مرکز فروش مایع دستشویی قهوه

مایع دستشویی قهوه: سلامت و بهداشت هر خانواده در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ پس از فعالیت های مختلف و با توجه به محیط کاری دست ها را با مایع دستشویی مناسب برای برطرف کردن آلودگی ها و میکروب ها شستشو می دهند.

مایع دستشویی یا صابون مایع جایگزین صابون های جامد شده اند، در واقع نسل جدید تری از صابون ها می باشند، در سال های اخیر استفاده از انواع مایع دستشویی با ویژگی ها و رایحه های گوناگون بسیار رایج شده است.

یکی از این رایحه ها در سال های اخیر که به تازگی وارد بازار شده است، مایع دستشویی با رایحه قهوه می باشد با اینکه مدت زیادی از تولید آن نمی گذرد اما در بین مصرف کنندگان به علت کیفیت بالا آن از جایگاه خوبی برخوردار است.

مرکز فروش مایع دستشویی قهوه

بررسی کلی مایع دستشویی قهوه

بررسی کلی مایع دستشویی قهوه قیمت مایع دستشویی:استفاده از مایع دستشویی از موارد مهم در طول روز می باشد به طوری که فروش مایع دستشویی در صنعت شوینده سهم بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

بر همین اساس تقاضای بازار تولیدکنندگان مواد شوینده تنوع محصول را بسیار گسترش داده اند و کارگاه ها و حتی تولید کننده های خانگی زیادی به تولید مواد شوینده روی آورده اند.

مایع دستشویی های تولید شده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، نهاد های دولتی، نظامی و انتظامی، رستوران ها و فست فود ها، فروشگاه ها، سوپر مارکت های لوازم بهداشتی، تعاونی ها، یمارستان ها، داروخانه ها،مراکز بهداشتی درمانی، مدارس، دانشگاه ها و هتل ها قابل استفاده است.

مواد اولیه جهت کارگاه خانگی تولید مایع دستشویی تولید مایع دستشویی مرغوب باشند و حتی الامکان از مواد با کیفیت نامناسب استفاده نشود.

افرادی که قصد تولید دارند بایستی فرمولاسیون را از شرکت ها و کارگاه های معتبر تولید کنند و از نظر اقتصادی و کیفیت با متد روز بالاتر رود؛ در غیر این صورت نمی توان برای تولید به هر گونه فرمولاسیون اعتماد کرد.

مایع دستشویی های زیادی در کارگاه ها وکارخانه ها تولید می شود که عبارتند از مایع دستشویی شفاف، مایع دستشویی صدفی، مایع دستشویی کرمی، مایع دستشویی فومی و مایع دستشویی ضدعفونی کننده می باشد.

میزان کارآیی مایع دستشویی و مواد شوینده حتی با فرمولاسیون های متفاوت تقریبا مشابه می باشد اما آنچه باعث تفاوت می شود نوع مواد سازنده ی به کار رفته و فرمولاسیون متفاوت مایع دستشویی باعث ایجاد کیفیت قوی یا ضعیف می شود.

مواد استفاده شده در ساخت مایع دستشویی های مختلف شامل:سورفکتانت ها، امولسیون کننده ها، نرم کننده ها، فیلتر های ماوراء بنفش، مواد پروتئینی، ترکیبات کف کننده، پایدار کننده ی کف و مایع، تقویت کننده های لیپیدی، اسانس ها و رنگ ها می باشند.

وجود اسانس های مختلف همانند قهوه باعث بوجود آمدن احساس خوشایندی پس از مصرف می شود، چنانچه از مواد کهنه و با کیفیت پایین در تولید این محصولات استفاده شود باعث ایجاد حساسیت های پوستی برای مصرف کننده می شود.

استفاده از سورفکتانت ها باعث دو فازی شدن مایع دستشویی در هنگام استفاده و ایجاد کف می شود، در واقع کف حاصل از استفاده مایع دستشویی امولسیون آب و هوا می باشد.

همچنین وجود سورفکتانت ها باعث تجزیه آلودگی ها روی پوست می شود؛ تمامی موارد گفته شده روی قیمت یک مایع دستشویی با کیفیت بالا تاثیر گذارند.

مایع دستشویی مرغوب است که علاوه بر از بین بردن چرک و کثیفی از دست دچار مشکلات میکروبی نشود، از غلظت مناسبی برخوردار باشد به نحوی که اگر مصرف کننده دست خود را به صورت شیب دار قرار دهد همانند عسل جاری و به صورت یک تکه حرکت نکند.

همچنین تولید کننده در ساختن آن یک روند ثابتی را بکار ببرد، با گذشت زمان تغییر رنگ ندهد و در هنگام استفاده علاوه بر رایحه خوب از قدرت میکروب کشی و آنتی باکتریال بالایی برخوردار باشد.

خرید مایع دستشویی مرغوب: از جمله عوامل تاثیر گذار در خرید عبارتند از: شکل ظاهری محصول، شفاف یا مات بودن و با توجه به نوع رایحه می باشند.

اخیرا مایع دستشویی با شکل ظاهری محصول شفاف, مات, صدفی با رایحه قهوه در رنگ های قهوه ای و نسکافه ایی و در بسته بندی پلی اتیلنی و پلی اتیلن ترفتالات توزیع شده اند که به علت کیفیت بالا مورد استقبال مصرف کنند گان قرار گرفته است.

انتخاب مایع دستشویی با رایحه قوی

انتخاب مایع دستشویی با رایحه قوی برطرف کردن سریع آلودگی دست و سطوح استفاده از شوینده ی مناسب با توانایی از بین بردن میکروب ها و سازگاری با محیط زیست می باشد.

مایع دستشویی دارای مزایای بیشتری نسبت به صابون های جامد می باشد از جمله: قدرت پاک کنندگی بالاتر، سازگار با پوست دست، پیشگیری از پیری پوست، ترمی و لطافت پوست، عدم انتقال میکروب ها و بیماری ها.

در مواد شوینده از سورفاکتانت که سازگاری خوبی با محیط زیست دارند و دارای خاصیت پاک کنندگی قوی هستند، استفاده می شود.

یکی از ویژگی های مطلوب مایع دستشویی قهوه سازگاری فوق العاده بالای آن با پوست بوده که فرد مصرف کننده بعد از مصرف دچار خشکی و احساس زبری در پوست نمی کند و با استفاده ی مداوم از آن همچنان لطافت خود را حفظ کرده و شفاف تر، لطیف تر و براق تر می شود و از قدرت پاک کنندگی مناسبی برخوردار است.

همچنین به عنوان محافظت کننده پوست دست، ترمیم کننده طبیعی پوست، حاوی ویتامین های ای، قدرت شویندگی بالا مطابق با استاندارد های ایران می باشد.

تولید کنندگان مایع دستشویی: محصولات شوینده ی زیادی تولید و به بازار عرضه شده است یکی از این محصولات مایع دستشویی در اندازه های مختلف با رایحه های متفاوت می باشد.

تنوع این محصول در کنار تقاضای بسیار سبب شده تا تولیدکنندگان به تولید و عرضه انواع مایع دستشویی با کیفیت و ویژگی های مختلف روی آورند،خرید و فروش این محصول در بازار بسیار مطلوب است و در برخی استان ها نمایندگی هایی برای فروش محصولات تولید شده وجود دارد.

هر محصول تولید شده بایستی از سازمان غذا و دارو مجوز های لازم را کسب کنند، مواد اولیه برای استفاده در کارگاه های تولید مایع بایستی مرغوب باشند و حتی الامکان از مواد با کیفیت نامناسب استفاده نشود.

از جمله ویژگی های یک مایع دستشویی عبارتند از: داشتن رایحه مطبوع، طرح سنتی قهوه‌ای رنگ، بدنه زیبا و دارای پمپ خوب، خوش بو و معطر بودن مایع، کف مناسب، قیمت و کیفیت مناسب، غلظت مناسب می باشد.

افرادی که قصد تولید این محصول به صورت تولید خانگی را دارند بایستی فرمولاسیون را از شرکت ها و کارگاه های معتبر تولید کنند و از نظر اقتصادی و کیفیت با متد روز برابری کند، در غیر این صورت نمی توان برای تولید به هر گونه فرمولاسیون اعتماد کرد.

عرضه مستقیم مایع دستشویی: مایع دستشویی یکی از پر مصرف ترین محصولات بهداشتی در جامعه می باشد که با برند ها و کیفیت متفاوتی تولید و در بازار موجود هستند.

ازجمله برند های مطرح داخلی و خارجی در بازار می توان به مایع دستشویی تولیدی های اوه، صحت، اکتیو، گلرنگ، رافونه، راپیدو، داو ، سیو، اتک، لوکس، گلان و غیره موجود در بازار اشاره کرد.

مایع دستشویی در بطری های دویست و پنجاه سی سی تا بیست لیتری در بین فروشندگان اعم از سوپر مارکت ها، عمده فروش ها و غیره توزیع می شود و مصرف کننده می تواند مقدار مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نماید؛ در واقع بسته بندی براساس نیاز مشتری می باشد و بسته های کوچکتر قیمت بالاتری دارند.

مزایای استفاده از مایع دستشویی باکیفیت

مزایای استفاده از مایع دستشویی باکیفیت قیمت روز مایع دستشویی: به طور کلی مایع دستشویی از نمک های سدیم یا پتاسیم اسید های چرب تشکیل شده است همچنین مواد شیمیایی تشکیل دهنده ی آن عبارتند از پتاس، تگزاپون، آب مقطر، الکل صنعتی، سود و نرم کننده های مجاز با شرایط استاندارد تعیین شده از طرف معاونت غذا و دارو می باشد.

قیمت روزانه مایع دستشویی براساس میزان تغییر در قیمت مواد اولیه، میزان کیفیت، نوع رایحه به کار رفته و میزان کارآیی آن تغییر می کند.

برای هر شرکت بزرگ و کارخانه تولید کننده نمایندگی داشتن مهم ترین رکن می باشد زیرا راحت تر می توانند محصولات خود را به فروش برسانند، برای تهیه مایع دستشویی چنانچه از نمایندگی واقع در هر شهرستان سفارش داده شود با قیمت ارزانتری خرید صورت می گیرد زیرا شامل هزینه حمل و نقل نمی شود.

افزایش بهداشت با مایع دستشویی مرغوب

افزایش بهداشت با مایع دستشویی مرغوب افزایش بهداشت با مایع دستشویی مرغوب: مهمترین دغدغه افراد در زمان استفاده از مایع دستشویی به علت تکرار مداوم در طول شبانه روز، خشک شدن پوست دست و پوسته پوسته شدن آن می باشد.

به این صورت که وقتی مصرف کننده از یک مایع دستشویی استفاده می کند، پوست دست ها به مرور زمان خشک شده و به صورت رگه رگه بر روی پوست ترک هایی ظاهر می گردد؛ این مساله در بین مردم بسیار حائز اهمیت بوده و سعی در انتخاب بهترین مایع دستشویی دارند.

به تازگی مایع دستشویی هایی وارد بازار شده اند که علاوه بر ایجاد کف مناسب، به صورت یکنواخت بر روی پوست پخش شده و ضمن پاک کنندگی و شستشوی کامل دست ها حاوی مرطوب کننده بوده و باعث لطافت و شادابی پوست دست می شوند؛ و منجر به سازگاری آن با پوست مصرف کننده می شود.

مایع دستشویی های تولید شده با دارا بودن رایحه های قهوه و ماندگاری بالا، حس تازگی و شادابی را در حین استفاده و بعد از آن به مصرف کننده می دهند.

تفاوت بین مایع دستشوی مرغوب و نامرغوب ته نشین شدن در ظرف می باشد که علت آن استفاده از پلی وینیل الکل و باعث کاهش تاریخ انقضاء می شود همچنین باعث ایجاد حساسیت های پوستی و اگزما می شود؛ پلی وینیل الکل باعث کاهش کف می شود در حالی که مصرف کننده اغلب از روی میزان کف دهی محصول کیفیت آن را می سنجد.

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از اینترنت و فضای مجازی بهترین گزینه برای شرکت ها و کارخانجات برای معرفی محصولات تولید شده و فروش آنها فراهم شده است و به راحتی می توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و از سلیقه و خواسته مشتریان خود مطلع شوند.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی قهوه

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی قهوه عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی قهوه: مایع دستشویی قهوه دارای کیفیت های مختلفی با قیمت های متفاوتی می باشد و فروش بسیار زیادی داشته و در برابر کیفیت آن از قیمت بسیار مناسبی را دارا می باشد.

همچنین به برخی کشور ها نیز صادر شده است، از جمله ویژگی های شوینده موثر و سریع آلودگی های دست، سازگاری بالا با پوست دست بدون ایجاد اگزاما، رایحه دلنشین و ماندگار، حاوی نرم کننده سیلیکونی و گلیسیرین با درصد بالا، دارای خاصیت مرطوب کنندگی پوست می باشد.

قیمت نهایی مایع دستشویی باکیفیت

قیمت نهایی مایع دستشویی باکیفیت قیمت استثنایی مایع دستشویی: میزان کارآیی مایع دستشویی و مواد شوینده حتی با فرمولاسیون های متفاوت تقریبا مشابه می باشد اما آنچه باعث تفاوت در قیمت می شود نوع مواد سازنده ی به کار رفته و فرمولاسیون متفاوت مایع دستشویی باعث ایجاد کیفیت قوی یا ضعیف می شود.

فرمولاسیون مایع دستشویی قهوه دارای مواد ترمیم کننده، درخشان کننده ، محافظت کننده با کیفیت بالا بوده بطوری که مصرف کننده با مصرف آن علاوه بر تمیزی پوست احساس می کند همزمان از لوسیون مناسبی استفاده کرده است و دارای پوستی نرم، لطیف و براق می شود، یکی دیگر از ویژگی های مطلوب فرمولاسیون قهوه تولید با قیمت مناسب و توجیه اقتصادی بالای آن می باشد.

هر ایرانی سالانه مبلغی بیش از دویست هزار تومان را برای خرید انواع مواد شوینده و بهداشتی پرداخت می کند و این مقدار کمی بیشتر از میانگین جهانی می باشد.

بنابراین تولید کنندگان به دنبال تولید مایع دستشویی هایی با تنوع بسیار و با کیفیت می باشند همچنین نوع برند تولید محصول روی قیمت تاثیر گذار می باشد همچنین خرید مستقیم از کارخانه یا فروشگاه های آنلاین روی قیمت نهایی برای خریداران تاثیر گذار است.

خرید ارزانترین مایع دستشویی درجه یک

خرید ارزانترین مایع دستشویی درجه یک خرید مایع دستشویی مرغوب: سایت های اینترنتی مشخصات مایع دستشویی در اختیار مشتریان قرار می دهند و با مراجعه به سایت های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی می توان به باکیفیت ترین محصولات بهداشتی ازجمله انواع مایع دستشویی با برند های مختلف و مطابق با اکثر سلیقه ها و همچنین لیست قیمت ها محصول مورد نظر را انتخاب نمود.

فروش ویژه مایع دستشویی: فروش انواع محصولات بهداشتی باکیفیت در سطح کشور و به صورت عرضه اینترنتی انجام می شود و سفارش خرید به صورت عمده، باکیفیت و با قیمت نسبتا ارزان را از نمایندگی های معتبر اینترنتی با قیمت ارزان تری می توان تهیه نمود.

مشتری پس از بررسی مرغوبیت مایع دستشویی های معرفی شده و انتخاب آن می تواند بدون واسطه با قیمت مناسب محصول مورد نیاز خود را از بازار خریداری نماید.

همچنین برخی از تولیدی ها شرایطی را در سایت های خود به وجود آورده اند که می توان با بهره گیری از آنها مستقیما از درب کارخانه خریداری نموده و با اطمینان خاطر و تضمین شده سفارش مورد نظر خود را در هر جای کشور تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما