مراکز پخش پودر لباسشویی کیلویی ترکیه ای

پودر لباسشویی کیلویی ترکیه ای در بسیاری از مراکز پخش مواد شوینده عرضه می شود. در واقع بخشی از شوینده های لباس موجود در بازار را محصولات وارداتی کشور ترکیه تشکیل داده اند؛ فروش پودر لباسشویی ترکیه ای به صورت کیلویی مزایای زیادی داشته و خرید آن از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.مراکز پخش پودر لباسشویی کیلویی ترکیه ای

پودر لباسشویی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پودر لباسشویی خوب چه ویژگی هایی دارد؟شستن منظم و صحیح لباس ها از جمله کارهایی است که مردم جهت رسیدگی به بهداشت و نظافت شخصی خود انجام می دهند.
در زمان های گذشته از گیاهان طبیعی یا یک سری راهکارهای خاص جهت تمیز کردن البسه استفاده می شد؛ اما به مرور زمان و با پیشرفت علم، انواع شوینده های شیمیایی مخصوص انجام این کار پا به عرصه ظهور گذاشتند.

در حال حاضر تقریباً همه مردم از پودر لباسشویی، جهت شستن لباس استفاده می کنند؛ البته شاهد تولید مایع های لباسشویی نیز می باشیم.
انواع پودر لباسشویی به دو گروه دستی و ماشینی تقسیم می گردند.

در خصوص ویژگی های پودر لباسشویی مرغوب، پیش از هر چیز باید گفت که بیان مشخصات یک پودر خوب تا حدودی به نوع آن بستگی دارد؛ به عنوان مثال پودر لباسشویی دستی، باید به گونه ای طراحی شود که در عین قابلیت پاک کنندگی به پوست دست آسیب نزند؛ در عوض پودر ماشینی نیز باید با ماشین لباسشویی سازگار باشد؛ اما به طور کلی یک پودر لباسشویی خوب، قابلیت چربی زدایی و لکه بری بالایی داشته و به پارچه نیز آسیب نمی زند.

امروزه برخی از نمونه های مرغوب پودر لباسشویی، قابلیت های ویژه ای مثل نرم کنندگی و حفظ رنگ پارچه را نیز دارا هستند.

قیمت دقیق هر کیلو پودر لباسشویی ترکیه ای

قیمت دقیق هر کیلو پودر لباسشویی ترکیه ایبخشی از شوینده های بهداشتی موجود در بازار ایران به پودرهای لباسشویی وارداتی اختصاص دارند؛ مثلاً می توان به انواع پودر لباسشویی ترکیه ای اشاره کرد؛ این پودرها در کنار سایر محصولات مشابه داخلی و خارجی در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند؛ گاهی اوقات نیز شاهد فروش این اقلام به صورت کیلویی می باشیم.

یکی از سوالاتی که در راستای مبحث مربوطه ذکر می شود؛ این است که قیمت دقیق هر کیلو پودر لباسشویی ترکیه ای چقدر است؟
واقعیت این است که با توجه به تنوع این پودرها و یک سری مسائل دیگر، امکان بیان دقیق نرخ محصول وجود ندارد؛ به عبارت دیگر برای تعیین قیمت چنین محصولی، باید از جنبه های مختلف آن را مورد بررسی قرار داد.
در ادامه برخی از شاخصه های تاثیرگذار بر قیمت پودر لباسشویی ترکیه ای را بیان می کنیم:

  • نوع، کیفیت و درصد مواد اولیه به کار رفته
  • کارخانه سازنده پودر و برند محصول
  • ماشینی یا دستی بودن پودر لباسشویی
  • قدرت پاک کنندگی پودر
  • داشتن قابلیت های ویژه (لکه بری، نرم کنندگی و …)
  • عطر و رایحه پودر لباسشویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما