مرجع فروش مایع سفید کننده ۱ لیتری

تولید مایع سفید کننده ۱ لیتری با قیمت مناسب در سراسر کشور صورت می‌گیرد. نمایندگی فروش ویژه مایع سفید کننده از شغل های بسیار پر درآمد است به گونه ای که هیچ‌ وقت کارخانه های آن ها تعطیل نشده است.

 

نمایندگی سفید کننده در تمام نقاط جهان موجود می‌باشد زیرا سفید کننده ها بخشی از تمیزی زندگی عموم را بر عهده دارند.

 

 

مرجع فروش مایع سفید کننده 1 لیتری

مزایای مصرف مایع سفید کننده چیست؟

آب ژاول ( Sodium chlorate ) یا هیپوکلریت سدیم که نام عمومی آن مایع سفید کننده یا وایتکس نیز است، آب ژاول در تولید مایعات سفید کننده و همچنین در صنایع بهداشتی، صنایع کاغذ و مقوا و نساجی کاربرد دارد. لباس‌های سفید یکی از سخت ترین نوع لباس ها برای شستشو است که برای شستشوی آن‌ ها به یک مایع سفید کننده بسیار قوی نیاز داریم. چراکه لباس های سفید با داشتن لکه کوچکی زیبایی خود را از دست می‌دهد و دیگر آن لباس زیبا نیست.

 

آب ژاول یک ماده معدنی است و خاصیت بازی دارد. این محلول توسط برتوله کشف شد. زیرا نخستین بار در محله ژاول پاریس تولید شده و به آب ژاول معروف شد. مایع سفید کننده را برای گند زدایی و از بین بردن بو استفاده می‌کنند، در خانه ها برای شستشوی سبزی و سفید کردن لباس در صنعت به عنوان سفید کننده پارچه و خمیر کاغذ استفاده می‌شود.

 

ماده اولیه اکثر مواد سفید کننده که در قدیم به آنها آب ژاول می‌گفتند هیپو کلریت سدیم بوده است سفید کننده برای پاک کردن لکه‌های کپک، خون، قهوه، تنباکو، آب میوه و بسیاری دیگر از لکه‌ها مناسب است. برای از بین بردن بسیاری از لکه ها تنها کافیست یک قاشق غذا خوری از سفید کننده را برو روی لکه ها بریزید تا شاهد از بین رفتن سریع آن لکه شوید. همچنین موارد ایمنی ماده سفید کننده سمی است و در مواقع استفاده بهتر است از دستکش استفاده گردد.

 

استفاده کردن از این مایع باکیفیت برای شستشوی لباس ها بسیار عالی است زیرا لباس را طوری تمیز می‌کند که مانند روز اولش نو شود، همچنین صادرات مایع هایی که سفید می‌کنند لباس در کشور ایران زیاد است، چراکه کشور ایران از این نوع مایع را با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه می‌نماید.

 

مزایای مصرف مایع سفید کننده چیست؟

کاربرد های مختلف مایع سفید کننده

زمانی که از مایع سفید کننده یا آب ژاول یا وایتکس صحبت می‌کنیم، تمیزی و پاکیزگی خانه برای ما یادآوری می‌شود. کیفیت این ماده به شدت بر روی سلامتی خود و خانواده ما تاثیر گذار است. زیرا خرید بهترین مایع سفید کننده علاوه بر صرفه اقتصادی و آسیب کمتر به لباس‌ها به ریه ها و دستان ما نیز آسیب کمتری می‌رسانند.

 

از طرفی ضد عفونی کردن سطوح برای کاهش آلودگی‌ها و بیماری‌ها مخصوصا بیماری کویید-۱۹ که چند ماهی است دنیا را درگیر کرده، بسیار اهمیت دارد و این کار را به صورت اقتصادی می توانیم با استفاده از سفیدکننده ها انجام دهیم.

 

در میان مزایای بسیاری که استفاده از سفید کننده‌ها دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهترین سفید‌کننده‌ها بعنوان نوعی گندزدا بر روی باکتری‌ها و ویروس‌های موجود بر روی لباس‌ها عمل می‌کنند. به همین علت است که اگر لباس افراد مختلف را در کنار هم قرار دهید، هیچ گونه بیماری منتقل نمی‌گردد. همچنین این امر در لباس‌ها و پوشش‌های بیمارستان‌ها مشهود است که افراد مختلفی آنها را با بیماری‌های مختلف استفاده می‌کنند و سفید کننده‌ها نیز کار خود را انجام می‌دهند و جرم‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برند. برای میکروب‌زدایی راه‌آب‌ها محصول را مستقیم و بدون حل کردن در آب به درون چاه بریزید. محصولی که در این صفحه مشاهده می‌کنید سفیدکننده سطوح دامستوس است که برای شستن سطوح مختلف می‌توانید از آن استفاده نمایید. مایع سفید کننده برای سفید کردن لباس‌ها و درخشندگی آنها بکار می‌رود.
  2. چنانچه نیاز به درخشنده و سفید کردن لباس‌های خود داشتید، مایع سفید کننده ترکیب قدرتمندی دارد که این کار‌ها را انجام می‌دهد. برای شستشوی لباس‌ها جهت لکه‌زدایی ۲۰ میلی‌لیتر از محصول را با ۵ لیتر آب مخلوط کرده و لباس‌ها را برای مدت ۴۵ دقیقه در آن خیسانده و سپس آبکشی نمایید. مایع‌های سفید کننده بوی بد لباس‌ها را از بین می‌برد. نه تنها در لباس‌ها بلکه این مایع‌ها کمک می‌کنند تا بوی بد از ماشین لباسشویی نیز برود. توان و قدرت این ترکیبات کمک به از بین بردن جرم‌هایی می‌کنند که باعث بوی بد می‌شوند.
  3. سفیدکننده‌ها لکه‌های قوی را از بین می‌برند. مایع‌های سفید کننده یک واکنش شیمیایی به خاک نشان می‌دهند که ترکیب آن را می‌شکند و لکه‌ی قوی را از روی لباس‌ها می‌برد. اما، اگر این محصول را بدرستی استفاده نکنیم، فاجعه‌ی بزرگی رخ خواهد داد و پارچه‌ها زرد و ضعیف خواهند شد، رنگشان می‌رود و یا حتی سوراخ می‌شوند.

 

لباس هایی که باید شستشو شوند عبارتند از لباس های بچه های خانه ملافه ها و حوله ها و پتو ها که برای شستشوی این ها باید از مایع هایی که قابلیت سفید کردن دارند، استفاده نماییم. همچنین از مایع ای که استفاده می‌کنیم باید طوری باشد که به لباس های ما آسیب نزند. این مایع های با کیفیت که برای لباس ها نیز استفاده می‌شود، علاوه بر اینکه لکه های لباس ها را نیز از بین می‌برد، همچنین خاک های روی لباس را هم از بین می برد و  بوی بد لباس ها را از بین می‌برد.

عوامل موثر بر کیفیت مایع سفید کننده

ماده اولیه این محصول را اولین بار فردی بنام برتوله در ژاول پاریس تولید کرد که از این رو به آن آب ژاول می‌گویند. البته خاطر نشان می کنیم آب ژاول ماده ای ناپایدار می باشد که بر اثر گذر زمان قدرت خود را از دست می دهد. بطوری که بعد از گذشت ۲ ماه از تولید آن عملا خاصیت سفید کنندگی خود را بطور محسوس از دست می‌دهد.

 

در فرمولاسیون سفید کننده موادی را بکار می‌گیریم که این زمان را به مقدار قابل قبولی به تعویق می اندازد و می توان سفید کننده ای را تولید کرد که دارای تاریخ انقضاء ۶ ماه بوده بطوری که در این ۶ ماه محصول، قدرت بالایی داشته باشد.

 

سفید کننده ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند :

• سفید کننده کلری • سفید کننده غیر کلری مکانیسم عمل در یک ماده سفید کننده، از بین بردن و بی رنگ کردن رنگ دانه ها می‌باشد. در سفید کننده های حاوی کلر ماده ای فعال به نام هیپو کلریت سدیم وجود دارد. پربورات سدیم نوعی از سفیدکننده های غیر کلری است و به دلیل خاصیت سفید کنندگی ملایم، بیشتر در صنایع خشکشویی و در فرمولاسیون پودر های لباسشویی به کار می رود.

 

آب ژاول معمول ترین و پر کاربرد ترین ماده سفید کننده خانگی است. مشخصات ظاهری این مایع، به صورت زرد رنگ و دارای بوی تند می‌باشد و خاصیت ضد عفونی کنندگی آن به دلیل کلر آزاد است. آب ژاول ماده ای ناپایدار است و قدرت لکه بری آنها در طول زمان نگهداری کاهش می‌یابد به همین دلیل بهتر است در محیط خنک، به دور از نور خورشید و حرارت نگهداری شود.

 

حداکثر تاریخ انقضای سفید کننده ها یک سال می‌باشد. از سفید کننده به دلیل قدرت بالای لکه بری در لباس های رنگی نمی توان استفاده کرد زیرا باعث از بین رفتن رنگ البسه می‌شود. از طرفی برخورد مستقیم ماده سفیدکننده بر روی لباس باعث آسیب رساندن به بافت لباس می‌شود. بنابراین سفیدکننده باید قبل از مصرف با آب رقیق شود.

 

آنزیم در سفید کننده ها هنگامی که از مواد سفید کننده بر پایه معدنی و غیر آلی استفاده می شود، آنزیم ها باعث عملکرد بهتر مواد سفید کننده در دماهای پایین تر می شوند. در واقع گروه فعال کننده با پر اکسیژن واکنش می دهند و تولید پراکسید می کنند، در نتیجه بسته به عامل فعال کننده، پر اسید می تواند ساختار هیدرو فوب و یا هیدرو فیل داشته باشد.

 

مایع سفید کننده لباس خانگی در بین خانم های خانه دار نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد، چراکه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین قیمت بسیار ارزان تری نسبت به مایع های دیگر و کارخانه ای دارد. درنتیجه این نوع مایع ها را می توانید به صورت فله ای با قیمت عمده خریداری نمایید.

 

عوامل موثر بر کیفیت مایع سفید کننده

بررسی فرمول ویژه مایع سفید کننده

عوامل موثر بر کیفیت یک مایع سفید کننده بسیار زیاد می‌باشد. اولین عامل را می‌توان به نوع مواد اولیه که در تولید این ماده به کار برده می‌شود، اشاره کرد. هر چه مواد اولیه از کیفیت عالی برخوردار باشد، مایع سفید کننده ای که به دست می‌آید نیز دارای کیفیت عالی و خوبی می‌باشد. دومین عامل می توان بر میزان و مقدار موادی که باید ترکیب شود، تا یک ماده سفید کننده ساخته شود نیز اثر گذار است.

 

برخی از شرکت های اقدام به اضافه کردن آب به این نوع محصولات می‌کنند که خود باعث پایین آمدن کیفیت محصول تولیدی می‌شود. نوع رایحه ای که برای معطر کردن این مواد استفاده می‌شود، نیز می‌تواند بر کیفیت محصول اثر گذار باشد.

 

یکی از مواردی که همیشه مصرف کننده به آن اهمیت می‌دهند بو و رایحه مایع سفید کننده می‌باشد و در پایان می‌توان به نوع بسته بندی این مواد سفید کننده اشاره کرد. استفاده از مایع سفید کننده یا سفید کننده کلر در رختشویی بین مغازه‌های خشکشویی و خانم‌های خانه‌دار بسیار شناخته شده و محبوب است. چراکه مایع سفید کننده در از بین بردن خاک و لکه از لباس بسیار کمک می‌کند.

 

همچنین می‌توانید از فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ این مایع های باکیفیت را در بسته بندی های ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری نیز خریداری نمایید و از آنها استفاده کنید. آن مایع ها برای لباس نسبت به مایع های مختلف که برای ضدعفونی استفاده می‌شود، قیمت بالاتری دارند. به دلیل اینکه کاربرد و کارایی آن بیشتر است، بدین جهت است که خانم های خانه دار زیادی از این مایع های قوی برای لباس برای شستشوی لباس ها استفاده می‌کنند.

 

تاثیر مایع سفید کننده بر لکه های مقاوم

همچنین هزینه‌ی پایین این محصول در بازار به محبوبیت این محصول کمک کرد. در میان مزایای بسیاری که استفاده از سفید کننده‌ها دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• سفید‌کننده‌ها بعنوان نوعی گندزدا بر روی باکتری‌ها و ویروس‌های موجود بر روی لباس‌ها عمل می‌کنند. به همین علت است که اگر لباس افراد مختلف را در کنار هم قرار دهید، هیچ گونه بیماری منتقل نمی‌گردد. همچنین این امر در لباس‌ها و پوشش‌های بیمارستان‌ها مشهود است که افراد مختلفی آنها را با بیماری‌های مختلف استفاده می‌کنند و سفید کننده‌ها هم کار خود را انجام می‌دهند و جرم‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برند.

همین مفهوم به شکل یکسان در مورد استخر‌ها هم صدق می‌کند. با اینکه افراد گوناگونی از استخرها استفاده می‌کنند ولی بیماری آنها به دیگر افراد منتقل نمی‌شود.

• مایع سفید کننده برای سفید کردن لباس‌ها و درخشندگی آنها بکار می‌رود. چنانچه نیاز به درخشنده و سفید کردن لباس‌های خود داشتید، مایع سفید کننده ترکیب قدرتمندی دارد که این کار‌ها را انجام می‌دهد.

• مایع‌ های سفید کننده بوی بد لباس‌ها را از بین می‌برد. نه تنها در لباس‌ها بلکه این مایع‌ها کمک می‌کنند تا بوی بد از ماشین لباسشویی نیز برود. توان و قدرت این ترکیبات کمک به از بین بردن جرم‌هایی می‌کنند که باعث بوی بد می‌شوند. مرکز خرید مایع سفید کننده به تولید مایع سفید کننده قوی پرداخته است.

مایع سفید کننده معطر از مواد شیمیایی در کارخانه ها تولید می شوند که کاربردهای بسیار زیادی دارند. مانند سفید کردن و روشن کردن لباس ها از بین بردن باکتری ها و ویروس ها همچنین برای گندزدایی قارچ ها نیز استفاده می شود و این نوع مایع خاص در خانه ها کاربردهای بسیار زیادی دارد.

 

تاثیر مایع سفید کننده بر لکه های مقاوم

عرضه کنندگان مایع سفید کننده درجه یک

تولید کنندگان مایع سفید کننده در این راستا توانسته‌اند سود خوبی به دست آورند. مایع سفید کننده گلرنگ یکی از بهترین و مشهور ترین برند ها در ایران است و خواهان زیادی دارد به طوری که در تمامی منزل ها سفید کننده گلرنگ موجود می‌باشد. این سفید کننده ویژگی های بسیاری دارد با استفاده از آن می توان تمام نقاطی که تیره شده و با مواد شویایی ساده تمیز نمی شوند با یک بار استفاده تمامی نقاط را پاکیزه نمود.

 

سفید کننده گلرنک ویژگی های بسیاری دارد مایع سفید کننده گلرنگ یکی از ضد عفونی کننده های قوی است که برای سفید کردن لباس ها و پاک‌ کردن لکه های تیره به کار برده می‌شود و در تمامی منزل ها موجود می باشد. همچنین استفاده کنندگان از عکس العمل سریع و فوق العاده آن بسیار راضی هستند و به استفاده کردن از آن ادامه می دهند به طوری که شاید روزانه از آن استفاده کنند.

 

انواع مایع سفید کننده و جرم گیر در بازار انواع مایع سفید کننده و جرم گیر ها امروزه در بازار به صورت انبوه و فراوان یافت می‌شوند از سفید کننده ها برای سفید کردن لکه ها از روی لباس و از جرم گیر ها برای تمیز کردن سطوح کاشی ها استفاده می‌شود. فروش انواع سفید کننده و جرم گیر ها در بازار ّبه صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسد.

 

فروشگاه های زیادی موجود هستند که از تمامی برند های موجود در کشور خریداری کرده و مشتریان‌ با توجه به حسن سلیقه و در صورت استفاده و رضایت از برند ها آن ها را خریداری کرده و گاها به دوستان‌ و آشنایان‌ خود نیز معرفی می‌کنند. از جمله کاربرد های سفید کننده ها و جرم گیر ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. جریم‌گیری کاشی ها
  2. سفید کننده لباس های سفید لکه دار شده

 

خرید مایع سفید کننده با قیمت باورنکردنی مایع سفید کننده در این مجموعه موجود است. همچنین در خانه ها برای تمیز کردن سطوح مانند اپن ها و سرامیک های خانه از این نوع مایع قوی استفاده می کنند. در استخرها هم از این مایع بسیار قوی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود کاملاً سطوح کف استخر را از بین ببرد به همین دلیل استخرها هم از این مایع خاص سفید کننده استقبال زیادی می‌کنند.

قیمت باورنکردنی مایع سفید کننده ۱ لیتری

خرید مایع سفید کننده قوی با کیفیت عالی از این مجموعه انجام می‌گیرد. فروشنده معتبر مایع سفید کننده در این راستا با ارائه بهترین و مشهورترین برند های در ایران توانسته سود خوبی به دست آورد. فروشندگان مایع سفید کننده این محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌نمایند.

 

این محصول خواهان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. به طوری که در تمامی منزل ها سفید کننده موجود می‌باشد این سفید کننده ویژگی های بسیاری دارد با استفاده از آن می‌توان تمام نقاطی که تیره شده و با مواد شویایی ساده تمیز نمی‌شوند با یک بار استفاده تمامی نقاط را پاکیزه نمود. لازم به ذکر است، عرضه مستقیم مایع سفید کننده از این مجموعه با کیفیت فوق العاده انجام می‌گیرد.

 

مایع سفید کننده یکی از ضد عفونی کننده های قوی است که برای سفید کردن لباس ها و پاک‌ کردن لکه های تیره به کار برده می‌شود و در تمامی منزل ها موجود می‌باشد و استفاده کنندگان از عکس العمل سریع و فوق العاده آن بسیار راضی هستند و به استفاده کردن از آن ادامه می‌دهند به طوری که شاید روزانه از آن استفاده کنند. برای مطلع شدن از قیمت روز مایع سفید کننده می توانید از این طریق اقدام نمایید.

 

اسم دیگر این مایع سفید کننده خانگی، وایتکس است که مردم و زن های خانه دار این نوع سفید کننده را با این اسم این را می‌شناسند. همچنین این مایع های شیمیایی را نباید در دسترس کودکان قرار دهیم و بگذاریم کودکان با اینگونه وسایل بازی کنند.

 

قیمت باورنکردنی مایع سفید کننده 1 لیتری

مواد تشکیل دهنده مایع سفید کننده چیست؟

از ترکیب محلول سود سوزأور باگاز کلر در برج مخصوص آب ژاول به وجود می‌آید، آب ژاول ماده‌ای سمی است که نزدیک به زرد است رنگ آن. به دلیل تولید کلر آزاد اب ژاول خاصیت ضدعفونی کننده دارد از دمیدن گاز کلر درمحلول سدیم هیدروکسید آب ژاول را تهیه می‌کنند. تعیین مقدار کلر آزاد و تعیین مقدار NaOHا از جمله آزمایش‌هایی است که روی آب ژاول انجام می‌شود. همچنین محلولی ناپیدار است آب ژاول در اثر حرارت و نور به تدریج خاصیت خود را از دست می‌دهد.

 

برای اینکه فرمول مایع سفید کننده را بهتر شناخته و برای شستشوی سطوح، محصولی را انتخاب کنید که کمترین آسیب را به پوست می‌رساند به این موارد توجه کنید. استفاده از فرمالین در مایع سفید کننده در گذشته، شستن سطوح را برای خانم های خانه دار به کاری سخت و طاقت‌فرسا تبدیل کرده بود. زیرا مایع سفید کننده به شکل امروزی در دسترس نبود و آنها از مواد مضری استفاده می‌کردند.

 

اما این مواد پاک کنندگی مورد قبولی نداشت. فرمول مایع اهمیتی زیادی دارد و اینکه کف کند و سطوح را تمیز بشوید کافی است. اما لازم است بدانید در بعضی شوینده ها از فرمالین استفاده می‌شود. این ماده ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود. بنابراین کسب آگاهی به شما کمک می‌کند تا بهترین ها را انتخاب کنید.

 

عوارض استفاده از فرمالین در مایع سفید کننده این است که حتی استفاده از فرمالین با دوز خیلی کم که به عنوان نگهدارنده در مایع سفید کننده استفاده می‌شود می تواند اثرات نامطلوبی بر روی سیستم تنفسی، عصبی و DNA بگذارد.

 

چنانچه البسه یا سطوح بدون دستکش شسته شوند، طی مدت کوتاهی، دست دچار خارش شده و پوسته پوسته می‌گردد. حتی ممکن است حساسیت برخی از افراد به این ماده خیلی شدیدتر بوده و به شکل هایی همچون اگزما و زخم خود را نشان بدهد.

 

مواد تشکیل دهنده مایع سفید کننده چیست؟

کاربرد مایع سفید کننده چیست؟

برای پاک کردن لکه از روی لباس های سفید کاربرد بسیاری سفید کننده دارد. سفید کننده برای تمیز کردن و از بین بردن لکه های قدیمی از روی لیوان، فنجان، بشقاب و دیگر ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ( فقط توجه داشته باشید که قبل از استفاده از مایع سفید کننده برای ظروف آشپزخانه حتما آن را رقیق کرده و زمان آبکشی نیز حتما توجه لازم را داشته باشید تا مایع سفید کننده به خوبی شسته شود).

 

از سفید کننده بعنوان یک ماده ضدعفونی کننده برای تمیز کردن حمام، سرویس بهداشتی، کابینت های فلزی، قفسه ها و … استفاده می‌شود. از دیگر موارد استفاده از سفید کننده می‌توان به ضدعفونی کردن استخر ها ( به میزان مشخص و تحت اصول بهداشتی) و کنترل باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و جلبک های موجود در آب اشاره کرد. از بین بردن کپک هایی که در مکان های مرطوب رشد پیدا می کنند.

 

حذف لکه از روی قاشق، چنگال و کارد آشپزخانه کاربرد مایع سفید کننده تنها به لکه بری و همچنین زدودن هرگونه آلودگی عرصه‌های مختلف خط نمی‌شود، بلکه شما به واسطه مایع سفید کننده می توانید قسمت های مختلف ماشین که از جرم و آلودگی های گوناگونی برخوردار شده است را به پاکیزه ترین حالت تبدیل کنید که در این راستا معمولاً ناحیه دور موتور و همچنین قسمتهای رویه کاپوت می‌تواند بهترین مراکز برای زدودن آلودگی آنها به بازی این ماهی سفید کننده برتر بوده باشد.

 

در واقع گروه فعال کننده با پر اکسیژن واکنش می دهد و تولید پراکسید می کند، در نتیجه بسته به عامل فعال کننده، پر اسید می تواند ساختار هیدرو فوب و یا هیدرو فیل داشته باشد. امروزه سیستم کاتالیزوری در فرمولاسیون سفید کننده ها می تواند، شامل یک نوع کاتالیست فلزی باشد و ترجیحا از نمک های ترکیبات فلزی مانند منگنز، آهن، کبالت، روتنیوم، مولیبدن، تیتانیوم و انادیوم و… استفاده می‌شود.

 

آشنایی با برندهای تولید کننده مایع سفید کننده

دامستوس یک ابر قهرمان است! سفیدکننده غلیظ دامستوس مناسب برای سطوح مختلف و البسه، محیطی ۱۰۰ درصد بهداشتی را برای شما به وجود می‌آورد. میکروب‌هایی که با چشم دیده نمی‌شوند، ممکن است هر جایی در خانه شما باشند. دامستوس با فرمول غلیظ، قدرت نابودی تمام میکروب‌ها را دارد.

 

سفیدکننده غلیظ دامستوس بر خلاف دیگر سفیدکننده های رقیق، حاوی مواد پاک کننده است، که به آن این قدرت را می‌دهد تا علاوه بر سفید کردن، تمامی میکروب ها را از بین برده و محیطی ۱۰۰ درصد بهداشتی را برای شما فراهم کند. دامستوس تمام میکروب ها را می‌کشد، چه آنهایی که در داخل و اطراف توالت هستند و یا آنهایی که در رسوبات آهکی مخفی شده و به خورد آن رفته اند.

 

معمولا بعد از کشیدن سیفون میکروب‌ها بر‌می‌گردند. ولی با دامستوس هرگز بر نمی گردند! دامستوس با فرمول ضد عفونی کننده و به لطف غلظت زیاد آن، نسبت به سفیدکننده‌های رقیق، برای مدت طولانی‌تری برروی کاسه توالت ‌باقی می‌ماند، تمام میکروب‌ها را نابود کرده و محیط را ۱۰۰ درصد بهداشتی می‌کند. یکی از تولیدکنندگان تندیس بزرگ مواد بهداشتی و شوینده در کشور است که او نامی آشنا در صنعت و بین مردم دارد.

 

یکی از محصولات این شرکت مایع سفیدکننده است که دارای کیفیت فوق العاده های است و خصویات زیر آنرا در این عرصه بسیار موفق گردانیده است:

  1. از بین برنده باکتریها و میکروبها در کمترین زمان ممکن
  2. ایجاد سفیدی و لطافت پاک کننده تمامی لکه ها از پارچه
  3. ایجاد تمیزی خاص در تجهیزات و لوازم این محصول از قدرت پاک کنندگی زیادی برای از بین بردن و تمیز کردن چربی ها برخوردار است

 

برای پاک کنندگی موارد زیر استفاده می شود:

  1. ظروف آشپزخانه
  2. لباس
  3. سرویس بهداشتی و حمام
  4. استفاده از محلول رقیق شده آن برای شستن میوه و سبزی.

 

 

آشنایی با برندهای تولید کننده مایع سفید کننده

از فرمول شیمیایی مایع سفید کننده بیشتر بدانید

در آب اکسیژنه یا پراکسید هیدروژن نیز ممکن است که به عنوان یک ماده رنگ بر و سفید کننده نام برد. مضاف بر مواد اعلام شده، موادی همچون الکل، آمونیاک، استن، اسید نیتریک، اسید اگزالیک، تربانیتن، جوش شیرین، کربنات سدیم و غیره نیز خاصیت رنگ بری و تمیز کنندگی دارند.

 

سفید کننده (وایتکس) محلولی زرد رنگ است که طعم و بوی تندی دارد و به این دلیل ضدعفونی کننده محسوب می‌شود زیرا که کلر را آزاد می نماید. همچنین اگر با آب جوش مخلوط شود گاز کلر آزاد خواهد شد و اگر اشتباها آن را بنوشید فورا باید شیر میل کنید، سفید کننده (آب ژاول) (وایتکس) از مخلوط آبگاز کلر در محلول سدیم هیدروکسید به دست می آید.

 

علاوه بر آزمایشات زیادی که بر روی سفید کننده (آب ژاول) انجام می‌گیرد که یکی از آن آزمایشات تعیین مقدار کلر آزاد و مقدار NAOH می باشد. Cl2+NaoH+— NaoH+Nacl+H2O در فرمول بالا همانطور که مشاهده می‌نمایید، اگر از گاز کلر در محلول سود سوز آور استفاده نماییم آب ژاول تهیه می‌گردد.

 

باید تمامی لوله ها و مخازنی که در تولید آب ژاول به کار می‌روند از جنس PVC باشند به دلیل اینکه کلر در مجاورت با فلز و با رطوبت ترکیب می‌گردد و باعث از بین رفتن آن می‌شود. طریقه تولید آب ژاول (وایتکس) به این گونه می‌باشد که در اول بایستی در داخل مخزن سود را بریزیم و در مرحله دوم باید از پایین مخزن گاز کلر را وارد مخزن نماییم و قابل به ذکر است که میل ترکیب سود با گاز کلر زیاد می‌باشد.

 

انواع مایع سفید کننده بر اساس وزن

مایع سفید کننده در وزن های مختلفی تولید می‌شوند. دارای فرمول فوق العاده ای هستند و قدرت تمیزکنندگی بالایی دارند. اثر کف آن ها طولانی مدت است، قدرت باور نکردنی در پاک کنندگی سطوح دارند. تمیز کننده سریع چربی ها هستند و درخشش فوق العاده به لباس ها می‌دهند.

 

مایع سفید کننده یک محصول منحصر به فرد با پاک کنندگی قوی است که بوی بد لباس ها را از بین می‌برد. این نوع از محصول یک سفید کننده فوق العاده قوی است که ۴ برابر سایر محصولات مشابه قدرت پاک کنندگی دارد و حتی چربی هایی که به مدت طولانی بر روی سطوح مانده است را به آسانی پاک می کند و حتی موجب درخشان شدن آن ها می‌شود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به آنتی باکتریال و ضد بو بودن نیز اشاره کرد که بعد از شستن لباس هایتان با این مایع بوی خوش خاصی را استشمام خواهید کرد.

  1. سفید اکسیژن
  2. سفید کنند کلر
  3. پودر سفیدکنند

سفید کنند ها مناسب شستشوی این لباس ها هستند:

  1. لباسهای سفید رنگ سفید
  2. لباسهای با رنگ ثابت

حالا برای دسته از لباسها و منسوجات نمیتوان از سفید کننده استفاده کرد:

  1. لباسهای سفید اما با یقه و یا سر آستین رنگی
  2. لباسهای با چندین رنگ متفاوت
  3. منسوجات از جنس پشم، ابریشم، نایلون، چرم، موهر، اسپاندکس، استرچ
  4. لباسهایی که رنگ می‌دهند

 

انواع مایع سفید کننده بر اساس وزن

دلیل محبوبیت مایع سفید کننده یک لیتری

به دلیل قیمت مناسب سفید کننده، کیفیت آن، کارایی بسیار خوب، در دسترس بودن و…

و برخی دلایل آن :

گندزدایی از چاه های آب

گندزدایی محیط های بیمارستانی

گندزدایی آب استخرها

اضافه کردن به فاضلاب و هرز آب ها بمنظور کاهش وکنترل بوی نامطبوع

 

روش شستشو باسفید کننده:

  1. بر روی سطح مورد نظر شوینده را میریزیم و تمیز می کنیم.
  2. محلول رقیق شده یک قسمت سفید کننده و ۴ قسمت آب را تهیه کنید. بعد با محلول حاصل اقدام به شستشوی سطح مورد نظرتون کنید.
  3. اجازه بدید سطح مورد نظر کاملا خشک بشود برای از میان بردن بقایای خورنده سفید کننده می‌توانید سطح را بوسیله الکل شستشو دهید.

 

نکات ایمنی قبل استفاده از سفید کنند:

  1. قبل از استفاده برچسب دستور مصرف محصول را به دقت خوانده شود
  2. در محل خنک و دور از تابش خورشید سفید کننده را نگهداری کنید.
  3. از دسترس کودکان وایتکس را دور نگه دارید.
  4. بعد از هر بار استفاده از سفید کننده، در ظرف را مجددا محکم ببندید.
  5. وقتی که کودکان و افراد سالخورده در منزل حضور دارند، از سفید کننده استفاده نکنید. و تا موقع خشک شدن سفید کننده و برطرف شدن کامل بوی وایتکس، از بازگشت کودکان و افراد مسن به خانه خودداری نمایید
  6.  حین استفاده از وایتکس درب ها و پنجره ها را باز نگه دارید
  7. خودتان هم لازم است در حین استفاده از سفید کننده دستکش دست کرده و ماسک بزنید. همچنین در صورت احتمال پاشیده شدن سفید کننده، بایستی از عینک ایمنی استفاده کنید.

قیمت عمده انواع مایع سفید کننده

تولید عمده مایع سفید کننده به صورت یک لیتری با پنج سال سابقه درخشان می‌باشد که خرید به صورت عمده باصرفه تر است. تولید کننده مایع سفید کننده با بهترین کیفیت و بهترین فرمولاسیون انجام می‌شود. بهترین قیمتی که سفید کننده دارد، قیمت عمده آن است که می تواند به صورت مقرون به صرفه جهت استفاده در هتلها، رستورانها، ادارات، شرکت ها، تالارها، مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی، تفریحی وغیره به کار رود.

 

مطمیٔناً می تواند یک انتخاب هیجان انگیز باشد! اگر هر کدام از ما برای انتخاب شوینده ها کیفیت و سلیقه رو در نظر بگیرید. مایع سفید کننده یک لیتری با رایحه ترکیبی، جوابگوی همه سلیقه ها می‌باشد! قیمت عمده انواع مایع سفید کننده وابسته به کارایی برتر آن و همچنین شیوه‌ های عرضه و تقاضا متغیر تعیین می‌گردد به گونه‌ای که در عصر حاضر شاهد آن هستیم که معمولاً قیمت‌های انواع مایع سفید کننده متفاوت است.

 

مابع سفید کننده انواع مختلفی دارد که تولیدشان در کیفیت های متفاوتی است. اگر حجم های بالاتری مانند ۲۰ لیتری خریداری کنید این محلول را قیمت به صرفه تری را بابت آن پرداخت خواهید کرد. این محصول با کیفیت عالی در کارخانه های معتبر تولید می‌شود چراکه در هنگام خرید بهتر است از برندهای معروف تولید مواد شوینده این مایع را خریداری کنید.

 

اخیرا چند در صد به قیمت مایع سفید کننده باکیفیت افزوده شده است که این موضوع به سبب افزایش هزینه های تولید صورت گرفته است. بنابراین قمیت آنها بستگی به نوع، کیفیت و کارایی آن دارد و متفاوت است. سفید کننده ها انواع مختلفی دارند با برند های مختلف و کارایی های بسیار متنوع‌ در سراسر کشور از سفید کننده به صورت های مختلف استفاده می کنند و دارای مشتریان و استفاده کنندگان بسیاری است.

 

نمایندگی های آن با تبلیغ گسترده این مایع سفید کننده ۲۰ لیتری کارایی های آن را به مردم اطلاع می‌دهند و به بسیاری از فروشگاه ها به فروش می رسانند و‌ سود مناسبی از فروش این‌ سفید کننده ها به دست می‌آورند. سفید کننده انواع مختلفی دارند و بسیار مورد استفاده زنان قرار می‌گیرد استفاده‌ به طور مداوم و نفس کشیدن در هوایی که سفید کننده در آن استفاده شده بسیار مضر است و باید تمام نکاتی که برای سلامتی انسان و اطرافیانش مهم است را رعایت نماید.

 

مایع سفید کننده انواع بسیار زیادی دارد و صادرات انواع این مایع ها در ایران بسیار زیاد است. همچنین در کارخانه ها به مقدار زیادی از این مایع تولید می‌کنند. از انواع خاص این مایع می‌توانیم به مایع هایی که برای ویروس کرونا استفاده می‌شود و برای از بین بردن باکتری ها است، نیز استفاده کنیم، نوع دیگر سفید کننده که برای شستشوی لباس ها نیز استفاده می‌شود. مایع سفید کننده ۲۰ لیتری برای از بین بردن باکتری ها استفاده می‌شود.

 

نمایندگی سفید کننده در تمام نقاط جهان موجود می‌باشد زیرا سفید کننده ها بخشی از تمیزی زندگی عموم را بر عهده دارند.

 

قیمت عمده انواع مایع سفید کننده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما