کارخانه تولید مایع دستشویی گلیسیرینه 500 گرمی

مایع دستشویی گلیسیرینه یکی از بهترین نمونه های شوینده برای پوست انسان است که سازگار تر از دیگر مواد شوینده است.

کشور ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ مواد شوینده است که از میان کارخانه تولید مایع دستشویی گلیسیرینه ایرانی به دلیل کیفیت تولید بالا و عرضه در مقادیر متنوع از جمله 500 گرمی، دارای مشتریان گسترده است. 

کارخانه تولید مایع دستشویی گلیسیرینه 500 گرمی

همه چیز درباره انواع مایع دستشویی

همه چیز درباره انواع مایع دستشویی انواع مایع دستشویی و دیگر مواد شوینده برای شستشوی دست، لوازم و استحمام وجود دارد اما اگر بخواهیم به یک نوع با بهترین تاثیر گذاری بر دست و ارائه کیفیت شتسشو قابل قبول اشاره کنیم، نمونه مایع دستشویی گلیسیرینه همواره جزو پیشنهادات اولیه است.

انواع مایع دستشویی در نحوه زدودن مواد زائد و عطر تقسیم می شوند که برخی آنتی باکتریال هستند و برخی به صورت ویژه برای رفع کردن چربی پوست به بازار عرضه شده اند.

انواع دیگری به صورت فوم یا کرم وجود دارند اما به طور کل نمونه مایع دستشویی بیش از صابون خشک، شوینده فوم و نمونه کِرِم به کار می رود و رواج بالایی دارد.

طبق سلیقه مشتری، انواع مایع شستشوی پوست با عصاره های طبیعی مختلف وجود دارد. 

مزیت مایع دستشویی در عدم دخالت شستشوی هر فرد با دیگری است به طوری که پس از برداشت مایع، فرد بعدی، مایع دست خورده شما را لمس نخواهد کرد و مانند صابون خشک، زائد شستشو بر روی ماده شوینده نخواهد ماند. 

گلیسیرین به طور عمده در موارد شوینده، آرایشی، بهداشتی و پزشکی به کار می رود و دلیل محبوبیت بالای گلیسیرین در توانایی بالای زدودن چربی ها است که به خوبی با انواع پوستها سازگار است و خود عطر و بوی خاصی ندارد، به همین دلیل می توان در انواع مایع دستشویی گلیسیرینه که مقدار 500 گرمی آن برای مصرف شخصی مناسب است، از عصاره های متنوع و مورد علاقه مصرف کننده استفاده کرد.

صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه به ترکیه

صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه به ترکیه کشور ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ مواد شوینده است و سابقه صنعتی طولانی در ساخت مواد شوینده از جمله مایع دستشویی دارد.

کارخانه تولید مایع دستشویی گلیسیرینه و مراکز خرید مواد شوینده به طور کامل توسط مراجع ناظر در جهت کیفیت و عدم آسیب به پوست بررسی می شوند به همین دلیل، محصولات دستشویی و شوینده ایرانی نه تنها در داخل کشور دارای بازار بزرگی هستند، بلکه شاهد صادرات مایع دستشویی و مواد شوینده به انواع کشورهای همسایه و خارجی مانند عراق، روسیه و همچنین ترکیه هستیم.

صادرات مایع دستشویی گلیسیرینه به ترکیه به دلیل تولید مایع گلیسیرین باکیفیت با حجم قابل توجهی صورت می گیرد و تولید کنندگان ایرانی توانسته اند توجه بازار مصرف ترکیه و دیگر کشورهای همسایه را بدست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما