مرکز توزیع پودر لباسشویی دستی

پودر لباسشویی مهمترین عامل تمیزی لباس ها، پرده، ملحفه، فرش و بسیاری از وسایل پارچه ای می باشد که مردم از آن استفاده می کنند. پودر های لباسشـویی دو دسته هستن یا برای ماشین لباسشویی درست می شوند یا برای شست و شوی دستی است. از زمانی که این محصولات به صورت انبوه تولید شد تمیز کردن لباس و پارچه ها برای بانوان راحت تر شد و لازم است بدانید که این محصولات از طریق مرکز توزیع در دسترس قرار می گیرند.

مرکز توزیع پودر لباسشویی دستی

مشخصات مهم پودر لباسشویی ضد حساسیت

مشخصات مهم پودر لباسشویی ضد حساسیت پودرهای لباسشویی توسط تولیدکنندگان مختلف و با برندهای مختلف به بازار عرضه می شوند. در گذشته مهم ترین ویژگی برای یک پودر شست و شو تمیز شستن و لکه بری قوی بود اما در چندین سال گذشته ویژگی های مهم دیگری برای یک پودر لباسشویی خوب اضافه شد که از جمله آن ضد حساسیت بودن، نرم کننده بودن، در عین لکه بر قوی آسیب نرسیدن به رنگ و تار و پود لباس است.

پودر لباسشویی ضد حساسیت باید دارای فرمولاسیونی باشند که به راحتی در آب حل شوند و پس از شست و شو هیچ گونه مواد شوینده ای بر روی لباس باقی نماند. به این ترتیب باعث حساسیت هایی مانند خارش، قرمزی و غیره بر روی پوست انسان نشود. از دیگر ویژگی های مهم این نوع محصولات به این می توان اشاره کرد که با وجود قوی بودن و لکه بری عالی هیچ گونه تغییر رنگ و آسیبی به لباس وارد نشود.

برخی از بانوان به دلیل حساس بودن پوست دستشان نیز اگر از پودر دستی استفاده می کنند بهتر است از نوع ضد حساسیت آن استفاده کنند. به خاطر ظریف و حساس بودن پوست نوزادان و کودکان نیز توصیه می شود برای شست و شوی لباس و یا حتی لحاف و تشک آن ها نیز از پودرهای ضد حساسیت استفاده کرد. قطعا تمام تولید کنندگان به خاطر افزایش کیفیت محصولات خود و راضی نگه داشتن مشتری تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را به مشتریان خود عرضه کنند.

نکاتی در خصوص پودر لباسشویی معطر

نکاتی در خصوص پودر لباسشویی معطر پودر لباسشویی معطر یکی از محصولاتی است که با رایحه ی گل و گیاهان یا حتی با عطر دلپذیر برخی میوه ها تولید می شوند، این نوع محصولات نیز تنوع رایحه ی زیادی دارد تا هر کسی بسته به خواسته ی خود از نوع دلخواه خود خرید کند. علاوه بر لباس ها استفاده از پودرهای معطر در شست و شوی ملحفه و پرده نیز بسیار خوب خواهد شد و می توان گفت حتی موقع خواب هم این رایه ی خوب مشام انسان را نوازش می کند.

همانطور که بانوان در هنگام خرید پودرهای لباسشویی به لکه بر بودن آن و آسیب نرسیدن به لباس اهمیت می دهند معطر بودن آن نیز برایشان مهم است چون دوست دارند بعد از شستن لباس و سایر چیزها همیشه بوی خوب و خوش بدهند، انتخاب رایحه هم بر حسب سلیقه است و هر کسی هر رایحه ای دوست دارد می توان انتخاب کند. البته همیشه سعی کنید برای شست و شوی لباس نوزادان و کودکان پودرهای مخصوص آن ها را استفاده کنید.

ویژگی های قابل توجه پودر لباسشویی دستی

ویژگی های قابل توجه پودر لباسشویی دستی هر یک از شوینده هایی که در بازار هستند کاربردهای مختص خود را دارند به طور مثال پودر لباسشویی دستی مخصوص شست و شو با دست است و پودرهای لباسشویی مخصوص ماشین لباسشویی پس بهتر است هر کدام را در جای خود مصرف کرد. استفاده از پودر دستی برای ماشین ممکن است به ماشین آسیب وارد کند و بر عکس به خاطر برخی آنزیم های موجود در پودرهای مخصوص ماشین احتمالا برای پوست دست حساسیت زا باشد پس پیشنهاد می کنیم هیچ کدام را جایگزین دیگری نکنید.

پودرهای لباسشویی دستی با توجه به نحوه ی استفاده که مستقیم با پوست سروکار دارد به گونه ای تولید می شوند که راحت و سریع در آب حل شوند و کف بیشتری نسبت به پودر لباسشویی داشته باشند، به خاطر این ویژگی ها شستن هر چیزی با پودر دستی در کمترین زمان ممکن انجام می شود و هیچ آسیبی به پوست های حساس هم وارد نمی کند.

پودرهای دستی علاوه بر لباس ها برای شستن فرش و وسایل دیگری استفاده می شود اما توصیه ی ما برای شما برای این که بهترین نتیجه را از شست و شو با پودر دستی بگیرید این است که اجازه دهید پودر کاملا در آب حل شود سپس به مدت یک ربع لباس را در درون ترکیب پودر و آب قرار دهید سپس با کمی چنگ زدن لباس شما به راحتی تمیز می شود و هیج گونه لکه ای بر روی آن باقی نمی ماند، برای شست و شوی فرش هم همینطور عمل کنید تا ترکیب پودر و آب کمی بر روی فرش بماند سپس با خیال راحت بشویید.

خرید بدون واسطه پودر لباسشویی

خرید بدون واسطه پودر لباسشویی خرید پودر لباسشویی کاری است که هر چند وقت یک بار توسط خانواده ها انجام می شود و هر کسی با توجه به تجربه های قبلی خود برندی را انتخاب می کند. پودرهای لباسشویی و دستی با برندهای مختلفی در بازار موجود می باشند و هر کدام در بسته بندی هایی با وزن های مختلف وجود دارند.

اما برخی از تولید کنندگان بسته بندی های به صرفه ای دارند که با وزن های بیشتر نسبت به بقیه بسته بندی ها ارائه می دهند که هم مدت زمان زیادی طول می کشد تا تمام شود و هم قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارد. برخی از مشاغل که به مقدار زیاد از این محصولات استفاده می کنند بهتر است به صورت عمده یا فله ای خرید کنند، جاهایی مانند بیمارستان ها، هتل ها، رستوران و کافه ها و یا حتی خشک شویی و قالیشویی ها که مصرف آن ها خیلی بیشتر از یک خانواده است.

همانطور که اشاره کردیم برخی از ویژگی هایی که مد نظر مصرف کنندگان است است اگر در یک برند مشاهده کنند قطعا گزینه ی اول آن ها هنگام خرید محصولات همان برند خواهد بود پس کیفیت حرف اول را می زند، از این رو تولید کنندگان نیز همیشه در تلاش هستن محصولات خود را بهتر و با کیفیت تر از قبل به مشتری عرضه کنند. شما عزیزان نیز اگر قصد خرید انواع پودر های لباسشویی اعم از دستی و غیره را دارید می توانید با مراجعه به ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را خرید کنید. قطعا با یک بار خرید از ما مشتری دائمی ما خواهید شد چون علاوه بر فروش محصولی با کیفیت قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشنده ها را مشاهده می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما