مرکز خرید قرص ظرفشویی ایرانی

قرص ظرفشویی ایرانی به شکل مکعب مستطیل و به دو صورت فشرده و یا بسته بندی شده در بازار عرضه می شوند که وظیفه شستشو و ایجاد جلا در ظرف را دارند . این قرص ها در انواع ساده یا چند فاز به بازار عرضه می شوند و به دلیل کیفیت مطلوب ،استقبال خوبی دارند. علاوه بر این قرص ایرانی به دلیل تولید در داخل، ارزان تر و در دسترس تر و مقرون به صرفه تر است

مرکز خرید قرص ظرفشویی ایرانی

علل شهرت قرص ظرفشویی ایرانی

علل شهرت قرص ظرفشویی ایرانی به دلیل رشد مصرف قرص ظرفشویی،محققین و کارشناسان بعد از مدت ها تحقیق و پژوهش توانسته اند به فرمولاسیون انواع شوینده های ماشین ظرفشویی مانند ژل ظرفشویی، پودر ظرفشویی، قرص ظرفشویی و غیره دست یابند. تولید کنندگان قرص ظرفشویی در ایران موفق به تولید محصولی با کیفیت فوق العاده عالی و در حد برند های برتر جهانی شدند.

دلایل متعددی سبب شد که قرص ایرانی به شهرت برسد از جمله: شستوی کامل و عالی، قابلیت شستشو در هر نوع آب سخت، حاوی آنتی فیلم بودن، حاوی آنتی کیک بودن، محافظت از ظرف و ظروف به طوری که خط و خش روی آنها ایجاد نشود، علاوه بر تمیز کردن از باقی ماندن لک های ناشی از چربی و رنگ های داخل غذا بر روی سطح ظروف جلوگیری می کند، جلا بخشیدن به ظروف و حتی جداره های داخل ماشین ظرفشویی، عدم ایجاد بوی نامطبوع و و عدم باقی ماندن بوی زخم غذا حتی از بین بردن بوی نامطبوع داخل ماشین ظرفشویی، حل شدن به طور کامل و سریع پوشش پلیمری آن، همه این عوامل سبب شد که قرص ایرانی شهرت بالایی به خود اختصاص دهد.

دستگاهها و ماشین آلات تولید این قرص ها پیچیده بوده و محققین ایرانی موفق به تولید بهترین قرص ها با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا شدند و علاوه بر بالا بردن کیفیت، قیمت محصول تولیدی را نیز پایین آوردند و محبوبیت تولیدات خود را چند برابر کردند و قیمت استثنایی قرص ظرفشویی سبب شده که این کالا در اکثر خانواده ها، لقب سلطان پاکیزه گی بگیرد.

کاربرد های مختلف قرص ظرفشویی

کاربرد های مختلف قرص ظرفشویی سطوح مختلفی در آسپزخانه در معرض چربی ها بوده و زودن آنها معضلات خانواده می شود.

قرص های ماشین ظرفشویی لکه برها و چربی زداهای قوی تری نسبت به سایر شوینده ها هستند. دشمنی سرسخت این قرص ها با لکه ها و چربی ها و خاصیتی که سبب شده این قرص ها بتوانند آب اضافی را جمع کنند، سبب شده تا علاوه بر ماشین های ظرفشویی کاربردهای متعدد بیشتری داشته باشند.

1-قرص ظرفشویی را در اب حل کرده و و به راحتی قسمت داخلی درِ اجاق گاز را تمیز کنید.

2- ماهیتابه و ظروف سوخته سوخته اهی معضل های بزرگی در هر خانه هستند که قرص ظرفشویی این مشکل را نیز برطرف می کند.

3- ماگ ها و فنجان های قهوه خوری که در اثر رگ قهوه دچار لک شده اند را نیز می توان در یک تشت آب گرم گذاشت و یک عدد قرص ظرفشویی به این آب اضافه کنید، بعد از یک ساعت با اب گرم بشویید خواهید دید که آثاری از لک به جا نخواهد ماند در حالی که لک ها به نظر می آمد پاک نخواهند شد، به آسانی و به راحتی کاملا تمیز خواهند شد.

4- گاهی سطل های زباله به شدت آلوده می شوند به طوری که تکه های غذا یا چربی در گوشه های سطل چسبیده و با فشار اب هم پاک نمی شود . در این موقع کافی است سطل را با اب گرم پر کرده و یک قرص ظرفشویی داخل آن انداخته و یک ساعت صبر کنید. سطل زباله به راحتی کاملا تمیز می شود.

5- گاهی برخی مواد غذایی که کمی آبکی هم هستند در یخچال ریخته و سبب کصیف دیده شدن یخچال می شود. کافی است قرص را داخل آب گرم حل کنید و با دستمال روی قسمت های کثیف شده بکشد سپس با آب گرم و دستمال یک بار دیگر روی لکه ها بکشید، یخچالِ شما کاملا” تمیز خواهد شد.

6-سینک های ظرفشویی به مرور زمان یا در اثر شستن ظرفی که سوخته اند،دچار تیرگی می شوند در این زمان کافی است یک عدد قرص ظرفشویی را درآب گرم حل کرده روی سینک ریخته و کمی صبر کنید و بعداز شستن نهایی متوجه نو شدن و براق شدن سینک ظرفشویی خواهیدشد.

7- ممکن است ماشین روغن ریزی داشته باشد و گاراز را کثیف کن،قرص ظرفشویی به علت اینکه به راحت جاذب روغن است کافیست قرص ظرفشویی را به اندازه لکه روغن اسکراب کنید، باید از چند عدد قرص استفاده کنید و البته ماده پاک کننده باید نیم ساعت روی لکه ها بمانندو بعد با آب گرم بشویید.

8-کاسه توالت فرنگی آلوده شده و شما کلی کار برای انجام دادن دارید یعنی وقت کافی برای پاک کردن کاسه ندارید. کافی است یک قرص درون کاسه توالت انداخته و به کارهای دیگر خود مشغول شوید قرص در اب حل شده و کاسه توالت کاملا تمیز خواهد شد.

9- همیشه کصیف ترین لباسها را در ماشین لباسشویی می شوییم . ماشین لباسشویی محل انواع باکتری ها و آلودگی ها می شود روش های مختلفی برای تمیز کردن آن وجود دارد اما راحت ترین راه استفاده از قرص ظرفشویی است .

10- صندلی های پلاستیکی که در بالکن یا در باغ استفاده می شوند گاهی لکه هایی روی انها ایجاد می شود یک قرص را داخل یک سطل اب گرم ریخته و با یک پد،محلول را به روی لکه های صندلی بکشید تا ماملا تمیز شود.

توجه به این نکته ضروری است که ممکن است برای لوازم پلاستیکی خاصیت رنگبری داشته باشد پی بهتر است اول روی یک سطح کوچکتر امتحان کنید.

عوامل موثر بر کیفیت قرص ظرفشویی

عوامل موثر بر کیفیت قرص ظرفشویی در هنگام شستشو ی ظروف، انتخاب قرص مناسب بسیار مهم است و خریداران همیشه به دنبال بهترین ها با مناسب ترین قیمت هستند. شستشوی با کیفیت از مهم ترین مواردی است که در ابتدای خرید یک قرص ماشین ظرفشویی بدان توجه می شود.

شستن ظروف فقط به معنی پاک شدن ظروف از کثیفی نیست زیرا شوینده های زیادی این کار را انجام می دهند و اما کیفیت مطلوبی ندارند بنابر این قرص باید ویژگی ها و شرایط ویژه ای داشته باشد که به عنوان یک محصول با کیفیت شناخته شود؛ شویندگی فوق العاده،حاوی جلا دهنده جهت جلای ظروف، عملکرد نمک در قرص ظرفشویی به طوری باشد که موثر برای هر میزان سختی آب باشد و قابلیت کم کردن میزان سختی آب را داشته باشد، داشتن ترکیبات پیشرفته ای که تا حد زیادی از تجمع جرم ها و چربی در لوله ها، فیلتر و داخل دستگاه ظرفشویی جلوگیری کند، تجزیه یریع و کامل قرص در آب حتی آب سرد، همگی این موارد دلیل بر کیفیت قرص ظرفشویی می باشند.

زمان هایی هم هست که هزینه های بالایی صرف خرید ماشین ظرفشویی می شود اما بعد از شست وشو نتایج خوبی مشاهده نمی شود شاید به نظر مقصر ماشین قلمداد شود درحالی که این تصور اشتباه است و استفاده از قرص اصل و با کیفیت است که نتایج درخشانی برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد داشت. استفاده از هر برند معتبری می تواند بهترین انتخاب باشد به شرط آنکه از کارخانه های معتبر و سایت های معتبر خریداری گردد.

قرص ظرفشویی با کیفیت کف کنترل شده ایی دارد و زیاد کف نمی کند، علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا به خاطر اینکه کف کمتری دارند در مرحله ابکشی زودتر آبکشی شده و نیازی به مصرف آب بیشتر نمی باشد . این نوع قرص ظروف شیشه و کریستال را با کیفیت مناسب بشویید.

ترکیبات اصلی قرص ظرفشویی

ترکیبات اصلی قرص ظرفشویی قرص ظرفشویی دارای ترکیبات مختلف و متنوی است که هر کدام می توانند به نحوی به شستشوی ظروف کمک کنند. یکی از مهمترین این ترکیبات سورفکتنت ها هستند که این مواد را می توان در اغلب شوینده های دیگر نظیر شامپو ها و پودر های لباسشویی نیز یافت.

در سالهای اخیر استفاده از ترکیبات فسفات در قرص ها به دلیل نگرانی زیست محیطی کم تر شده است. تاصیر فسفات به این صورت است که باعث تشکیل توده های جلبک در راه آب می شود که می تواند بر اکو سیستم تاثیرات سو داشته باشد.

در قرص ظرفشویی معمولا” از سورفکتنت های نانیونیک که دارای کف کمتری می باشند، استفاده می شود. ترکیبات قلیایی موجود در قرص ظرفشویی نیز درفرآیند شستشو از اهمیت بالایی برخوردارند.

آشنایی با عملکرد قرص ظرفشویی قوی

آشنایی با عملکرد قرص ظرفشویی قوی مواد شوینده مورد استفاده در ماشین های ظرفشویی و قرص ها معمولا” حاوی ترکیبات شیمایی هستند که به آنها سازنده گفته می شود. این مواد به حذف یون های کلسیم و منیزیم در آب در طول فرآیند شستشو ادامه می دهند. فسفات ها، سیترات ها و پلی کربونات ها به کلیسیم و منیزیم می چسبند و آن ها را رسوب می دهند.

قرص پس از نرم شدن با آب و وارد شدن به محل شستشو ، کار شستشوی ظروف را آغاز می کند. قرص ظرفشویی از مولکول هایی تشکیل شده که این موکل ها دارای یک سر قطبی و یک سر ناقطبی هستند. طرف قطبی این مولکول ها به آب و طرف ناقطبی به مولکول های چربی می چسبند و به این صورت باعث حذف این مولکول ها از روی سطوح می شوند.

ترکیبات قرص با چربی (روغن) واکنش می دهد و آن را به ذرات کوچکتر محلول درآب تبدیل می کنند سپس طی شستشو این مواد حذف می شوند. عملکرد و قابلیت هر قرص بسته به مدل های آن متفاوت است یک گروه از قرص ها تک کاربردی و گروه دیگر چند منظوره می باشند.

انواع قرص ظرفشویی و انواع شوینده های ظروف به طور مستقیم بر روی ظروف و ماشین ظرفشویی تاثیر مستقیم دارند. کدر شدن و خش برداشتن ظروف و یا جرم گرفت و رسوب گرفتن ماشین ظرفشویی ناشی از عملکرد قرص های بی کیفیت است. اگر مایل افزایش طول عمر ظروف و ماشین ظرفشویی خود هستید، حتما از قرص های ظرفشویی برند های معتبر به صورت حضوری و یا سفارش از طریق سایت های معتبر اقدام کنید.

فروش ویژه قرص ظرفشویی ایرانی

فروش ویژه قرص ظرفشویی ایرانی پایبندی به اصول مشتری مداری موجب شده است که تولید کنندگان و توزیع کنندگان، در بازار فروش قرص ظرفشویی علاوه بر ارائه قیمت روز قرص ظرفشویی، فروش ویژه قرص ظرفشویی ایرانی را نیز داشته باشند به طوری که در این نوع فروش، خریدار قادر به خرید محصول مورد نیاز خود به قیمت کمتر از قیمت روز و با کیفیت بالا خواهدبود.

مشتریان همواره به دنبال خرید تخفیف دار قرص ظرفشویی هستند و برخی تولید کننده ها با برداشتن گام های بزرگ در این خصوص اقدام به برطرف نمودن این نیاز با فروش عمده محصولات خود نموده اند.

خرید مستقیم از مراکز پخش و شرکت های فروش عمده و کارخانه، موجب جلوگیری از نوسانات بازار . دخالت دلالان می شود.

با خرید قرص ظرفشویی ایرانی هم از تولید کننده های ایرانی حمایت می شود، هم بازارهای داخلی جان دوباره می گیرند، هم سطح درآمد و اشتغال زایی بالا می رود، هم از قرص هایی می توانید بهره مند شوید که علاوه بر رقابت با رقبای خارجی به لحاظ کیفت، قیمت کمتری از مشابه خارجی خود دارند و آسان تر و راحت تر در دسترس هستند و در واقع فروش قرص ظرفشویی ایرانی یک فروش ویژه محسوب می شود.

در بازار قرص ظرفشویی می توانید با خرید عمده به روش حضوری یا یفارش از طریق سایت های معتبر از تخیفات ویزه این محصول برخوردار شوید.

تولید کنندگان بهترین قرص ظرفشویی ارزان

تولید کنندگان بهترین قرص ظرفشویی ارزان خرید قرص ظرفشویی مرغوب که قیمت مناسب و ارزان باشد، برای کسانی که از ماشین ظرفشویی استفاده کاربدی دارند بسیار حائز اهمیت است علاوه بر این شرایط اقتصادی موجود بر همگان آشکار است.

انواع فشار ها و تحریم ها در ایران، تعطیل شدن بخش اعظم اقتصاد دنیا به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، همگی دست به دست هم داده اند و شریط درآمد خانواده ها را تحت تاثیر قرار داده اند.

توزیع کنندگان قرص ظرفشویی در این شرایط اقتصادی تلاش می کنند که علاوه بر عرضه مستقیم قرص ظرفشویی، قرص ظرفشویی ارزان قیمت و مناسب با کیفیت مطلوب در اختیار مشتری قرار دهند. به طوری که با عرضه کالا، خریدار یک خرید مطمئن با قیمت مناسب را تجربه کند.

تولید کنندگان قرص ظرفشویی ایرانی برای ارائه بهترین کیفیت محصول خود به نکات زیادی توجه می کنند از جمله: ایجاد رایحه مطبوع روی ظرف، چربی زدایی ولکه بری فوق العاده و دارای قدرت پاک کنندگی بالا، سازگار با همه انواع ماشین ظرفشویی، تولید محصول با بهترین مواد اولیه.

تولید کنندگان داخلی با گرفتن مجوز ها و استانداردهای بالا بهترین و با کیفیت ترین محصول را ارائه می کنن و به نکاتی که محصول تولیدی آنها را جزو بهترین ها قلمداد کند توجه بالایی دارند حتی به نفع مشتری سود و درآمد خود را کاهش می دهند تا مصرف کنندگان با طیب خاطر،از خریدی امن و مطمن لذت ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما