مرکز توزیع مایع دستشویی صدفی

مایع دستشویی صدفی

مایع دستشویی همان صابون مایع و در واقع شکل جدید صابون های جامد است . مواد تشکیل دهنده صابون جامد روغن ها و اسانس ها هستند که مایع دستشویی جایگزین مناسبی برای صابون های جامد است . انواع مایع دستشویی در بازار وجود دارد که هرکدام فرمولاسیون منحصر به خود را دارند اما اکثر آن ها دارای مواد مشترکی از جمله : روغن های طبیعی و گلسیرین جهت نرم کنندگی پوست دست ، سدیم کلرید جهت افزایش چسبندگی و غلظت بیشتر مایع دستشویی، سدیم لوریل جهت افزایش کف کنندگی هستند .اما اساس کار تمام شوینده ها یکی است که ذرات درشت چربی و لیپید را به ملکول های کوچک و در واقع مونومرشان تجزیه کرده و سپس آن ها را در آب حل می کنند .

اما نحوه عملکرد مایع دستشویی بدین گونه است که هر ملکول چربی شامل دو بخش آب دوست و آب گریز است که مایع دستشویی با اتصال بخش آب دوست ملکول چربی به ملکول آب سبب حل شدن مونومر چربی در آب شده و بدین ترتیب مایع دستشویی اثر خود را اعمال می کند .همانطور که می دانیم انواع مختلفی مایع دستشویی در بازار وجود دارد که از این بین مایع دستشویی صدفی از بقیه رایج تر و محبوب تر است. علت صدفی بودن این مایع بخاطر ترکیب سدیم لوریل با اتیلن گلیکول مونو استئارات است.

مرکز توزیع مایع دستشویی صدفی

گفتنی های جالب درباره مایع دستشویی

گفتنی های جالب درباره مایع دستشویی مایع دستشویی صدفی شامل مواد مفید و موثر برای پوست است که از آن جمله می توان نام برد: ویتامین E برای شفافیت نرم تر شدن پوست ، ویتامین A و روغن آرگان جهت تقویت و حفاظت پوست در مقابل مواد شیمیایی مضر ، آنتی اکسیدان ها جهت روشن کنندگی و حذف رادیکال های آزاد ، آمینواسید لسیتین جهت کلاژن سازی پوست، انواعی دیگر از پروتیئن ها و آمینواسیدها ، آنزیم ها ، روغن های گیاهی .مایع دستشویی درجه یک صدفی با توجه به فرمولاسیونی که دارد می تواند سبب پاک کنندگی با قدرت بالا شود ضمن اینکه هیچ گونه آسیبی را به پوست نخواهد زد.

همچنین دارای رایحه دل انگیز و مناسب با هر ذائقه ای است. مایع دستشویی صدفی دارای PH سازگار با پوست دست است همچنین با توجه به فرمولاسیون مناسبی که دارد می تواند طراوت و شادابی را برای پوست به ارمغان آورد. چنین مایعی با این ویژگی ها را می توان مایع دستشویی برند به حساب آورد. مایع دستشویی صدفی در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شود از آن جمله میتوان مایع دستشویی سفری در اندازه کوچک تا مایع دستشویی چندلیتری در اندازه بزرگ را نام برد.

تفاوت بین صابون و مایع دستشویی

تفاوت بین صابون و مایع دستشویی تفاوت آشکار صابون جامد و مایع صابون حالت فیزیکی آن هاست که علت آن این است : صابون جامد دارای دو بخش کاتیونی و آنیونی است اگر در بخش کاتیونی به جای یون سدیم از یون آمونیوم استفاده شود صابون حالت مایع به خود می گیرد . همچنین در صابون های مایع علاوه بر مواد اصلی میتوان از مواد مفیدی دیگری استفاده کرد مانند مواد آنتی باکتریال ، مواد ضد حساسیت ، مواد نرم کننده ، موادی جهت کف کنندگی بیشتر در حالیکه در صابون های جامد فقط مواد اصلی صابون بکار رفته است . مایع دستشویی از نظر بهداشتی بیشتر قابل تایید است به خصوص در امکان عمومی مانند مدرسه دانشگاه ها و غیره .

صادرکنندگان مایع دستشویی صدفی

صادرکنندگان مایع دستشویی صدفی هم اکنون باتوجه به همه گیری شدن ویروس کرونا نیاز به مایع دستشویی در سراسر جهان افزایش یافته و شرکت های تولید کننده مایع دستشویی بشدت در این زمینه فعال هستند بنابراین صادرات مایع دستشویی هم به شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای دیگر انجام می گیرد . مایع دستشویی صادراتی باید از نوع برند همچنین دارای بسته بندی زیبا و شکیل باشد که مایع دستشویی صدفی دارای تمام این ویژگی های منحصر به فرد است . همچنین جهت سفارش مایع دستشوی صدفی درجه یک صادراتی می توان به طور غیرمستقیم و از طریق سایت زیر اقدام به خرید کرد .

www.washpowder.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما