نمایندگی فروش پودر ماشینی کیلویی

نمایندگی فروش پودر های رختشویی ماشینی عرضه کننده بهترین این محصولات به مناطق مختلف هستند، عرضه کیلویی چه تاثیری در ارائه این محصولات خواهد داشت؟
پودر های رختشویی دارای انواعی مختلف هستند، بهترین بهترین این محصولات به روش هایی متعدد و متنوع در بازار ها عرضه می شوند تا در دسترس سایر مخاطبان قرار گیرند. نمایندگی های فروش پودر ماشینی عرضه کننده این محصولات به صورت کیلویی نیز می باشند.
در خرید و فروش های کیلویی پودر ماشینی بسته به اینکه محصول دارای چه نوعی از بسته بندی است، قیمت های عرضه متناسب تر و ارزان تر خواهد شد.

نمایندگی فروش بهترین پودرهای ماشین لباسشویی انواع مختلفی از برندهای درجه یک را به مشتریان عزیز معرفی می نماید.همزمان با پیشرفت تکنولوژی و اختراع ماشین لباسشویی از پودر شوینده ماشینی بیشتر استفاده می شود که برند های مختلفی دارد.

این ماده شوینده ترکیبات مختلفی دارد. پیشرفت روز افزون تکنولوژی باعث شده است تا انواع پودر های شستشو با قدرت پاک کنندگی بالا و قدرت آسیب رسانی کمتر به پوست، توسط کارشناسان این حوزه تولید و به عرضه ی انبوه برسد.

نمایندگی فروش پودر ماشینی کیلویی

آشنایی با انواع برندهای پودر ماشینی

آشنایی با انواع برندهای پودر ماشینی انواع برندهای پودر ماشینی بر اساس مایع یا جامد بودن در انواع مختلف ایرانی و خارجی طبقه بندی می شوند. این برند ها بر اساس کشور تولید کننده نیز تقسیم بندی می گردند پودر های نشینی چینی، آمریکایی، آلمانی، عربی، ایرانی، کره ای و غیره.

مثال های زیادی می توان از انواع این برند ها زد که در میان همه این ها پودرهای ماشینی ایرانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و در بین اکثر افراد آشنا هستند.

تولید کنندگان پودر لباسشویی را بشناسید پودر های لباسشویی در انواع مختلف توسط شرکت های تولیدی معتبر و کارخانه های سازنده در داخل کشور تولید می گردد.

این مواد شوینده بسیار باکیفیت بوده و هیچ گونه آسیبی به جنس پارچه لباس وارد نخواهد کرد. نمایندگی فروش و تولید پودر ماشین لباسشویی در تمامی استان ها در حال فعالیت می باشند و تمامی خدمات پشتیبانی و مشاوره ای را برای خریداران ارائه می نمایند.

یکی از تولیدات برتر مواد شوینده پودر لباسشویی می باشد. که بسیار پر فروش بوده و یک برند تجاری شناخته شده و معتبر در داخل می باشد. اکثر پودر های شستشوی تولیدی دارای کیفیت قابل قبولی بوده و می توانند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشند.

انتخاب مواد شوینده مناسب مهم است. وقتی از ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک با بار بالا استفاده می کنید ، به مواد شوینده ای نیاز دارید که کف بیشتری از آنچه برای ماشین بارگیری در جلو لازم است تولید کند.

ماشین لباسشویی بارگیری کننده جلو به فرمول مواد شوینده نیاز دارد که مخصوص تولید لجن کمتر از آنچه لودر بالا به آن نیاز دارد در عین اطمینان از تمیز بودن بی عیب و نقص، تولید شده است.

اگر ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک دارید، به مواد شوینده ای نیاز دارید که بیش از آنچه ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک نیاز دارد، لجن تولید کند. به همین دلیل استفاده از مواد شوینده مناسب برای دستگاهی که استفاده می کنید بسیار مهم است، بنابراین می توانید لباسشویی مورد نظر خود را بدست آورید.

:

مشخصات پودر ماشین لباسشویی

مشخصات پودر ماشین لباسشویی بر اساس برند، وزن بسته بندی شده، مواد تشکیل دخنده، خارجی یا ایرانی بودن، نوع قدرت پاک کنندگی، مناسب بودن برای کدام نوع پارچه، اجزای تشکیل دهنده و غیره مشخص می گردند.

اطلاعات مربوط به اجزای پودر لباسشویی:

ماده فعال سطح آنیونی (سورفاکتانت) که ماده اصلی شستشو است. به طور معمول روی کثیفی های بدون چربی کار می کند. پودر لباسشویی معمولی معمولاً شامل 10 تا 15 درصد است.

عامل فعال سطح غیر یونی (سورفاکتانت) یک ماده شستشوی همزمان است. این ماده بر روی از بین بردن آلودگی چربی و چربی است که نمی تواند توسط سورفاکتانت آنیونی حل شود. پودر لباسشویی معمولی معمولاً 5٪ را شامل می شود.

نرم کننده و سازنده آب. سازنده سازه ای است که نقش آن به حداکثر رساندن اثر عوامل فعال سطح است. این ماده با خنثی کردن تأثیر منفی که عمدتا نمک های کلسیم و منیزیم در آب می تواند بر روی سورفاکتانت ها داشته باشد ، کار می کند. پودر لباسشویی معمولی معمولاً شامل 20 تا 25 درصد است.

سازندگان سایر ویژگیهای مهم را برای فرمولاسیون به ارمغان می آورند. بعنوان مثال کربنات سدیم (معمولاً 12٪ تا 15٪) منبع محلول بودن فرمولاسیون در هنگام حل شدن در آب و در نتیجه خصوصیات شیمیایی آن است.

به همین ترتیب قلیا (معمولاً 3٪ تا 5٪) ، به لطف PH بالا، به خاک چرب حمله کرده و آن را تبدیل شیمیایی می کند تا بتواند توسط سورفاکتانت غیر یونی حل شود. به حفظ PH قلیایی در آب کمک می کند. سدیم پلی کربوکسیلات (معمولاً 3.5٪ تا 5.5٪) مانع از رسوب نمک های معدنی می شود که باعث کاهش عدم ایجاد پارچه می شود.

رگولاتور فوم، تشکیل مقادیر مهم کف را هنگام شستشو محدود می کند که در غیر این صورت از اثرات مکانیکی شستشوی دستی یا دستگاهی که مقدار زیادی هوا در آب را در خود جای داده است ، ناشی خواهد شد. در محصولات تجاری وجود دارد.

جلوگیری از جابجایی مجدد لازم است تا در حین شستشو مقداری از آلودگی (خاک آلی و خاک معدنی) که به راحتی در رسوبات آب روی پارچه حل نمی شود، جلوگیری شود.

سفید کننده اکسیژن فعال به ویژه در فرآیند شستشوی سرد اجازه می دهد تا بدون تأثیر بر پارچه های رنگی ، اثر سفید کننده روی پارچه های سفید به دست آورد.

دوز توصیه شده: 75 گرم تا 100 گرم در هر بار شستشو (5 کیلوگرم لباسشویی) لیست کامل مواد تشکیل دهنده باید توسط مشخص کننده ها، همچنین مشخصات مواد اولیه، قابلیت ردیابی مواد و فرآیند تولید و روند تضمین کیفیت توسط تامین کننده مشخص شود.

از تأمین کنندگان بالقوه باید درخواست کرد فرمولاسیون و مشخصات محصولات خود از جمله بسته بندی را ارائه دهند. این باید به ارزیابی توانایی، سطح کیفیت محصولات و حرفه ای بودن عملکرد آنها کمک کند.

برخی مشخصات ممکن است متناسب با استانداردهای ملی و شرایط بازار محلی متفاوت باشد. برای موارد تهیه شده با منبع محلی، پیش شرط بررسی مقررات یا مشخصات ملی مربوطه است.

هرگونه تغییر مهم از استاندارد EIC باید توسط متخصص تأیید شود. مشخصات فنی پودر لباسشویی برای لباسشویی. این محصول باید در شرایط عادی استفاده ایمن باشد.

مزایای تهیه پودر ماشین لباسشویی کیلویی

مزایای تهیه پودر ماشین لباسشویی کیلویی از مزایای تهیه پودر ماشین لباسشویی کیلویی می توان به تولید انبوه آن، در دیترس قرار گرفتن بیشتر این پودر برای استفاده مردم، از بین بردن کثیفی ها، هدیه دادن پاکیزگی، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و جلوگیری از بسته بندی های کم تر و غیره می توان اشاره کرد.

فروش ویژه و شگفت انگیز انواع پودر لباسشویی کیلویی انواع پودر لباسشویی فله یا بسته بندی شده با کیفیت بالا و درجه یک در داخل کشور تولید می گردند که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

این کالا ها با تنوعی که دارند بسیار پرفروش و کاربردی هستند. این پودر با دارا بودن آنزیم های خاصی که در ترکیبات خود دارند بسیاری از چربی ها را نابود کرده و تمیزی لباس ها را با خود به همراه دارند.

امروزه در بازار شاهد پودر هایی با تنوع رنگ می باشیم که بسیار کارآمد هستند این پودر ها کیفیت لباس هارا حفظ کرده و برای انواع رنگ ها کاربرد دارند.

یکی از ویژگی های مهم این کالا اثر گذاری بسیار بالا می باشد به طوری که همچنان که کثیفی ها را از بین می برند باعث تثبیت رنگ لباس ها شده و به رنگ اولیه لباس آسیبی وارد نمی کنند.

این پودر ها با خاصیت حل شوندگی قوی خود به سرعت در آب حل شده و با چرخش ماشین در درون همه لباس ها قرار گرفته و تمام نقاط را پوشش می دهند و باعث پاکیزه شدن لباس ها می شوند. ب

سیاری از شرکت های تجاری و معتبر انواع پودر ها با کیفیت عالی و قیمت های مناسب را در سراسر کشور به طور عمده در دسترس تمامی فروشگاه ها و مراکز فروش این کالا قرار می دهند. سفارش و خرید پودر لباسشویی از طریق سایت های فروش این کالا نیز امکان پذیر می باشد. 

  خرید بصورت عمده از تولید کنندگان این پودر های با کیفیت بسیار مقرون به صرفه بوده و موجب کاهش برخی هزینه های اضافی می شود. صادرات پودر لباسشویی با توجه به کیفیت برتر این کالا و تایید شده توسط سازمان های نظارتی به بسیاری از کشور های خارجی در حال انجام می باشد.

آشنایی با اوزان مختلف پودر ماشین لباسشویی

پودر های ماشین لباسشویی بر اساس مایع یا پودر بودن دارای اوزان مختلف هستند که این وزن ها پر اندازه های مختلفی نظیر پانصد گرمی، ششصد گرمی، هفصد گرمی، هزار گرمی، یک کیلویی، دو کیلویی، سه کیلویی، چعار کیلویی، پنج کیلویی، شش کیلویی، هفت کبلویی، هشت کیلویی، نه کیلویی، ده کیلویی، یازده کیلویی، دوازده کیلویی، سیزده کیلویی، چهارده کیلویی، پانزده کیلویی و همچنین تا بیست کیلویی بسته بندی می گردند.

برای ماشین لباسشویی پودر بهتره یا مایع؟

برای ماشین لباسشویی پودر بهتره یا مایع؟ تفاوت بین انواع شوینده ها وقتی نوبت به یافتن ماده شوینده مناسب شستشو می رسد به نظر گیج کننده می رسد و انتخاب درست یک ماده شوینده دشوار است. شاید ندانید که چه تفاوتی بین مواد شوینده وجود دارد.

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که شوینده های مختلف چگونه می توانند متفاوت باشند، بنابراین می توانید مواد شوینده مناسب دستگاه، پارچه هایی را که می شوید و انواع لکه هایی که با آنها روبرو هستید را انتخاب کنید.

طیف وسیعی از مواد شوینده شستشو از پودر تا مایع در بازار وجود دارد. اینها متناسب با نیازهای مختلف لباسشویی طراحی شده اند.برای شستن لباس با دست یا با ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک طراحی شده است.

پودر بیش از سایر شوینده ها مواد لجن تولید می کند و حتی بدون تحریک اضافی که از ماشین لباسشویی کاملاً خودکار دریافت می کنید، لکه های لباس شما را پاک می کند. پودر شستشوی ماشین که برای ماشین های لباسشویی کاملاً خودکار طراحی شده است، اگر به دنبال دیدن سفیدهای روشن هستید بسیار عالی است.

از آنجا که این شوینده های پودری برای ماشین های شستشوی کاملاً اتوماتیک (که در هنگام شستن دستی آب کمتری از آب مصرف می کنند) بهتر هستند، مواد شوینده لجن کمتری تولید می کند.

همچنین با در نظر گرفتن ماشین های لباسشویی کاملاً خودکار طراحی شده و برای درمان مستقیم لکه ها مناسب است، زیرا می توانید آن را به راحتی روی لکه بریزید و قبل از شستشو اجازه دهید قبل از درمان آن لکه دار شود.

اگر با روغن و گریس لباس هایتان برخورد دارد، مواد شوینده مایع یک انتخاب عالی است. شایان ذکر است که برخی از مواد مورد استفاده در پودر، مانند سفید کننده غیر کلر (که باعث روشن شدن سفیده ها می شود) در فرم مایع موجود نیستند، بنابراین اگر به دنبال سفیدهای روشن هستید، ممکن است مایع گزینه ایده آل نباشد. با این حال، اگر شما علاقه مند به روشن نگه داشتن رنگ های خود هستید، مایع بهترین ماده شوینده برای از بین بردن لکه ها در عین محافظت از رنگ ها است.

توضیحاتی پیرامون مراحل تولید پودر ماشین لباسشویی

مراحل تولید انواع پودر ماشینی لباسشویی معمولا در سه روش متمادی تقسیم بندی می گردد که شما عزیزان می توانید با یک سرچ ساده مراحل تولید آن را با فیلم مشاهده نمایید.

مواد شوینده لباس ممکن است حاوی سازنده (50٪ وزنی تقریبا) ، سورفکتانت (15٪)، سفید کننده (7٪)، آنزیم (2٪)، مواد ضد رسوب خاک، تنظیم کننده های کف، بازدارنده های خوردگی، روشن کننده های نوری، بازدارنده های انتقال رنگ، مواد معطر، رنگها، مواد پرکننده و فرمولاسیون باشد.

پس از طی مراحل و ترکیب مواد، سپس وارد سالن بسته‌بندی می‌شود و در آنجا وزن آن کنترل می‌شود که باید وزن هر بسته مشخص باشد. در بخش پودر آزمایشگاه کوچکی قرار دارد که در آن دانسیته و رطوبت پودر لباسشویی تولیدی کنترل می‌شود.

صادرات بهترین انواع پودر ماشین لباسشویی ایرانی

صادرات بهترین انواع پودر ماشین لباسشویی ایرانی صادرات بهترین انواع پودر ماشین لباسشویی ایرانی به سایر کشورهای خارجی اعم از ترکیه، ارمنستان، قزاقستان، سوربع، ژاپن، آلمان، پاکستان، عراق و دیگر کشورهای خاورمیانه و اروپایی و آسیایی با بیشترین سود آوری در حال انجام است. صادرات پودر ماشین هم اکنون با بیشترین سفارشات به مقصد کشورهای نام برده در حال ارسال است.

در بازار خارجی این کالا شناخته شده و معتبر می باشد.  با تولید پودر لباسشویی در انواع مختلف و کیفیت بالای این محصولات بسیاری از کشور های اطراف خواهان خرید این محصول می باشند و امروزه صادرات پودر لباسشویی به کشور هایی چون عراق در حال انجام می باشد. پودر های دستی دارای ترکیباتی هستند که علاوه بر قابلیت پاک کنندگی با پوست دست سازگار می باشد.

قیمت این محصول صادراتی در این عمده فروشی از تخفیف های بسیار عالی برخوردار می باشد. بسیاری از بیمارستان ها و مراکز شست و شو این محصول را در مقادیر بسیار زیاد سفارش و خریداری می نمایند.

مراکز عمده فروشی به طور مستقیم با شرکت های تولید در ارتباط می باشند و بهترین و تازه ترین محصول را خریداری نموده و به مراکز تجاری کوچک عرضه می کنند. پودر های لباسشویی وارداتی نیز در داخل کشور مشتریان خاص خود را دارند. این کالاها تایید شده و بسیار معتبر می باشند.

بسیاری از شرکت های داخلی پودر ماشین کیلویی را به صورت عمده وارد نموده و در داخل با قیمت های مناسب به فروش می رسانند. کیفیت این پودر ها در این مراکز تضمین شده می باشد. این مراکز بسیار معتبر بوده و دارای تمامی مجوز ها و تاییدیه های بهداشتی می باشند انواع پودر های درجه یک و اصل در این مراکز با مناسب ترین قیمت ها ارائه می شود. می توان جهت خرید این محصول به سایت های وابسته مراجعه و این مواد شوینده را به راحتی تهیه کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما