نمایندگی فروش پودر کیسه ای در کشور

نمایندگی فروش پودر کیسه ای در کشور بازار خوبی دارد که سرمایه خود را خریداران خود می داند تا بتواند نیارهای آنها را برطرف سازد.

فروش پودر کیسه ای در کشور

فروش پودر کیسه ای در کشور

فروش پودر کیسه ای در کشور در این شرکت به صورت مستقیم و تحویل درب کارخانه باعث شده که هزینه اولیه خرید آنها کاهش پیدا کرده است.
تهیه پودر کیسه ای با کیفیت و درجه بالا که لکه بری قوی لباس ها است تمیزی با دوام و فعال در آب سرد هم می باشد.
مجموعه مدیریت کارخانه معتبر این شرکت با توجه به تجهیزات مدرن و نیروی انسانی ماهر و تهیه مواد اولیه مرغوب دارای برگه آزمایش و برگه آنالیز توانسته است در فروش عمده پودر کیسه ای ممتاز و مرغوب به مشتریان به موفقیت قابل توجه ای دست پیدا کند.
این شرکت می تواند از چند روش خدمات خود را ارائه نماید. فروش سنتی از طریق نمایندگی و فروش اینترنتی از طریق فروشگاههای آنلاین و فروش از درب کارخانه نیز می باشد.
انواع پودر کیسه ای
از جمله شرکت های تولید کننده پودر کیسه ای در کشور ایران که سهم بزرگی از نیاز بازار ها را تامین می کند شرکت تولیدی این شرکت می باشد .
این شرکت مورد توجه بسیار زیاد خانم های خانه دار خوش سلیقه ایرانی بوه و حتی در مکان های دیگر چون بیمارستان ها و هتل ها برای شستشوی ملحفه ها به مار می رود.
این پودر به دو عنوان در بازار عرضه می شود :

  • پودر کیسه ای دستی
  • پودر کیسه ای ماشینی

فروش پودر کیسه ای در کشور

صادرات پودر کیسه ای درجه یک

بیشتر تاجران که در زمینه صادرات مواد شوینده به خصوص پودر رختشویی فعالیت دارد به دلیل استقیال مردم کشورهای همسایه مثل کشورهای افغانستان و عراق از پودر های رختشویی کیسه ای مثل کیسه ای 3 و 10 و 20 کیلویی استقبال می کند.
تاجران روزانه بسیاری از سفارشات خود را به این دسته از شوینده ها اختصاص می دهد. باید توجه داشته باشید پیشنهاد این شرکت برای خرید سفارشات تاجران می باشد .
طراحی بسته بندی پودر کیسه ای بسیار شکیل و زیبا می باشد و با طراحی زیباتر توانسته گزینه مناسبی برای کشورهای همسایه باشد.

فروش پودر کیسه ای در کشور

مزیت پودر کیسه ای 3 کیلویی

  • وزن مورد علاقه مردم سراسر کشور می باشد
  • بسته بندی مقاوم و دارای مقاومت زیاد و در اثر حمل و نقل و جابجایی آسیب نمی بیند
  • طراحی زیبا و فوق زیبا بر روی کیسه پودرهای رختشویی
  • انتخاب رنگ و تصاویر زیبا با نوع بسته بندی پودر کیسه ای
  • قدرت پاک کنندگی بالا و از بین بردن لکه های البسه

این شرکت به خاطر سفارش بسته بندی های پودر رختشویی 3 کیلویی بالا است جهت سفارش بسته بندی کیسه ای با وزن 10 کیلویی حتما باید با مشاورین ما تماس گرفته شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما