کارخانجات پودر لباسشویی سفید کننده با کیفیت بالا

کارخانجات پودر لباسشویی سفید کننده با کیفیت بالا، در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک توانسته سود خوبی به دست آورد. استفاده از پودر لباسشویی از سالهای پیش در ایران رایج بوده و به مرور زمان قابلیت ویژه ای یافته است فروش فله ای پودر لباسشویی درجه یک از این مجموعه با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می شود پودر سفید کننده قابلیت پاک کنندگی انواع لکه و کثیفی را دارند، بازار پودر لباسشویی بسیار پر رونق می باشد زیرا این محصول از کارایی و عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی دارد

کارخانجات پودر لباسشویی سفید کننده با کیفیت بالا

شیوه تولید پودر لباسشویی چگونه است؟

شیوه تولید پودر لباسشویی چگونه است؟ پودر لباسشویی از ترکیباتی شیمیایی و مواد فعال سطحی انیونیک تولید شده است. این پودر قابلیت پاک کنندگی و لکه بری بالایی داشته و موجب درخشندگی لباس ها می شود. و بعد از قرار گرفتن در آب کف نمی کند و قدرت پاکسازی بالایی دارد. در تولید پودر لباسشویی از اسانس های مختلف و رایحه ملایم و دلپذیر استفاده می شود. همچنین دارای آنزیم های مختلفی می باشد که هر کدام کاربرد ویژه ای و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت شویند ها دارند.

آنزیم های مورد نیاز استفاده در پودر لباسشویی شامل پروتئاز، سلولاز، آمیلاز، ماناناز و لیپاز می باشد. استفاده از این مواد باعث افزایش قدرت پاک کنندگی، زیست محیطی، کاهش مصرف انرژی، زمان شستشو کوتاهتر، کاهش دمای شستشو، کاهش میزان مصرف آب و نو و شاداب نگه داشتن رنگ و ظاهر پارچه برای مدت طولانی تر می باشد.

این پودر لباسشویی برای لباس بسیار چرک و کثیف به دلیل وجود پاک کننده های ملایم قابلیت استفاده برای انواع لباسهای سفید و مشکی می باشد. قابل ذکر بوده پودر دستی و پودر ماشینی ترکیباتی متفاوتی دارند و زمان حل شدنشان در آب متفاوت است. اگر پودر ماشینی به جای دستی استفاده شود باعث سوزش و خارش دست و ایجاد بیماری های پوستی و آلرژی می شود.

همچنین استفاده از پودر لباسشویی باعث آسیب رسیدن به می شود. برای استفاده از پودر لباسشویی نمیتوان مقدار دقیقی را مشخص کرد زیرا با توجه به جنس پارچه و میزان کثیفی لباس میزان استفاده از پودر متفاوت خواهد بود. قابلیت های پودر بر اساس آنزیم و ترکیبات شیمیایی آن مشخص می شود.

فروشندگان انواع پودر لباسشویی سفید کننده

فروشندگان انواع پودر لباسشویی سفید کننده فروشندگان پودر لباسشویی، از جمله، پودر لباسشویی با کیفیت و قیمت مناسب را روانه بازار فروش کرده است که افراد زیادی آن ها را خریداری می‌کنند. برای این که نمونه ها با قیمتی مناسب در دسترس خریداران قرار گیرند، عرضه مستقیم و عمده آن را آغاز کرده‌اند تا افراد بتوانند به راحتی با قیمتی مناسب نمونه‌ها را تهیه کنند.

همانطور که می‌دانید در عرضه مستقیم نمونه ها، همانند قیمت موجود در کارخانه برای افراد محاسبه می شوند. پاک کنندگی پودرها امروزه سبب شده است که بسیار مورد توجه قرار گیرند و بتوانند گزینه مناسبی برای همه افراد محسوب شوند و به راحتی لباس های خود را تمیز کنند.

در بازار خرید پودر، راهنمای خرید نمونه نیز موجود می باشد که از این طریق افراد می‌توانند، اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما