پخش عمده پودر دستی با بهترین کیفیت در کشور

برای از بین بردن آلودگی و لکه از روی لباس باید از مواد شوینده استفاده شود. شوینده‌های لباس، براساس کاربردشان به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. از آن جهت که آب خالی قادر به تمیز کردن لباس‌ها نیست، بنابراین، استفاده از شوینده مناسب برای لباس الزامی است. این شوینده‌ها در ابتدا در قالب پودر به بازار عرضه شدند. برای تهیه پودر دستی عمده و کسب اطلاعات بیشتر با ما همرا باشید.

پخش عمده پودر دستی با بهترین کیفیت در کشور

پودر دستی باکیفیت دارای چه مشخصاتی است؟

پودر دستی باکیفیت دارای چه مشخصاتی است؟ انتخاب درست پودر رختشویی دستی می‌ تواند تا حد زیادی در حفظ کیفیت پارچه و لباس به شما کمک کرده و حتی از نظر اقتصادی نیز مناسب باشد. با این حال به طور حتم قبل از تهیه محصول باید راهنمای خرید بهترین پودر رختشویی دستی مطالعه شده تا بتوان انتخاب مناسب داشت. با وجود این ما سعی کرده ایم در ادامه مطلب در این خصوص مطالبی را بیان کنیم تا شما ضمن مطالعه مطلب به آنچه می خواهید دست پیدا کنید.

از جمله مهم‌ ترین مواد شوینده بهداشتی پودرهای لباسشویی بوده که در دسته بزرگ پودر لباسشویی دستی و پودر لباسشویی ماشینی قرار می‌ گیرند. لازم است بدانید بسیاری از مردم همواره به دنبال خرید پودر رختشویی خوب و درجه یک هستند که در اینجا ما سعی کرده ایم مشخصات لازم پودر رختشویی دستی خوب و درجه یک را بیان کنیم.

توجه داشته باشید یکی از مهمترین مشخصه های پودر رختشویی مناسب، بدون آنزیم بودن آن است زیرا این آنزیم ها می تواند به پارچه و لباس آسیب وارد کند. همچنین باید دقت کنید که یک پودر مناسب علاوه بر اینکه بدون آنزیم است دارای قدرت بالایی در لکه بری و چربی زدایی بوده و حتی اگر از آن در آب سرد استفاده شود، موجب حالت چرک مردگی در لباس ها نخواهد شد.

از دیگر ویژگی‌ های یک پودر رختشویی دستی مناسب، عدم رنگ پریدگی در لباس های رنگی می باشد. داشتن رایحه مناسب و ملایم به‌ جای بوهای تند دیگر ویژگی و مشخصه یک پودر رختشویی مناسب بوده که باید به آن توجه شود. همچنین دقت داشته باشید از آنجایی که از این پودر قرار است برای شستشوی دستی استفاده شود، طبیعتا ممکن است که با پوست دست برخورد داشته و از این رو می بایست حتی الامکان فاقد هر گونه مواد آلرژی‌ زا بوده تا با پوست دست سازگاری داشته باشد و همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

محافظت از الیاف پارچه با پودر دستی با کیفیت

پودرهای دستی از جمله مواد شوینده ای هستند که از دیرباز جایگاه ویژه ای در خانواده های ایرانی داشته و با وجود پیشرفت تکنولوژی، همچنان جایگاه خاص خود را حفظ کرده اند. امروزه حتی با وجود ماشین های لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، همچنان بسیاری از افراد ترجیح می دهند برخی از لباس های خود را با دست بشویند.

این کار اغلب برای لباس های با جنس خاص و بسیار لطیف انجام می شود؛ چرا که این تصور وجود دارد که استفاده مداوم از ماشین های لباسشویی می توان باعث آسیب دیدن الیاف پارچه شده و از عمر مفید آن بکاهد. پودر دستی موجود در شرکت محصولی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب می باشد که از بافت لباس های شما محافظت نموده و از آن ها به خوبی برای استفاده در مدت زمان طولانی تری نگهداری می کند.

این پودر دستی در انواع آب با درجات سختی متفاوت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول قدرت پاک کنندگی بالا و در عین حال کنترل شده ای دارد که موجب شده تا بیشترین میزان تمیز کنندگی را به مصرف کنندگان ارائه داده و در عین حال کوچکترین آسیبی به بافت لباس ها وارد نکند. انواع البسه و پارچه های با جنس های مختلف با استفاده از نوع پودر لباسشویی قابل شستشو هستند. برای از بین بردن آلودگی و لکه از روی لباس باید از مواد شوینده استفاده شود. شوینده‌های لباس، براساس کاربردشان به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. از آن جهت که آب خالی قادر به تمیز کردن لباس‌ها نیست، بنابراین، استفاده از شوینده مناسب برای لباس الزامی است.

بهتر است که شوینده را متناسب با نوع پارچه و میزان کثیفی لباس‌ها انتخاب کنید تا مانع از آسیب دیدن الیاف لباس‌ها شوید. برای مثال، شوینده‌های دستی گزینه مناسب‌تری برای شستن لباس‌های ابریشمی هستند. از سوی دیگر، شستن لباس‌های زیر با ماشین لباسشویی موجب انتشار میکروب‌ها در محفظه بسته دستگاه می‌شود. پس بهتر است آن‌ها را با استفاده از شوینده دستی بشویید.

آشنایی با نحوه تولید پودر رختشویی دستی

آشنایی با نحوه تولید پودر رختشویی دستی بعد از جنگ جهانی اول ، اولین شوینده های مصنوعی مانند آلکیل نفتالین و سولفونات ها تولید شدند و کم کم پودرلباسشویی پدید آمد. اولین شرکتی که در ایران تولید پودر لباسشویی را آغاز کرد شرکت داروگر بود. کم کم پودر رختشویی پیشرفت بیشتری پیدا کرد و به این پودر امروزی تبدیل شد.

  • آماده سازی دوغاب: مواد اولیه ترکیب شده که جامد و مایع هستند حرارت میبینند و به حالت مایعی یکدست در میایند و در مخزن مخصوص تکان داده میشوند تا کاملا یکنواخت و پایدار شوند.
  • واحد حمل: دوغاب تشکیل شده در مخزن با سرعت بالا آسیاب میشود و فیلتراسیون و همگن سازی صورت میگیرد سپس به اسپری تفنگی پمپاژ میشود و در برج اسپری منتقل میشود و در نهایت قالب بندی میشود.
  • بخش هوای گرم: هوای گرمی که در برج دمیده میشود باید ۳۵۰ _۴۰۰ درجه سانتی گراد باشد. این هوای گرم را میتوان از سوخت های متفاوت مانند گاز طبیعی، نفت و یا زعال سنگ تامین کرد.
  • خشک کن اسپری: قسمتی از برج که مواد را پودر میکند مخروطی شکل است. دوغاب حاصل از مخلوط کردن مواد ابتدایی در قسمت بالای برج هموژنیزه میشوند. گرما به صورت یکنواخت وارد برج میشود و سبب تشکیل دانه های توخالی پودر میشود.
  • خنک کننده: کاملا مشخص است که دمای مواد شوینده تشکیل شده به مراتب از برج خنک کننده بیشتر است و نیاز به سرد شدن دارد. این دستگاه توسط فشار منفی ای که در داخل لوله ها تزریق میکند با کمک جداکننده سبب خشک و خنک شدن میشود.
  • تصفیه ضایعات: گازهای متصاعد شده از برج پودر و جداکننده وارد تصفیه میشوند و مواد پودری جدا و سپس بقیه تخلیه میشوند.
  • پروسه بعد از مخلوط کردن: موادی مانند عطر و انزیم ها را نمیتوان در دمای بالا به مواد اضافه کرد به همین دلیل بعد مراحل تهیه و حرارت این مواد اضافه و میکس میشوند.
  • بسته بندی: مواد و پودر حاصل پس از اتمام تولید و میکس، توسط دستگاه های اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بسته بندی میشوند.
  • حمل و نقل و انبار: آخرین مرحله ی پروسه تولید پودر انبارداری است. محصول نهایی پس از بسته بندی به انبار ها انتقال داده میشود تا آماده‌ی فرستادن و پخش کردن در بازار شود.

راهنمای خرید پودر لباسشویی مرغوب

پودر ماشین لباسشویی یکی از نیازهای مهم هر خانواده برای تمیز کردن لباس ها است. که همه به دنبال بهترین مواد شوینده پودر با کیفیت خوب و خوشبو، بدون آنزیم با قیمت مناسب هستنند. گاهی در خرید این محصول سوالاتی به ذهن ما پیش می آید. که کدام مارک و چی خوبه؟ آیا برند ایرانی بخریم یا خارجی؟ اگر دوست دارید به تمام سوالات خود برسید تا انتها این مقاله را بخوانید.

در هنگام خرید پودرهای لباسشویی باید به نکات زیادی توجه کرد؛ از بین بردن لکه های موجود در لباس، بوی خوش و ملایم، لطیف کردن لباس ها، حفظ کردن ظاهر لباس و همچنین قیمت مناسب از جمله مواردی است که هنگام خرید پودر و شوینده ماشین لباسشویی باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین هنگام خرید به این نکته باید توجه کرد که تفاوت هایی در پودر ماشینی و دستی وجود دارد که استفاده از هر یک در مکان نامناسب خود می تواند مشکلاتی را به بار آورد. همانطور که می دانید پودرهای لباسشویی دستی مقدار زیادی کف تولید می کنند در صورتی که پودرهای ماشینی به علت فرمولاسیون ویژه ای که دارند کفی را تولید نخواهند کرد.

ساختار شیمیایی پودرها برای لباس رنگی به گونه‌ای طراحی شده که در حین تمیزی و پاک کردن لکه‌ها، صدمه ای به پارچه‌ها وارد نکند. برای شستشوی لباس‌های رنگی، بهتر است از پودرهای استاندارد و مخصوص استفاده کنید تا رنگ البسه حفظ شود و از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری شود. عدم آگاهی از مشخصات پودرهای رختشویی باکیفیت باعث می‌شود که لباس‌ها زودتر از موعد فرسوده شوند.

شوینده مناسب برای نوزادان و کودکان، فاقد بو و آنزیم است؛ زیرا، کودکان دارای پوست آسیب‌پذیر و حساس می‌باشند. بنابراین، شوینده آن‌ها باید به گونه‌ای طراحی شود که در عین از بین بردن باکتری‌ها، از پوست نوزادان و کودکان محافظت کند و مانع از بروز آلرژی شود. هنگام خریدن پودر باید به کاربردهای آن توجه نمایید. میزان حلالیت در آب، آنزیم‌های موجود در پودرهای لباسشویی، درصد پاک‌کنندگی، لکه‌بری و رایحه مواد شوینده از مسائل مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید.

با یک نتیجه‌گیری کلی، متوجه خواهید شد که انتخاب پودر لباسشویی مناسب به شرایط و عومل متعددی از جمله، نوع لباس، نوع لکه، برنامه شستشوی ماشین، درجه سختی آب، هزینه و صرفه اقتصادی ارتباط دارد. همگی این عوامل در تصمیم‌گیری برای انتخاب پودر لباسشویی مناسب تاثیر زیادی دارند. سافتلن انتخاب پودر لباسشویی خوب و مناسب را برای شما آسان کرده است و با ارائه محصولات مناسب و استاندارد حجم زیادی از دغدغه مصرف‌کنندگان را کاهش داده است. تنها کافی است مقداری از پودر لباسشویی را بر روی لکه‌ها و یا درون ماشین ‌لباسشویی بریزید و شاهد از بین رفتن تمام آلودگی‌ها و لکه‌ها از روی لباس‌ها باشید.

سفارش عمده پودر دستی با قیمت ارزان

سفارش عمده پودر دستی با قیمت ارزان فروش عمده پودر رختشویی دستی به قیمت کارخانه بسیار مناسب تر و ارزان تر از بازار بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از مشتریان عمده و تاجران ترجیح می دهند اقدام به خرید پودر رختشویی دستی به قیمت کارخانه از شرکت های تولیدی نمایند و دلیل این موضوع نیز این است که واسطه ها در بازار قیمت این محصول را بسیار افزایش می دهند.

برای خرید پودر رختشویی ارزان به صورت فله ای یا کارتونی بهتر است به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی اقدام به خرید نمود زیرا واسطه ها و دلالان در بازار قیمت پودر رختشویی دستی را نسبت به قیمت واقعی و اصلی آن بسیار بالاتر اعلام می کنند. البته تنها نباید به قیمت ارزان پودر رختشویی دستی توجه نمود لازم است تا کیفیت و کارایی آن را نیز مورد بررسی قرار داد زیرا برخی نمونه های پودر رختشویی از کیفیت پایینی برخوردار بوده و خرید آن ها همواره توصیه نمی شود.

تاجران و فعالان بسیار زیادی امروزه در حوزه محصولات شوینده فعال بوده و همواره محصولات شوینده توسط تمامی سوپر مارکت ها نیز قابل عرضه به مصرف کنندگان است و به عبارتی حتی می توان گفت پودر رختشویی جزء کالا های اساسی مردم بوده و از فروش بسیار بالایی نیز در بازار برخوردار است. پودر رختشویی دستی سال های زیادی است که جزء پرفروش ترین انواع محصولات شوینده است و کارخانجات زیادی نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند. برای خرید پودر رختشویی دستی به صورت عمده بهتر است مستقیماً از کارخانه های معتبر و بزرگی که در این زمینه فعالیت دارند اقدام به ثبت سفارش و عقد قرارداد تجاری و حتی اخذ نمایندگی از کارخانه های تولیدی محصولات شوینده نمایند.

توزیع پودر دستی بصورت عمده

مرجع توزیع پودر دستی عمده تلاش می کند تا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای توزیع این محصولات لحاظ کند. زیرا در این حالت مشتریان برای تهیه محصولات مورد نیاز خود با یک پکیج کاملا ایده‌ آل مواجه خواهند بود و می توانند انواع پودر دستی را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب در اختیار خود بگیرند و از مزایای متعدد آن بهره مند شوند. بهترین روش در جهت تحقق این امر، خرید عمده است.

زمانی که شما پودر رختشویی دستی را در حجم زیاد می ‌خرید، طبیعتاً در وهله اول قیمت مناسبی برای شما محاسبه خواهد شد و در وهله بعدی تا مدت طولانی می توانید محصولات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید. خرید عمده پودر رختشویی برای منزل خود یک صرفه اقتصادی بزرگ تلقی می گردد.

خرید عمده نه تنها فقط برای تهیه پودر رختشویی دستی، بلکه برای خرید کلیه محصولات ضروری موجود در بازار یک روش بسیار منطقی و ایده‌ آل به شمار می ‌رود و به شما کمک می کند تا هم از کیفیت محصول مورد نظرتان اطمینان خاطر داشته باشید و هم از صرفه اقتصادی ایده ‌آلی بهره مند شوید. این دو مورد اصلی ترین خواسته مشتریان است.

فروشگاه عرضه عمده پودر دستی در تهران

فروشگاه عرضه عمده پودر دستی در تهران تولید کنندگان، خریداران، تاجران و همکاران محترم در صنعت شوینده بهداشتی توجه داشته باشید که می توانید پودر لباسشویی فله‌ای را با کیفیت و قیمت درخواستی از ما بخواهید. شرکت ما بزرگترین تولید کننده و صادر کننده انواع پودر و مایعات شوینده بصورت فله ای در ایران و خاورمیانه هست. که گام به گام صادرات بهترین محصولات صادراتی را در کل کشور و جهان عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با کارشناسان فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما