کارخانه تولید مایع دستشویی فله ای در یزد

مایع دستشویی فله ای، در ظروف مختلف قرار داده شده و روانه بازار های مصرف می‌شود. کارخانجات تولید این مواد، در نقاط مختلف کشور از جمله استان یزد، عرضه کننده این مواد بهداشتی در کیفیت های مختلف و طبق تقاضای مشتریان می‌باشند.

 

کارخانه تولید مایع دستشویی فله ای در یزد

مقایسه مایع دستشویی فله ای با بسته بندی

مایع دستشویی، از جمله لوازم بهداشتی است که پر کاربرد ترین این لوازم به شمار می‌آید. این امر سبب شده است، امروزه شاهد تولید و وجود برند های بسیار متنوعی از این مواد باشیم.

در قفسه های فروشگاهی، انواعی از مایع دستشویی به اشکال مختلف مانند: فرم بسته بندی شده یا فله ای آن قرار داده شده است، که هر کدام مشتریان خاص خود را دارد.

برخی از برند های داخلی، با کارخانجات و تولید کنندگان مایع دستشویی تماس حاصل کرده‌اند، همچنین محصولات تولیدی آنها را به صورت فله‌ای و بدون بسته بندی خریداری می‌نمایند. سپس خود اقدام به بسته بندی در ظروف خاص با برند خود نموده، و بر چسب های لازم را بر آن حک می‌نمایند.

به این ترتیب، این محصول تحت نام شرکت خاص در بازار به فروش می‌رسد. گروه دیگر عرضه مواد شوینده، مدل بسته بندی آن است. از این رو ظروف مختلفی اعم از قوطی های بسیار کوچک تا قوطی های بزرگتر را در بر می‌گیرد.

در مورد مقایسه مایع دستشویی با این دو شکل عرضه، باید گفت که در مدل فله ای به دلیل حذف هزینه های بسته بندی قیمت خرید با نوع فله تفاوت خواهد داشت. بنابراین مراکزی مانند هتل ها، بیمارستان ها، مراکز اقامتی و سازمان های اداری مختلف به دلیل نیاز و تقاضای بالا به صورت روزانه، خرید فله ای برای آنها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

مقایسه مایع دستشویی فله ای با بسته بندی

فروشنده مایع دستشویی فله ای عطری در بازار

مایع دستشویی به دلیل تقاضای بالا، یکی از متنوع ترین کالا های بهداشتی است. همچنین گونه های مختلفی از آن تولید می‌شود. برخی اقسام این ترکیبات ساده بوده و به جز مواد تشکیل دهنده پایه در فرمول تهیه آنها، حاوی مواد دیگری نیستند. در مقابل تعدادی دیگر از این مواد، حاوی مواد افزودنی مانند: انواع نرم کننده و خوشبو کننده می‌باشند. بنابراین افراد مختلف متقاضی خرید آنها می‌باشند.

فروشنده پودر رختشویی ، عرضه کننده این لوازم به صورت فله ای می‌باشد. مواد فله ای عموما در ظروف بزرگ مانند دبه های ده و بیست لیتری یا بیشتر جای داده شده، و به مشتریان عرضه می‌شود. این مدل خرید همانطور که ذکر شد، بهترین شیوه مناسب برای مراکزی است که همواره به مایع دستشویی نیاز دارند.

 

فروشنده مایع دستشویی فله ای عطری در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما