مرکز پخش مایع دستشویی کوچک

برای پاکیزگی و زدودن کثیقی ها از قدیم تا کنون از مواد مختلفی استفاده می شود. درقدیم از خاک و یا ترکیبات چربی و خاکستر استفاده میشده و بعد ها دانشمندان ترکیبات جدیدی کشف کردند که منجر به ساخت صابون شد. امروزه صابون ها به شکل های مختلف جامد و مایع متناسب با نیاز ها ساخته می شوند که شکل متدوال و رایج آن امروزه به شکل مایع است که مایع دستشویی کوچک باتوجه به اینکه جای کمی می گیرد برای استفاده مناسب ترین نوع آن است.

مرکز پخش مایع دستشویی کوچک

بررسی کیفیت مایع دستشویی کوچک

بررسی کیفیت مایع دستشویی کوچک شستشوی دست ها برای حفظ سلامت ما و کاهش آلودگی ها از آنجا که حائز اهمیت است برای خرید مایع دستشویی مرغوب باید نکاتی را در مورد کیفیت مایع دستشویی کوچک بدانیم.
یک مایع دستویی باکیفیت باید ویژگی هایی از جمله رنک، بو، قیمت، قدرت تمیز کنندگی و… را دارا باشد.

  1. میزان قدرت تمیزکنندگی مایع دستشویی
    مهم ترین مسعله ای که می توان از یک مایع دستشویی انتظار داشت قدرت پاک کنندگی آن برای ازیبن بردن آلودگی ها و چربی ها از دست با کمترین مقدار ممکن می باشد دراینصورت در مصرف آن صرفه جویی قابل توجهی انجام خواهد شد.
  2. خشک نکردن پوست دست و سازگاری با تمامی پوست ها
    مایع دستشویی علاوه بر قدرت پاکنندگی باید شامل ترکیباتی باشد که پوست دست در حین مداوم شستشو دچار خشکی و کم آبی نشود و ما کمترین نیاز را به کرم مرطوب کننده برای نرم شدن پوست داشته باشیم.
    استفاده از محصولاتی که دارای رنگ و بوی مصنوعی و اغراق آمیز هستند وموادی مانند پارابن دارند اصلا توصیه نمی شود چون به شدت به پوست دست آسیب وارد می کنند ولی برخی از محصولاتی که دارای روغن زیتون و گلیسرین هستند باعث نرمی دست ها می شوند.
  3. بو و رایحه مایع دستشویی‌‌
    داشتن بو و رایحه خوب بعد از شستن دست ها می تواند حس تمییزی و طراوت را القا کند و کسی مطمعنا ترغیب به استفاده از مایعی با بوی نامطلوب نیست.
    ولی باید به این نکته توجه داشت که نباید از رایحه های بسیار تند استفاده شود زیرا به شدت برای ریه ها به خصوص کسانیکه ریه های ضعیفی دارند مضر است و همچنین باید سلایق مختلف مشتری ها را در نظر گرفت.
  4. قیمت مناسب مایع دستشویی
    مایع دستشویی از پرمصرف ترین مواد مورد استفاده در منازل و امکان دیگر است پس باید دارای قیمت مطلوب و مناسب باشد.
  5. رنگ بندی و شکل ظروف مایع دستشویی کوچک
    همه خواهان زیبایی هستیم بنابراین بسته بندی های محصولات باید شکیل و خلاقانه باشد و از آنجا که هرکدام از ما به رنگ های خاصی علاقه بیشتری داریم رنگ بندی محصولات این اجازه را با ما می دهد که مایع دستشویی دلخواه خود را انتخاب کنیم والبته بسته بندی یک محصول با کیفیت از موادی باید باشد که قابل بازیافت باشد تا آسیب کمتری به طبعت و محیط زیست وارد کند.
    همچین ظرف مایع دستشویی علاوه بر شکل ظاهری باید کاربردی بوده و به نحوی طراحی شده باشد که بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده کرد.
    ما اینجا سعی کردیم که مهم ترین نکات را برای خرید مایع دستشویی مرغوب عنوان کنیم پس هنگام خرید باید به این نکات توجه داشت.

بعضی ازمواد و اسانس های استفاده شده در مایع دستشویی ممکن اس حساسیت زا باشد و به پوست دست آسیب برساند که شرکت ما این نکته رو مورد توجه قرار داده تا محصولی سازگار با تمامی پوست ها به مردم اراعه بدهد.

مزایای استفاده از مایع دستشویی کوچک

مزایای استفاده از مایع دستشویی کوچک از مزایا استفاده از مایع دستشویی کوچک میتوان ب دو مورد مهم اشاره کرد: جاگیر نبودن و قیمت ارزان آن
همه مردم وقتی قصد سفر به نقاط مختلف را دارند یا در حالت کلی برای استفاده روزمره سعی میکنند از ابعاد کوچک بسته بندی های مایع دستشویی استفاده کنند زیرا هم جای کمتری اشغال می کنند هم به نسبت سبک بودن حمل آن ها آسانتر خواهد بود .
و از مزایای دیگر مایع ظرف شویی کوچک این است که میزان قیمت آن بسیار پایین بوده و برای استفاده روزمره بسیار مناسب می باشد.
از ویژگی های این محصول می توان به بسته بندی شکیل آن، استفاده از مواد اولیه مرغوب، مواد سازگار با محیط اشاره کرد.
این محصولات از رایحه و بوی بسیار دلپذیر، نرم کنندگی دست، و قدرت تمییز کنندگی بسیار خوبی برخوردارند که آن را متمایز از سایر محصولات کرده است.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

  1. مواد اولیه مرغوب
    اولین نکته ای که در کیفیتت یک مایع دستشویی خوش رایحه می توان در نظر گرفت موادی است ک در ساخت آن به کار رفته است تولید کنندگان مایع دستشویی باید به این نکته توجه داشته باشند که در تولید مایع دستشویی کوچک باید از مواد طبیعی ،تازه و مرغوب استفاده شود زیرا در غیر اینصورت نتیجه مطلوب و دلخواه را از محصول نخواهیم داشت.
    عواملی مثل کف نکردن مایع دستشویی یا قدرت ضعیف در پاک کنندگی از نشانه های مواد اولیه نامرغوب است. پس استفاده از مواد تازه و با کیفیت بر کیفت محصول تاثیر مستقیمی دارد.
  2. استفاده از آنزیم ها با پاک کنندگی بالا
    از دیگر عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی میتوان به فرمول ها و ترکیبات استفاده شده در آن ها اشاره کرد که با استفاده از آنزیم هایی که قدرت پاک کنندگی بالایی دارند کیفیت محصول بالا رفته و باعث رضایت مشتریان خواهد شد.
  3. آب
    آب از ترکیبات مهم و اصلی مایع دستشویی می باشد و قسمت عمده مایع دستشویی را آب تشکیل می دهد بنابراین هرچه آب استفاده شده با کیفیت تر باشد محصول نهایی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  4. دستگاه ها ی مورد استفاده برای تولید
    هرچه دستگاه هایی که برای تولید مایع استفاده می شود از تکنولوژی روز برخوردار و هرچه پیشرفته تر باشند محصول باکیفیت تری تولید خواهیم داشت
    و اما در آخر استفاده از فرمولاسیون ها ی جدید و متخصصان مجرب در این زمینه باعث تولید بهترین محصول با بهترین کیفیت خواهد شد.

مهمترین مواد اولیه مایع دستشویی

مهمترین مواد اولیه مایع دستشویی از آنجا که میدانیم تاریخچه تولید مواد شوینده به صابون باز می گردد که تاریخچه ساخت صابون مربوط به 2800 سال قبل از میلاد است.
صابون از مخلوط آب،روغن های مختلف و نمک های قلیایی به وجود آمده است و اولین بار صابون مایع در قرن 19 ساخته شد.
تفاوت عمده مایع دستشویی و صابون ها استفاده ازسورفاکتانت یا مخلوطی از آن ها می باشد که خاصیت پاک کنندگی و کف کنندگی بالا به محصول می دهد به اینصورت که سورفاکتانت ها دارای دو بخش مجزا با عملکردهای متفاوت هستند که یک بخش آن با آب مخلوط ده و به نوعی آب دوست است و قسمت دیگر آن که آب گریز است چربی ها و کثیفی ها را در خخود حل کرده و باعث میشود چربی ها و کثیفی ها به سادگی با آب مخلوط شوند.
سورفاکتانت ها به نوعی آلکیل بنزن سولفونات می باشند که همان ترکیبات شبیه به صابون هستند ولی قدرت محلول بودن آن ها در آب بیشتر می باشد و همینطور مایع دستشویی با شکستن آلودگی ها و چربی های بزرگ به ذره های کوچکتر سبب حل شدن آن ها با آب توسط سورفاکتانت ها می شود.
در ساخت مایع های دستشویی عمدتا از روغن گلیسرین استفاده میشود که البته از روغن ها اساسی دیگری نیز مانند روغن درخت چای ،گل یاس و غیره نیز استفاده می کنند.
مایع عای دستشویی می توانند ph های متفاوتی داشته باشندممکن است خنثی، کمی اسیدی یا قلیایی باشد.
فرمول تمام مایع های دستشویی یکی است اما استفاده از مواد دیگر در آن میتواند کیفیت نن را بالا یا پایین ببرد پس اصلی ترین مواد سازنده مایع های دستشویی آب، نمک، روغن و سورفاکتانت (آلکیل بنزن) می باشد.
هم جنین از مهمترین مواد می توان به تگزاپون، بتایین، لورامید و انواع اسانس ها و رنک ها اشاره کرد.

از بین رفتن ویروس ها با مایع دستشویی

از بین رفتن ویروس ها با مایع دستشویی مهم ترین دغدغه امروزه مردم رهایی از کثیفی ها، آلودگی، ویروس ها وعوامل بیماری زا می باشد و از آنجا که می دانیم دست ها مهم ترین عامل انتقال ویروسها می باشند که بهترین راه ممکن برای مقابله با آن هاشستشوی مداوم دست با آب و مایع دستشویی است که اسفاده از مایع دستشویی کوچک میتواند بهترین نوع آن باشد تا همیشه با خود همراه داشته باشیم.

معمولا ویروس ها داری پوششی از چربی هستند که وقتی شما دست هایتان را فقط با آب خالی میشویید آب فقط از سطح آن ها حرکت کرده و ویروس ها از دست شما جدا نمیشود زیرا چربی در آب حل نمی شود همانطور که در کتاب علوم خوانده ایم اگر شما مقداری روغن را به آب اضافه کنید روغن روی آب می ماند و حل نمیشود پس ویروس ها هم دقیقا همین رفتار را از خود نشان می دهند.
اما وقتی دستان خود را با مایع دستشویی و آب بشوییم همانطور که در بالا گفته شد مایع دسشویی با توجه به خاصیت دوطرفه ای که دارد یک سمت آن آب را جذب میکند و طرف دیگر آن چربی را به خود جذب کرده و در خود حل می کند و از بین می برد.
اما به هم زدن سریع دست ها و آب کشی آن باعث از بین رفتن تمام ویروس ها نمیشود بنابراین نحوه شستن دست ها در زیر توضیح داده شده است:

  1. دست ها را کاملا با آب خیس کنید.
  2. به مقادر کافی از مایع از ستفاده کنید به طوری که کف تمام دستان را بپوشاند.
  3. تمام سطوح دست شامل سطح و پشت دست، لابه لای انگشت ها و زیر ناخن ها را حداقل به مدت بیست ثانیه بهم بمالید.
  4. سپس دست ها را به طور کامل آبکشی کنید و سپس با یک حوله و یا دستمال تمییز خشک کنید.

بسیاری از بیمارهای مهم از طریق دست های کثیف از فردی به فرد دیگر منتقل میشود که از این بیماری ها می توان به بیماری دستگاه گوارش، کرونا، دستگاه تنفس اشاره کرد که شستن دست ها با مایع دستشویی می تواند از ابتلاع به بیماری هایی که از طریق ویروس و باکتری ها انتقال می یابند جلوگیری کند.
چند نمونه از شرایطی که دست ها را به شدت توصیه میشود بشویید بیان می کنیم:

  1. بعداز استفاده از سرویس بهداشتی
  2. بعد از دست زدن به کیسه زباله
  3. بعد از آمدن از بیرون
  4. قبل و بعد از پخت و پز
  5. بعد از دست زدن به گوشی تلفن همراه
  6. بعد از دست زدن حیوانات
  7. هنگام دست زدن به محل زخم برای جلوگیری از عفونت
  8. و …

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع دستشویی

عوامل موثر بر قیمت نهایی مایع دستشویی باتوجه به اینکه امروزه مایع دستشویی به صورت وفور استفاده میشود به این سبب بازار خرید مایع دستشویی بسار گرم است اما در این میان باید دقت شود که بهترین نوع آن را با مناسب ترین قیمت انتخاب کرد.
اما عواملی که در نهایت بر قیمت مایع دستشویی اثر می گذارند کیفت آن، حجم آن و وعواملی از این دست می باشد.
همانطور که در بالا اشاره کردیم کیفیت مایع دستشویی از جمله قدرت پاک کنندگی، کف کنندگی معقول، خشک نکردن پوست، مواد اولیه مورد استفاده و غیره قیمت نهایی محصول را متناسب با بالا بودن یا پایین بودن آن مشخص میکند.
و در نهایت ابعاد مایع دستشویی میتواند بر قیمت آن تاثیر دارد که مایع دستشویی کوچک با ابعاد مناسب و قابل قبولی که دارد می تواند مناسب ترین قیمت را فراهم کند.
مایع دستشویی کوچک با بهترین کیفیت و ابعاد ممکن بهترین مرجع خرید مایع دستشویی ارزان است که رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

مرکز خرید مایع دستشویی ارزان قیمت

مرکز خرید مایع دستشویی ارزان قیمت امروزه باتوجه به وضعیت بد اقتصادی حاکم بر کشور و اینکه قدرت خرید مردم کاهش یافته است همگی به دنبال کالاهایی با قیمت مناسب و باکیفیت هستند تا میان درامد و هزینه های خود تعادل برقرار کنند که مایع دستشویی نیز از این قاعده مستثنا نیست.
مصرف کنندگان خواهان مایع دستشویی با کیفیت و قیمتی ارزان و به صرفه هستند که مرکز توزیع مایع دستشویی ما این امکان را با تولید مایع دستشویی کوچک که قیمتی بسیار مناسب و ارزان دارد برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.
علاوه بر این ها شرکت ما که مایع دستشویی کوچک را به تعداد زیاد تولید می نماید از این رو قصد دارد محصولات منحصر به فرد خود را به صورت عمده به مشتریان عرضه کند.
از آن جایی که محصولات ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همه روزه به فروش می رسد شرکت ما با استناد به این موضوع و تقاضای خریداران این محصولات که دارای ابعاد کوچک هستند را به صورت عمده تولید و به فروش می رساند.
همانطور که می دانید فروش عمده و خرید مستقیم از مرکز توزیع مایع دستشویی به صرفه تر و بسیار ارزان تر خواهد بود همچنین برای مکان هایی مانند هتل ها، رستوران ها ، ادارات ، بیمارستان ها ، مراکز فروش و مکان هایی از این قبیل که نیاز روزانه و بیشتری دارند این نوع خرید بسیار مناسب خواهد بود.

شرکت ما با فروش استثنایی مایع دستشویی کوچک به صورت عمده توانسته کمک شایانی به کاهش هزینه ها برای مشتریان عزیز کند و رضایت مشتریان را در سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما