مرجع خرید مایع سفید کننده ۴ لیتری

مایع سفید کننده درجه یک ماده شیمیایی است که برای مصارف خانگی رقیق شده و فروخته می شود. این مخلوطی از هیپوکلریت آب و سدیم است. برای مصارف خانگی و در بسیاری از محل های کار، معمولاً با غلظت سدیم هیپوکلریت از ۳ تا ۹ درصد به فروش می رسد.

 

در محیط های صنعتی، غلظت هایپوکلریت سدیم می تواند به ۳۰٪ برسد یا از آن فراتر رود. مایع سفید کننده ۴ لیتری ما یک گل سرسبد، یک ضد عفونی کننده عالی است که حاوی کلر، یک ترکیب شیمیایی است که می تواند به طور موثر باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها را از بین ببرد. ما مرجع خرید مایع سفید کننده ۴ لیتری هستیم. ما قیمت استثنایی مایع سفید کننده را ارائه می دهیم.

 

 

مرجع خرید مایع سفید کننده 4 لیتری

علل محبوبیت مایع سفید کننده چیست؟

سفید کننده هنگام تصفیه آب آشامیدنی آب را ضد عفونی می کند. کلر دارای خواص پایدار است، به این معنی که عمل ضد عفونی کننده آن در کل شبکه توزیع آب معتبر است. از مواد سفید کننده می توان برای ضد عفونی کردن توالت، کف، سینک ظرفشویی و صفحه نیمکت استفاده کرد. گاهی اوقات به لباسشویی اضافه می شود تا لباسشویی سفید کننده باشد.

 

همچنین برای ضدعفونی آب استخر شنا استفاده می شود. استفاده اخیر منوط به احتیاط است ۱۴، زیرا عمل سفید کننده باعث افزایش PH آب بسیار بالاتر از حد متوسط ​​می شود و سپس نیاز به استفاده از pH مایع دارد. فراتر از استفاده به عنوان ضد عفونی کننده، می توان از سفید کننده برای از بین بردن لکه های سرسخت لباس های پنبه ای سفید استفاده کرد.

 

سفید کننده غلیظ (۳۶ درجه یا ۹ درصد) برای تمیز کردن نمای دیوار با از بین بردن رسوبات سبز: جلبک ها، گلسنگ ها، خزه ها استفاده می شود. واحد رسمی جرم کلر تولید شده توسط یک جرم محلول معین است که در٪ (٪ کلر فعال یا a.c) بیان می شود. مثال: ۱ گرم کلر تولید شده در هر ۱۰۰ گرم محلول، یک درجه کلومتریک مربوط به ۳٫۱۷ گرم کلر آزاد در هر لیتر است. واحد شیمیایی تعداد مول کلر در هر لیتر یا کیلوگرم محلول است.

 

 

علل محبوبیت مایع سفید کننده چیست؟

آنزیم های موجود در مایع سفید کننده کدامند؟

بسیاری از فلزات (از جمله مس (که اغلب برای لوله کشی استفاده می شود)، نیکل و آلیاژهای آنها) می توانند اثر کاتالیزوری داشته و تجزیه سفید کننده را تسریع کنند. سفید کننده ای که برای گندزدایی کف یا توالت استفاده می شود از طریق پساب خانگی ساختمانهای درجه سوم یا صنعتی در فاضلاب ها و در برخی از ایستگاه های تصفیه وجود دارد.

 

چراکه به دلیل داشتن مقدار زیادی ماده اکسیدکننده موجود در آن، قدرت اکسیداسیون خود را به سرعت از دست می دهد، اما این می تواند به انتخاب ارگانیسم های مقاوم در برابر کلروس کمک کند یا متابولیت های ناخواسته تولید کند. به دلیل عمل خورنده و فوق اکسید کننده، هرگونه تخلیه مستقیم یا تصادفی یا مزمن در محیط طبیعی می تواند عواقب زیست محیطی محلی داشته باشد (به عنوان مثال پلانکتون به دوزهای پایین کلر بسیار حساس است).

 

به دلیل خطر تولید کلرگانهای پایدار مانند فوران و دیوکسین باید از سوزاندن مواد آلی حاوی سفید کننده فعال خودداری شود. در سفید کننده ای که با یک اسید، یعنی یون های H + تماس پیدا می کند، تعادل شیمیایی به سمت راست منتقل می شود. واکنش زیر رخ خواهد داد:
HClO + H + + Cl– → Cl2 + H2O.

 

سپس آزاد سازی کلر تولید می شود که یک گاز بسیار سمی است. به همین دلیل است که سفید کننده هرگز نباید با اسیدها تماس پیدا کند، این ماده را می توان برای مثال در محصولات رسوب زدایی یا ادرار یافت. بسته به غلظت آن، سفید کننده می تواند یک عمل ویروس کش باشد، به عبارت دیگر ویروس ها را از بین می برد، توضیح می دهد مرکز ملی تحقیقات علمی (CNRS).

 

نحوه عملکرد آن؟ سفید کننده هنگام تماس با یک سطح، کلر آزاد می کند که قادر است RNA (اسید نوکلئیک که در تکثیر ویروس شرکت می کند) را در ذرات ویروسی ویروس غیرفعال کند. بنابراین سفید کننده می تواند یک ویروس کش مهیب باشد که قادر به از بین بردن اکثریت میکروارگانیسم ها، از جمله ویروس کرونا است.

وزارت بهداشت خاطرنشان می کند که این محصول بسیار سوزناک تر از سرکه سفید است “که واقعاً ضد ویروس نیست و در صورت شیوع بیماری به طور خاص توصیه نمی شود”. “سازمان بهداشت جهانی در وب سایت خود تأیید می کند:” ضد عفونی کننده های شیمیایی وجود دارد که می تواند Covid-19 را بر روی سطوح از بین ببرد.

 

 

آنزیم های موجود در مایع سفید کننده کدامند؟

ارزیابی کیفیت مایع سفید کننده قوی

سفید کننده باید در بسته بندی های مات و در مکان خنک نگهداری شود، زیرا یون های هیپوکلریت توسط اشعه ماورا بنفش خورشید و گرما تخریب می شوند. این ماده نباید با آب گرم مخلوط شود و نه با سایر مواد کش کننده یا مواد پاک کننده (بخارات سمی احتمالی) مخلوط شود. عصاره سفید کننده می تواند بخار آب حاوی مقدار کمی کلر را آزاد کند، این مواد هنگام قرار گرفتن در معرض آب، حالت اشتعال بیشتری پیدا می کنند.

 

این ترکیب با آمونیاک (در برخی از محصولات تمیز کننده وجود دارد) کلرامین تولید می کند (با انتشار احتمالی نیتروژن). این ترکیب با اسیدها، به عنوان مثال اسیدهای کلریدریک یا سولفوریک یا حتی اسیدهای ملایم موجود در برخی از محصولات تمیز کننده یا سلب کننده ها، با انتشار بخار کلر بسیار سمی واکنش واکنشی نشان می دهد (سرکه یا آب لیمو برای تولید این نوع واکنش کافی است).

 

برخی از باکتریها نیز خود را پس از یک پدیده انتخاب طبیعی، در ایجاد مقاومت در برابر غلظتهای زیاد کلر نشان داده اند. در نتیجه استفاده از مقادیر زیادی ضد عفونی کننده های کلردار در فرآیند کارخانه حاشیه رودخانه، چندین سال باکتریهای به اصطلاح کلروسیت در AA بیش از چندین کیلومتر پیدا شد. از سفید کننده نباید برای تمیز کردن ظروف آلومینیومی، استیل ضد زنگ یا نقره استفاده شود، زیرا سیاه می شود. برای موثر بودن، باید به سرعت از دوز باز استفاده شود و تاریخ انقضا محصول نیز رعایت شود. ما فروشنده مایع سفید کننده ارزان و با کیفیت هستیم.

 

 

ارزیابی کیفیت مایع سفید کننده قوی

تاثیر مایع سفید کننده بر میکروب ها

سفید کننده خورنده است، به این معنی که می تواند پوست یا چشم شما را تحریک یا سوزاند. همچنین می تواند باعث خوردگی (نابودی) فلزات شود. وقتی با مواد شیمیایی یا پاک کننده های دیگر مخلوط شود، می تواند گازهای سمی تولید کند که می تواند به ریه ها آسیب برساند یا کشنده باشد. هنگام استفاده از این محصول همیشه باید احتیاط کرد.

 

سفید کننده می تواند ضد عفونی کند، به این معنی که در از بین بردن اکثر باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها موفق است. همچنین برای سفید کردن پارچه ها یا سایر مواد استفاده می شود؟ سفید کننده به صورت مایع (در بطری یا کارتن) یا جامد (به صورت پاستیل) در می آید. به صورت مایع رقیق شده (بطری) می توان آن را به مدت سه سال نگه داشت. دلخواه].

 

به صورت غلیظ (برلینگوت)، نمی توان آن را بیش از سه ماه نگه داشت ۱۰٫ به همین دلیل است که برلین ها باید به سرعت رقیق شوند (با آب سرد). در صورت عبور از این مهلت ها، دیگر محصول ضد عفونی نمی کند. سفید کننده نیز باید دور از نور و گرما نگهداری شود. کلرامین های گازی بسیار تحریک کننده هستند. به همین دلیل است که شما نباید سفید کننده را با آمونیاک مخلوط کنید.

 

این همان واکنشی است که هنگام شنا کردن یک شناگر در آب استخر شنا ضد عفونی شده با کلر اتفاق می افتد. این دلیل هم نیست که بستر حیوانات خانگی نباید با مواد سفید کننده تمیز شود. اوره موجود در ادرار محصولی ازت دار است. بنابراین کلرامین تحریک کننده برای غشاهای مخاطی و چشم ایجاد می کند.

 

سفید کننده محصولی است که برای ضد عفونی کف، توالت و تمام سطوحی که به شدت توسط باکتری ها یا ویروس ها آلوده می شوند، در نظر گرفته شده است. این محصول به ویژه در بیمارستان ها، استخرهای شنای شهرداری و جوامع استفاده می شود. برای ضد عفونی کردن سطوح و اشیا pot بالقوه آلوده، مانند مناطقی که احتمالاً چندین بار در روز لمس می شوند و یا به محض رسیدن به خانه، درست قبل از شستن دست ها، از مخلوط آب سرد و سفید کننده استفاده کنید. عرضه مستقیم مایع سفید کننده توسط ما و به صورت غیر حضوری انجام می شود.

 

 

تاثیر مایع سفید کننده بر میکروب ها

آشنایی با مواد اولیه مایع سفید کننده

برای استفاده ایمن از سفید کننده چه اقدامات احتیاطی باید انجام دهم؟ در صورت امکان از محصولات کم خطر دیگر نیز استفاده کنید. برای شستشوی سطوح از آب و صابون استفاده کنید. سفید کننده ضد عفونی کننده است و فقط در صورت نیاز برای از بین بردن باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها باید استفاده شود.

 

همیشه دستورالعمل های سازنده را برای استفاده ایمن از این یا هر محصول تمیزکننده دیگر دنبال کنید. این دستورالعمل ها را می توانید روی برچسب یا برگه اطلاعات ایمنی (SDS) بیابید. همیشه ظروف را به روشنی برچسب بزنید. از محصولی که روی ظرف آن برچسب گذاری نشده یا برچسب آن قابل خواندن نیست، استفاده نکنید. بدانید که چگونه محصول را به درستی رقیق کنید (یعنی همیشه کنسانتره یا اسید را در آب بریزید، هرگز برعکس).

 

هرگز سفید کننده را با سایر محصولات به خصوص با محصولات تمیزکننده حاوی آمونیاک مخلوط نکنید. بخارهای سمی ممکن است برای چشم و ریه تحریک کننده و خورنده باشند. حتماً در یک مکان تهویه مناسب کار کنید. بخارات سفید کننده چشم و سیستم تنفسی را تحریک می کند. از پنکه ها یا پنجره ها و درهای باز استفاده کنید. در صورت توصیه از ماسک تنفسی استفاده کنید. برای محافظت از چشمان و صورت از عینک ایمنی یا محافظ صورت استفاده کنید.

 

از دستکش استفاده کنید، مانند دستکش لاستیکی یا نئوپرنی (یا انواع دیگر دستکش طبق توصیه های سازنده). هیچ دستکش از کلیه مواد شیمیایی محافظت نمی کند. دستورالعمل ها یا SDS را به دقت برای توصیه های سازنده بخوانید. لباسی بپوشید که در صورت ریختن تصادفی از پوست محافظت کند، از جمله پیراهن آستین بلند، شلوار، جوراب و کفش های پا بسته. پیش بند یا روپوش مقاوم در برابر مواد شیمیایی محافظت بهتری را ایجاد می کند.

 

محصولات با غلظت کلر فعال ۲٫۶٪ را ترجیح دهید. سفید کننده ماده شیمیایی است که از مخلوط هیپوکلریت سدیم و کلرید سدیم حاصل می شود. به طور خاص، این نتیجه یک واکنش شیمیایی سودا و کلر است. در بازار، سفید کننده اغلب در قوطی های ۱٫۵ لیتری با غلظت ۲٫۶ or یا ۳٫۶ in در کلر فعال، در بسته بندی مات PVC یا پلی اتیلن بسته بندی می شود. برای ضد عفونی کردن خانه خود، محصولی با غلظت ۲٫۶٪ کلر فعال (که مربوط به ۲٫۶ گرم کلر در هر ۱۰۰ گرم محصول است) را ترجیح دهید. محتوای کلر در برچسب محصول ذکر شده است.

 

 

آشنایی با مواد اولیه مایع سفید کننده

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع سفید کننده

سفید کننده در چندین سطح رقت به بازار عرضه می شود. مقدار کلر به صورت درصد کلر فعال بیان می شود (a.c.). این درصد نشان دهنده جرم کلر تشکیل شده از ۱۰۰ گرم سفید کننده است. به عنوان مثال، بطری های سفید کننده حاوی ۲٫۶٪ کلر فعال و کارتن های سفید کننده غلیظ با ۴٫۸٪ کلر فعال وجود دارد.

 

سفید کننده ماده شوینده نیست و بنابراین شسته نمی شود. برای ضد عفونی کردن سطح، ابتدا باید قبل از استفاده از مواد سفید کننده روی سطح تمیز، آن را با مواد شوینده تمیز کنید. سفید کننده باعث از بین رفتن باکتری ها و سایر میکروب هایی می شود که با آن یا برخی از محصولات جانبی آن (گاز کلر) تماس پیدا می کنند. برای این کار، لازم است که میکروب ها در یک بیوفیلم، در ارگانیسم دیگری که به عنوان صفحه نمایش یا مخاط غلیظ عمل می کند، محافظت نشوند.

 

از سفید کننده می توان برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده کرد. برای اثربخشی کامل، سفید کننده باید حداقل برای یک ربع ساعت عمل کند. سفید کننده همیشه باید با آب سرد استفاده شود، زیرا جدا از اینکه رقیق شدن با آب گرم خطرناک است، از خاصیت ضد عفونی کننده سفید کننده تا حد زیادی می کاهد.

 

 

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع سفید کننده

کارخانه تولید مایع سفید کننده درجه یک

ما کارخانه تولید مایع سفید کننده درجه یک هستیم. همچنین فروش ویژه مایع سفید کننده توسط ما انجام می شود. ترکیب شیمیایی موجود در سفید کننده، هیپوکلریت سدیم، کلر محلول در محلول پتاس است. در بیمارستان ها، برای مبارزه با سل بود که سفید کننده در قرن نوزدهم شهرت خود را پیدا کرد.

 

امروز، از هر ۱۰ خانوار ۷ خانوار از آن استفاده می کنند. سفید کننده باکتری ها را از بین می برد (بد و خوب!) و لباس های شسته شده را سفید می کند. سفید کننده پاک کننده نیست زیرا فاقد سورفاکتانت است بنابراین اگر آن را روی پوست یا زیر بینی خود قرار دهید هیچ تاثیری روی ویروس ندارد. برای خرید مایع سفید کننده ارزان با ما تماس بگیرید.

 

 

کارخانه تولید مایع سفید کننده درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما