پخش‌ کننده مایع دستشویی ۵۰۰ گرمی

ما به عنوان پخش کننده مایع دستشویی ۵۰۰ گرمی به سراسر کشور این امر را برای مصرف کننده های عزیز آسان نموده‌ایم که دست واسطه ها را کم کرده و از هزینه اضافی برای مشتریان عزیز جلوگیری نماییم.

 

ما برای رفاه حال شما عزیزان محصولات با کیفیت عالی را به صورت مستقیم ارائه می دهیم تا شما مصرف کنندگان را هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت به اطمینان صد در صدی برسانیم و شما را در خریدی مطمئن و یا کیفیت یاری کنیم.

 

پخش‌ کننده مایع دستشویی 500 گرمی

بررسی کیفیت مایع دستشویی غلیظ

در بین تولید کنندگان مایع دستشویی در ایران که انواع متفاوتی از مایع دستشویی را تولید می کنند همیشه رقابت بر سر کیفیت بوده است و در این بین تولید کننده ای سود خواهد کرد که مایع دستشویی با کیفیت عالی و قیمت مناسب داشته باشد. برای بررسی کیفیت المان های متفاوتی در نظر گرفته شده است که در زیر به طور مختصر به برخی موارد آن اشاره خواهیم کرد:

 

  1. مواد اولیه مایع دستشویی و میزان هر کدام از آن ها یکی از اساسی ترین گزینه های موثر در کیفیت کالای تولید شده است.
  2. نحوه بسته بندی نیز در مایع دستشویی گزینه ای موثر در بررسی کیفیت است. چراکه اگر بسته بندی بندی با کیفیت و مناسب نباشد در هنگام حمل و نقل آسیب دیده و از طرفی زیبایی و طراحی بسته بندی هم یکی از اصول اساسی هست، هم برای بررسی کیفیت و هم برای جذب مشتری.
  3. مایع دستشویی با کیفیت باید هم غلظت مناسب داشته باشد هم قدرت پاکنندگی خوبی داشته باشد. از اساسی ترین نکته ها سازگاری مایع دستشویی با پوست است و مواد موجود در آن به هیچ عنوان نباید سلامت پوست دست را به خطر بیندازد.
  4. به دلیل مصرف زیاد مایع دستشویی و برخورد بیش از حد دست با مایع اگه مایع مورد نظر با کیفیت نباشد خیلی سریع نشان داده خواهد شد و پوست ما دچار مشکل هایی خواهد شد. به همین خاطر کیفیت مایع بسیار امری مهم است که مایع به دست مشتری رسیده هم با کیفیت باشد، قدرت پاک کنندگی عالی و قوی داشته باشد، هم نرم کننده ی دست ها باشد تا دچار خشکی و بیماری های پوستی نشود و از دست ها کاملا محافظت کند.

 

بررسی کیفیت مایع دستشویی غلیظ

نحوه عملکرد مایع دستشویی

عملکرد مایع دستشویی اینگونه است که با شکستن روغن به ذره های های کوچک تر کار می کند، بنابراین می تواند با آب مخلوط شود. همه ی مواد شوینده و مایع دستشویی به همین شیوه کار می کنند و با این مکانیزم باعث پاکیزگی و رفع آلودگی ها می شوند. در مواد شوینده از مولکولی استفاده می شود که قسمتی از آن با چربی و قسمت دیگر آن با آب واکنش نشان می دهد، و این سبب می شود تا خاصیت شویندگی در مایع دستشویی و یا هر شوینده دیگری ایجاد شود.

 

هنگامی که مایع دستشویی و آب را مخلوط می شوند، بخشی از مولکول های مایع که می توانند با آب ترکیب شوند، با آن واکنش می دهند. بخش دیگر این مولکول ها که قادر به واکنش با آب نیستند به ذرات چربی متصل می‌شوند. بنابراین ذرات آلودگی میان مولکول های مایع به دام می افتند و با آن ها محاصره می شوند.

 

در این مرحله با توجه به شکل، سرِ دیگرِ مولکول های مایع به ملکولهای آب متصل است. بنابراین ترکیب ایجاد شده از اتصال مولکول های مایع دستشویی و مولکول های آب، ذرات آلودگی و چربی را در خود حل می کنند و از بین می برند.

 

نحوه عملکرد مایع دستشویی

ارزیابی قدرت میکروب کشی مایع دستشویی

کیفیت مایع دستشویی به قدرت پاک کنندگی و میکروب زدایی آن بستگی دارد، یعنی هرچه یک مایع دستشویی در پاک کردن و از بین بردن انواع مختلف میکروب ها و باکتری خوب عمل کند امتیاز بیشتری در کیفیت خواهد گرفت. همچنین در این روز ها که بیماری کرونا رواج یافته شستشوی دست ها و استفاده از مایع دستشویی به عنوان یک ماده ضد عفونی بسیار عالی و مفید است و باعث پیشگیری از بیماری ها می ‌شود.

 

ترکیبات موجود در مواد شوینده شامل برخی الکل ها مانند اتانول، ایزوپروپانول هستند که در اثر تماس مداوم و پشت سر هم با پوست دست دچار آسیب های جزیی می شود و برای اینکه بتوان از دست ها مراقبت کرد بهتر است از مواد دستشویی که مواد نرم کننده و روغن های محافظتی در ترکیبات خود داشته باشد استفاده کرد.

 

برخی مواد دستشویی هستند که دارای الکل و مواد ضدعفونی کننده هستند که علاوه بر ویژگی پاک کنندگی دارای ویژگی ضدعفونی کننده هم هستند. در برخی مکان ها به خصوص بیمارستان ها و محل کار که افراد زیادی در ارتباط هستند و محل احتمالی وجود میکروب و بیماری هستند، بهتر است از این نوع مایع استفاده شود. زیرا علاوه بر پاک کنندگی و تمیزی دست ها برای ما ضد عفونی کننده و ازبین برنده ویروس ها و باکتری ها و انواع میکروب ها شود.

 

ارزیابی قدرت میکروب کشی مایع دستشویی

تاثیر مایع دستشویی خالص بر سلامتی

همه ما می دانیم که دست ها به خاطر تماس با سطوح مختلف در طول روز در معرض انواع آلودگی ها و میکروب ها هست و هم این که یکی از راه های انتقال بیماری ها به بدن ما است چرا که هم با دهان و بینی و چشم در ارتباط هست و هم با سطح پوست و همه این ها راه های ورود میکروب به بدن ما هستند.

 

پس به طور حتما برای دور ماندن از انواع خطر ها باید از مایع دستشویی خوب و با کیفیت استفاده کرد. مایع دستشویی مناسب قدرت پاک کنندگی خوب و عالی داشته باشند تا بتوانند تمام میکروبها و ویروسها و آلودگی‌های دست های ما را از بین ببرد و مانع از انتقال همه این عوامل بیماری زا به بدن ما باشد بهترین انتخاب این روزهای ماست و نتیجه بسیار زیادی در حفظ سلامت ما دارد.

 

از طرفی به دلیل برخورد زیاد مایع دستشویی با دستها بهتر است مایع دستشویی استفاده شود که از لحاظ فرمولاسیون برای دست های ما ضرر نداشته باشد و پ هاش مناسبی داشته باشد و در مواد اولیه آن روغن ها و مواد نرم کننده وجود داشته باشد تا رطوبت دست ها را حفظ کند و باعث حساسیت و خشکی پوست دست دست نشود.

 

مایع دستشویی مناسب نباید حاوی ترکیبات شیمیایی مضر و سمی مانند الکل اکسیدان فرمالین و پارابن باشد در عوض باید حاوی انواع ویتامین های مناسب پوست دست باشد.مشخصات ظاهری مناسب داشته باشد.هم چنین قدرت شویندگی، کف کنندگی و تمیز کنندگی بسیار بالا داشته باشد.

 

تاثیر مایع دستشویی خالص بر سلامتی

مهمترین ترکیبات مایع دستشویی باکیفیت

همه ی انواع مایع دستشویی فرمولاسیون خاص و ثابتی دارند و در هر کدام گاهی مقدار اولیه تغییر می کند و موادی دیگر اضافه می کنند که با هم تفاوت دارند و باعث تغییر کیفیت هر کدام از مواد می شود. در زیر به برخی از ترکیبات مهم مایع دستشویی ها می پردازیم که در همه فرمولاسیون مایع دستشویی ها ثابت است.

 

مهمترین ترکیب سورفاکتانت می باشد که باعث خاصیت پاک کنندگی و کف کنندگی مواد دستشویی می شود. عملکرد سورفاکتانت ها به صورت مختصر در زیر بیان می شود سولفاک تنها دارای ساختار آمفی فیلیک می باشد که دارای دو بخش مختلف با عملکرد های متفاوت هستند.

 

بخش های مختلف آن شامل بخش آبدوست و بخش آب گریز می باشد دوستان به بخش قطبی نیز معروف است و بخش آبگریز را غیر قطبی می گویند این ویژگی باعث می شود که ترکیبات آبگریز مانند روغن ها و چربی ها به راحتی با آب مخلوط شوند و به طور کامل پاک شوند.

 

از علت های کف کنندگی مایع دستشویی نیز به علت دو فازی بودن و غیر قابل حل شدن هوا در آب است که وجود مواد فعال کننده ی سطحی مثل سورفکتانت ها این اختلاط را باعث می شود و کف چیزی جز امولسیون هوا و آب نیست. مایع دستشویی با تجزیه ی لکه های بزرگ روغن به ذره های های سبب انحلال آن ذرات توسط سورفکتانت ها با آب می شود.

 

مکانیسم اصلی مایع دستشویی و مواد شوینده حتی با فرمولاسیون های متفاوت به یک شکل می باشد اما اثرگذاری مایعات شوینده با توجه به مواد سازنده ی به کار رفته و در نتیجه فرمول مایع دستشویی متفاوت، قوی تر و یا ضعیف تر می شود.

 

وجود دیگر موادی مانند نرم کننده ها در مایع دستشویی های متفاوت باعث حفاظت از پوست دست ما می شود و از خشکی آن جلوگیری می کند با توجه به اینکه دست ها به طور مداوم در برخورد با مایع دستشویی هستند و همچنین از نظر ظاهری و زیبایی بسیار اهمیت دارند باید از مایع دستشویی استفاده کرد که سلامت پوست دست ما را به خطر می اندازد به همین خاطر نرم کننده ها یکی از اساسی ترین ترکیبات تمام مواد دستشویی است.

 

از دیگر مواد موجود در ترکیبات مایع دستشوی می‌توان به امولسیون کننده ها و فیلترهای یووی اشاره کرد که هر کدام در جایگاه خود ویژگی های متفاوتی را به مواد دستشویی و شوینده می‌دهند. همچنین مواد پروتئینی موجود در مایع دستشویی باعث پاک کنندگی میکروب ها و آلودگی‌های از جنس پروتئینی دارد. ترکیبات کف کننده و پایدار کننده ی کف و مایع، تقویت کننده های لیپیدی نیز از دیگر مواد موجود در ترکیبات است.

 

اسانس ها و رنگ ها یکی دیگر از ترکیبات مهم در فرمولاسیون مواد دستشویی می باشد تنوع در رنگ و عطر مواد دستشویی می باشد و متناسب با سلیقه مصرف کننده در انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه می گردد البته برای افرادی که دچار بیماری های ریوی هستند و ریه های حساسی دارند مواد دستشویی عطر و بورا پیشنهاد می کنیم تا اسانس های موجود در دیگر مواد دستشویی باعث آسیب و حساسیت ریه ها نشوند.

 

استفاده از این ترکیبات در فرمولاسیون مایع دستشویی باید متناسب با نوع مایع و عملکرد آن باشد. در کنار این ها نباید از مواد اولیه بی کیفیت و کهنه استفاده شود. زیرا ممکن است باعث حساسیت و آسیب به پوست شود.

 

مهمترین ترکیبات مایع دستشویی باکیفیت

عرضه مستقیم مایع دستشویی درجه یک

امروزه مایع دستشویی مصرف بسیار بالایی در بین مردم دارد چراکه هم مصرفش راحت تر است و هم به دلیل شیوع بیماری کرونا شستشوی مکرر دست ها ضروری است و همه ی ما موظفیم برای ایمن بودن دستان خود را به خوبی و به طرز صحیحی شستشو دهیم.

 

به همین خاطر پخش مایع دستشویی این روز ها در سر تا سر کشور عزیزمان ایران اهمیت بسیاری دارد. و ما همه ی تلاش خود را خواهیم کرد تا موجب رفاه حال هم وطنان خود شویم و تلاش کنیم تا گامی موثر در کاهش شیوع بیماری کرونا داشته باشیم و باعث پیشگیری و همه گیری بیماری کرونا شویم.

 

در بازار فروش مایع دستشویی عرضه مستقیم مایع دستشویی از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث رونق هر چه بیشتر بازار می شود. عرضه مستقیم فواید بسیاری دارد که مهم ترین آن ها شامل رفاه حال مشتریان است و در دسترس بودن مواد مورد نیاز آن ها، از دیگر فواید عرضه مستقیم می توان به کاهش قیمت محصولات اشاره کرد.

 

چراکه دست واسطه ها حذف می شود و این موضوع در این دوره سخت اقتصادی بسیار اهمیت دارد و باعث صرفه جویی و کاهش هزینه های مشتریان عزیز و گران قدر می شود. از دیگر ویژگی های عرضه مستقیم کالا می توان به ارائه کالا با کیفیت و اصالت اشاره کرد. با توجه به موارد گفته شده و نیاز شما عزیزان گران قدر همه ما و تیم ما در تلاش هستیم تا شما در رضایت کامل و اطمینان خاطر خرید کنید و دچار هیچ گونه مشکل احتمالی نشوید.

 

عرضه مستقیم مایع دستشویی درجه یک

خرید ارزانترین مایع دستشویی باکیفیت

پیشنهاد ما به شما عزیزان گران قدر برای خرید مایع دستشویی ارزان خرید آن از فروشگاه هایی که دارای فروش‌ ویژه مایع دستشویی هستند و بی واسطه است که محصولات متنوع را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

 

خرید مایع دستشویی درجه یک با قیمت مناسب و ارزان برای شما عزیزان بهترین فرصت است چرا که در این دوره اقتصادی که مصرف مایع دستشویی هم به خاطر افزایش شیوع بیماری خیلی بالا رفته است می تواند کمک بسیاری به صرفه جویی هزینه های خانواده ها کند.

 

قیمت استثنایی مایع دستشویی در مراکز ما باعث می شود رضایت شما را هم به خاطر کیفیت عالی و هم به خاطر قیمت مناسب جلب کنیم و رضایت شما برای ما سرمایه ای عظیم و بی پایان است به همین خاطر برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

همچنین کادر مجرب ما همیشه در تلاش است که آسایش مشتریان عزیز را فراهم کند. ما و همه اعضای تیم مان برای شما و سلامتی شما در تلاشیم و پیشاپیش از حسن انتخاب شما و هم چنین اعتماد شما به ما کمال تشکر و قدردانی را داریم و برای شما عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

 

 

خرید ارزانترین مایع دستشویی باکیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما