مرکز خرید مایع دستشویی ارزان قیمت

مرکز خرید مایع دستشویی ارزان از جمله معتبر ترین و شناخته شده ترین مراکزی است که از دیرباز تاکنون در زمینه عرضه و فروش‌ مایع دستشویی ارزان مشغول به فعالیت بوده و در تلاش است تا با ارائه محصولاتی ناب و با کیفیت، سلامتی و پاکیزگی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. ارزانترین مایع دستشویی باکیفیت که در این مرکز در اختیار متقاضیان قرار داده می شود در حجم های متنوع و در ظروف قابل حمل مختلفی بسته بندی گردیده است.

مرکز خرید مایع دستشویی ارزان قیمت

اطلاعات کلی درباره مایع دستشویی مرغوب

اطلاعات کلی درباره مایع دستشویی مرغوب

اگر به بازار خرید و فروش مواد پاک کننده یا شوینده های بهداشتی دست سری بزنیم با خیل عظیمی از این گونه محصولات رو به رو می شویم که حتی گاهی اوقات، انتخاب را برای ما دشوار می کنند، اما آنچه در این میان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است درجه کیفی محصول و سازگاری آن با پوست است.

در ذیل به برخی از مهم ترین مشخصه های کیفی این قبیل مایعات بهداشتی به اختصار اشاره می کنیم تا بر سطح اطلاعات کلی شما در این زمینه بیفزاید:

  • در درجه اول، محصول می بایست در ظرف درب دار حاوی پمپ های فشاری باشد تا در صورت لزوم با فشار ساده بر سطح شاسی پمپ به راحتی بتوان حجم مناسبی از مایع را مورد استفاده قرار داد چرا که اغلب دیده می شود که قرار دادن دست های آلوده بر اطراف ظرف، موجب انتقال میکروب ها و حتی لکه های چربی یا سیاهی و … به آن شده و ظاهر ناخوشایندی به ظرف مایع داده و موجب انتقال بیماری نیز می گردد.
  • نکته مهم دیگری که باید بیش از هر مسئله دیگری به آن توجه نمود میزان سازگاری مایع با پوست دست ها می باشد، اگر شوینده دست با پوست شما هماهنگی و سنگین نداشته باشد در مدت کوتاهی خواهید دید که پوست و حتی ناخن های شما رو به خشکی، تیرگی و شکننده شدن رفته و در نهایت زیبایی خود را از دست می دهد.
  • حجم بسته بندی و البته قیمت روز مایع دستشویی نیز یکی دیگر از معیار هایی است که باید هنگام خرید محصول به آن ها توجه کنیم، بدیهی است که اگر برای یک مرکز درمانی، مدرسه یا محیط های شلوغ یا خانواده پر جمعیت خرید می نماییم لازم است ظرف هایی با حجم های بالا تر را خریداری نموده تا مجبور نباشیم هر بار هزینه های زیادی را تحمل کنیم، ضمن اینکه با این کار، ما محصول مورد نظر خود را با قیمت استثنایی مایع دستشویی تهیه کرده و به این ترتیب می توان گفت که محصول را با حجم زیاد تر و با قیمت کمتر خریداری نموده ایم.
  • داشتن رایحه ملایم، بوی خوش و دلچسب از جمله مهم ترین نکات تأثیر گذار در هنگام خرید مایع دستشویی باکیفیت و مرغوب است زیرا اگر محصولی را که خریداری می کنیم عطر و بوی مطبوعی نداشته، دارای بوی نا مطبوع و زننده ای باشد یا به گونه ای طراحی شده که موجب التهاب در سیستم تنفسی ما گردد قطعا سلامت جسم و روح ما را به خطر انداخته و ما را دچار مشکلات زیادی می نماید.

ضدعفونی دست با مایع دستشویی قوی

از آنجا که تقریبا تمام کار های روزمره ما از قبیل بازی کردن، لباس پوشیدن، غذا خوردن، نوشتن و موارد دیگری از این قبیل به کمک دست های ما انجام می گیرد و دست از جمله اعضای مهم و بسیار کاربردی بدن است که از همان بدو تولد تا پایان عمر به افراد کمک می کند تا کار های خود را به راحتی انجام دهد بنابراین لازم است بهداشت آن ها در هر زمانی حفظ شود تا از انتقال بسیاری از بیماری ها و آلودگی ها جلوگیری به عمل آید.

یکی از راه هایی که به این منظور، مورد استفاده قرار می گیرد تهیه و تولید مایع دستشویی با قابلیت آنتی باکتریال می باشد، این قبیل محصولات، معمولا به صورت ژل های شست و شوی دست، مایع های صدفی ویژه شستن دست ها و مانند اینها طراحی شده و تا ساعت ها پس از شست و شوی دست قابلیت ضد عفونی کنندگی خود را به پوست منتقل کرده و بدین ترتیب به حفظ پاکیزگی و بهداشت پوست در مدت طولانی تری کمک می کند.

می توان گفت که با هر بار شستن دست ها با این گروه از مایعات بهداشتی یک لایه مقاوم ضد عفونی کننده روی سطح دست را می پوشاند که پس از آغشته شدن دست به آن هنگام شست و شو، هر نوع ماده بیماری زا که به پوست چسبیده یا در آن نفوذ کرده به کلی از بین رفته و به صراحت باید گفت که هیچ اثری از آن ها دیده نمی شود.

بررسي قدرت پاک کنندگی مایع دستشویی مرغوب

بررسي قدرت پاک کنندگی مایع دستشویی مرغوب

قدرت پاک کنندگی بالا از جمله مهم ترین و چشمگیر ترین مزایایی است که یک مایع دستشویی مرغوب و با کیفیت می بایست داشته باشد.

منظور از قدرت پاک کنندگی شوینده های بهداشتی دست، قابلیت پاک کردن انواع میکروب، لکه، چربی و هر نوع مواد آلوده کننده ای است که ممکن است به سطح پوست و در برخی موارد در بین شیار های ریز آن چسبیده و هر کدام به نوبه خود بیماری های مختلفی را در فرد ایجاد نماید.

تولید کنندگان این قبیل مایعات بهداشتی هنگام ساخت آن ها فرمولاسیون خاصی را در نظر گرفته و مواد اولیه مختلفی را با روش هایی خاص، با یکدیگر ترکیب کرده و بار ها مورد آزمایش قرار می دهند تا از قدرت پاک کنندگی آن ها اطمینان خاطر، حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که این گروه از تولید کنندگان به منظور ایجاد قدرت بالای پاک کنندگی در محصولات خود، آن ها را در غلظت تعیین شده ای تولید کرده و سطح کیفی آن را مطابق با استاندارد های جهانی بالا می برند تا محصولی ناب و مطمئن را به بازار عرضه نمایند.

بدیهی است که محصول تولید شده اگر کیفیت و کارآیی بالایی داشته باشد بدون اینکه به پوست آسیب جدی وارد نماید با نفوذ در اعماق لکه ها، آن ها را از بین برده و از این طریق سلامت فرد را تضمین کرده و پوستی تمیز و سالم را برای افراد مختلف به ارمغان می آورد.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

در پاره ای از موارد، مشاهده شده که برخی از مصرف کنندگان، غلظت بالای مایع دستشویی را نشان دهنده مرغوبیت و بالا بودن کیفیت آن می دانند در حالی که این یک باور اشتباه است و شاید این امر یکی از نشانه های کیفی محصول باشد اما تمام آن نیست زیرا بسیاری از مایعات دستشویی هستند که علی رغم اینکه غلظت چندان زیادی ندارند اما قدرت پاک کنندگی آن ها در حد اعلی بوده و قابلیت تمیز کنندگی زیادی دارند، ( همیشه داشتن غلظت زیاد نشان دهنده مرغوبیت و بالا بودن کیفیت یک محصول نیست).

طبق تحقیقات به عمل آمده عوامل بسیار زیادی بر کیفیت مایع دستشویی تأثیر گذار هستند که مهم ترین و مؤثر ترین آن ها، نوع مواد اولیه ای است که در تهیه این گروه از محصولات، به کار گرفته می شوند.

بدیهی است که هر چه ماده اولیه، از کیفیت بالا و استانداردی برخوردار بوده و طبق محاسبات دقیق شیمیایی با یکدیگر ترکیب گردند، کیفیت محصول به دست آمده نیز بالا تر خواهد بود.

عامل موثر دیگری که موجب افزایش ضریب کیفی مایع های شوینده دست می گردد نظارت مستمر کارشناسان خط تولید و کنترل کیفیت لحظه به لحظه محصول در هر یک از مراحل تولید می باشد، این امر همچنین نشان دهنده حسن توجه تولید کننده به کیفیت محصول تولیدی خود و نهایتا اهمیت سلامت و تندرستی مصرف کنندگان برای وی می باشد.

تاثیر مایع دستشویی بر میکروب های بیماری زا

تاثیر مایع دستشویی بر میکروب های بیماری زا

همان طور که می دانیم بسیاری از آلودگی ها از جمله میکروب ها به روش های گوناگونی مثل دست دادن، لمس کردن سطوح مختلف آلوده، کشیدن دست های کثیف به صورت و … از طریق دست ها منتقل شده و موجب سرایت بیماریهای میکروبی بیشماری از فردی به فرد دیگر می شوند، بنابراین لازم است نظافت دست ها به نحو قابل توجهی در درجه اول اهمیت قرار گیرد تا از این طریق بتوان با رعایت بهداشت فردی از انتقال بسیاری از میکروب ها جلوگیری به عمل آورد.

یکی از این روش ها، استفاده از انواع مایع دستشویی استاندارد، با کیفیت و درجه یک است تا بتوان با این روش، سلامت فرد را تضمین نمود.

مایع ضد عفونی کننده و پاک کننده دستشویی با ترکیب فوق العاده ای از مواد میکروب زدا و محلول های ضد باکتری که دارد به راحتی در تار و پود و بافت انواع میکروب ها نفوذ کرده و ساختار سلولی آن ها را منهدم نموده و آن ها را به کلی از سطح پوست می زداید.

قابلیت ضد میکروب بودن این محصول تا اندازه ای است که تا چندین ساعت پس از شست و شوی دست ها با این مایع، اثر میکروب زدایی آن بر سطح پوست باقی مانده و پوست را در برخورد با انواع آلودگی بیماری زا ایمن می نماید، از این رو این قبیل محصول را در بسیاری از بیمارستان ها و مهد کودک ها که از لحاظ رعایت بهداشت بسیار حساس هستند مورد استفاده قرار می دهند.

به عبارت ساده تر می توان گفت که خاصیت آنتی باکتریال این نوع مایع دستشویی مانند یک سد محکم، لایه خارجی پوست را پوشش داده و از نفوذ هر نوع میکروب، باکتری یا ماده آلوده به درون سلول های پوست جلوگیری به عمل می آورد.

از این رو بسیاری از خانواده ها که برای سلامت و حفظ بهداشت پوست فرزندان خود اهمیت ویژه ای قائل هستند این محصول را به صورت مستمر خریداری نموده و در طول شبانه روز مورد استفاده قرار می دهند.

فروشنده ارزانترین مایع دستشویی مرغوب

کسانی که قصد خرید انواع مایع دستشویی استاندارد و با کیفیت را داشته و مایل هستند که این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و باور نکردنی تهیه نمایند می بایست به فروشنده ارزانترین مایع های دستشویی مرغوب سری بزنند

این گروه از فروشندگان، به منظور فروش هر چه سریع تر و راحت تر تولیدات خود و همچنین با توجه به اصل مشتری مداری، محصولات خود را که از لحاظ کیفی، نسبت به سایر نمونه های مشابه موجود در بازار در سطح بالا تری قرار دارند را به دو صورت آنلاین (فروش از طریق فروشگاه های اینترنتی که از طرف شرکت تولید کننده راه اندازی شده اند) و حضوری (ارائه محصول در مراکز انحصاری فروش مایع دستشویی با کیفیت که با مجوز رسمی از طرف شرکت در گوشه و کنار کشور دایر گردیده اند) در معرض دید و در دسترس علاقه مندان قرار می دهند.

فروشندگانی از این دست، برای مشتریانی که هر یک از روش های فوق را انتخاب نموده و محصولات آن ها را خریداری نمایند تخفیف های ویژه و مزایای منحصر به فردی در نظر گرفته اند، این تخفیف ها بیشتر به صورت کاهش قیمت خرید، ارائه حجم بیشتری از محصول در قبال مبلغ معین، اعطای کد قرعه کشی یا کد شرکت در جشنواره های مختلف و مانند اینها می باشند.

تولید کنندگان مایع دستشویی قوی

تولید کنندگان مایع دستشویی قوی

در حال حاضر شاید افراد زیادی هستند که به تولید مایع دستشویی مرغوب پرداخته و محصولات مختلفی را در این زمینه به بازار عرضه می نمایند اما آنچه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است درجه کیفی مایعاتی از این قبیل است که می توان گفت شرکت تولید کننده ما که در گروه برترین تولید کنندگان مایع دستشویی قرار دارد با تلاش شبانه روزی کارشناسان زبده و با تجربه و البته با بهره گیری از تجارب متخصصین امر، محصولی مطمئن، درجه یک و بسیار کارآمد را به شما دوست داران پاکی و پاکیزگی هدیه می دهد.

این افراد، به منظور تهیه و تولید محصولاتی بهداشتی و استاندارد مواد اولیه خود را از بهترین نمونه های موجود در بازار انتخاب کرده و نیرو های خود را از بین جوانان متخصص، با تجربه و دارای دانش فنی لازم گزینش می نمایند تا با قرار دادن همه اینها در کنار یکدیگر، یکی از بهترین انواع مایع دستشویی که تاکنون به بازار عرضه شده است را به جهانیان ارائه دهند.

این گروه از تولید کنندگان، با در نظر گرفتن سلیقه، توان اقتصادی و علایق مختلف مشتریان، محصولات خود را در رایحه ها، حجم ها و ظرف های متنوع روانه بازار کرده و از این طریق گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربوده و توانسته اند بازار فروش مایع ظرفشویی و دستشویی را به صورت هم زمان در دست گرفته و از این طریق با کنار گذاشتن رقیبان سرخود سخت خود حتی در بازار جهانی نیز خوش بدرخشند.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام تولید این گروه از محصولات بهداشتی به آن توجه می شود تعبیه مایع دستشویی در ظروف خاصی است که قابل حمل باشند به این ترتیب محصول در ظرف هایی نیم لیتری، یک لیتری، چهار لیتری، ده لیتری و حتی بیست لیتری ریخته شده و روانه بازار می شود تا هر گروه از متقاضیان بتوانند محصول مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نموده و با آسایش خاطر مورد استفاده قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما