرمول پودر های رختشویی اثر پیچیده ای داشته و به فناوری پیشرفته نیاز دارند.

 

پودر های رختشویی ماشینی با توجه به عملکرد ماشین‌های لباسشویی به گونه ای طراحی شده اند که با تنظیم سطح مناسب مواد شیمیایی مورد نیاز برای شرایط ماشین لباسشویی شما، مواردی مانند دمای بالاتر یا پایین تر ، چرخه های شستشو طولانی‌تر را کاملا در بر بگیرند و در هر شرایط به ماشین آسیبی نزنند.

 

همچنین مشتریان ثابت به طور معمول به ویژگی هایی از جمله قدرت شویندگی و تمیز کنندگی مناسب، عطر مطبوع، قیمت به صرفه پودر رختشویی اهمیت می دهند. از آنجا که مشتریان عوامل اساسی موفقیت در تجارت هستند، بنابراین مواد درجه یک و فناوری تولید حرفه ای در تولید و عرضه پودر رختشویی می تواند اعتماد مشتریان و همکاران پایدار و بلندمدت را جلب کند.

مرکز پخش پودر رختشویی عمده

مرکز پخش پودر لباسشویی عمده و کیلویی به طور کلی می تواند کارخانه تولید مواد شوینده یا فروشگاه های معتبر نمایندگی یا سایت های فروش آنلاین باشد. یکی از راه های خرید آنلاین پودر لباسشویی دستی و ماشینی با کیفیت خرید از مرکز پخش و توزیع یا نمایندگی های فروش تولیدکننده در شهر و محل زندگی شما است با چند جستجو مختصر می توانید نزدیکترین نمایندگی های فروش مستقیم و بدون واسطه را پیدا کنید.

 

یکی دیگر از راه های خرید پودر لباسشویی کیلویی و عمده خرید از سایت ها و درگاه های خرید آنلاین است با خرید آنلاین یا اینترنتی می توانید در هر زمان و هر کجای ایران که باشید سفارش خود را ثبت نموده و پودر لباسشویی طبیعی با کیفیت خود را درب منزل تحویل بگیرید. امروزه فروش آنلاین پودر لباسشویی با حذف واسطه ها بسیار پرطرفدار و پرتقاضا شده است.

 

برای خرید پودر رختشویی عمده اولین قدم مقایسه قیمت های پودر عمده است. همین الان می توانید با چند جستجوی کوتاه از قیمت میانگین بازار مطلع شوید یا برای اطلاع از قیمت به روز از طریق راه های ارتباطی شرکت تولید کننده با کارشناسان و مشاوران فروش‌ شرکت ارتباط برقرار نمایید و با یه تماس ساده خرید خود را انجام دهید تا در زمان کوتاه و با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

مرکز پخش پودر رختشویی عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما