مرکز پخش پودر دستی کیلویی

مرکز پخش پودر دستی کیلویی با ارائه معروف ترین و با کیفیت ترین برندها توانسته نیازهای داخلی کشور به این محصول را برطرف سازد. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان، انواع پودر دستی مرغوب ایرانی و خارجی را با قیمتهای مناسب و در بسته بندیهای گوناگون از طریق همین سایت اینترنتی ارائه می نماید.

 

با توجه به این نکات، خریداران گرامی می توانند با مراجعه به این سامانه، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و آنها را در منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

 

 

مرکز پخش پودر دستی کیلویی

اطلاعاتی درباره انواع پودر دستی

استفاده از مواد شوینده که قادر به پاک کردن آلودگی و چربی از انواع لباس و پارچه باشد، دارای پیشینه ای بسیار طولانی در زندگی انسان می باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات جدید با کارایی بیشتر توسط شرکت های تولیدکننده تهیه شده و جهت مصرف عموم به بازار عرضه می گردند. یکی از پرکاربردترین انواع این مواد، پودر دستی لباس می باشد که حاوی ترکیباتی مانند لیپاز، میلاپاز، سدیم کربنات، سود خشک، سولفات و اسانس خوشبو کننده است.

 

با توجه به افزایش سرانه استفاده این ماده شوینده در کشورمان، مراکز متعددی در زمینه تولید پودر جدید و مرغوب آن به فعالیت می پردازند. این محصول پرفروش از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین علت توانسته جایگاه مطلوبی در بازار محصولات شوینده و بهداشتی بدست آورد.

 

 

در این مطلب قصد داریم به معرفی دیگر ویژگی های این محصول و مزیت های استفاده از آن بپردازیم:

  1. از آنجایی که این محصول حاوی میلاپاز و لیپاز می باشد، این امکان را فراهم می آورد که با استفاده از آن بتوان، آلودگی روی پارچه و لباس را مرتفع کرد.
  2. این آنزیم ها پس از ترکیب شدن با آب، به ایجاد کف بسیار زیاد پرداخته و هنگام شسته شدن لباس، کثیفی و چربی های آن را از بین می برند.
  3. یکی از ویژگیهای قابل توجه این ماده شوینده، جلوگیری از پوسیده شدن پارچه و همچنین افزایش درخشندگی آنها می باشد که باعث حفظ کیفیت لباس خواهد شد.
  4. از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این محصول می توان به پدید آمدن بوی خوش در پارچه ها و لباس ها بعد از شسته شدن اشاره کرد.

 

پیشنهاد می کنیم با توجه به نکات ذکر شده در صورتی که لکه های روی لباس و پارچه با استفاده از ماشین لباسشویی مرتفع نشدند با تهیه پودر لباسشویی دستی به برطرف کردن آنها بپردازید.

 

 

اطلاعاتی درباره انواع پودر دستی

قیمت روز پودر دستی کیلویی

برای اطلاع از قیمت روز پودر دستی کیلویی می توانید با مراجعه به همین سایت اینترنتی، به این مهم دست یابید. این مجموعه با بهره بردن از تجربه سالیان متمادی فعالیت در این عرصه، اقدام به عرضه مستقیم و بی واسطه بهترین انواع این محصولات با قیمت ارزان می نماید. به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی از داخل و خارج از کشور برای تهیه این مواد شوینده، به این سایت اینترنتی مراجعه می نمایند.

 

 

قیمت روز پودر دستی کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما