مرکز فروش پودر لباسشویی ایرانی

امروزه محصولات شوینده ایرانی جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان پیدا کرده اند و به خاطر خاصیت های فوق العاده جز محصولات پر فروش در سال جاری بوده اند و  پودرهای لباسشویی از برترین محصولات ایران می باشد.

مرکز فروش پودر لباسشویی ایرانی با قیمت مناسب، سبب شده تا مصرف کنندگان شدیدا به سمت این محصول سوق پیدا کنند و خرید سایر پودر ها به حداقل برسد.

برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

مرکز فروش پودر لباسشویی ایرانی

ویژگی های پودر لباسشویی ایرانی

ویژگی های پودر لباسشویی ایرانی شاید شما جز محدود افرادی باشید که با ویژگی های پودر لباسشویی ایرانی  آشنا نباشید. ما در این بخش به این موضوع می پردازیم تا شما را بیش از پیش برای خرید آن ترغیب نماییم.

1. اولین موردی که در این شرایط اقتصادی اغلب مصرف کنندگان به آن توجه دارند، قیمت و مقرون به صرفه بودن یک محصول است. قیمت پودر ایرانی در مقایسه با نمونه های بی کیفیت بازار، بسیار ارزان تر است.

2. دومین مزیت این پودر ها این است که برای هر نوع لباسی مناست است. دیگر نیاز نیست برای لباس های رنگی از یک نوع مواد شوینده و یا برای لباس های تیره نوع دیگری از مواد شوینده را خریداری کنید. با خرید یک بسته از این محصول می توانید تمام لباس هایتان را بشویید.

3. از دیگر ویژگی این محصول، ضد حساسیت بودن است. می توانید برای شستشوی لباس های کودک خود و یا افرادی که از بیماری پوستی و آلرژی رنج می برند از این پودر استفاده کنید.

4. این پودر ها دارای آنزیم های مخصوصی می باشند که لباس ها را با کمترین مقدار پودر تمیز و درخشان می کنند بدون اینکه رنگ اولیه آن تغییری کند. در نتیجه در بهتر ماندن لباس ها هم کمک شایانی می کند.

5. چند منظوره بودن این پودر ها هم یکی دیگر از ویژگی های آن هاست. شما از این پودر می توانید برای شستشوی پتو، حوله، ملحفه، انواع لباس چه به صورت دستی و چه به صورت ماشینی استفاده کنید.

قیمت پودر لباسشویی ایرانی

قیمت پودر لباسشویی ایرانی همان طور که در قسمت قبل اشاره شد، قیمت این پودر ها در مقایسه یا نمونه های خارجی بسیار ارزان تر است و چه بسا پودر ایرانی از نظر کارایی شاید بالاتر نیز باشند.

قیمت این محصول بسته به نوع بسته بندی و وزن آن نیز دارد. در اغلب بسته های به صورت 1000 گرمی می باشند که قیمتی مخصوص به خود را دارند و معمولا برای مصارف خانگی خریداری می شوند.

اما این محصول در بسته بندی های بزرگ تر و یا به صورت فله نیز به فروش می رسد که معمولا بیمارستان ها، هتل ها، خشکشویی ها و … خریداران این نوع هستند و قیمتی متفاوت خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات دقیق تر از لیست قیمت پودر لباسشویی ایرانی می توانید به مرکز فروش آنلاین آن رجوع کنید و از جدید ترین قیمت ها مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما