مرکز پخش پودر ماشین لباسشویی دستی

پودر ماشین لباسشویی بهترین انتخاب برای شست و شوی لباس ها و پارچه ها می باشد. این محصول در دو مدل دستی و مخصوص ماشین لباسشویی تولید می شود. مرکز پخش پودر ماشین لباسشویی دستی، این محصول را در بسته بندی های بزرگ و چند کیلوگرمی به مشتریان ارائه می کند. این مرکز برای محصولات خود قیمت منصفانه ای در نظر می گیرد تا رضایت خریداران و مشتریان را جلب نماید. 

مرکز پخش پودر ماشین لباسشویی دستی

تفاوت پودر ماشین لباسشویی و دستی چیست؟

تفاوت پودر ماشین لباسشویی و دستی چیست؟

پودر ماشین لباسشویی و پودر دستی هر دو دارای آنزیم های مخصوصی هستند که برای شست و شوی لباس ها به کار می روند. پایه اصلی این دو پودر یکسان می باشد اما در برخی از آنزیم ها با یک دیگر متفاوت هستند. 

  • از آن جا که پوست دست بسیار حساس می باشد، بنابراین باید آنزیم های پودر لباسشویی دستی در عین قوی بودن و پاکسازی لباس ها، به پوست دست آسیب ترسانند و باعث ایجاد حساسیت نشوند‌. 
  • پودر دستی بیشتر از پودر لباسشویی کف می کند. در صورتی که مشتریان پودر دستی را در ماشین لباسشویی استفاده کنند، ممکن است کف آن از دستگاه بیرون بریزد. 
  • به طور معمول پودر دستی نسبت به پودر ماشینی رنگ سفید تری دارد. پودر ماشینی به دلیل داشتن آنزیم های بیشتر، آبی رنگ است. 
  • استفاده از پودر ماشینی البسه را تمیز تر و درخشان تر می کند. 
  • هر دو این پودر ها محلول در آب هستند. اما پودر دستی بیشتر در آب حل می شود و از همین جهت بیشتر کف می کند. 
  • پودر ماشینی هم در آب سرد و هم در آب گرم به یک میزان حلالیت دارد. بنابراین به راحتی در دستگاه کف می کند و لباس ها را به خوبی می شوید. اما پودر دستی بیشتر در آب گرم حل می شود و حلالیت دارد. 

خرید پودر ماشین لباسشویی دستی

خرید پودر ماشین لباسشویی دستی

خرید پودر لباسشویی دستی به راحتی از طریق این سایت امکان پذیر است. مشتریان می توانند این پودر را به صورت عمده و یا جزئی از این سایت سفارش دهند و در هر نقطه از کشور که حضور دارند آن را دریافت نمایند. 

در برخی از موارد پودر های لباسشویی در بسته بندی های بزرگتر قرار دارند. خرید این بسته ها از نظر اقتصادی برای مصرف کنندگان بسیار ارزان تر و به صرفه تر می باشد. 

خرید عمده پودر انتخاب بسیار مناسبی برای مراکز بیمارستانی، هتل ها، اتوشویی ها و..‌ است. این مراکز معمولا میزان مصرف زیادی از پودر را دارند. بنابراین بهتر است تا این محصول را به صورت کلی تهیه کنند تا علاوه بر پوشش دهی طولانی مدت نیاز خود، در هزینه های مالی نیز صرفه جویی نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما