مرکز فروش مایع دستشویی نانو باکیفیت

در این دوران شیوع بیماری کرونا و همه گیری آن شست و شوی دست ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری و عدم ورود انواع آلودگی ها و باکتری ها برای ما بسیار مهم و ضروری است از طرفی به دلیل اهمیت کیفیت مایع دستشویی لازم است در خرید خود بسیار دقت کرد.

مرکز پخش مایع دستشویی نانو برای شما و رفاه حال مشتریان عزیز مایع دستشویی را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد. تا شما بدون واسطه و به راحتی به مایع دستشویی نانو دسترسی داشته باشید.

مرکز فروش مایع دستشویی نانو باکیفیت

بررسی کیفیت مایع دستشویی نانو

بررسی کیفیت مایع دستشویی نانو

امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات خاصی که این بیماری برای ما به وجود آورده است شستن دست ها برای کاهش آلودگی‌ها و بیماری‌ها مفید و ضروری است و یکی از مطمئن ترین راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف مخصوصا بیماری کویید-۱۹ که این مدت دنیا را درگیر خود کرده است.

امروزه شست و شو دست ها هم با مایع دستشویی ساده و هم با مایع دستشویی های حاوی الکل برای ضد عفونی کردن صورت می گیرد.

موضوع مهم در انتخاب مایع دستشویی کیفیت آن است که نکات بسیار مهمی در بررسی کیفیت مایع های دستشویی تاثیر دارد که در زیر به برخی موارد آن می پردازیم.

مهم ترین نکته تاثیر گذار در کیفیت مایع دستشویی قدرت پاک کنندگی و شست و شوی آن است و مایع باید به گونه‌ای باشد که تموم میکروب ها، آلودگی ها، ویروس ها و باکتری های سطح دست را به طور کامل پاکسازی کند و خیال ما را از بابت ویروس ها و آلودگی های خارجی راحت کند.

نکته بعدی در بررسی کیفیت مایع دستشویی مواد موجود در فرمولاسیون آن است که باید از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه استفاده شود و در آن موادی مانند پارابن الکل و سدیم سولفات که هرکدام باعث خشکی اسکار دست پوست دست می‌شوند نباشد.

نکته بعدی برای بررسی کیفیت مایع دستشویی استفاده از اسانس ها و رنگ های طبیعی و مناسب است نه بوی زننده داشته باشد که باعث آسیب و تحریک ریه ها شود و نه تحریکی برای پوست دست ها ایجاد کند.

مایع دستشویی مناسب و با کیفیت باید دارای مواد نرم کننده و روغن های گیاهی مانند روغن آلوئه ورا و بنفشه باشند تا سلامت پوست دست را تضمین کند و آن ها را از خشکی و آسیب بیش از حد در امان بدارد.

در صورتی که مایع دستشویی از نرم کننده خوب و باکیفیت استفاده نکند در طولانی مدت برای استفاده دست ها دچار آسیب و خشکی دست می شوند.

از دیگر نکات مهم در تعیین کیفیت مایع دستشویی غلظت مناسب آن است که تولید کنندگان مایع دستشویی باید به آن دقت کنند.

هم چنین قدرت کف کنندگی مناسب داشته باشد تا کاملا به صرفه و اقتصادی باشد و مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد.

یکی دیگر از موارد مهم در کیفیت مایع دستشویی نوع بسته بندی و مقدار کیفیت بسته بندی آن است اگر بسته بندی محصولات مناسب نباشند در هنگام حمل و نقل و ارسال محصولات به سراسر کشور محصولات دچار آسیب می شوند هم چنین در بسته بندی محصولات موضوع طراحی و زیبایی آن ها مورد بحث هست چرا که در نگاه اول زیبایی بسته بندی مشتری را می تواند جذب خود کند.

همه ی موارد بالا که ذکر شده در مایع دستشویی نانو به درستی و دقیق اجرا شده است و محصول نهایی بسیار با کیفیت به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

نحوه تولید مایع دستشویی نانو

نحوه تولید مایع دستشویی نانو تولید تمام انواع مایع دستشویی طبق فرمولاسیون خاصی صورت می گیرد که طبق آن مواد اولیه ثابتی خواهند داشت فقط بسته به نوع بعضی مایع ها و برند مقدار مواد اولیه کم و زیاد می شود که در کیفیت تاثیر گذار است. در زیر به طور خلاصه به مواد اولیه و نحوه تولید مایع دستشویی نانو می پردازیم.

یکی از مهم ترین موادی که در فرمولاسیون مایع دستشویی باعث خاصیت پاک کنندگی می شود و هم چنین باعث کف کنندگی مناسب آن می شود سورفاکتانت است. سورفاکتانت به دلیل ساختار دو قطبی خودش باعث مخلوط شدن ترکیبات آب گریز مثل روغن و چربی ها با آب شده و قدرت پاکنندگی مناسبی به مایع می دهد. مایع دستشویی این گونه عمل می کند که لکه های بزرگ چربی را به ذرات کوچک تر تجزیه می کند و به همین دلیل انحلال این ذرات به وسیله سورفاکتانت با آب راحت می شود.

مکانیزم اصلی تمام مایع های دستشویی برای پاک کنندگی چربی ها همین است.

مایع دستشویی با تجزیه ی لکه های روغنی بزرگ به لکه های کوچک تر باعث می شوند ذرات به کمک سورفاکتانت با آب حل شود و پاک شوند. این امر به دلیل ماهیت دو قطبی ذرات سورفاکتانت هستند که باعث می شوند روغن آب گریز با آب محلول شود و خاصیت پاک کنندگی به مایع دستشویی دهد.

مایع دستشویی نانو در خط تولید خود از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند تا محصول نهایی باکیفیت ترین محصول باشد و برای مشتریان عزیز و گرامی مفید واقع شود.

تمامی مراحل تولید مایع دستشویی به صورت اتوماتیک بوده و زیر نظر متخصصین خبره انجام می‌شود و پس از تولید محصول برای ارزیابی نهایی کیفیت ازمایش های متعددی روی محصول انجام می‌گردد تا محصول مورد نظر از هر نظر مورد آزمایش قرار گرفته و کیفیت و سلامت آن آزمایش شود.

همه این موارد برای رفاه حال مصرف کنندگان است و این که سلامتی شما عزیزان برای ما امری مهم و ضروری است به همین خاطر تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در راستای حفظ سلامت جامعه گامی مهم و مثمر ثمر برداریم. و محصولی با کیفیت و سلامت را به دست شما عزیزان گرامی برسانیم.

مزایای استفاده از مایع دستشویی مرغوب

مزایای استفاده از مایع دستشویی مرغوب استفاده مایع دستشویی مرغوب و با کیفیت مزایای بسیار زیادی دارد

از جمله اینکه سلامت دست و پوست مان را تضمین می کنیم و آسیبی به پوست دست نمی رساند با توجه به اینکه دست ها از اعضای مهم و پر کاربرد بدن ما هست و در معرض دید بسیاری هست نرمی و لطافت و زیبایی و سالم بودن پوست دست بسیار اهمیت دارد. پس مهم ترین مزیت استفاده از مایغ دستشویی مرغوب تضمین سلامت دست های ما هست.

از دیگر موارد مزایای آن می توان به بهداشتی بودن آن اشاره کرد

همه ما می دانیم که دست ها یکی از راه های مهم انتقال میکروب ها و عوامل بیماری‌ زا هستند و ما برای جلوگیری از انتقال ویروس و میکروب ها بهتر است دست های خود را با مایع دستشویی خوب و با کیفیت و مورد اطمینان شست و شو دهیم تا از شر میکروب ها و ویروس و دیگر عوامل بیماری‌ زا راحت شویم. و مایع دستشویی قدرت پاکنندگی خوبی داشته باشد.

از دیگر مزایای مایع دستشویی به صرفه و اقتصادی بودن است به خصوص که در این روزگار پر از گرانی و تورم مایع دستشویی مناسب و کیفیت بالا بهترین انتخاب برای همه ی مصرف کنندگان است. مایع دستشویی قیمت مناسب نباید کیفیت پایینی داشته باشد پس باید دقت کرد در کنار مناسب بودن قیمت کیفیت عالی داشته باشد.

پس برای خرید مایع دستشویی باکیفیت بهتر است نکات مهم بیان شده دقت کرد. تا خریدی هوشمندانه و عالی داشته باشیم و آسیبی به سلامت ما وارد نشود.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی نانو

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی نانو بازار فروش مایع دستشویی زمانی پر رونق خواهد بود که مایع دستشویی با کیفیت را به دست مشتریان برسد.

از عواملی که در کیفیت مایع دستشویی اثر دارد می توان به مواد اولیه مرغوب ، خط تولید مناسب ، میزان و نسبت ترکیب مواد و دیگر موارد نام برد.

منبع دستشویی عالی و با کیفیت مایع دستشویی است که در خط تولید آن از بهترین و با کیفیت ترین و تازه ترین مواد اولیه استفاده شود.

یکی از عواملی که مایع دستشویی را به عنوان مایع دستشویی با کیفیت ثبت می کند قدرت پاک کنندگی بالا آن است و هر چه قدرت چربی زدایی و حذف آلودگی ها و باکتری ها بیشتر باشد کیفیت بالاتری خواهد داشت. برای این موضوع تولید کنندگان ازانزیم های پاک کننده استفاده می کنند که هرچه در مواد اولیه آنزیم پاک کننده قوی تری استفاده شود کیفیت نهایی محصول بالا تر است.

از دیگر موارد مهم و تاثیر گذار در کیفیت مایع دستشویی می توان به خوشبو بودن آن اشاره کرد. بوی مایع دستشویی باید هم مناسب و خوب باشد که لذت بخش باشد هم آنقدر زیاد نباشد که باعث آزار مصرف کننده شود.

به دلیل تماس مستقیم مایع دستشویی با دست ها از عوامل مهم در کیفیت مایع دستشویی می توان به استفاده از نرم کننده ها در آن اشاره کرد هرچه قدرت نرم کنندگی مایع دستشویی بالاتر باشد کیفیت آن نیز بالاتر خواهد رفت استفاده از روغن های گیاهی و گلیسیرین و ویتامین های E وB در مایع دستشویی باعث می شود که بی تنهایی محصول بالاتر رود و محصول مورد نظر برای سلامت پوست دست ها مفید باشد و سلامت دست های مصرف کننده را به خطر نیاندازد.

همه ی موارد ذکر شده در بالا باعث می شود مایع دستشویی با کیفیت تولید شود که رضایت مصرف کننده را جلب کند.

مهم ترین ترکیبات مایع دستشویی باکیفیت

مهم ترین ترکیبات مایع دستشویی باکیفیت ترکیبات موجود در تمام مایع های دستشویی تقریبا یکسان است فقط مقدار مواد اولیه متفاوت است و این باعث تغییر کیفیت مواد می شود. مهم ترین ترکیبات مایع دستشویی ها را به صورت خلاصه در زیر بیان می کنیم :

  1. سورفاکتانت
  2. نرم کننده
  3. مواد پروتئینی
  4. فیلتر ها
  5. ترکیبات کف کننده
  6. تقویت کننده های لیپیدی
  7. اسانس ها و رنگ ها
  8. امولسیون کننده ها
  9. و برخی روغن های گیاهی

همه مواردی که در بالا ذکر شد به صورت ثابت در فرمولاسیون مایع دستشویی وجود دارند و هر کدامشان خاصیت های متفاوتی را به مایع دستشویی خواهند داد به عنوان مثال صور فاک طنز برای خاصیت کف کنندگی و پاک کنندگی استفاده میشود مواد پروتئینی برای شست و شو و پاک کنندگی پروتئین ها استفاده می شود.

نرم کننده ها برای حفاظت پوست دست و سلامت دست و جلوگیری از خشکی پوست استفاده می شود همچنین روغن های گیاهی و گلیسیرین نیز برای حفاظت از پوست دست استفاده میشود.

اسانس ها و رنگ های متفاوت در مایع دستشویی باعث می شود که هر کدام از آنها رایحه و عطر متفاوت داشته باشند و پاسخگوی مناسب تمام سلیقه ها باشد.

بازار خرید ارزانترین مایع دستشویی

بازار خرید ارزانترین مایع دستشویی همه ی ما کمابیش می دانیم که در بازار هر چه دست واسطه ها کمتر باشد به صرفه تر و اقتصادی تر است چرا که قیمت تمام شده برای رسیدن به دست مشتری بسیار کمتر خواهد شد به همین دلیل عرضه مستقیم مایع دستشویی در بازار باعث می شود که خریدی ارزان تر و اقتصادی تر داشته باشیم. و این قیمت پایین و مناسب حاکی از آن نیست که محصول در دست مشتری محصولی بی کیفیت و نا مناسب است . بلکه نشان از فروش مایع دستشویی مرغوب و قیمت مناسب است که رضایت مشتری را جلب خواهد کرد.

بازار خرید مایع دستشویی این مدت به دلیل شیوع بیماری ها بسیار گرم و پر رونق است و این باعث می شود که اگر نظارت درستی باشد قیمت ها پایین و مناسب باشد.

با توجه به اینکه این روز ها شرایط اقتصادی بسیار نامناسب است و قدرت اقتصادی همه بسیار کاهش یافته است همه خواهان تجربه و خرید قیمت مناسب و اقتصادی هستند.

به همین دلایل که در بالا ذکر شد ما در تلاشیم به عنوان تولید کننده مایع دستشویی در محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. تولید کنیم و به دست مشتریان گرانقدر برسانیم. و شما عزیزان گرامی را در صرفه جویی اقتصادی و هزینه ها یاری کنیم هم چنین گام مهم و موثری در جهت حفظ سلامت شما عزیزان و جامعه برداریم.

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع دستشویی نانو

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع دستشویی نانو عوامل بسیار زیادی بر قیمت روز مایع دستشویی تاثیر می گذارد که همه این ها مستقیم به بازار فروش مایع دستشویی تاثیر می گذارد.

به عنوان مثال قیمت مواد اولیه ، قیمت بسته بندی محصولات ،‌ قیمت حمل و نقل به فروشگاه ها و شهر های مختلف کشور و هزینه های دیگر که در جا به جایی ها و غیره ایجاد می شود .

و از همه مهم تر اگه فروش با واسطه های متعدد باشد قیمت تمام شده برای مشتری بسیار بالا می رود. اما چنان که واسطه ها حذف و یا حتی کم شوند نتیجه آن کاهش قیمت خواهد بود که این کاهش قیمت فقط به همین خاطر هست و نه به خاطر کاهش کیفیت مایع دستشویی.

برای نحوه تاثیر گذاری بستن بندی باید گفت که هر چقدر مواد مورد استفاده در بسته بندی با کیفیت تر باشد قیمت افزایش می یابد و هم چنین هر چه طرح ها و رنگ ها و مدل های متفاوتی برای بسته استفاده شود قیمت های متفاوتی خواهیم داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما