مرکز پخش مایع دستشویی عروسکی

مایع دستشویی عروسکی تمیز کننده ای است که بعد از کثیف شدن دست ها و بیرون آمدن از دستشویی از آن استفاده می شود. طبق تحقیقات، بازار خرید این نوع محصول زیاد است و متقاضیان آن را در انواع مختلف کوچک و بزرگ با جنس و کیفیت های مختلف در تولیدی ها و یا نمایندگی ها و همچنین فروشگاه های شهر تهیه و استفاده می کنند، تولید کنندگان مایع دستشویی این محصول را با قیمت عمده و به صورت عمده نیز به فروش می رسانند.

قیمت استثنایی مایع دستشویی سبب شده است که افراد زیادی به دنبال تهیه ی آن باشند. مرکز فروش مایع دستشویی این محصول را در مدل های مختلفی ساخته است. قیمت روز مایع دستشویی در این مجموعه بسیار ارزان است. عرضه مستقیم مایع دستشویی در این مجموعه امکان دارد

مرکز پخش مایع دستشویی عروسکی

اطلاعات کلی درباره مایع دستشویی عروسکی

اطلاعات کلی درباره مایع دستشویی عروسکی با توجه به این که دست ها در طول روز با تمامی سطوح برخورد دارند و میکروب ها و ویروس های فراوانی را به خود جذب می کند شست و شوی آن‌ ها بسیار مهم و ضروری است چرا که دست ها عامل ورود بیماری های بسیاری از طریق پوست دهان و بینی و حتی چشم‌ها می‌شود به همین خاطر باید دست‌ ها با مایع دستشویی با کیفیت شسته شوند کیفیت مایع دستشویی به موارد بسیاری بستگی دارد از جمله موارد قابل اشاره می ‌توان به آسیب نرساندن به پوست دست اشاره کرد، همچنین قدرت پاک کنندگی بسیار مناسب آن ،همچنین قیمت مناسب آن.سازگار با پوست دستتان باشد. سازگاری صابون مایع با پوست هم بسیار مهم است. اگر صابون پوست را خشک و آسیب‌پذیر کند قطعا باید آن را سریع کنار گذاشت و مصرفش را متوقف کرد.

پوست هر کس ویژگی‌هایی دارد که با شناخت آن و کمی آزمون و خطا می‌تواند به بهترین صابون مایع برای آن برسد. اما بدیهی است که خرید مایع دستشویی با عطری تند و رنگی به‌شدت غلیظ و مصنوعی احتمالا به پوست دست آسیب می‌رساند. چرا؟ به دلیل اینکه برای اضافه‌کردن رنگ و بویی اغراق‌شده به مایع دستشویی باید از مواد مصنوعی استفاده شود و این مواد مصنوعی هم معمولا پوست را خشک و زبر می‌کنند.

خرید صابون‌های مایعی با رنگ‌های مصنوعی و موادی مانند پارابن در ترکیبات‌شان توصیه نمی‌شود. وجود برخی مواد مانند آلوئه‌ورا، روغن زیتون باعث نرمی پوست می‌شود. پس قبل از خرید مایع دستشویی یادتان باشد که حتما روی آن را بخوانید و ببینید مواد سازندهٔ آن شامل چیست.ا اگر ریه‌های‌تان ضعیف است یا بنا به هر دلیل دیگری از بوی تند عطر اذیت می‌شوید، نباید در هنگام خرید مایع دستشویی به سراغ گزینه‌هایی بروید که بو و رایحه‌ای به‌شدت تند دارند. بهتر است به دنبال خرید مواردی باشید که فاقد بو هستند یا بویی ملایم دارند.

موضوع سلیقه هم نکته دیگری است که نباید از یادتان برود. شاید شما دوست داشته باشید که محصولات بهداشتی مصرفی‌تان دارای بو و رایحه باشند اما اگر دقت نکنید و صابون مایعی را بخرید که بویش برای‌تان ناخوشایند است و آن را نمی‌پسندید، در هنگام مصرف اذیت خواهید شد. صابون‌های مایع علاوه بر مایع‌های معمولی به شکل ژِل و فوم هم در بازار عرضه می‌شوند. ژل‌ها دارای الکل در ترکیبات‌شان هستند و در بسیاری از کشورها طرفدار دارند. اما احساسی که از مصرف آنها به وجود می‌آید، کمی با مایع‌های دستشویی معمولی متفاوت است. یعنی این احساس بعد از مصرف‌شان وجود دارد که دست‌ها کاملا پاک نشده‌اند. (چون دست را بعدش آبکشی نمی‌کنیم.) ضمن اینکه پژوهش‌ها نشان می‌دهند که میزان توانایی ژل‌ها برای پاک‌کردن انواع میکروب تا حد زیادی به موادی که در آنها به کار رفته بستگی دارد و نمی‌توان همیشه از آنها به عنوان جایگزینی برای صابون مایع استفاده کرد.

سرعت خشک‌شدن صابون مایع از ژِل و فوم سریع‌تر است و کمتر روی پوست باقی می‌ماند و حالتی آزاردهنده ایجاد نمی‌کند. یعنی بعد از اینکه صابون را از روی دست‌های‌تان آب می‌کشید دیگر مشکل باقی‌ماندن صابون روی دست وجود نخواهد داشت. صابون‌های مایع در دستشویی نسبت به ژل و فوم، دستشویی را بیشتر کثیف می‌کنند. این مایع‌ها از دیسپانسر یا همان جای مایع دستشویی چکه می‌کنند و روی زمین می‌ریزند این قسمت کارشان بسیار آزاردهنده است. چون هم روی کاشی‌ها و کف زمین دستشویی لک به جای می‌گذارند و هم وقتی آب به آنها می‌خورد، کف به وجود می‌آورند و زمین را لیز می‌کنند.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی 1- یکی از مهمترین آنها برای ایجاد بهداشت فردی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از مایع دستشویی مرغوب جیبی می توان گام مهمی در سلامت خود و دیگران برداشت. این محصول به نوعی طراحی می شود که برای هر گونه پوست حساس مناسب بوده و موجب طراوت و نرمی پوست می شود، بیشتر مایع دستشویی ها برای پوست های خشک بسیار مناسب بوده و رطوبت طبیعی پوست را کاملا حفظ می کند.

همچنین دارای کف فراوان و قدرت پاک کنندگی بالا است که باعث می شود تا تمام آلودگی های روی سطح پوست کاملا رفع و از بین برود. PH بیشتر مایع دستشویی ها با PH طبیعی پوست سازگاری دارد و پوست را دچار هیچ گونه حساسیتی نمی کند و موجب طراوت و نرمی پوست می شود، چون برای ساخت آن از گلیسیرین استفاده می شود که این از ویژگی های مایع دستشویی مرغوب است. این محصولات با رنگ ها و انواع رایحه ها تولید می شود و همگی می توانند با سلیقه خود، محصولات مورد نظر را انتخاب و خریداری کرد. مایع دستشویی جیبی به دلیل داشتن خاصیت آنتی باکتریال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، باکتری ها به دلیل اینکه توسط چشم غیر مسلح دیده نمی شوند به راحتی قابل انتقال هستند و یکی از عوامل مهم انتقال باکتری از فردی به فرد دیگر می شوند، لذا می توانیم با تهیه این محصول این باکتری ها را از بین ببریم.

علاوه بر این ویژگی ها، با داشتن رایحه مطبوع و دلپذیر و بوی مناسب موجب افزایش نشاط می شود. این محصولات به راحتی قابل حمل ، نگهداری و استفاده است و همه جا و همیشه قابل استفاده می باشد. . به طور کلی می توان گفت که رعایت اصول استاندارد در تولید این محصول سبب بازدهی بالای آن و جلوگیری از مشکلات و آسیب های ناشی از مواد و ترکیبات شیمیایی درون آن است. بهترین مایع های تولید شده دستشویی با بهره گیری از ترکیبات گیاهی و ترکیبات شیمیایی مفید با از بین بردن انواع باکتری ها و ویروس توانسته است تا خدمات شایانی را به بهداشت فردی و اجتماعی کشور و سایر کشورهای دیگر خصوصا در ضد عفونی کردن دست ها داشته باشد.

برای پاکیزه کردن دست ها و ضد عفونی کردن آن در طول روزمره معمولا از مواد شوینده و ضدعفونی کننده و موادی که اثر از بین بردن و نابودی ویروس و میکروب را دارد استفاده می شود که یکی از آن مایع دستشویی است. مایع دست شویی ها علاوه بر پاکیزگی دست ها خواص ضدعفونی کردن را دارد و دست ها را در برابر میکروب و ویروس و چرک امن نگه می دارد.

آشنایی با مواد اولیه مایع دستشویی

آشنایی با مواد اولیه مایع دستشویی کسانی که پوست دست‌شان خشک است باید بیشتر از دیگران به فکر سلامت دست‌های‌شان باشند. یکی از موادی که حتما باید از صابون مورداستفادهٔ این افراد کسر شود، سدیم سولفات (SLS) است. این ماده در بیشتر صابون‌ها وجود دارد. چون باعث می‌شود تا بهتر کف کنند. اما سدیم سولفات پوست دست را به‌شدت خشک می‌کند و چربی طبیعی آن را از بین می‌برد.

پس در صورت داشتن مشکل خشکی پوست دست حتما روی محصولات بهداشتی را بخوانید و اگر حاوی SLS بودند، دورشان را خط بکشید. به جای آن به دنبال صابون‌ها و کرم‌هایی باشید که کار آب‌رسانی به پوست را انجام می‌دهند و نمی‌گذارند تا خشکی پوست‌تان دوچندان و دست‌تان خشک و زخمی شود. وجود الکل در شوینده‌ها هم پوست دست را خشک می‌کند. الکل می‌تواند احتمال مرگ سلول‌های پوست را تا ۲۰ درصد افزایش دهد. پس اگر از مایعی حاوی الکل هم استفاده کنید، خشکی و ناراحتی پوستی‌تان بیشتر خواهد شد.

عوامل مختلفی می توانند برای یک مایع دست شویی وجود داشته باشند که آن را به یک شوینده مناسب برای دست ها تبدیل کنند. تعدادی از این عوامل (مانند غلظت بالا، کف زیاد، پاک کنندگی مناسب) واقعا تاثیرگذار هستند و بعضی از این عوامل (مانند رایحه و شکل ظاهری و …) تاثیر کمتری دارند.کیفیت یک مایع دستشویی به پارامترهای مختلفی بر می گردد؛ از مقدار غلظت، کف و … گرفته تا بحث های مربوط به سلامتی پوست. مثال این مورد هم اینست که: برای خیلی ها پیش آمده که یک مایع دستشویی خرید کردند و بعد از استفاده از آن بدون دستکش، دچار سوزش در دست شدند! دلیل این امر هم اینست که میزان پی اچ (PH) مایع ظرف شویی باید صفر یا اصطلاحا خنثی باشد تا باعث سوزش و یا خارش پوست نگردد.

فرمول ویژه مایع دستشویی چیست؟

فرمول ویژه مایع دستشویی چیست؟ این مایع غلیظ و با صرفه می باشد و از قدرت كف كنندگی زیادی برخوردار است و در بسته بندی های نیم، یک، سه و چهار لیتری در بازار عرضه گردیده است كه جهت مصارف خانگی، اداری، رستوران ها، تالارها، هتل ها، سالن های غذاخوری و… مناسب می باشد. انتخاب و خرید یک مایع ظرفشویی بر اساس قیمت واقعا منطقی نیست و باید به کیفیت آنها نیز توجه کرد. شاید بتوان برای خرید برخی اجناس را گفت که قیمت بر همه چی اولویت دارد اما برای شوینده هایی که خصوصا مستقیم با پوست دست سر و کار دارند این قضیه درست نیست.

پیشنهاد می گردد چنانچه می خواهید یک مایع دست شویی بخرید،حتما به ترکیبات و مشخصه های آن توجه کنید و صرفا به قیمت این محصول توجه نکنید؛ قیمت کمتر به شما خدمات بهتر نمی دهد. فروش عمده اینترنتی مایع دستشویی ارزان قیمت به شکل کلی انجام می شود که برای خریداران این محصول قیمت های مناسبی نیز در سایت در نظر گرفته شده است که می توان گفت به صرفه ی اقتصادی دو طرف می باشند.خرید عمده مایع دستشویی ارزان قیمت به ویژه برای صادرکنندگانی که قصد صادرات به افغانستان و پاکستان را دارند، از طریق سایت شوینده ها انجام می شود. کشور همسایه پاکستان، با جمعیت ۲۰۰ میلیون نفر یک بازار صادراتی بسیار خوب برای کشور به حساب می آید.

ضدعفونی دست با مایع دستشویی قوی

ضدعفونی دست با مایع دستشویی قوی مایع دستشویی باید غلیظ و با صرفه باشد.مایع دستشویی بخاطر کاربرد الکترولیت ها و سورفکتانت ها و آلکانول آمیدها، باید غلظت زیادی داشته باشد. • مایع دستشویی باید قدرت کف کنندگی زیادی داشته باشد.بخاطر کاربرد مواد پایدار کننده کف و زیاد کننده غلظت، مانند آلکانول آمیدها، کف تشکیل شده، پایدار می باشد. • مایع دستشویی باید خاصیت pH خنثی داشته باشد و باعث سوزش پوست دست نشود.pH مایع دستشویی خنثی می باشد و بخاطر وجود سورفکتانت آمفوتریک، باعث کاهش حساسیت پوستی می شود. • مایع دستشویی باید به راحتی با آب کشی ظروف پاک شود. کف تولید شده روی ظروف باید به آسانی پاک گردد.

• مایع دستشویی دارای رایحه خوش است که هنگام مصرف متصاعد می شود. به همین علت در هنگام مصرف مایع دستشویی، احساس خوبی برای فرد مصرف کننده ایجاد می شود. مایع دستشویی با رفتن با قدرت کف زایی و پاک کنندگی فراوان به راحتی ظروف را تمیز و پاک می کند. این مایع بارفتن در مقادیر مختلف متناسب با هر نوع نیازی طراحی شده است. مایع بارفتن با قدرت پاک كنندگی فراوان، تمام ظروف آشپزخانه را پاک می گرداند.

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع دستشویی

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع دستشویی مایع دستشویی خوب و جیبی با حمل آسان و سبک آن و در هر زمانی که فرد به آن نیاز داشت به نحو احسن چرک و کثیفی را از روی دست پاک و ضد عفونی میکند تا فرد دچار مشکلات میکروبی نشود چون امروزه یکی از مهمترین عامل انتقال میکروب ها و ویروس ها، تجمع بیماری ها روی دست است که فرد می تواند با شستن مکرر دست ها در طول روزمره دست خود را ضد عفونی کند. مایعی شوینده می باشد که جهت شستشوی دست کاربرد دارد.

مایع دستشویی ماده ای مولد کف می باشد که برای حذف چربی ها و بقایای مواد غذایی از سطح ظروف طراحی گردیده ‌است. نوع دیگری از مایع دستشویی برای شستوی ظروف در ماشین دستشویی استفاده می شود.مناسب ترین مایع دستشویی باید دارای ویژگی های زیر باشد : • این مایع باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد.بخاطر کاربرد مخلوطی از سورفکتانت های آنیونیک، نانیونیک و آمفوتریک در فرمول شیمیایی مایع دستشویی چربی ها و چرک ها سریع و کامل از روی سطوح پاک می شوند

مرکز خرید ارزانترین مایع دستشویی عروسکی

مرکز خرید ارزانترین مایع دستشویی عروسکی

این در حالی ست که در کشورمان تولید مواد دستشویی عمده محصولات باکیفیت و بسته بندی های استاندارد برای صادرات داریم.خالی بودن قفسه های فروشگاه های این کشور از محصولات ایرانی بی نهایت عجیب به نظر می رسد.خرید مایع دستشویی ارزان قیمت همواره مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است.خرید مستقیم مایع دستشویی با تخفیفات فرآوانی برای مشتریان خارج کشور مورد توجه قرار گرفته است.

فروش ویژه مایع دستشویی در این مجموعه به راحتی صورت می گیرد و مثل زمان های گذشته دشوار نیست. تولید کنندگان مایع دستشویی این محصول را در مدل های مختلفی در اختیار همه قرار داده اند. عرضه کنندگان مایع دستشویی این محصول را در مدل های مختلفی در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما