مرکز خرید پودر لباسشویی 15 کیلویی

پودر لباسشویی یکی از شوینده های بسیار مهم برای  لباس می باشد. این محصول در حجم های بسیار متنوعی به مشتریان عرضه می شود که هرچقدر مشتری حجم بالاتری از پودرهای لباسشویی را خریداری نمایند، قیمت خرید بسیار به صرفه خواهد بود. مرکز خرید پودر لباسشویی 15 کیلویی این محصول را با برند های کاملا معتبر با قیمتی بسیار مناسب عرضه می کند و شما می توانید این محصول را از طریق این وب سایت خریداری نمایید.

مرکز خرید پودر لباسشویی 15 کیلویی

مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی

مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی پودر لباسشویی یک ماده سفید رنگ می باشد که  قدرت شویندگی و پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و مواد اولیه تشکیل دهنده پودر لباسشویی  سورفاکتانت های آنیونی، کاتیونیک، نانیونیک، آمفوتریک، بیلدر ها، سدیم تری پلی فسفات( زئولیت)،  سیلیکاتها، فسفوناتها، کربنات های معدنی، کربوکسیلات های آلی، آنزیم ها، اسانس و… می باشد.
زئولیت ها یا همون سیلیکات ها و جایگزین سدیم تری پلی فسفات است که یک ماده مهم در تمامی شوینده ها محسوب می‌شود.  زئولیت با حذف یونهای منیزیوم آب و افزایش میزان کف، باعث نرم شدن لباس ها می گردد و همچنین به راحتی در آب حل می شود.
سورفاکتانت ها مولکول هایی هستند که باعث می‌شوند چرک و کثیفی از روی لباس، از بین بروند در واقع وظیفه جداسازی چرک  را از لباس دارند و باعث می‌شوند که سطوح لباس رطوبت بیشتری داشته باشد  و بافت لباس از بین نرود.
به طور کلی مواد موجود در پودر لباسشویی باعث سفید کنندگی، درخشندگی و پاک کنندگی لباس در طی شستشو می شود. لباس ها وقتی شسته می شوند، رنگ کمی زردی دارند و مواد سفید کننده موجود در پودر های لباسشویی یک هاله آبی روی لباس‌های ایجاد می‌کند و لباس‌ها را درخشان تر نشان می دهد.
آنزیم های موجود در پودر لباسشویی، مولکولهای پروتئینی هستند که باعث تجزیه لکه های چربی مثل شیر، لکه خون، لکه های نشاسته‌ای و غیره می‌شود و اسانس های موجود در پودر باعث می شود لباس در حین و پس از شستشو بویی خوب داشته باشد. 

فروش پودر لباسشویی 15 کیلویی

فروش پودر لباسشویی 15 کیلویی پودر لباسشویی یکی از مواد شوینده بسیار پر کاربرد می باشد. بنابراین کسانی که استفاده و نیاز بالایی به این محصول دارند، بهتر است آن را در بسته‌بندی‌های کیلویی خریداری کنند. فروش پودر  15 کیلویی به صورت اینترنتی یکی از راه‌های پرفروشی است که مشتریان به آسانی می توانند به این محصول، دسترسی داشته باشند.
پودر لباسشویی به صورت پودر دستی و ماشین لباسشویی می‌باشد که این مجموعه  محصولات خود را بدون واسطه در حجم بالا  با قیمتی بسیار مناسب  در اختیار مشتریان قرار می دهد.
این پودر ها به گونه ای می باشد که به راحتی در آب حل می شود، هیچ لکه روی لباس باقی نمی‌گذارد، از به هدر رفتن زیاد آبی و شستشوی مجدد نیز جلوگیری می کند و شما به راحتی می توانید این پودر لباسشویی ۱۵ کیلویی را در منزل، رختشویخانه ها، بیمارستان ها و سایر اماکن استفاده نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما