مراکز فروش پودر دستی ۲۰ کیلویی

پودر دستی ۲۰ کیلویی یکی از انواع پودر های فله ای هستند که برای افراد و همین طور مشاغلی که که با شستشو و نظافت بسیار زیاد سر و کار دارند مناسب و به صرفه است. این پودر ها با بسته بندی های مختلف با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رسند. بسته بندی های شیک و جذاب، کاربردی برای این محصول که همانا پودر دستی ۲۰ کیلویی می باشد ندارد، از همین رو از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است.

مراکز فروش پودر دستی ۲۰ کیلویی

کیفیت عمده پودر دستی ۲۰ کیلویی

کیفیت عمده پودر دستی ۲۰ کیلویی

مهمترین کاربرد پودر دستی ۲۰ کیلویی لکه بری، ضد عفونی و شستشو کلی لباس ها، ملحفه ها، پرده و پتو است. خرید به شکل کیلویی برای مصرف کنندگان بزرگ مثل هتل ها و رستوران ها بسیار به صرفه تر می باشد. در این شکل از خرید هزینه رفت و آمد نیز بسیار کم می شود و خریدار صرفا یکبار جابجایی برای مدت زمان طولانی انجام می دهد.

پودر دستی کیلویی آنزیم دار یکی از محبوبترین پودر های دستی در بازار بوده که برای برطرف کردن لکه های مختلف مانند چربی ها و لکه های رنگی بسیار مناسب عمل می کند. پودر دستی با کیفیت باید بتواند لکه ها را به کلی برطرف کند اما آسیبی به بافت و رنگ پارچه نزند به همین دلیل است که انواع مختلفی از پودر های ۲۰ کیلویی مخصوص لباس های تیره، لباس های روشن و لباس های رنگی تولید و به بازار فرستاده می شود تا با توجه به رنگ لباس بهترین عملکرد را داشته باشد.

پودر دستی مخصوص شستشو با دست نیز به شکل بسته بندی های ۲۰ کیلویی تولید می شود و مصرف کننده این شکل از پودر نیز می تواند خرید خود را در حجم زیاد و به شکل عمده انجام دهد.

تمامی بسته ها به شکلی طراحی شده اند که از ورود هر گونه رطوبت به آن جلوگیری شود و تا آخرین ذره های پودر محصول کاملا سالم باقی بماند.

خرید ارزان پودر دستی ۲۰ کیلویی

خرید ارزان پودر دستی ۲۰ کیلویی

قیمت خرید پودر دستی عمده ارزان از مهمترین شاخص های تعیین کننده در تجارت این شوینده می باشد. پودر دستی ارزان شوینده بسیار پر طرفداری هست که در کنار مایعات ظرفشویی استفاده می شود بیان کرد که هم در بعد داخلی و نیز بعد صادراتی از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پودر رختشویی ارزان پرفروش ترین و پر استفاده ترین نوع محصولات است که زمینه برای تولیدات عمده شان فراهم می آید. قیمت ارزان پودر رختشویی 20 کیلویی از طریق خدمات آنلاین در دسترس قرار می گیرد که با این حال افراد بدون مراجعات حضوری می توانند احتیاجات خود را رفع کنند. قیمت پودر رختشویی را کارشناسان تولید تعیین می کنند که از ویژگی های محصولات اطلاع دارند و اغلب در این زمینه لیست هایی را تنظیم می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما