کارخانه تولید مایع دستشویی تک نفره

یک کارخانه تولید مایع دستشویی تک نفره ممکن است در مقیاس های متفاوتی راه اندازی شود. اکثر کارخانه های بزرگ در ابتدا از مقیاس های کوچک و متوسط کار خود را شروع می کنند ولی پس از گذشت مدتی میزان تقاظای مشتریان محصول بقدری بالا می رود که خطوط کوچک و متوسط قادر به تامین نیاز بازار نمی باشند برای افزایش بهره وری خط تولید مواد مایع دستشویی تک نفره، شرکت های تولید کننده خط تولید تمام اتوماتیکی را پیشنهاد می کند که در مقیاس تولید بالا دارای دقت تولید بسیار بالاست که در عین حال کمترین نیاز را به نیروی کار انسانی دارد.

در ادامه به روند کار در کارخانه مواد دستشویی تک نفره می پردازیم و در مورد عملکرد هر دستگاه توضیح می دهیم:

دستگاه یونیزه آب:

درابتدا به وسیله دستگاه یونیزه آب، TDS آب کاهش می یابد اصطلاحا آب از آب سخت به آب سبک تبدیل می شود آب با TDS کمتر از ۴۰ppm مناسب برای تولید مواد شوینده می باشد آب سبک تولید شده در مخزنی چند لایه به دور از نور خورشید و گردوغبار ذخیره و نگهداری می شود.

سه عدد میکسر استنلس استیل مخصوص تولید مواد شوینده:

میکسر را با آب یونیزه آبگیری کرده و سپس فرمولاسیون مایع دستشویی مورد نظر را در آن انجام دهیم.

پرکن تمام اتوماتیک:

در نهایت محصول آماده شده و به کمک پمپ های مخصوص راهی مخزن دستگاه پرکن می شود بوسیله دستگاه پرکن قوطی ها با مقدار تعیین شده توسط نازلها پر و به کمک قسمت درب گذار،درب بطری ها بر روی بطری ها قرار گرفته و بوسیله آچارهای اتومات درب ها پلمپ می شوند و سپس از طریق بخش جدا کننده، از دستگاه پرکن جدا شده بر روی نوار نقاله قرار می گیرند.

لیبل زن اتوماتیک :

قوطی ها پس از پر شدن بر روی نوار نقاله دستگاه لیبل زن قرار می گیرند و به کمک این دستگاه، لیبل بر دو روی قوطی ها چسبانده می شود.

خرید مایع دستشویی خوش بو از کارخانه ها به روش های حضوری وآنلاین میسر می باشد.

کارخانه تولید مایع دستشویی تک نفره

مزایای استفاده از مایع دستشویی تک نفره

مزایای استفاده از مایع دستشویی تک نفره مزایای استفاده از مایع دستشویی تک نفره به شرح زیر است:

  1. تعداد دفعات استفاده در حجم مساوی حجم مایع دستشویی معمولی مایع دستشویی فوم 500 میلی لیتر 680 بار 340 بار کاهش مصرف 50 درصدی در مصرف مایع دستشویی اولین مزیت بزرگ این روش می باشد
  2. ریزش مایع دستشویی از بین انگشتان مایع دستشویی تک نفره به علت اشغال کردن حجم بیشتر بر روی ، مشکل ریزش مایع دستشویی از بین انگشتان از بین می رود و باعث کاهش 10 درصدی میزان مصرف می شود.
  3. صرفه جویی در مصرف آب
  4. کاهش ورود مواد مایع دستشویی به فاضلاب
  5. کاهش مشکلات پوستی (خشک شدن سطح پوست) به علت مصرف کمتر مایع دستشویی و چسبندگی کمتر به پوست ، سریعتر از پوست جدا شده و شسته می شود.

آشنایی با ترکیبات مایع دستشویی

آشنایی با ترکیبات مایع دستشویی در زیر به مهمترین ترکیبات مایع دستشویی که در انواع مایع دستشویی طراحی شده است اشاره می کنیم.

  1. استفاده از مواد اولیه مورد تایید استاندارد و بهداشت: فرمول تولید یک مایع دستشویی با کیفیت بالا باید دارای کف مناسب باشد تا در حین شستشو کلیه سطوح دست با این کف به خوبی پوشانده شود و بیشترین میزان پاک کنندگی را داشته باشد.
  2. دارای غلضت بسیار بالا و ثابت در گرما و سرما : از لحاظ بحث غلظت در عین غلظت بالا باید ویسکوزیته مایع دستشویی در بلند مدت یعنی در گرما و سرما ثابت باشد و دچار تغییر غلضت نشود.
  3. دارای کف کنندگی بالا و در عین حال کف پایدار و ثابت : یک فرمول مایع دستشویی مناسب باید از لحاظ پایداری رنگ در بلند مدت کیفیت و ماندگاری رنگ را تضمین نماید.همچنین اسانس و رایحه استفاده شده در فرمول مایع دست شویی باید به نحوی باشد که علاوه بر ماندگاری در حین مصرف توسط مشتریان کاملا محسوس و قابل لمس باشد.
  4. عدم ته نشینی و دو فاز شدن محصول در بلند مدت
  5. استفاده از مواد سورفکتانت ملایم و سازگار با پوست دست
  6. استفاده از مواد نرم کننده و ترمیم کننده پوست دست : همچنین استفاده از مواد نرم کننده ومرطوب کننده پوست میتواند سلامت پوست شما در برابر مواد شوینده به کار رفته در فرمولاسیون مایع دست شویی تضمین نماید و مانع از آسیب و خشکی پوست دست شما شود.
  7. دارای رایحه و بوی خوش با ماندگاری روی پوست دست
  8. دارای رنگ ثابت و پایدار در بلند مدت (تنوع انواع رنگ)
  9. آنتی باکتریال و از بین برنده انواع باکتری و قارچ از سطح پوست
  10. فاقد مواد نگهدارنده مضر مانند فرمالین و اکسیدان
  11. دارای PH کاملا سازگار با پوست جهت جلوگیری از آسیب به پوست دست: همچنین PH در فرمول مایع دست شویی باید به نحوی باشد که در عین سازگاری کامل با پوست دست مانع از آسیب رساندن به پوست دست گردد.
  12. عدم ایجاد حساسیت های پوستی واگزاما و غیره
  13. قیمت اقتصادی و قابل رقابت با تمام تولید کنندگان

رعايت بهداشت فردی با مایع دستشویی

رعايت بهداشت فردی با مایع دستشویی در اماکن عمومی از جمله ادارات ومحل کار بهتر است از مایع دستشویی که امکان انتقال آلودگی از طریق آنها وجود دارد استفاده شود.اما اگر از مایع دستشویی به طور صحیح استفاده نشود ظرف و مخزن مایع دستشویی می تواند تبدیل به محیط کشت شده و زمینه رشد میکرو ارگانیسم را فراهم کند.

ار این رو رعایت نکات زیر ضروری است:

  • در صورتی که هنگام استفاده از مایع دستشویی اطراف روشویی آلوده به قطرات مایع شود باید روزانه تمیز و مایع دستشویی اضافی پاک شود.
  • پس از اتمام مایع دستشویی موجود ظرف دستشویی بلافاصله پر نشود.
  • ظرف مایع دستشویی پس ار اتمام آن باید به خوبی شستشو شود و پس از خشک کردن ظرف اقدام به پر کردن مجدد آن نمود.شستشو و خشک کردن باعث رشد میکرو ارگاسیم ها در مایع دستشویی می شود.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی در حقیقت در قدم اول باید گفت یکی از مهم ترین و موثر ترین موضوعاتی که در کیفیت مایع دستشویی خوشبو تاثیر مستقیم دارد، استفاده از نوع مواد اولیه است یعنی به این معنا که قطعا اگر تولید کننده در تولید مایع دستشویی خود، از مواد اولیه تازه و مرغوب استفاده کند به طبع که کیفیت مایع نیز بسیار افزایش پیدا خواهد کرد و مشتریان نیز از خرید خود راضی خواهند بود.

جالب است بدانید یکی دیگر از عوامل موثر در بالا بردن کیفیت مایع دستشویی 4 لیتری، استفاده از آنزیم های بسیار قوی با قدرت پاک کنندگی بالا می باشد که در واقع تولید کننده باید در هنگام تولید این مایع ها، از آنزیم های پاک کننده قوی استفاده نماید تا کیفیت محصول خود را بالا ببرد. البته که ناگفته نماند که استفاده از متخصصین و دانشمندان کاربلد، استفاده از دانش روز دنیا و دستگاه های مجهز تولیدی نیز در بالا بردن کیفیت مایع دستشویی ها تاثیر بسیار بالایی دارد تا بتوان در بستری مناسب مایع دستشویی های بسیار تازه و مرغوب را تولید و به مشتریان عرضه کرد.

ترکیبات اصلی مایع دستشویی باکیفیت

ترکیبات اصلی مایع دستشویی باکیفیت ترکیبات اصلی مایع دستشویی با کیفیت شامل موارد زیر است

  • مواد اولیه

اولین نکته مهم در تولید هر محصولی استفاده از مواد اولیه با کیفیته، اگر شما مواد اولیه بی کیفیت در تولیدتون به کار می برید نباید انتظار تولید محصول با کیفیت را داشته باشید. بارها دیده شده دوستانی که مراجعه کرده اند و از کیفیت محصول تولیدی خود شکایت داشته اند هیچ مشکلی در فرمولاسیون و یا روش تولید و دستگاهها و تجهیزات نداشته اند اما وقتی مواد اولیه آن ها مورد بررسی قرار گرفته است دیده شده که به دلیل خرید مواد اولیه از فروشنده های نامعتبر کیفیت مواد اولیه آنها بسیار پایین بوده و تولید محصول با کیفیت را ناممکن می کند.

  • آب

بیشتر از 70 درصد محصول تولیدی شما از آب تشکیل شده است. بنابراین آب با کیفیت یکی از مهمترین ارکان تولید مایعات شوینده با کیفیت می باشد. سختی آب یکی از علل اصلی بسیاری از مشکلات تولید است. ازمهمترین این مشکلات ، واکنشی است که املاح موجود در آب با مواد شوینده می دهد. املاح موجود در آب با مواد سازنده ی شوینده ها ترکیب شده و تشکیل مواد نامحلول و لخته مانندی را می دهند که علاوه بر کاهش کیفیت محصول تولیدی از قدرت کف کنندگی و پاک کنندگی آن ها می کاهد. در این حالت محصول تولیدی شما بلافاصله یا در اثر مرور زمان دو فازی شده و مقداری نمک نامحلول به صورت رسوب در آن تشکیل می شود.

  • گرما

دانستن این که محصول در حین تولید باید گرم شود یا نه و اگر باید گرم شود تا چه دمایی باید این گرمایش صورت بپذیرد به طور مستقیم روی کیفیت محصول تاثیر گذار است. برای رسیدن به کیفیت مطلوب تولید در زمینه تولید مایع ظرفشویی لازم است تا محصول در دو یا سه مرحله گرم شود.

بررسی کیفی مایع دستشویی تک نفره

بررسی کیفی مایع دستشویی تک نفره

فرمولاسیون

تولید فرمولاسیون یکی از مهمترین فاکتورهای تولید محصول خوب می باشد. یک فرمولاسیون خوب باید شامل مواردی مانند شرح مواد اولیه، ترتیب اختلاط، میزان اختلاط، فرآیندهای قابل مشاهد طی هر اختلاط و کنترل فرآیثند در هر مرحله باشد.

نمک

نمک یکی از مواد اولیه مصرفی در تولید مایع ظرفشویی و مایع دستشویی می باشد. از این ماده در مراحل آخر تولید جهت ویسکوزتر نمودن محصول و کاهش قیمت تمام شده آن استفاده می شود.

آهن

وجود آهن در تماس با محصول یا مواد اولیه در تمام خط تولید برای شما دردسر ساز خواهد شد. آهن به راحتی در فرآیند تولید یا حتی در تماس با مایع تولید شده خورده می شود و ضمن پایین آوردن کیفیت محصول شما خود قطعه آهنی نیز از بین می رود.

دستگاه های تولیدی

اولین فاکتور موثر در زمینه دستگاهها و تجهیزات تولیدی جنس آنها می باشد. بهترین جنس سطح در تماس با مایعات دستشویی و ظرفشویی استیل 316 می باشد. جداره های مخازن پلی اتیلنی بستر مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری هایی است که باعث تجزیه و تخمیر محصول شما می شوند.

تولید کنندگان مایع دستشویی ارزان قیمت

تولید کنندگان مایع دستشویی ارزان قیمت فضای مناسب برای تولید مواد مایع دستشویی ، به نسبت تولید و هزینه‌ای که شما برای راه اندازی خط تولید مواد مایع دستشویی می‌کنید، کم است و شما می‌توانید در محلی بهداشتی کار خود را آغاز کنید. احداث کارخانه تولید مواد مایع دستشویی ارزان قیمت، یکی از کسب و کارهای کوچک ولی پرسود است که شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک آن را آغاز کنید و در حجم بالا مواد مایع دستشویی خانگی و کارواش تولید کنید. مواد مایع دستشویی این روزها تبدیل به یک کالای اساسی و ضروری زندگی همه ما شده است و در خریدهای روزمره همه وجود دارد. این حجم از تقاضا، نیاز به عرضه بیش‌تر هم دارد و شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز بازار و تقاضای مشتری و همچنین تولید محصول باکیفیت، سود خوبی به دست آورید. خصوصا این روزها با وجود و حضور ویروس کرونا، این تقاضا بیش از پیش شده و نیاز بازار به مواد شوینده و تولید آن بیش‌تر شده است.

برای احداث خط تولید مواد دستشویی ارزان قیمت شما می‌توانید فرمولاسیون و دستگاه تولید آن را از شرکت‌های معتبر در این زمینه تهیه کنید و به سادگی کار خود را آغاز کنید، این کار نیاز به دریافت مجوزهای زیاد و کار اداری خیلی پیچیده هم ندارد.

بعد از دریافت جواز تاسیس شما باید سراغ آماده سازی فضای مناسب برای احداث مکان تولید مواد مایع دستشویی بروید. فضای مورد نیاز برای شروع این کار و احداث خط تولید موادمایع دستشویی نیز فضای بزرگی نیست. حداقل فضای مناسب برای خط تولید مواد شوینده، حدود ۴۰ متر است که بدون در نظر گرفتن انبار و آزمایشگاه و … است. اگر می‌خواهید کار خود را حرفه‌ای شروع کنید، باید به فکر تامین یک فضای حدود ۱۲۰ متری باشید؛ چرا که یک کارخانه یا واحد تولیدی مواد شوینده نیاز به اتاق مدیر، فضایی برای استراحت کارگران، فضای آزمایشگاه و دیگر تجهیزات لازم دارد و هر کدام از این‌ها نیاز به یک فضای مجزا دارند.

ارزانترین مایع دستشویی مرغوب در فروشگاه های بسیاری به مشتریان عرضه می شود و فضای بسیاری از مکان تولید شده را اشغال می کند.شما بعد از تامین این فضا می‌توانید به کمک کارشناسان این حوزه، سوله یا فضای کارگاه خود را با توجه به استانداردهای اداره بهداشت، پارتیشن بندی کنید و هر فضا را به کار خاصی اختصاص دهید.

اگر قرار است کارخانه‌ای برای تولید مواد مایع دستشویی راه اندازی کنید، باید بعضی موارد و قوانین محیط زیستی را رعایت کنید که برخی از این قوانین عبارتند از:

  • فاصله تا کارخانه‌های سیمان ۳۰۰۰ متر باشد
  • فاصله تا آلوده کننده‌های درجه یک مثل مرغداری و گاوداری ۱۰۰۰ متر فاصله تا آلوده کننده‌های درجه دو مثل ریخته‌گری، کشتارگاه صنعتی و …
  • ۳۵۰ متر فاصله تا روستاهایی که ساختمان مسکونی یا دامداری و مرغداری دارند
  • ۵۰۰ متر و دیگر قوانین محیط زیستی که باید برای یک کارخانه مواد شوینده رعایت شود تا به محیط زیست اطراف آسیبی وارد نشود.فروش مایع دستشویی تک نفره با قیمت ارزان مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است

خرید مایع دستشویی تک نفره ارزان

خرید مایع دستشویی تک نفره ارزان خرید عمده مایع دستشویی ارزان قیمت برای به ویژه برای صادرکنندگانی که قصد صادرات به افغانستان و پاکستان را دارند، از طریق سایت شوینده ها انجام می شود. کشور همسایه پاکستان، با جمعیت ۲۰۰ میلیون نفر یک بازار صادراتی بسیار خوب برای کشور به حساب می آید. البته این محصولات در کشور پاکستان هم با کیفیت های پایین تر و بسته بندی های نه چندان شیک تولید دارند. در کشورمان تولید مواد مایع دستشویی تک نفره ارزان محصولات باکیفیت و بسته بندی های استاندارد برای صادرات داریم.

فروش ویژه مایع دستشویی تک نفره مورد توجه بسیاری از مشتریان می باشد.خالی بودن قفسه های فروشگاه های این کشور از محصولات ایرانی بی نهایت عجیب به نظر می رسد.

خرید مایع‌ دستشویی عمده مایع دستشویی ارزان قیمت شرایط خرید عمده برای صادرات به کشورهای متقاضی، یکی از سودمندترین مسیرهای تجارت است. در خرید عمده می توان آفرهای ویژه و قیمت های استثنایی را برای مشتریان صادر شد. این مسئله به ویژه در امر صادرات و خصوصاً به کشورهای همسایه، اهمیت بالایی دارد. قیمت روز مایع دستشویی از طریق کاتالوگ هایی به مشتریان معرفی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما