پخش کنندگان مایع دستشویی میامی گلیسیرینه

امروزه در کشور ما تولید انواع مایع دستشویی با ویژگیها و رایحه های متنوع و همچنین برند های گوناگون رواج زیادی پیدا کرده و هر کدام از این محصولات طرفداران خاص خود را دارند.

 

پخش کنندگان مایع دستشویی میامی گلیسرینه، محصولات خود را با بهترین کیفیت و در رایحه های متنوع در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

 

پخش کنندگان مایع دستشویی میامی گلیسیرینه

آنچه باید از بهترین مایع دستشویی بدانیم

افراد برای ضد عفونی کردن دست های خود از مایع دستشویی استفاده می کنند. بهترین مایع دستشویی، مایعی است که از متریال با کیفیت و مرغوب تولید شده و بتواند ذرات چربی و آلودگی را از روی پوست دست افراد از بین ببرد.

 

در تولید بیشتر مایع دستشویی موجود در بازار از گلیسرین استفاده می کنند زیرا این محصول چرب است و برای نرم کردن دست از آن استفاده می شود. همچنین از روغن نارگیل در تولید این محصولات به منظور نرم کنندگی استفاده می کنند. این روغن علاوه بر نرم کردن دست باعث بوی خوش مواد شوینده نیز می شود.

 

استفاده از مایع دستشویی دارای مزیت های زیادی از جمله : عدم انتقال ویروسها و حذف بیماری های واگیردار می شود و باکتری های مزاحم و ویروس های موزی را از بین می برد. این مایع دستشویی بدون رایحه هست و به قیمت مناسب در شرکت به فروش می رسد.

 

کرونا نگرفتیم ولی یه بیماری بدتر گرفتیم به اسم « نکنه کرونا » گرفتم کیا اینجوریند ؟؟ اونقدری که استرس گرفتن کرونا ترسناکه خود کرونا اینقدر ترسناک نیست قبول دارید ؟ حالا که باید مراقب سلامتیمون باشیم و بهداشت را بیشتر از زمان های دیگه رعایت کنیم و با وجود این گرونی و وضعیت قیمت مواد بهداشتی و همچنین قرنطینه بودن و اینکه بهتر کمتر از خونه بریم بیرون پس بهتر خودمون دست بکار بشیم شما میتونید با کمترین هزینه خودتون مایع دستشویی رو سفارش بدید.

 

از زندگی لذت ببر! لازم نیست نگران کثیف شدن دستات باشی. این مایع دستشویی اینجاست تا مراقب پوست لطیف دستانتون باشید و آلودگی‌ها رو با ملایمت از دست‌ها پاک کنه. انبه و هلو دو یار باوفا هستند که ترکیبشون جادو می‌کنه.

 

آنچه باید از بهترین مایع دستشویی بدانیم

کارخانه تولید مایع دستشویی میامی در اصفهان

کارخانه تولید مایع دستشویی میامی در اصفهان، محصولات خود را با استفاده از بهترین متریال و رایحه های متنوع و خوشبو در بسته بندی های متنوع و زیبا تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. خرید عمده این محصولات با قیمت درب کارخانه برای مشتری خیلی مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

 

قیمت مایع دستشویی میامی به عوامل مختلفی مانند:

  1. کیفیت
  2. نحوه خرید
  3. نوع بسته بندی، وزن
  4. برند تولید کننده
  5. نوسانات ارزی و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد.

 

خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت این محصول با مشاوران فروش آنها در نمایندگی ها تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را با هر رایحه و رنگی خریداری کنند. بازار فروش انواع مختلف این محصول به دلیل کیفیت و کاربرد زیادی که دارد رونق زیادی پیدا کرده و علاوه بر فروش در داخل کشور در بازار های خارجی نیز خیلی پر فروش و محبوب می باشند.

 

به همین دلیل سالانه حجم زیادی از انواع مایع دستشویی در بسته بندی های متنوع به کشور های دیگر صادر می شود و از این طریق سود خوبی نصیب تاجران ایرانی می شود و ارز فراوانی نیز وارد کشور می گردد. مصرف کنندگان می توانند مایع دستشویی را به صورت عمده و یا جزئی از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند.

 

مایع دستشویی میامی در اصفهان با قیمت استثنایی که این مایع دستشویی دارای PH مناسب پوست برای شستشوی دستها و زدودن آلودگی ها می باشد و با کفی مناسب، کرمی و جذاب پوست را پاکسازی می کند. مایع دستشویی‌ میامی با الهام از مشهور‌ترین عطرهای دنیا ساخته شده و از نظر جذابیت بسته‌بندی و رایحه‌ی خاص مشتریان را به خود جذب کرده است.

 

وقتی به خوراکی‌های بچگی‌ات فکر می‌کنی چی تو ذهنت می‌اد؟ مایع دستشویی میامی می‌خواد خاطرات شیرین کودکی رو برات زنده نگه داره و در عین حال با فرمولاسیون سازگار و قدرت مرطوب کنندگی بالا، شادابی و طراوت پوست دستانت رو حفظ کنه.

 

مایع‌ دست‌شویی میامی،یک محصول دیگه که به خانواده اضافه شد. بلاخره و بعد از مدت‌ها تلاش این شما و این هم مایع صابون میامی با رایحه کرمی و گرم نارگیل، از وقتی کرونا اومده و همه‌ش به دست‌هامون الکل می‌زنیم و پوست خیلی‌هامون خشک شده و صدمه دیده، این صابون مایع طراحی شده برای اینکه علاوه بر اینکه دستاتون رو تمیز نگه داره، کاملا آبرسانی کنه و جلوی خشک شدن پوست‌تون براثر شستشو رو بگیره.

 

حالا که تو روز بارها دستمون رو می‌شوریم بیاین با یه محصولی اینکار رو بکنیم که حس خوبی بهمون بده و بوش تو ذهنمون بمونه. آبرسان و نرم‌کننده بدون تست حیوانی در بسته‌ی شیشه‌ای که بعد از تموم شدن هم بتونید دوباره پرش کنید و ازش استفاده کنید. برای اینکه دست‌هاتون بوی نارگیل بده و برای اینکه به جزئیات اهمیت بدیم.

 

کارخانه تولید مایع دستشویی میامی در اصفهان

ترکیبات مایع دستشویی چیست؟

مایع دستشویی تجربه‌ای دوست داشتنی رو برات به وجود میاره که با مایع دستشویی‌های دیگه قبلا قیاس نیست.این محصول رایحه‌ی یه عطر لوکس با نوت‌های خنک و میوه‌ای داره که کاملا مناسب فصله و با pH سازگار با پوست دست از پوست دستانت هم مراقبت می‌کنه.

 

ترکیبات مایع دستشویی فقط به یه صابون ،۴لیتر اب و گلیسیرین احتیاج داریم اینا تو خونه همتون پیدا میشه پس حتما امتحانش کن مطمئنم کلی خوشت میاد اول صابون رو رنده کنید بعد ۴لیتر ابو بزارین تا جوش بیاد وقتی جوش اومد صابون رنده شده رو اضافه کنید خوب هم بزنید تا کامل حل بشه و یکساعت رو شعله ملایم بزارید تا ابش تبخیر بشه و کم بشه بعد از روی شعله بردارین بزارین یه جای خنک مثل تراس یا حیاط ۴تا۶ساعت زمان بدین تا مواد غلیظ بشه بعد بهش ۳قاشق گیلیسیرین اضافه کنید تا دستاتونو حسابی نرم کنه همین مایع شما امادست.

 

نکته:این مایع تا وقتی روی گازه غلیظ نمیشه فقط تو هوای خنک غلیظ میشه

نکته:اگر گزاشتین تو‌هوای خنک غلیظ نشد دوباره بزارین روی کاز یکم دیگ بجوشه بعد بزارین تو هوای خنک

نکته :اگر خیلی غلیظ شد و سفت شد بهش یه لیوان ابجوش اضافه کنید همین این مایع اینقدر راحته ک همه میتونن درستش کنن بدون اینکه خراب بشه .

از مزایای مایع دستشویی می توان به فرمولاسیون جدید و تنوع رایحه ،پاکیزگی و آرامشی که به پوست شما هدیه می دهد نام برد.

 

ترکیبات مایع دستشویی چیست؟

تفاوت مایع دستشویی با صابون

ظاهر دوست داشتنی مایع دستشویی باعث شده این محصول به یکی از محبوب‌ترین مایع دستشویی‌ تبدیل بشه و انتخاب دوست داشتنی خیلی‌ها باشه. علاوه بر این جالبه بدونید این محصول فاقد پارابن و دارای فرمولاسیون ملایم با پوست شماست.در نتیجه این مایع دستشویی از میکروب‌ها، ویروس‌ها و عوامل بیماری‌ زا رو از بین می‌بره هم از پوست شما کاملا محافظت می‌کنه.

 

مایع دستشویی با رایحه های به‌یاد موندنی و دلنشین و بسته بندی متمایز و لوکس،خاصیت شویندگی ملایم و مرطوب کنندگی فوق العاده شون، سبب نرمی و لطافت مضاعف پوست دست‌ها می شن. مایع دستشویی تواین روزهای سخت که پوست دستتون نیاز بیشتری به شستشو داره حتما امتحان کنید با رایحه های متنوع وخوشبو.

 

مایع دستشویی حاوی عصاره لاواندر و آویشن ۱۰۰%گیاهی ،بدون پارابن ،نرم کننده ی پوست دست ،حاوی آنتی اکسیدان و پروتئین ،تغذیه کننده ی پوست خواص مایع دستشویی : سازگار با PH پوست دست حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پاک کننده و ضد عفونی کننده دست دارای رایحه ای دلپذیر با عطر توت فرنگی جالب است بدانیم صابون مایع تا قرن نوزدهم اختراع نشده بود.

 

در سال ۱۸۶۵ ویلیام شپفارد یک نسخه مایع صابون را ثبت کرد. در سال ۱۸۹۸، B.J. جانسون یک صابون از روغن نخل و روغن زیتون تولید کرد. مایع دستشویی با شکستن روغن و چربی های مضر محیطی، به ذره های های کوچکتر نفوذ می کند و به راحتی چربی زدایی از پوست شما انجام می شود. مایع کرمی آن نیز به راحتی بعد از شستشو می تواند از خشکی پوست دستان شما جلوگیری کرده و یک لایه نرم و محافظتی روی پوست شما بوجود بیاورد.

 

مایع دستشویی کرمی بنوید، حاوی مواد مرطوب‌کننده و نرم‌کننده طبیعی است و با PH پوست سازگار می باشد، همچنین گلیسرین موجود در این محصول به علت جذب بالای رطوبت، به عنوان یک مرطوب‌کننده عالی به نگهداری و احیای رطوبت پوست کمک می‌کند. این ماده با خاصیت نرم‌کنندگی، نرمی و لطافت پوست را تامین می­کند. ما بهترین نیستیم اما مفتخریم بهترینا با ما هستند.

 

مزایای استفاده از مایع دستشویی

با انتخاب این مایع دستشویی از ابتلا به کرونا جلوگیری کن! رایحه و شکل ظاهری باشکوه مایع دستشویی می‌تواند مشوق شما و اطرافیانتان به شستشوی بیشتر دست‌ها باشد! بنابراین به شما استفاده از این مایع دستشویی‌ رو به خصوص در دوران کرونا توصیه می کنیم.

 

مایع دستشویی با عصاره های ارگانیک شیر و عسل و کهربا و اسطوخدوس،حفظ رطوبت پوست، نرم کننده و لطیف کننده پوست،مناسب برای پوستهای خشک و خیلی خشک، طراحی محدود با رایحه عنبر و اسطوخودوس کرم دست و بدن مغذی گلد شیر و عسل، با پروتئین های شیر پوست را عمیقا تغذیه می کند. با قدرت بازسازی کننده عسل، لکه ها و ترک های جزئی پوست را بعد از مدتی استفاده کاهش می دهد و پوست را بازسازی می کند.

 

مایع دستشویی برای مصارف خانگی و اداری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همان‌طور که می‌دانید مایع دستشویی یکی از شوینده‌های حائز اهمیت به شمار می‌آید، چراکه نقش مهمی در سلامت پوست دست شما دارد.

 

این مدل از مایع دستشویی با فرمولاسیون جدید و پیشرفته تهیه شده و از قدرت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی نسبتا بالایی برخوردار است. گفتنی است، داشتن رایحه‌‎ی مطبوع از دیگر مشخصه‌های این محصول محسوب می‌شود و به پوست دست شما طراوات و شادی می‌بخشد.

 

پس استفاده از مایع دستشویی نمانند کرم مرطوب کننده عمل کرده که علاوه‌برپاک کنندگی مناسب، لطافت و نرمی خاصی برای پوست شما به‌همراه دارد. اگر به‌دنبال شوینده‌ای به‌صرفه و مفید برای دستان خود هستید، این محصول پیشنهاد خوبی برای شما است.

 

مزایای استفاده از مایع دستشویی

دسته بندی مایع دستشویی بر اساس لیتر

لازم به ذکر است که با خرید مایع دستشویی به سایز لیتری که کمک بزرگی در کاهش تولید زباله های پلاستیکی و همچنین حفظ محیط زیست است، شما قادر هستید تا در هزینه های اضافی نیز صرفه جویی نمایید.

 

مایع دستشویی لیتری، یک محصول تجزیه پذیر و پایدار است و با داشتن مواد اولیه طبیعی و سازگار با محیط زیست، دارای خاصیت چند منظوره در تمیزی ، حذف چربی و غبار می‌باشد. مواد مضر حذف شده از فرمولاسیون این محصول؛ سدیم لوریل اتر سولفات، منشا ماده سمی دی اکسان، فرمالین، پارابن، رنگ های شیمیایی EDTA، الکل، سود سوزآور و هیدروکلریک آمین می‌باشد.

 

محصولات شوینده و پاک کننده سازگار با محیط زیست با استفاده از روش های تولید پایدار و مواد طبیعی، ایمن، غیر سمی و قابل تجزیه بیولوژیکی ساخته می شوند که تأثیرات منفی بر محیط و سلامت خانواده شما نیز نخواهند داشت.

 

مزیت خرید مایع دستشویی میامی چیست؟

مایع دستشویی میامی حاوی روغن چای آلوئه ورا، تنظیم چربی پوست، پاکسازی منافذ پوست، ضدجوش و ضدالتهاب می باشد، مایع دستشویی میامی با نیم‌قرن تجربه و تخصص، جزو نخستین تولیدکنندگان مایع‌ دستشویی در ایران هستند. اواسط دهه شصت خورشیدی، تصمیم گرفتند تا برای جایگزین محصولی تازه بجای صابون که خیلی بهداشت خود کالا تحت کنترل نبوده است، محصولی طراحی کنند.

 

به همین جهت تیم تحقیق و توسعه با لابراتوار همکارش در کشور سویٔیس، مایع دستشویی برند میامی را در بازار ایران لانچ کرد. به دلیل استقبال کم‌نظیر مصرف‌کنندگان عزیز، برای نخستین بار در ایران، مایع دستشویی میامی با استفاده از روغن گلیسیرین (برای جلوگیری از خشک‌شدگی پوست دست) و روغن زیتون (برای حفظ سلامتی پوست و دست مصرف‌کنندگان) فرمولاسیون ویژه خود را در عطر و رنگ‌های متنوع روانه بازار کرده است. همچنین نیم قرن همراه شما بوده‌ایم و باهم پیش خواهیم رفت.

 

مایع دستشویی با ایجاد کف مناسب، به صورت یکنواخت بر روی پوست پخش شده و ضمن پاک کنندگی، شستشوی کامل دست ها، دارا بودن عوامل مرطوب کننده، منجر به لطافت و شادابی پوست دست می شوند. مایعات دستشویی با ۳ رنگ و رایحه منحصر بفرد عرضه می شوند.

 

من یه عالمه تحقیق کردم در مورد این محصول اگه دنبال یه مایع دستشویی با کیفیت و قیمت مناسب میگردی میامی بهترین انتخابه که در حجم ۲لیتری هم داره که شما میتونید تا مدتها ازش بهره ببری اسانسهای بی نظیر داره طراوت به پوست میده خیلی خوبه.

 

مزیت خرید مایع دستشویی میامی چیست؟

محاسن مایع دستشویی گلیسیرینه

مایع دستشویی گلیسیرنه مناسب پوست های حساس، سازگار با محیط زیست، غیر سمی و قابل تجزیه بیولوژیکی است که تأثیرات منفی بر محیط و سلامت موجودات زنده ندارد. این روزا که بهداشت دست ها بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا میکنه،مایع دستشویی گلیسیرینه اینجاست تا لطافت رو هم بهتون هدیه بده.

 

مایع دستشویی گلیسیرینه که علاوه بر قدرت میکروب زدایی، رایحه، مایع دستشویی یکی از چیزایی هست که برای انتخابش خیلی مهمه؟ مایع دستشویی گلیسیرینه با استفاده از بهترین اسانس های فرانسوی بوی خوشی رو به دستاتون هدیه میده. قدرت پاک کنندگی بالایی داره که بعد از استفاده، حس خوبی رو بهتون منتقل میکنه. با گلیسیرین و ترکیبات آزمایشگاهی رطوبت رسان موثری که داره پوستتون رو خشک نمیکنه.

 

شاید بدون اغراق بتوان گفت که محصولات گلیسیرینه جزو بهترین و سالمترین برندهای غذایی و بهداشتی در سراسر دنیا است. این مایع دستشویی به خوبی توسط پوست قابل درک است این کف صابون به آرامی دست ها را تمیز می کند و از خشک شدن آن محافظت می کند ‎این محصول با بوی سبک، ملایم و بدون رایحه ساز آلرژی زا، فاقد رنگ دهنده ها و مواد نگهدارنده، بدون پارابن، بدون سیلیکون، فاقد مواد اولیه با منشا حیوانی است.

 

‎این محصول مناسب برای پاکسازی ملایم پوست کودک بدون آسیب رسانی به اسید های طبیعی پوست حساس کودکان است. ‎این شوینده غیر صابونی پوست بدن کودکان را با ملایمت تمیز می کند ‎و در عین حال آسیبی به لایه هیدرو لیپیدی پوست نمی رساند. همچنین حاوی روغن بادام طبیعی آلی می باشد که کاملا از پوست کودک مراقبت می کند و رطوبت زیادی را به همراه می آورد.

 

بدن کودک آن را به سرعت جذب می کند و پوست را تازه می کند و برای کودک مناسب است. همچنین حفاظت موثر از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب، ضد حساسیت بدون رنگ و مواد نگهدارنده می باشد. درضمن دارای انواع ‎ویتامین A , ویتامین B , ویتامین D , ویتامین B1 و عصاره روغن بادام فاقد پارافین و پارابن و سیلیکون است.

عمده فروشی مایع دستشویی گلیسیرینه با قیمت رقابتی

شرکت های عمده فروشی مفتخر است با تولید و عرضه مایع ظرفشویی مقرون به صرفه برای کارخانه ها، ادارات، رستوران ها و هتل ها در خدمت دوستان گرامی باشد. عمده فروشی مایع دستشویی گلیسیرینه، مایعی با طراحی و رایحه ای سلطنتی و لاکچری، قدرت میکروب زدایی بالایی داره. مواد تشکیل دهنده آن بصورت فرموله شده که پوست دست پس از استفاده لطافت و نرمیش رو حفظ میکنه.

 

برای خرید مایع دستشویی فاقد پارابن ساخته شده از مواد طبیعی فاقد رنگ دهنده ها فاقد سیلیکون حاوی بوی ملایم به عمده فروشی ها مراجعه کنید. با الهام از خرید مایع دستشویی میامی جهان، مایع دستشویی گلیسیرینه شما رو به یک حس شیک و گرم دعوت می‌کنه. کافیه دستانتون رو به عطر خوشایند شکلاتی نعنایی این مایع دستشویی بسپارید تا همه‌ی نگرانی‌های کوچک و بزرگ از ذهنتون محو بشن!

 

به دلیل استفاده مداوم از شوینده های دست باید از محصولی استفاده کنید که باعث خشکی پوست دست ها نشود.مایع دستشویی گلیسیرینه با رایحه پشن فروت بهترین پیشنهاد ما برای شما عزیزان است. تولید مایع دستشویی میامی به بهداشت عمومی کمک فوق‌العاده‌ای کرده است. استفاده از مایع دستشویی برای همه راحت‌تر و البته به‌صرفه تر بوده است. تمام تولیدکنندگان صابون این شوینده را نیز در حجم‌های مختلف برای مصارف گوناگون تولید کرده‌اند.

 

مایع دستشویی جزو بهداشتی‌ترین دستگاه‌های شستشو است که تمام افراد در هر شرایط راحت می‌توانند این کار را انجام دهند. شستشوی دست‌ها برای حفظ سلامتی ما از مهم‌ترین کارهای روزمره است. مایع دستشویی بیشتر برای دستشویی استفاده می‌شود و شما با تهیه حجم بیشتر می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.شما می توانید با محصولات اکوا نرمی و لطافت را به دستان خود بدهید.

 

مایع دستشوبی میامی با حجم ۲۰لیتری رایحه ی سیب، شوینده موثر و سریع الودگی های دست حاوی نرم کننده سیلیکونی و گلیسرین با درصد بالا دارای خاصیت مرطوب کنندگی پوست سازگاری با پوست دست بدون ایجاد اگزما و رایحه دلنشین و ماندگار می باشد

 

عمده فروشی مایع دستشویی گلیسیرینه با قیمت رقابتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما