مراکز فروش انواع پودر دستی به صورت عمده

مراکز فروش، انواع پودر دستی را به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسانند. فروش این نوع پودر های رختشویی دستی بازار پر رونقی را داشته و این محصولات با دارا بودن ویژگی کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن، نظر مشتریان را به خود جلب می‌نماید.

 

 

مراکز فروش انواع پودر دستی به صورت عمده

بهترین پودر دستی در ایران کدام است؟

امروزه برند های بسیار فراوان و فوق العاده متنوعی برای پودر های دستی وجود دارد. سابقه استفاده از پودر دستی مرغوب به سال های بسیار دور بر می‌گردد. بسیاری از برند های قدیمی تولید پودر دستی در ایران، هنوز هم به تولید محصولات خود با کیفیت مطلوب ادامه می‌دهند. به طور کلی پودر ها به دو گروه دستی و ماشینی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این ها نیز به نوبه خود دارای تنوع بی نظیر می‌باشند.

 

بخشی از شوینده های بهداشتی ساخت ایران، مربوط به پودر دستی ایرانی می‌باشد. این پودر ها کیفیت بسیار مطلوبی داشته و از میان مرغوب‌ترین محصولات انتخاب شده‌اند. انواع پودر های دستی از جنبه های زیر با هم اختلاف دارند:

 

  • ترکیبات به کار رفته در پودر
  • داشتن دانه های آبی رنگ
  • نوع بسته بندی
  • وزن و حجم جعبه
  • داشتن مواد محافظ پوست دست
  • قدرت تمیز کنندگی بالا
  • میزان قدرت لکه بری بالا

 

از آنجا که در هنگام شستشوی لباس با دست، پودر های دستی به طور مستقیم با پوست دست ها تماس دارند، در انتخاب این مواد باید دقت کافی به عمل آید. برند های معتبر، پودر های دستی را همراه با موادی تولید می‌نمایند که به پوست آسیب نزند.

 

پودر دستی تولید ایران، شامل محصولاتی می‌شود که سالانه به میزان بالا به کشور های خارجی فرستاده می‌شوند. پودر های ایرانی، بالاترین میزان کیفیت و قدرت پاک سازی البسه را دارا می‌باشند.

 

صادرات پودر های دستی به کشور های دیگر برای کشور دارای صرفه اقتصادی فراوانی می‌باشد. با وجود ماشین های لباسشویی، هنوز هم پودر های لباسشویی دستی، کاربرد های ویژه خود را دارند. علاوه بر شستن جوراب و سایر لباس ها با دست، این پودر ها را به عنوان سفید کننده و لکه بر ظروف شیشه‌ی نیز استفاده می‌نمایند.

بهترین پودر دستی در ایران کدام است؟

خرید انواع پودر دستی با کیفیت ارزان

امروزه بسیاری از برند های تولید کننده پودر دستی محصولات خود را به صورت عمده نیز در بازار عرضه نموده و از فروش بسیار خوبی برخوردار می‌باشند. پودر دستی عمده‌ای از نظر قیمت بسیار به صرفه تر از محصولات بسته بندی شده است و به همین دلیل نیز بسیاری از مردم از آن استقبال نموده‌اند.

 

فروش عمده‌ی پودر دستی درجه یک توسط تولید کنندگان و شرکت های پخش با قیمت و شرایط فروش متفاوتی در حال انجام است. گاهی اوقات اختلاف قیمت محصولات بسیار فراوان است. فروش عمده‌ی پودر دستی درجه یک کارخانه تولید پودر لباسشویی در یزد علاوه بر تولید این محصول در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و یک کیلویی، در حال تولید پودر دستی عمده‌ی درجه یک نیز می‌باشد.

 

فروش محصولات کارخانه های پودر دستی در سراسر کشور و توسط کانال های توزیع مختلف نظیر عمده فروشان در حال انجام است. پودر دستی تاژ عمده‌ای اغلب در کیسه های ۷ کیلویی، ۱۰ کیلویی، ۲۰ کیلویی و ۲۵ کیلویی به فروش می‌رسد.

 

 

خرید انواع پودر دستی با کیفیت ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما