مرکز صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه

شستن دست ها یکی از بهترین راه ها برای حفظ بهداشت شخصی و همچنین کاهش بیماری های ویروسی و باکتریایی است و به این منظور می ‌توان از انواعی از مایع دستشویی مانند نوع گلیسیرینه استفاده کرد. مرکز صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه توانسته است با ارائه بهترین مایع های تولید شده در داخل کشور به بازار های جهانی رضایت مشتریان خارجی را جلب کند و به این ترتیب در در این مرکز، صادرات آن به شدت افزایش یافته است.

مرکز صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه

مشخصات مایع دستشویی گلیسیرینه

مشخصات مایع دستشویی گلیسیرینه مایع دستشویی گلیسیرینه دارای یک سری مشخصات می باشد که در ادامه به تمامی آن ها اشاره‌ای مختصر خواهد شد؛

  • از جمله مشخصات این نوع مایع دستشویی این است که می تواند تمامی میکروب ها و ویروس های موجود در دست ها که بیماری زا هستند را به صورت کلی نابود کند و دلیل آن خاصیت ضدعفونی کنندگی بالای این محصول بسیار مرغوب است.
  • این مایع های دستشویی قدرت کف دهی بالایی دارند و دلیل آن استفاده از انواع فسفات ها و سولفات ها در این محصول بوده و گفتنی است که مایع های دستشویی با کف دهی های بالا معمولاً از بازار پسندی خوبی برخوردار می باشند.
  • از دیگر مشخصات مایع دستشویی ضدعفونی کننده این است که به هیچ وجه برای محیط زیست خطرناک و سمی نبوده و بر عکس آن دوست دار طبیعت است، چرا که تمامی مواد اولیه تشکیل دهنده این مایع ها سبب آلودگی منابع زیرزمینی نشده و ورود آن ها به طبیعت به هیچ وجه باعث ایجاد اختلال و غیره نخواهد شد.
  • از دیگر مشخصات می توان به داشتن بوی بسیار معطر و خوش اشاره کرد و همواره سعی شده که از اسانس های طبیعی و گیاهی در آن ها استفاده شود و به همین دلیل بوی بسیار تند و تیزی ندارند که نشان می دهد از مواد شیمیایی در آن ها استفاده نشده است.

بهترین مایع دستشویی برای پوست ما

بهترین مایع دستشویی برای پوست ما مایع های دستشویی از آن جایی که در تماس مستقیم با پوست دست هستند، بنابراین باید دارای یک سری ویژگی هایی باشند که بتوان گفت جزو بهترین مایع ها برای پوست ما می باشد؛

  1. از جمله ویژگی‌های بهترین مایع دستشویی برای پوست این است که دارای نرم کننده باشد، مایع دستشویی حاوی نرم کننده مانند نوع گلیسیرینه که ماده ای بسیار پر خاصیت است، می ‌تواند در کنار از بین بردن عوامل بیماری زا سطح پوست آن را بسیار نرم و لطیف کند، به طوری که بعد از استفاده فرد به هیچ وجه دچار خشکی پوست نمی شود. همچنین مواد نرم کننده باعث خواهند شد که پوست های پوسته پوسته شده نیز به راحتی درمان شوند.
  2. از طرفی گفته می ‌شود که بهترین مایع دستشویی مایعی است که در آن نسبت استفاده از مواد شیمیایی به مواد گیاهی و طبیعی بسیار اندک باشد، چرا که در این صورت می توان از بروز بسیاری از حساسیت های پوستی در افراد جلوگیری کرد. همچنین وجود مواد گیاهی در این نوع مایع ها می ‌تواند مزایای بی شماری برای پوست داشته باشد که از جمله آن ها آب رسانی است.

عرضه کنندگان مایع دستشویی گلیسیرینه

عرضه کنندگان مایع دستشویی گلیسیرینه عرضه کنندگان مایع دستشویی فانتزی گلیسیرینه از جمله بزرگ ترین مجموعه های تامین این نوع محصولات در کشور می باشند که با ارائه انواع گیاهی و مرغوب این مایع های دستشویی توانسته اند رضایت بسیاری از مشتریان داخلی و حتی خارجی و جلب کنند و از طرفی خرید از این مجموعه هم به صورت خرده و هم به صورت عمده قابل انجام است.

از طریق این عرضه کنندگان می توان مایع های ظرفشویی را در انواع مارک ها خریداری کرد و از لحاظ رنگ و بو و همچنین مواد نرم کننده مانند گلیسیرینه بسیار متنوع هستند و بر حسب سلیقه شخصی آنها را می توان انتخاب کرد، گفتنی است که قیمت های ارائه شده برای هر یک از این محصولات متناسب با درجه کیفی و همچنین بازار خرید و فروش آن ها تعیین می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما