پخش عمده مایع سفید کننده معطر تاژ

پخش عمده مایع سفید کننده تاژ در سراسر کشور انجام می‌گیرد. بسیاری از مراکز پخش، انواع مایع سفید کننده معطر را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌نمایند. مایع سفید کننده یکی از مهم‌ترین محصولات شوینده محسوب می‌شود که در هر خانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این مایع های سفید کننده در وزن ها و بسته بندی های مختلف وارد بازار های فروش می‌شوند. گالن های بزرگ این محصولات را برای استفاده در مکان های عمومی خریداری می‌نمایند.

 

پخش عمده مایع سفید کننده معطر تاژ

 

خصوصیات مایع سفید کننده معطر تاژ

از خصوصیات مایع سفید کننده معطر تاژ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • دارای ویژگی پاک کنندگی و سفید کنندگی قوی
  • مورد استفاده در زمینه های مختلف مانند استفاده در پاک نمودن لباس ها و سطوح مختلف
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • از بین برنده انواع ویروس و باکتری و قارچ
  • ترکیبات سدیمی که در این محصولات شوینده به کار رفته است، باعث شده تمامی سطوح مد نظر به آسانی پاک شود.

 

سفیدکننده‌ی تاژ به علت داشتن ترکیبات سدیم برای لکه‌بری و ضدعفونی کردن سطوح، البسه، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی و… موثر است. همچنین معطر بوده و پس از استفاده عطر ملایمی خود بر جای می‌گذارد.

 

این لکه بر ها را معمولاً در رایحه های مختلف میوه مانند رایحه لیمو تولید می‌نمایند تا خریدار به هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشود و بوی آن آزار دهنده نباشد. استفاده از سفید کننده ها به ویژه در زمینه از بردن لکه های سطوح مانند سینک ظرفشویی امر مهمی می‌باشد که بیشتر خانم های خانه‌دار به این موضوع توجه می‌نمایند.

 

خصوصیات مایع سفید کننده معطر تاژ

قیمت هر لیتر مایع سفید کننده معطر تاژ

قیمت هر لیتر مایع سفید کننده معطر تاژ با توجه به سیاست هر فروشنده‌ای متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی را بیان نمود. هر فروشنده با توجه به سیاست های فروش خود می‌تواند این محصول را ارزان تر یا گران تر از سایر مراکز فروش عرضه نمایند. معمولا فروشندگانی که سیاست بسیاری در فروش این محصولات دارند، همواره محصولات خود را با قیمت مناسب تری عرضه می‌نمایند.

 

در هنگام خرید سفید کننده تاژ و سایر محصولات شوینده، معمولا خریداران به اولین چیزی که دقت می‌نمایند، قیمت محصول می‌باشد. هر چه این محصولات با قیمت های ارزان‌تری عرضه شوند، معمولا نگاه مشتریان را به خود جذب می‌نمایند.

 

این مایع معمولا در وزن های مختلف از کم تا زیاد توسط برترین تولید کنندگان تولید می‌شوند تا تمامی افراد بتوانند مطابق با نیاز خود این محصولات را خریداری نمایند. اگر به دنبال برند مناسب برای انواع پاکننده و لکه بر هستید، ما به شما برند تاژ را معرفی می‌نماییم. چراکه، قدرت پاک کنندگی بسیاری دارد.

 

 

قیمت هر لیتر مایع سفید کننده معطر تاژ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما