مشاوره فروش پودر لباسشویی 20 کیلویی بدون آنزیم

سریعترین و مطمئن ترین راه برای بررسی قیمت پودر لباسشویی 20 کیلویی تماس با مشاوره فروش یک شرکت عرضه مستقیم است. اما همچنین باید توجه داشت که اگر می خواهید این محصولات شوینده بدون آنزیم را با هزینه کمتر و قیمت بهتری خریداری کنید، باید مواد تمیز کننده و لوازم بهداشتی را از طریق تولید کننده یا نماینده فروش مستقیم و به صورت عمده سفارش دهید.

مشاوره فروش پودر لباسشویی 20 کیلویی بدون آنزیم

میزان کلرید سدیم موجود در پودر لباسشویی

میزان کلرید سدیم موجود در پودر لباسشویی مواد پرکننده شوینده موادی هستند که به مواد شوینده اضافه می شوند تا خصوصیات و خصوصیات فیزیکی آنها را تغییر دهند. هدف از افزودن مواد پرکننده به مواد شوینده، مایع سازی مواد شوینده یا تبدیل مواد شوینده مایع به صورت پودر است. به طور کلی مواد پرکننده اجزای عمده در مواد شوینده مختلف با نقش اصلی آنها در اصلاح و تغییر خصوصیات فیزیکی مواد هستند.

ما همچنین می توانیم مواد پرکننده مواد شوینده را به عنوان افزودنیهایی اضافه کنیم که می توانند در مواد شوینده اضافه شوند (همراه با سفید کننده ها، فعال کننده های سفید کننده، مواد ضد استاتیک، نرم کننده های پارچه، مواد براق کننده نوری و عوامل ضد رسوب) برای بهبود عملکرد پاکسازی. مواد : مواد مختلفی که می توانند به عنوان مواد پرکننده در شوینده ها مورد استفاده قرار گیرند شامل موارد زیر است:

  • سولفات سدیم
  • سدیم کلرید
  • الکل ها
  • عوامل ضد کف

برای افزایش حلالیت ترکیبات و کاهش نقطه انجماد مخلوط، می توان الکلها را در مواد شوینده مایع اضافه کرد. افزودن عوامل ضد کف باعث کاهش تولید کف می شود و بدین ترتیب حضور مواد شوینده در فاضلاب کمتر مشهود می شود. از کلرید سدیم یا سولفات سدیم نیز می توان به عنوان ماده پرکننده استفاده کرد.

سولفات سدیم قیمت مقرون به صرفه ای دارد و خاصیت پاک کنندگی دارد، خصوصاً وقتی با ماده پاک کننده مخلوط شود. بازدارنده های خوردگی، مانند سیلیکات سدیم را می توان برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی اضافه کرد. به طور کلی محتوای معمول مواد پرکننده در مواد شوینده حدود 5-45٪ است.

تولید انبوه پودر لباسشویی 20 کیلویی ایرانی

تولید انبوه پودر لباسشویی 20 کیلویی ایرانی مراکز تولید انبوه پودر لباسشویی در شهرهای مختلف وجود دارد. یک اتفاق خوب در چند سال گذشته امکان سفارش آنلاین محصولات عمده شوینده به صورت آنلاین است. بنابراین خرید و انتخاب پودر دستی در بسته بندی های با حجم زیاد آسان تر می شود و می توانید مستقیماً آن را از تولید کننده خریداری کنید.

شرکت تولید کننده پودر لباسشویی کیلویی بهترین شرایط را برای خرید بهترین پودر لباسشویی از سراسر کشور به صورت کیلویی و در بسته بندی های بزرگ فراهم می کند. برای خرید با قیمت مناسب، لطفا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا یک متخصص بتواند به شما کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما