مرکز عرضه پودر لباسشویی گیاهی

در این مرکز اینترنتی، بهترین انواع پودر لباسشویی گیاهی با قیمت های مناسب عرضه می شوند. پودر لباسشویی گیاهی یکی از مواد شوینده مشتری پسند می باشد که می تواند کیفیت لباس ها را حفظ کند و برای انواع جنس لباس نیز استفاده شود. این محصول در برند های داخلی و نیز برند های خارجی مطابق با نیاز مشتری عرضه می شود.

مرکز عرضه پودر لباسشویی گیاهی

معرفی انواع آنزیم پودر لباسشویی

معرفی انواع آنزیم پودر لباسشویی اساس تولید انواع پودر های لباسشویی را آنزیم ها ها دیگر مواد شوینده تشکیل داده اند. بسته به اینکه پودر لباسشویی گیاهی یا شیمیایی و غیر شیمیایی باشد ممکن است که تغییری در استفاده از آنزیم ها نیز پیش بیاید.

در اینجا به چند نوع مختلف آنزیم ها و کاربرد آن ها در پودر لباسشویی اشاره می کنیم:

  • آنزیم لیپاز: وظیفه این آنزیم پاک کردن هر گونه لکه و آلودگی در حوزه چربی ها و روغن ها است. انواع لکه روغن، چربی غذا، انواع کره ها، و حتی لکه های مربوط به مواد آرایشی و لکه های مربوط به مواد نفتی و گازوئیلی می باشد.
  • آنزیم پروتئاز: همان طور که از نام آن تا حدودی مشخص است لکه های مربوط به مواد پروتئینی را پاک می کند. مثلا انواع لکه مربوط به شیر، گیاهان، لکه های خونی، لکه های مربوط به چغندر و حتی لکه های مربوط به ادرار و ترشحات انسان را پاک می کند.
  • آنزیم آمیلاز: وظیفه این آنزیم پاک کردن آلودگی هایی است که از نشاسته، آب برنج، انواع شکلات، سیب زمینی، انواع سس، انواع ماکارانی و پاستا و کلا مربوط به مواد نشاسته ای می باشد.
  • آنزیم سلولاز: وظیفه این آنزیم تا حدودی با بقیه تفاوت دارد. در واقع کاری به آلودگی ها ندارد. بلکه بر روی رنگ لباس ها، کیفیت آن ها، تار و پود نخ ها، صیقل نشدن سطح آن ها کار می کند.

خرید پودر لباسشویی گیاهی

خرید پودر لباسشویی گیاهی مصرف کنندگان می توانند خرید پودر لباسشویی را از نوع گیاهی و یا شیمیایی آن انجام دهند. این شوینده ها برای پاک کردن آلودگی های لباس می توانند بسیار موثر عمل کنند و چنانچه از محتویات پودر ها نیز آگاهی داشته باشند می توانند خرید موفق تری را انجام دهند.

عرضه پودر گیاهی از طریق اینترنت نیز صورت می گیرد. اگر مشتریانی قصد خرید انبوه پودر لباسشویی گیاهی دارند و حتی به دنبال برند های خاصی هستند می توانند از هر شهری که هستند خرید ارزان و با ذخیره کردن زمان خود، این کار را انجام دهند. 

کیفیت مطلوب این پودر ها کاملا مورد رضایت مصرف کنندگان قبلی قرار گرفته است و این سایت می تواند تامین لازم این محصول را برای شما انجام دهد، کافی است با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما